Oud 26-11-2002, 17:03
lovely dancing
lovely dancing is offline
Nou, wat denken jullie?
Moet zoiets kunnen, of slaat het als een lul op een drumstel?

Liefs mij
__________________
my life was more wurth it,with you in it...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2002, 17:05
Verwijderd
Vriendschap is niks mis mee.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 17:05
Verwijderd
alles kan...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 17:07
the 6th gate
Avatar van the 6th gate
the 6th gate is offline
Citaat:
******** schreef:
Vriendschap is niks mis mee.
__________________
too much is never enough
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 17:09
Blisz
Avatar van Blisz
Blisz is offline
zolang het gewoon vriendschap wel,
ik ken er ook een paar die zitten bijna elke dag bij een man thuis (is ook in de 40) maar dat is gewoon voor de gezellig heid ofsow...in het weekend zitten ze daar ook vaak ik ging ook weleens mee nu niet meer, vond het nou niet echt zo leuk daar hun blijkbaar wel maar ok...
het zit daar echt elke dag vol dat huis...
maar hij heeft wel twee kinderen eentje van 16 en een van 19 geloof ik...maar ze gaan er ook gewoon heen als die er niet zijn
niks mis mee toch? tenminste zolang het ook vriendschap blijft voor de tweede keer...

KuzZzZz.....
__________________
What would you doubt for?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 17:12
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
vriendschap? ja hoor, ik vind t opzich wel een beetje vreemd, maar oke. Het kan wel.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 19:08
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Zolang het bij vriendschap blijft is er niks mis mee...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 19:16
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Lovely Dancing, kan het zijn dat die oudere man een leraar van jou is, ofzo? Want het komt af en toe wel eens voor dat leerling en docent een gewone vriendschap hebben, en als dat bij jou ook het geval is, lijkt het me logisch als je je afvraagt of dat normaal is. (Zelf heb ik ook wel een vriendschapsband met mijn ex-docent.)

Maar of die man een leraar van jou is of niet, maak je maar niet druk. Zoals ******** al zei, met vriendschap is totaal niets mis. Het is volkomen legaal en niet vreemd of abnormaal.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 19:58
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Nee, kan niet...
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:04
miro
Avatar van miro
miro is offline
nee
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:38
afrobitch
afrobitch is offline
Ken best...why not?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:56
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik ben ook dikke maatjes met een man van 47.......namelijk:
MIJN SUPER-PAPPIE
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 21:33
Phreak
Avatar van Phreak
Phreak is offline
Vriendschap moet kunnen.

- Courage
__________________
Enlightenment is LIEV!! :P
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 10:00
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Tja met vriendschap is niks mis nee..

Mjah mocht het meer worden, zorg dan wel dat het een ongetrouwde man is zonder kids...

Ik zelf zie mezelf niet zo goed bevriend met iemand van die leeftijd.. die zou dan ouder zijn dan mijn ouders ongeveer.. Kzou niet weten waar ik het daarmee over zou moeten hebben..
Maar goed, als een ander zich er prettig bij voelt.. why not...
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 10:13
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mja, ik geloof niet echt in dat soort vriendschappen.. Het lijkt me sterk dat zo'n man echt alleen maar vrienden met je wil zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 11:34
lovely dancing
lovely dancing is offline
bedankt voor jullie berichtjes!
ik voelde me zwaar kut hierom! en er zit natuurlijk een ontzettend lang verhaal achter, maar jullie hebben me een stuk beter laten voelen!
dankjulliewel!

heel veel liefs
mij
__________________
my life was more wurth it,with you in it...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 18:33
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
nou nee vind niet dat dat kan ...... maar je kan wel voor vriendschap gaan als een tweede vader
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 19:34
CleoWoman
CleoWoman is offline
Daar zal ik thuis mee aan moeten komen, een 'vriend' die even oud als m'n pa is! Denkt niet dat mijn ouders het goed zouden vinden. En ik vind het zelf ook niet echt kunnen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-11-2002, 20:54
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ja

ik had een speciale band met een leraar ( zaten maar 2 leelringen in zijn klas) heb zelfs in de zomervakantie bij hem thuis bijles gehad in een vak wat je op school niet kon krijgen ( Grieks)

op zich was het wel raar, maar we konden altijd goed met elkaar opschieten wat humor en interesse betreft
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 21:51
Rioto
Kan wel ....denk ik ...

