Oud 17-02-2013, 15:08
SpeedyMartinos
SpeedyMartinos is offline
Hallo,

Ik ben sinds laatst bij een leuk meisje in de klas gekomen en ik wilde haar beter leren kennen. Na een paar maanden vind ik haar persoonlijkheid en uitstraling leuk en zou ik graag een relatie met haar willen hebben. Ik wist eerst niet echt hoe ik dit moest aanpakken, dus heb ik een vriend om tips gevraagd. Hij vertelde me dat ik met haar moest whatsappen en zo goed met elkaar te praten, en toevallig had ik haar mobiele nummer.

De whatsapp gesprekken zijn meestal ik die een vraag stelt en zij die meestal kort antwoord geeft. Soms ga ik op haar antwoord in en praten we heel even erover. Meestal geeft ze van die korte antwoorden zoals "ja" of "nee". Heel soms vraagt ze ook dingen aan mij en geef ik daar oprecht antwoord op en vraagt ze soms zelfs door erover.

Gisteravond had ik gezegd dat ik haar heel aardig vond en een x erbij gezet. Eerst snapte ze het niet, maar later zei ze dat ze mij ook aardig vond. Toen ik ging slapen zei ik welterusten met een x en zei zij ook welterusten met een x.

Ik weet nu niet zeker of ze mij leuk vind of niet. Kan iemand mij misschien helpen?

EDIT: Ik zit in het vierde van de middelbare school.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2013, 15:16
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Neem haar een keer mee op date. En als ze daarmee instemt flirt dan een beetje met haar. En anticipeer op haar reactie daarop...gaat dit allemaal goed dan kun je ook is aan haar zelf vragen hoe ze het tussen jullie ziet.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 16:37
SpeedyMartinos
SpeedyMartinos is offline
Citaat:
Neem haar een keer mee op date. En als ze daarmee instemt flirt dan een beetje met haar. En anticipeer op haar reactie daarop...gaat dit allemaal goed dan kun je ook is aan haar zelf vragen hoe ze het tussen jullie ziet.
Dankje! Wat voor een date denk je dat ik moet doen dan? Waarheen bijvoorbeeld?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 16:56
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Dankje! Wat voor een date denk je dat ik moet doen dan? Waarheen bijvoorbeeld?
Bios werkt altijd nog het beste
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 16:59
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Misschien moet je eerst eens vragen of ze überhaupt met je uit wil. En dan kun je daarna wel verder kijken en samen met haar beslissen wat je gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 16:59
Padzorz
Padzorz is offline
Dit wilt niets zeggen:
Citaat:
Gisteravond had ik gezegd dat ik haar heel aardig vond en een x erbij gezet. Eerst snapte ze het niet, maar later zei ze dat ze mij ook aardig vond. Toen ik ging slapen zei ik welterusten met een x en zei zij ook welterusten met een x.
.
Beste manier om erachter te komen of zij jou echt leuk vindt is door inderdaad op date te gaan. Als je geen inspiratie hebt moet je maar eens rond zoeken op het forum hier, je vindt denk ik wel genoeg leuke dingen.

