Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2006, 20:45
Verwijderd
Ik lig serieus dubbel bij sommige uitspraken

Zo uit mijn hoofd weet ik er even geen, maar ik zal wel eens opletten
Advertentie
Oud 08-03-2006, 20:52
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Mijn mentor heeft een nieuw werkwoord geleerd: Pimpen.. wist niet wat het was toen 2 leerlingen vroegen: meneer mogen we uw lokaal pimpen? Hij zo: Ach ja.. doe maar.

Hij gebruikt zijn nieuwe woord ook gelijk: hij ging een grammaticaal foute zin ff pimpen..

heerlijk ouwtjes die met de tijd mee gaan
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Oud 08-03-2006, 22:15
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
ik: "meneer, de resolutie van m'n scherm staat niet goed, maar ik heb met mijn studentenaccount geen toegang tot de opties, kunt u even..."
docent: *rollend met zijn ogen* Dan moet je rechtsklikken op het bureaublad, dan kom je bij de opties en daar kun je het aanpassen"

Heerlijk als ze zo goed naar je luisteren
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 08-03-2006, 22:49
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Op mijn middelbare school was er ook een docent Nederlands (heb hem zelf niet gehad, maar heb verhalen erover gehoord), die als hij iets aan het uitleggen was en hij merkte dat de meeste leerlingen niet meer opletten en niet meer zo lang na het verhaal aan het luisteren was dat hij dan opeens midden in het verhaal, op een harde toon woorden als "POEP!" of "SEX!" uitsprak, zodat ze weer naar hem keken en hij weer verder kon gaan met zijn uitleg.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 08-03-2006, 23:20
professor2
professor2 is offline
scheikunde leraar '' Als je echt intellectueel bent moet je soms met het klootjesvolk meegaan.''

Oud 09-03-2006, 16:14
timajax
timajax is offline
leerling: Meneer mag het raam dicht, het is koud.
leraar: Koud? Sex met een ijsbeer, dat is pas koud!
leerling: Hoe weet u dat?
__________________
en zo geschiede het...
Oud 10-03-2006, 15:25
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
whaha geweldig

Vroeg iemand over nieuwe zorgstelsel, zegt lerares Nederlands: "Nou je met doe en die nemen want die vergoeden de anti-conceptiepil, heb ik ook gedaan."
Hele klas: 'Gatverdamme' en 'ja leraren zijn ook mensen'.
Oud 10-03-2006, 17:38
Amma
Avatar van Amma
Amma is offline
Leraar wiskunde op de middelbare school:

"Ik ga niet weer schreeuwen om jullie stil te krijgen, dat is water naar de zee dragen!!"
Oud 10-03-2006, 18:34
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik heb trouwens nog verhalen gehoord over mijn leraar bio, die na de zomervakantie tegen een leerlinge van hem zei:

Zo, jouw borsten zijn ook gegroeid!
__________________
I did it for teh lulz
Oud 10-03-2006, 18:54
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Een docent tijdens seksuele voorlichting: "Aftrekken met een condoom en glijmiddel is echt heel lekker"


__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 10-03-2006, 19:34
Orpa
Orpa is offline
Docente Engels: You can put it in my postvakje

Docente Engels: anonymousley is geen woord...
Leerling: Jawel mevrouw
Docente: Bewijs het maar
Leerling: Pagina 67, oeffening, 8, derde regel, 2de woord...
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Oud 10-03-2006, 19:57
nahatertje
nahatertje is offline
vandaag, niet grappig toen, nu nog steeds niet

'het is heel simpel en snel. je moet alle 32 tafeltjes schoonmaken'

gelukkig had ik hulp
Oud 11-03-2006, 00:14
Verwijderd
"Waar komen jullie zo laat vandaan? Jullie zijn tien minuten te laat."
-"We waren gedrogeerd achtergelaten in Duitsland."
"Oh... Okay, maar kom de volgende keer op tijd."
Oud 11-03-2006, 10:52
Rj11
Avatar van Rj11
Rj11 is offline
Lerares zegt:
"Jongens, ik heb een mooi verhaal. Ik zat dus laatst in mn autoradio..."