Meestal word snel gezegt dat zo iemand meer wilt dat alleen vriendschap maar mischien kan die knakker beter omgaan met jongere of zo
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 21:53
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
vriendschap.. waarom niet?
__________________
ik was dus roos de doos.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Het lijkt me sterk dat zo'n man echt alleen maar vrienden met je wil zijn.
Waarom nu weer?

Dat vind ik best wel bevooroordelend, waarom moet een man daarin weer persé uit zijn op meer, waarom kan het bij een oudere man nou niet zo zijn dat hij iemand gewoon graag mag???

Ik ken ook een meisje van 16 dat bevriend is geraakt met de oom van een vriendin van haar toen ze mee was op vakantie. Hij kan haar goed steunen en goede adviezen geven. Hij is verder gewoon getrouwd en zij komt daar over de vloer wanneer zijn vrouw er ook is, waar ze het ook redelijk mee kan vinden maar niet zo goed als met die oom.

Ik denk eerlijk gezegd dat de kans dat het puur vriendschap is bij een 45 jarige man net zo groot is als bij iemand van je eigen leeftijd. Hoe vaak vloeien vriendschappen met jongens van nu namelijk niet uit iets voort enzo? Het is echt maar zelden dat daar bij geen van beiden geen gevoelens zitten.. maar dan nog al zijn er gevoelens, maakt dat een vriendschap onmogelijk als die liefde niet beantwoord is?

Er zijn ook echt wel fatsoenlijke 45-jarige mannen hoor!!!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 17:20
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Waarom nu weer?

Dat vind ik best wel bevooroordelend, waarom moet een man daarin weer persé uit zijn op meer, waarom kan het bij een oudere man nou niet zo zijn dat hij iemand gewoon graag mag???

Ik ken ook een meisje van 16 dat bevriend is geraakt met de oom van een vriendin van haar toen ze mee was op vakantie. Hij kan haar goed steunen en goede adviezen geven. Hij is verder gewoon getrouwd en zij komt daar over de vloer wanneer zijn vrouw er ook is, waar ze het ook redelijk mee kan vinden maar niet zo goed als met die oom.

Ik denk eerlijk gezegd dat de kans dat het puur vriendschap is bij een 45 jarige man net zo groot is als bij iemand van je eigen leeftijd. Hoe vaak vloeien vriendschappen met jongens van nu namelijk niet uit iets voort enzo? Het is echt maar zelden dat daar bij geen van beiden geen gevoelens zitten.. maar dan nog al zijn er gevoelens, maakt dat een vriendschap onmogelijk als die liefde niet beantwoord is?