Wat als ze 'neen' zegt? Dan moet je zelf beslissen wat je met de situatie wilt doen. Wat ik zou doen is niets meer van me laten horen en dus alle contact meteen verbreken. Als je wel contact wilt houden dan kan je dat zeker doen, maar of er dan ooit een relatie uit zal voortkomen betwijfel ik. Stel jezelf gewoon in haar plaats, als zij een date annuleert dan wil dat zeggen dat ze niet zo veel interesse heeft anders zou ze het niet doen, toch?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 17:56
SpeedyMartinos
SpeedyMartinos is offline
Is het na 2-3 dagen whatsappen niet een beetje snel om iemand mee uit te vragen?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2013, 21:46
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Is het na 2-3 dagen whatsappen niet een beetje snel om iemand mee uit te vragen?
Nee hoor, en dan heb je meteen duidelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2013, 00:39
bassiebe
bassiebe is offline
Als ik jou was zou ik minder veel vragen op wapp, als ze alleen reageer met korte antwoorden is dat vaak geen goed teken. Bovendien is praten via wapp niet echt een al te beste optie... Het is namelijk een simpele route richting de o zo gevreesde friendzone. Als je op wapp praat moet je echt flirten.
Wat ik zou doen als ik jou was: gewoon die meid is opbellen of ze is een keertje ergens wat wil gaan drinken ofzo(NIET WHATSAPPEND VRAGEN!!). Bios is een grote afkraker! Je kan weinig/niet praten met elkaar en kan erg awkward zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2013, 16:22
SpeedyMartinos
SpeedyMartinos is offline
Ik ben trouwens 15, dus ergens in een restaurant eten is niet echt iets voor mij.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2013, 16:28
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Als ik jou was zou ik minder veel vragen op wapp, als ze alleen reageer met korte antwoorden is dat vaak geen goed teken. Bovendien is praten via wapp niet echt een al te beste optie... Het is namelijk een simpele route richting de o zo gevreesde friendzone. Als je op wapp praat moet je echt flirten.
Wat ik zou doen als ik jou was: gewoon die meid is opbellen of ze is een keertje ergens wat wil gaan drinken ofzo(NIET WHATSAPPEND VRAGEN!!). Bios is een grote afkraker! Je kan weinig/niet praten met elkaar en kan erg awkward zijn.
Ben het niet met je eens.

Whats app is misschien wat minder 1 op 1 maar er kan zeker duidelijkheid uit komen wat ze van elkaar vinden (kan natuurlijk ook andersom)
Je kan inderdaad geen emoties in een chat berichtje plaatsen (nouja smiles zeggen meestal ook al heel wat).

Bios is voor het begin, daarna kan je altijd nog wat samen gaan drinken of eventueel de stad in.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2013, 16:29
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Ik ben trouwens 15, dus ergens in een restaurant eten is niet echt iets voor mij.
Dan zou je bijvoorbeeld ook een patatje kunnen halen (misschien niet echt lekker met dit weer maar een ijsje)
Met citaat reageren
Oud 18-02-2013, 20:49
SpeedyMartinos
SpeedyMartinos is offline
Ik heb haar gevraagd om naar de bioscoop te gaan, ze vroeg "als vrienden?" Betekent dit dat ze me niet ziet staan als vriendje of kent ze me nog niet zo goed ofzo?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2013, 21:01
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Misschien een idee hoor , niet echt perse een aanrader heb het zelf nog nooit gedaan.

Maar misschien laten blijken dat je meer dan een 'goeie vriend' wilt zijn, als zij natuurlijk wel iets in jou ziet zitten, en anders denk ik het idee nog even uitstellen
Met citaat reageren
Oud 18-02-2013, 23:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Het lijkt mij een vrij duidelijk signaal dat ze gewoon vrienden wil zijn en niet meer. Dat kan in de toekomst natuurlijk meer worden, maar ik zou me niet aan allerlei strohalmen vastklampen. Aan de andere kant: je kunt ook gewoon met haar naar de bios gaan als vrienden, zo vervelend lijkt me dat ook weer niet en je verliest er niks mee. Vriendschap is ook leuk.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 18:38
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb haar gevraagd om naar de bioscoop te gaan, ze vroeg "als vrienden?" Betekent dit dat ze me niet ziet staan als vriendje of kent ze me nog niet zo goed ofzo?
Het betekent dat je absoluut geen kans hebt.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2013, 22:30
bassiebe
bassiebe is offline
sorry mate,

ik denk dat je gefriendzoned bent... ik ken het... probeer de volgende keer meer flirterig gedrag te gebruiken en maak fysiek contact (onbewuste aanrakingen enz) kan erg goed helpen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2013, 20:59
SpeedyMartinos
SpeedyMartinos is offline
Enige manier hoe ik uit de friendzone kom? Ik heb al lange tijden nu gesprekken met haar en ze lacht altijd om mijn grappen enzo, en vertelt best wel veel aan mij dus misschien vind ze me nog een beetje leuk?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-03-2013, 00:16
bassiebe
bassiebe is offline
Citaat:
Enige manier hoe ik uit de friendzone kom? Ik heb al lange tijden nu gesprekken met haar en ze lacht altijd om mijn grappen enzo, en vertelt best wel veel aan mij dus misschien vind ze me nog een beetje leuk?
Nou vertrouw me dat is het moeilijkste wat er is in het liefdesleven...