en een andere.
Leraar zegt:
"wat ik weet over haar? (haar= vrouwelijke collega). Ehm... ze heeft vijf kinderen en een push-up bh"
__________________
The sound must seem an echo to the sense - Alexander Pope.
Oud 11-03-2006, 14:20
it is anoli
it is anoli is offline
een leerlinge zat te krabbelen op haar schouder, omdat ze jeuk had. leraar: 'zit je bh niet goed? ik wil wel even helpen.' heel fout..

tijdens een drukke les vroeg een leerling om uitleg aan een leraar. leraar: 'daar ben ik niet voor opgeleid. en ook niet om op kindjes te passen.' ehh, hij is leraar??
Oud 12-03-2006, 08:56
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 08-03-2006 @ 23:49 :
Op mijn middelbare school was er ook een docent Nederlands (heb hem zelf niet gehad, maar heb verhalen erover gehoord), die als hij iets aan het uitleggen was en hij merkte dat de meeste leerlingen niet meer opletten en niet meer zo lang na het verhaal aan het luisteren was dat hij dan opeens midden in het verhaal, op een harde toon woorden als "POEP!" of "SEX!" uitsprak, zodat ze weer naar hem keken en hij weer verder kon gaan met zijn uitleg.
Dat deden ze bij mij ook vaak. Heel grappig Maar meestal riepen ze dan één of ander moeilijk woord, waardoor iedereen met stomheid geslagen was en helemaal stil werd.
Oud 12-03-2006, 14:58
Djoiz
Djoiz is offline
Wiskunde, eerste klas, eerste les van het hele schooljaar:
Mr. van de Hout (grappigste leraar ooit ) trekt een gele streep:
'... en ik zet hier nu een geile streep...'
Had het niet eens door .

3e klas, een uiterst woedende Pijnenburg (economie) tegen de klas:
'Echt, godverdomme, ik meen het, dit komt echt uit de grond van mijn hart: FUCK YOU!' En zo ging dat de hele les door, fuck you dit en fuck you dat... Was best ernstig.
Tegen leerling: 'Wat ben jij een ontzettend stom wicht!'

Tijdens Frans, 3e klas, Een meisje heet eigenlijk Adelaide (spreek uit: adelaajde), en een jongen zegt als respons: 'Hm, klinkt als waterleiding.' en gaat zo nog een tijdje door over die waterleiding.
Dan vraagt hij aan de juffrouw: 'Juffrouw, waar komt water vandaan?'
Mevr. van Amersfoort: 'Ja, uit je oksels!'

Biologie, 4e klas, meneer Somers.
'Ja, en in cola zit natuurlijk heel veel cocaine, en dat vroeger zat er ook zo'n koolzuur in...' (hij bedoelde caffeine natuurlijk)
In Coca Cola zat er trouwens vroeger wel echte cocaine in voor de smaak. Dat verwisselde hij weer met het koolzuur .

Scheikunde, 4e klas, mevr. Kevenaar (ontzettend dikke vrouw) wilt opstaan, maar de stoel blijft aan haar kont vastzitten doordat ze zo dik is . 2 meisjes op de eerste rij gaan heel hard lachen (rest van de klas ook).
"Lieneke en Danielle, 2 uur nakomen!"
Wat zou jij doen, als je lerares in haar stoel vast bleef zitten?

Ik heb zo nog heeel veel dingetjes, heb ze ergens opgeschreven dacht ik...
__________________
Als je een volmaakt nutteloze middag kunt doorbrengen op een volmaakt nutteloze manier, heb je geleerd te leven.
Oud 12-03-2006, 16:07
LA LENA
Avatar van LA LENA
LA LENA is offline
Onze inmiddels gepensioneerde leraar wiskunde heeft geen zin meer en komt op het idee om moppen te vertellen.
Als niemand zijn vinger opsteekt begint hij zelf maar:
"Uhm... even denken hoor. Oohja. Waarom heeft een krokodil een platte bek?" *iedereen kijkt de leraar verwachtingsvol aan* "Omdat hij tussen 1 en 4 in het bos is gekomen!". Iedereen stil en de leraar ligt he-le-maal dubbel. Hij vervolgt: "Waarom mag je tussen 1 en 4 niet in het bos komen? Dan vallen er olifanten uit de bomen!". Opnieuw lag 'de arme man' helemaal dubbel . Wij ook, maar niet (zoals hij dacht) om de mop. Als je de twee 'moppen' andersom leest begrijp je wel wat het had moeten zijn ...
Oud 12-03-2006, 20:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Weet er ook nog eentje. Of ja grappig... die man van wiskunde op de middelbare school kwam altijd zo gestresst over dat je soms wel moest lachen:

Leraar: "Wat heb je bij vraag 7?"
Leerling 1: "Sorry, ik heb mijn huiswerk niet gemaakt, meneer."
Leraar: "En waarom dan wel niet?"
Leerling 1: "Geen zin.""
Leraar (stressmode aan): "Dan moet je maar zin maken!"

...

Leraar: "En heb jij je huiswerk dan gemaakt?"
Leerling 2: "Nee, meneer."
Leraar: "En waarom dan wel niet?"
Leerling 2: "Ik was ziek dit weekend."
Leraar (stressmode aan): "Dat is geen excuus!"

...

Leraar: "En heb jij je huiswerk dan gemaakt?"
Leerling 3: "Nee, meneer."
Leraar: "En waarom dan wel niet?"
Leerling 3: "Ik ben het hele weekend op stap geweest."
Leraar (stressmode aan): "Wat een zooitje ongeregeld hier."

...

Leraar: "En heb jij je huiswerk dan gemaakt?"
Leerling 4: "Nee, meneer."
Leraar: "En waarom dan wel niet?"
Leerling 4: "Ik heb het hele weekend gesleuteld aan een auto."
Leraar: "Een auto?"
Leerling 4: "Ja, u weet wel, zo'n ding met 4 wielen."
*klas ligt dubbel*
Leraar (stressmode aan): "Is er dan nog iemand die WEL zijn huiswerk heeft gemaakt?"
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 12-03-2006, 20:42
NilsHolgersson
Avatar van NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Ik had bijzonder ongrappige leraren
Oud 14-03-2006, 08:29
Djoiz
Djoiz is offline
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 12-03-2006 @ 21:42 :
Ik had bijzonder ongrappige leraren
Vertel eens iets ongrappigs dan .
__________________
Als je een volmaakt nutteloze middag kunt doorbrengen op een volmaakt nutteloze manier, heb je geleerd te leven.
Oud 14-03-2006, 14:33
NilsHolgersson
Avatar van NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Het huiswerk voor morgen: paragraaf 3 en 4 maken, paragraaf 5 en 6 bestuderen
Oud 14-03-2006, 15:59
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Wiskunde lerares: Het opwindenste wat ik ooit in mijn hele leven ben tegen gekomen is een rekenmachine!
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Oud 15-03-2006, 19:07
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik zit met mn ogen dicht bij Duits, komt de leraar op me af, legt een schouder op mn schouder en zegt: 'Zullen we samen gaan slapen?'
Ik: 'Nee, bedankt.'
Hij: 'He jammer, zegt mn vrouw ook altijd...'

Oud 15-03-2006, 21:34
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 14-03-2006 @ 15:33 :
Het huiswerk voor morgen: paragraaf 3 en 4 maken, paragraaf 5 en 6 bestuderen
Wat is daar eigenlijk grappig aan? Op het hoger onderwijs moet je ook altijd eerst een hoofdstuk voor de volgende les doorlezen en voordat het de volgende les wordt uitgelegd.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 15-03-2006, 21:53
Verwijderd
maatschappijleraar over roken: ja GEWELDIG, de eerste keer, ik inhaleerde de rook en mijn longen klapten zowat kapot maar het was me toch leuk!