Er zijn ook echt wel fatsoenlijke 45-jarige mannen hoor!!!
Ik vind het gewoon best vreemd dat een man van 45 zijn levensverhaal met de daarbijbehorende problemen met een meisje van 17 gaat bespreken. Sorry, het zal wel een bekrompen gedachte zijn, maar dat is mijn mening.
Daarbij komen ook nog eens de ervaringen die ik heb met een man in die leeftijdscategorie, en die kunnen mijn mening enkel ondersteunen helaas..
Dat wil dan natuurlijk weer niet zeggen dat alle mannen zo zijn, maar hoe vaak lees je niet verhalen waarin het wordt verteld?
'Ik dacht dat mijn buurman mij gewoon aardig vond, maar opeens ging hij met zijn hand onder mijn shirtje..'
Daarbij komt nog dat mijn moeder het niet zo leuk zou vinden als ik mijn 'o zo goede vriend' die 3 jaar ouder dan zij is, kom voorstellen.
Ik denk dat meiden die hun problemen met een veel oudere man willen bespreken, bewust of onbewust, een vaderfiguur missen. Dat was bij mij in ieder geval wel zo. Anders bespreek je dat allemaal toch wel met hem of met een oom?
Ik heb ook nooit dingen met mijn vader besproken, maar nu zijn mijn ouders gescheiden; mijn moeder heeft een vriend en hem vertel ik wel heel veel dingen.
Zo had ik een keer een knobbeltje in mijn borst. Ik sterf bij wijze van spreken nog liever dan dat ik dat aan mijn vader ga vertellen, maar hem vertelde ik dat wel meteen. Zo iemand beschouw ik dan ook niet als vriend, maar als een soort tweede vader.

Laatst gewijzigd op 28-11-2002 om 17:27.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 17:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Kan wel ....denk ik ...

Meestal word snel gezegt dat zo iemand meer wilt dat alleen vriendschap maar mischien kan die knakker beter omgaan met jongere of zo
Precies, jongeren. Waarom dan niet jongeren van in de twintig? Waarom juist meiden die in de puberteit zitten? Dat is iets wat ik niet kan bevatten...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik vind het gewoon best vreemd dat een man van 45 zijn levensverhaal met de daarbijbehorende problemen met een meisje van 17 gaat bespreken. Sorry, het zal wel een bekrompen gedachte zijn, maar dat is mijn mening.
Daarbij komen ook nog eens de ervaringen die ik heb met een man in die leeftijdscategorie, en die kunnen mijn mening enkel ondersteunen helaas..
Dat wil dan natuurlijk weer niet zeggen dat alle mannen zo zijn, maar hoe vaak lees je niet verhalen waarin het wordt verteld?
'Ik dacht dat mijn buurman mij gewoon aardig vond, maar opeens ging hij met zijn hand onder mijn shirtje..'
Daarbij komt nog dat mijn moeder het niet zo leuk zou vinden als ik mijn 'o zo goede vriend' die 3 jaar ouder dan zij is, kom voorstellen.
Ik denk dat meiden die hun problemen met een veel oudere man willen bespreken, bewust of onbewust, een vaderfiguur missen. Dat was bij mij in ieder geval wel zo. Anders bespreek je dat allemaal toch wel met hem of met een oom?
Ik heb ook nooit dingen met mijn vader besproken, maar nu zijn mijn ouders gescheiden; mijn moeder heeft een vriend en hem vertel ik wel heel veel dingen.
Zo had ik een keer een knobbeltje in mijn borst. Ik sterf bij wijze van spreken nog liever dan dat ik dat aan mijn vader ga vertellen, maar hem vertelde ik dat wel meteen. Zo iemand beschouw ik dan ook niet als vriend, maar als een soort tweede vader.
Dan gaat het slechts om de term die je eraan geeft. Bovendien, hoor je persé alleen die verhalen over oudere mannen? Ik hoor het ook vaak zat over jonge jongens, en zie het ook vaak zat gebeuren bij jonge jongens. Ik denk niet dat je intenties aan leeftijd kunt binden, als je 45 wordt, wordt je toch niet ineens zieker in je hoofd ofzo? Tuurlijk zijn er verkeerde mannen met verkeerde intenties, net zozeer als dat er verkeerde jongens zijn met verkeerde intenties.

Verder, wat is er mis mee dat je een vaderfiguur mist en daaruit een vriendschap met een volwassen man voortvloeit. Kijk, ik beweer echt niet dat het altijd goed gaat, ik beweer alleen dat het niet altijd fout gaat! Oftewel, dat het mogelijk is!