Anyways er zijn verschillende tekens om te achterhalen of ze je leuk vind...
• Als ze met je praat speelt ze met haar haar
• Ze staat open naar jou toe
• Ze speelt met haar ketting/halsband
• De voeten staan naar jou toe gedraait
• Ze kijkt flirtend om naar jou

Als je daarop let en de meesten kloppen zou ze je best leuk kunnen vinden. Ga dat vooral niet vragen!! Onaantrekkelijk as hell!

Vraag haar of ze is een keertje uit wil gaan.
Problem solved
Met citaat reageren
Oud 05-03-2013, 20:27
JustWannaHelp
Avatar van JustWannaHelp
JustWannaHelp is offline
Hey,

Je leeft in de moderne wereld. Achter vrijwel ieder berichtje van meiden naar jongens, die ze aardig vinden, staat een x. Als je het echt wilt weten moet je het haar gewoon vragen. Waarschijnlijk wacht ze tot jij de eerste stap zet.

Succes!
__________________
Live, laugh, love // Be yourself // You're beautifull in you way // Live your Life
x een meisje
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 11:58
Verwijderd
misschien heb je hier iets aan?

Zodra je een vrouw echt leuk gaat vinden, zal vroeg of laat de vraag opkomen: "Hoe weet ik of zij mij leuk vindt?". Een hele logische vraag eigenlijk. Want als ze je niet leuk vindt, ben je tenslotte niet ver verwijderd van een afwijzing wanneer je haar bijvoorbeeld mee uit zou willen vragen.

Toch is het niet zo heel moeilijk om erachter te komen of een vrouw je wel of niet leuk vindt. Echter, vertellen zal ze je het in de meeste gevallen niet. Wel zal ze je op vele manieren laten merken dat ze je leuk vindt. En vervolgens is het aan jou om dat op te pikken en er wat mee te doen.

Wat vrouwen doen als ze je leuk vinden

Vrouwen vinden het net als jij niet leuk om afgewezen te worden. Daarom zullen ze je ook niet snel zeggen dat ze je leuk vinden. Zelfs niet wanneer ze je heel erg leuk vinden. Wel zal een vrouw proberen je aandacht te trekken. Bijvoorbeeld door ervoor te zorgen dat ze altijd wel bij je in de buurt is, als daar gelegenheid voor is. Ook zal ze proberen oogcontact met je te zoeken en misschien zal ze zelfs proberen een gesprek met je aan te gaan als ze een kordaat type is en de gelegenheid zich voordoet.

Maar ze zal doorgaans niet blijven proberen je aandacht te trekken. Wanneer je niet reageert op haar pogingen om met je in contact te komen zal ze ervan uitgaan dat je niet in haar geïnteresseerd bent. En dat terwijl je haar misschien juist wel erg leuk vindt, maar zogenaamd een beter moment afwacht. Bijvoorbeeld omdat je je op dat moment onzeker voelt, verlegen bent of denkt dat je op dit moment geen goede indruk op haar zal kunnen maken.

Echter, doordat internet deel uitmaakt van ons dagelijks leven komen we ook steeds vaker in contact met mensen via internet. Bijvoorbeeld via Facebook, Hyves, datingsites of Twitter. En ook via internet kun je iemand leuk gaan vinden en jezelf af gaan vragen: "Hoe kom ik erachter of zij mij ook leuk vindt?" Maar ook via internet kom je er vrij snel achter of een vrouw je leuk vindt of niet. Indicatoren die daar op duiden zijn:
•Ze reageert snel op je berichten
•Ze reageert uitgebreid op vragen die je haar stelt
•Ze zoekt ook zelf contact met je
•Ze stelt vragen die erop duiden dat ze meer over je wil weten


Wat te doen zodra je weet dat ze je leuk vindt

Zelfs in deze moderne tijden van emancipatie verwacht een vrouw nog steeds van een man dat hij het initiatief neemt en dus contact zoekt met een vrouw als ze laat merken dat ze hem leuk vindt. Tevens verwacht een vrouw dat de man het aanvankelijke contact naar een volgend niveau brengt. Dus een eerste date, de tweede date, de eerste avond alleen, de eerste nacht samen, enzovoort.