buitenbeentje van de klas: heroïne haal je toch bij de coffeeshop?
Oud 15-03-2006, 22:58
NilsHolgersson
Avatar van NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 15-03-2006 @ 22:34 :
Wat is daar eigenlijk grappig aan? Op het hoger onderwijs moet je ook altijd eerst een hoofdstuk voor de volgende les doorlezen en voordat het de volgende les wordt uitgelegd.
Er werd toch ook gevraagd om iets ongrappigs
Oud 15-03-2006, 23:11
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
"Ik heb geen banden met sh, ja, slechthorendheid dus", toen hij merkte dat we het grappig vonden zat hij trots te kijken en vijf minuten later maakte hij precies hetzelfde grapje
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 16-03-2006, 10:18
Verwijderd
Niet zozeer erg grappig, maar m'n coördinator is gister serieus drie keer bij me gekomen voor hetzelfde uur dat ik de vorige dag gemist had. Elke keer legde ik uit hoe het kwam en dang ging hij akkoord en kwam twee uur later weer m'n leslokaal binnen om het te vragen
Hoezo vergeetachtig..
Oud 16-03-2006, 15:21
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Iemand steekt zn hand op en zegt: meneer ik heb een vraag
leraar: ja dat zie ik, ik denk niet dat je als bliksemafleider wil dienen
Oud 16-03-2006, 17:53
Verwijderd
Dinsdag bij een masterclass aan de UvA:

En zo hebben we het hele GRiekse alfabet gebruikt om al die deeltjes een naam te geven. Was het toch nog ergens nuttig voor.
Oud 16-03-2006, 18:23
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
superduck schreef op 16-03-2006 @ 18:53 :
Dinsdag bij een masterclass aan de UvA:

En zo hebben we het hele GRiekse alfabet gebruikt om al die deeltjes een naam te geven. Was het toch nog ergens nuttig voor.
whaha
Oud 16-03-2006, 18:31
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
it is anoli schreef op 11-03-2006 @ 15:20 :
een leerlinge zat te krabbelen op haar schouder, omdat ze jeuk had. leraar: 'zit je bh niet goed? ik wil wel even helpen.' heel fout..
Citaat:
flyaway schreef op 15-03-2006 @ 20:07 :
Ik zit met mn ogen dicht bij Duits, komt de leraar op me af, legt een schouder op mn schouder en zegt: 'Zullen we samen gaan slapen?'
Ik: 'Nee, bedankt.'
Hij: 'He jammer, zegt mn vrouw ook altijd...'

Hahahaha. Die gasten zijn cool!
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 16-03-2006, 20:20
Mindfields
Mindfields is offline
Leraar Duits: 'Deze tekst gaat over aids, heel belangrijk voor mensen zoals jullie en ik, die behoorlijk seksueel actief zijn'.

*hele klas lacht*.

Leraar krijgt rode kop, had niet door dat hij wat raars had gezegd.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 16-03-2006, 22:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 15-03-2006 @ 23:58 :
Er werd toch ook gevraagd om iets ongrappigs
Oei, sorry, niet gelezen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 17-03-2006, 15:44
Verwijderd
"Kom op man, 6 van de 8 mensen in onze sectie Nederlands zijn vrouw en dan zeuren dat ze onderdrukt worden."

"Ja, het schijnt dat Rita Verdonk ook een vrouw is."

"Zometeen is het bijzonderder als er een week geen 'week van boek X' is, de boekenweek, week van het spannende boek, week van het jeugdboek..."

"Ja mijn havo-5klas zit zelfstandig te werken, ik heb geen bal te doen, verveel me de tering."

Geniale leraar Nederlands
Oud 17-03-2006, 16:01
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Geschiedenislerares: "Dat moet je vragen aan mevrouw Mens, de grote ED-toets goeroe van 4V."

Tien minuten voor het einde van de les zegt de leraar economie tegen de klas: "Ga weg!"
Oud 17-03-2006, 16:40
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Oude schoolkranten teruggevonden.

Fama est...
... dat mevr. Lefeber vroeg: ben ik in beeld?
... dat een leerling daarop antwoordde: ja, testbeeld!
... dat een andere leerling daaraan toevoegde: u stoort een beetje.

... dat dhr. Jongenelen zei: joden, moslims en islamieten (?) mogen niet aan hun pikkie trekken, dat is doden van leven.
... dat een leerling hierop zei: ben ik even blij dat ik katholiek ben
... dat dhr. Jongenelen antwoordde: ja, jij moet elke dag je lakens verschonen.
... dat er daarna in deze klas een dodelijke stilte viel.