Verder hoeft het niet meteen je allerbeste vriend te zijn, maar kan het gewoon iemand zijn waar je een vriendschap mee hebt. Wat maakt het verder in godsnaam uit wat je ouders er van vinden? Het is toch aan jou te beoordelen hoe het zit, het is toch aan jou om te beslissen met wie je een vriendschap hebt.

Tuurlijk, wees voorzichtig. Hij kán verkeerde intenties hebben, maar ik denk dat dit meisje zich hier bewust van is aangezien ze dit topic hier heeft geplaatst.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2002, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Precies, jongeren. Waarom dan niet jongeren van in de twintig? Waarom juist meiden die in de puberteit zitten? Dat is iets wat ik niet kan bevatten...
waarom zou je iemand die in de pubertijd zit niet graag kunnen mogen, waarom moet iemand daar persé een bepaalde leeftijd voor hebben bereikt=



als de leestekens in mn verhaaltje niet kloppen komt dat omdat het toetsenbord kapot is ofzo.. hij doet geen vraagteken of haakjes meer normaal dus..
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 17:46
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ik heb dat ook met een leraar bij me op school... we runnen samen de culturele commissie, dus veel samen regelen en organiseren, zelfde interesses, zelfde humor, ja kunnen t gewoon prima met elkaar vinden, ben ook wel eens bij m thuis geweest ja.. maar daar hoeft echt helemaal niks achter te zitten hoor
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 18:23
Piccola
Piccola is offline
Moet gewoon kunnen!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 19:46
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Moet gewoon kunnen!
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 20:41
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
lovely dancing schreef:
Nou, wat denken jullie?
Moet zoiets kunnen, of slaat het als een lul op een drumstel?

Liefs mij
Het is in principe best mogelijk, ik denk alleen niet dat hij dat wil. Hij zal toestemmen als je zou vragen "wil je met mij naar bed?". Wedden?
Absoluut, ik wil em niet bevooroordelen [doe ik nu wel een beetje he ], maar hij wil absoluut sex met je. Maar goed je bent vast te naïef (net als een hoop meisjes ) om dat te zien.
Woont hij samen, is hij getrouwd, heeft hij kinderen?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 23:42
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Waarom kan dat niet? En ik vind dat trouwens niet aan mij om dat over 2 andere mensen te beoordelen... als zij het zelf ok vinden, dan is het toch prima! Dat vind ik
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 23:48
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
Ik kan me daar heel goed in vinden. Ik heb/had zelf ook een hele goeie vriend van over de 50. maar zag m eigenlijk meer als een vader die dezelfde interesses en hobbies had als ik. Ik kon hem echt alles vertellen. Ik was echt trots op hem en hij noemde zich ook weleens mijn 2e vader. Vond ik geweldig...

maar nu heeft ie een vriendin en zie ik m bijna niet meer... hij woont ook te ver weg. Maar hij is nog steeds een goede vriend...ik vind het wel jammer dat ik hm niet meer zo vaak zie. t is een goeie vent.

En ik snap best dat je ermee zat. Kan ik wel begrijpen. Maar ik vind het dus echt niet raar
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 12:56
Verwijderd
Ik bedacht me nu dus van dit iets he (wat een prachtige zin)..

Ik ken een stel, C & J.. Ze zijn getrouwd, hebben een kind en houden superveel van elkaar. Ze runnen een jongerencafé, en hebben supergoede vriendschappen met heeeeel veel mensen die daar komen. Het is een superfijne sfeer daar en het zijn echt ontzettend lieve mensen.. Mensen die daar komen variëren qua leeftijd heel erg.. Ik weet bij hun gewoon zeker dat ze dit hun hele leven blijven doen, ze zijn er voor naar Amsterdam gekomen (ze zijn amerikaans) en het was hun droom zeg maar. Ook als J dus 45 is zal hij goede vriendschappen onderhouden met ook veel jongere meisjes.. Maar hier zit er gewoon zo 100% zeker niets achter.. En nee, als ik J. zou voorstellen met hem naar bed te gaan zou hij me voor gek verklaren en ws pissig worden.