Niet omdat een vrouw het initiatief niet wil nemen of kan nemen. Maar onbewust omdat ze zo snel mogelijk wil ontdekken of de man die zij leuk vindt wel beschikt over de eigenschappen van een, voor het gevoel van een vrouw, echte man. Belangrijke eigenschappen die voor een vrouw bepalen of een man een echte man is, zijn: dat hij op de voorgrond durft te treden, de leiding durft te nemen, vertrouwen heeft in zichzelf en durft te gaan voor wat hij wil.

Al deze eigenschappen komen voor een vrouw tot uiting wanneer een man zonder omzien op haar afstapt om kennis met haar te maken, een gesprek met haar aangaat en haar spontaan durft uit te nodigen om samen eens wat te gaan doen om elkaar beter te leren kennen.

Verder komen deze belangrijke eigenschappen tot uiting wanneer een man verzint wat ze samen gaan doen en een vrouw als het ware meeneemt op het door hem verzonnen avontuur, zonder haar goedkeuring af te wachten of te vragen. Maar in plaats daarvan een vrouw laat voelen er oprecht alles aan gedaan te hebben om haar een leuke tijd te bezorgen.

Echter, we kunnen een lang verhaal op de vraag "Hoe weet ik of ze me leuk vindt?" heel kort in één zin samenvatten door te zeggen: wanneer je een vrouw leuk vindt, stap dan zo snel mogelijk op haar af om je voor te stellen en een gesprek met haar aan te gaan. Door onverschrokken actie te ondernemen op wat jij wilt, vergroot je namelijk zienderogen de kans dat ze je leuk gaat vinden.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 17:53
SpeedyMartinos
SpeedyMartinos is offline
Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 02:58
Verwijderd
Citaat:
Hallo,

Hij vertelde me dat ik met haar moest whatsappen
ooh.. gaat dat tegenwoordig zo..
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Enige manier hoe ik uit de friendzone kom? Ik heb al lange tijden nu gesprekken met haar en ze lacht altijd om mijn grappen enzo, en vertelt best wel veel aan mij dus misschien vind ze me nog een beetje leuk?
Ik lach ook wel om jongens zijn grappen, stuur soms ook wel eens een x naar meisjes of/en jongens, of praat heel weinig op whats app of facebook chat. Maar dat betekend nog niet dat ik ze 'leuk' vind, ik vind ze wel aardig..

In het echt gaat het praten makkelijker dan chats (facebook,whatsapp) bij mij. Misschien heeft zei dat ook.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 11:40
mytholon
Avatar van mytholon
mytholon is offline
Voor de meeste personen geldt dat juist andersom.
En kunnen ze dus beter via het internet praten dan in het echt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2013, 17:30
sebastiaan133
Avatar van sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Hahaha, een 'x' betekend helemaal niks man.
__________________
It's just Me, Myself and I!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 23:07
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
of ik ben gewoon een sexbomb of het is voor meisjes heel normaal om een x of een <3 achter bijna elk bericht te zetten...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 23:07
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
en ik denk het 2de XD
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 16:10
sebastiaan133
Avatar van sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Het is inderdaad heel normaal voor meisje om dat er achter te zetten ja.
__________________
It's just Me, Myself and I!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2013, 21:15
NLboyNL
NLboyNL is offline
Idd
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 22:03
marijn141414
marijn141414 is offline
Meisjes zette heel vaak achter berichtjes een x us het hoeft niet altijd te betekenen dat ze je leuk vind
Met citaat reageren
Oud 04-04-2013, 22:07
sebastiaan133
Avatar van sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Nummer 4.
__________________
It's just Me, Myself and I!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie vind ze me leuk?
henk1796
7 02-12-2013 00:29
Liefde & Relatie Vind ze me leuk?
Verwijderd
9 05-04-2013 20:47
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 23:40
Liefde & Relatie Vind ze me leuk???
robbie14
1 17-07-2012 11:39
Liefde & Relatie vindt ze me leuk?
axelf
16 25-09-2010 10:31
Liefde & Relatie Vind ze me leuk?
Pomelo
37 16-12-2009 18:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.