écht.. er bestaan nog goede mensen
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 16:15
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
En nee, als ik J. zou voorstellen met hem naar bed te gaan zou hij me voor gek verklaren en ws pissig worden.
Hij is getrouwd, dat is toch anders dan.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 00:39
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Hij is getrouwd, dat is toch anders dan.
is dat zo? waarom? maakt getrouwd zijn je ineens een fatsoenlijk man? En hoe weet je dat de man waar het hierbij om gaat niet getrouwd is?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 23:01
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
1) is dat zo?
2) waarom? maakt getrouwd zijn je ineens een fatsoenlijk man? 3) En hoe weet je dat de man waar het hierbij om gaat niet getrouwd is?
1) Jazeker
2) Het is niet per definitie, maar in een gezonde (liefdes)relatie gá je gewoon niet vreemd. Dus ervan uitgaande dat zijn relatie 'gezond' is. Stelde ik dus dat het dán zeker anders is.
3) Die informatie is niet gegeven, maar daar ging ik dus even vanuit.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-12-2002, 12:08
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
1) Jazeker
2) Het is niet per definitie, maar in een gezonde (liefdes)relatie gá je gewoon niet vreemd. Dus ervan uitgaande dat zijn relatie 'gezond' is. Stelde ik dus dat het dán zeker anders is.
3) Die informatie is niet gegeven, maar daar ging ik dus even vanuit.
Mja, je gaat dus wel vanzelf uit van een gezonde relatie, maar niet van een gezonde man, die geen meisjes van 17 verleid? Ik vind je redeneringen een beetje krom..
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 17:31
dreadlocks
Avatar van dreadlocks
dreadlocks is offline
ja waarom niet? dat zou net zoiets zijn als bevriend zijn met een tante, alleen dan zijn jullie familie.

vriendschap kent absoluut maar dan ook he-le-maal geen leeftijd. echt niet.
__________________
http://blacklight7.compelled.net
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 12:29
lovely dancing
lovely dancing is offline
hij is niet getrouwd, even voor de duidelijkheid...

liefs lovely
__________________
my life was more wurth it,with you in it...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 12:31
lovely dancing
lovely dancing is offline
moenbase, ik vind het echt supertriest om mij naief te noemen!
je kent mij niet, en mijn situatie niet, dus waar heb je het over?

Lovely Dancing
__________________
my life was more wurth it,with you in it...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 20:25
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
Waarom kan dat niet? En ik vind dat trouwens niet aan mij om dat over 2 andere mensen te beoordelen... als zij het zelf ok vinden, dan is het toch prima! Dat vind ik
Beetje kortzichtig. Maar goed, ook kortzichtige meningen zijn meningen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 20:30
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Mja, je gaat dus wel vanzelf uit van een gezonde relatie, maar niet van een gezonde man, die geen meisjes van 17 verleid? Ik vind je redeneringen een beetje krom..
Hoe kan een relatie nu 'gezond' zijn als de man niet 'gezond' is? Een helft van een 'gezond' duo, of het nu de man of de vrouw is, zal niet vreemdgaan. En kan dus, als dat zo uitkomt, best een normale vriendschap met een jonger iemand onderhouden. Maar het is beter om die niet na te streven. Er ontstaat - denk ik - heel snel een afhankelijkheidsrelatie ('vader-dochter'). Dat is lang niet altijd goed.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 20:31
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
lovely dancing schreef:
moenbase, ik vind het echt supertriest om mij naief te noemen!
je kent mij niet, en mijn situatie niet, dus waar heb je het over?

Lovely Dancing
Die kennen we allemaal niet.
Dus niemand zou op jouw woorden mogen reageren?

(Als ik jou was zou ik op een andere manier reageren als een reactie me niet uitkwam, zonder aan assertiviteit in te boeten)
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 22:03
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Hoe kan een relatie nu 'gezond' zijn als de man niet 'gezond' is? Een helft van een 'gezond' duo, of het nu de man of de vrouw is, zal niet vreemdgaan. En kan dus, als dat zo uitkomt, best een normale vriendschap met een jonger iemand onderhouden. Maar het is beter om die niet na te streven. Er ontstaat - denk ik - heel snel een afhankelijkheidsrelatie ('vader-dochter'). Dat is lang niet altijd goed.
hmz.. ik vat jouw reactie neit helemaal eigenlijk. De gezonde relatie waarop ik doelde had namelijk helemaal niets te maken met deze meid en de man waarmee zij bevriend is. Ik verwijs naar iets heel anders.. Ik bedoel, hij gaat wel bij voorbaat uit dat een relatie gezond is, zonder verdere kennis, maar niet er bij voorbaat uit dat een man (die los staat van die relatie) gezond is, zonder verdere kennis..

mja, wat jij nu bedoeld??
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 23:07
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Mja, je gaat dus wel vanzelf uit van een gezonde relatie, maar niet van een gezonde man, die geen meisjes van 17 verleid? Ik vind je redeneringen een beetje krom..
misschien krom, maar niet volledig onrealistisch als je 't mij vraagt.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 23:10
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
lovely dancing schreef:
moenbase, ik vind het echt supertriest om mij naief te noemen!
je kent mij niet, en mijn situatie niet, dus waar heb je het over?

Lovely Dancing
Je geeft ook maar 4 regels aan informatie, waar denk je dat ik de rest van het verhaal vandaan moet halen? Juist, dat mag ik er heel fijn bijbedenken. Bedankt [?]
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 23:43
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
kalmeer fftjes vriendschap kent geen leeftijd heb ik het idee...maar er zijn van die mensen die het raar vinden als je bevriend bent met oudere mensen. Die zijn kortzichtig en zeggen meteen BAH! IIIHh! en van dat soort gezwam...als het een jong meisje is die bevriend is met een oudere man...ksnap dat niet..moet je toch helemaal zelf weten. Als jij het goed met hem kan vinden...who cares?

En al zou je verliefd op zijn op een oudere man.... (waar begin ik over?) en je zou een relatie krijgen met die oude man. Zolang JIJ gelukkig bent .... *ff in t algemeen*
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 18:27
kleinmeisje17
Avatar van kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
Vriendschap gaat nog,.. maar als het meer is gaat het niet.. Mijn oom is 65 en mn tante is 40 dat is dus ook een groot verschil. 25 jaar! Die zijn getrouwd enz. maar nu zit hij al in een bejaardentehuis! en zij is niet meer vrolijk! en achetraf blijkt hij dus eigenlijk een pedofiel te zijn,.. maar zij was zo verliefd..

Tsja.. geen aanrader dus ! .. vrienden zijn is ook zeeer vaag en raar. Maar een relatie met die man helemaal!GEEN AANRADER
__________________
Geniet van elke dag.. En je bent pas rijk als je gezond bent!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 19:09
Elisaaa
Elisaaa is offline
tot op zekere hoogte vinnik het kunnen. en die hoogte is zeg maar niet heel hoog
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 12:59
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
Citaat:
kleinmeisje17 schreef:
Vriendschap gaat nog,.. maar als het meer is gaat het niet.. Mijn oom is 65 en mn tante is 40 dat is dus ook een groot verschil. 25 jaar! Die zijn getrouwd enz. maar nu zit hij al in een bejaardentehuis! en zij is niet meer vrolijk! en achetraf blijkt hij dus eigenlijk een pedofiel te zijn,.. maar zij was zo verliefd..

Tsja.. geen aanrader dus ! .. vrienden zijn is ook zeeer vaag en raar. Maar een relatie met die man helemaal!GEEN AANRADER
hoe oud was ze dan toen ze bij mekaar kwamen?
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32.