... dat een leerling vroeg: meneer Laterveer, is het waar dat u vroeger mevrouw Boudesteijn leuk vond?
... dat dhr. Laterveer hier niets op zei
... dat daarna door 3B een ovatie werd gehouden
... vervolgens zei een leraar: vond u haar echt leuk?
... dat dhr Laterveer geen andere manier van reageren had en diplomatiek besloot een boek voor zijn hoofd te houden

... dat tijdens een engelse les ineens iedereen opschrok door een harde knal
... dat een leerling in de ophef riep: we worden aangevallen, iedereen bukken!
... dat mw. van Diepenbrugge zei: jee joh, allemaal gaan zitten. Ht is gewoon meneer van Hoof die die gozer executeert die ik er net heb uitgestuurd. Niets aan de hand dus.

... dat dhr. van Andel zei: de zuidelijke delen liggen flink zuidelijk!

... dat dhr. van Andel zei: het is geen keuze, je moet kiezen!

... dat dhr. van Andel zei: jij bent in de VS geboren, hoe kan dat dan? Ik bedoel... Leg eens uit... Ja, ik kan me er wel iets bij voorstellen, maarruh...

... dat dhr. van den Heuvel zei tegen een leerling die op zijn pen zat te kauwen: zit je pen niet te pijpen.

... dat mw. Odeh zei: vroeger gingen mensen veel vaker dood.

... dat een leerling aan dhr. Sormani vroeg: krijgen we in de proefwerkweek alleen een tekst?
... dta dhr. Sormani zei: nee, er zitten ook vragen bij.

... dat mw. Lefeber zei: zaterdag 7 oktober wordt ajax van sofocles in de kunstmin opgevoerd (plaatselijke schouwburg)
... dat een leerling toen vroeg: oh, ik dacht dat ajax alleen in de arena speelde, is het gras in kunstmin beter ofzo?

... dat dhr. Melfor schreeuwde: als ik boos word, dan word ik boos! En dan worden jullie eruit gestuurd en eruit is eruit! Dan heb ik een probleem en jullie niet!

... dat dhr. Hulleman zei: ik hoor alles.
... dat een leerling met een gehoorapparaat hierop zei: ik niet.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 17-03-2006, 16:57
Verwijderd
Leraar geschiedenis: "Dan had je kaiser Wilhelm en dat was nou echt wat je zegt een ROTMOF!"
Leraar informatica tegen Marokkaanse jongen die computer laat crashen: "Computers slopen doe je maar in Marokko"
Lerares Nederlands tegen mij toen ik m'n haar had geverfd: "Herman, carnaval is al lang afgelopen hoor"
Lerares Aardrijkskunde op een andere school tegen een asielzoeker: "Jij zit hier toch alleen maar om later een uitkering te krijgen."
Oud 19-03-2006, 10:03
Verwijderd
Wiskunde: "Lekker makkelijk"

Die klootzak zegt dat altijd als niemand het snapt.
Oud 20-03-2006, 15:14
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Mijn wiskunde lio stuurt je eruit als je een fout van hem verbetert
Oud 20-03-2006, 19:14
Steefjuh
Avatar van Steefjuh
Steefjuh is offline
leerling: "Mag ik even naar de wc?"
Leraar natuurkunde: "Ja hoor, ga jij maar lekker pissen. Ik wil wel
dat je hem goed vasthoudt anders wordt
je broek nat."
*leerling beeldt uit dat ie 'm vasthoudt door z'n handen een
meter voor zn broek te houden

leraar: "Zo, heb jij zo'n berenlul?!?
__________________
Fighting for peace is like fucking for virginity...
Oud 22-03-2006, 19:05
Verwijderd
Mijn leraar geschiedenis:
Wat weet de paus nou van voorbehoedsmiddelen. Hij doet het zelf niet, hoe kan hij dan anderen verbieden er een zakje omheen te binden. Ik snap het niet.

En dan bloedserieus er over na gaan denken.
Oke een beetje een had-je-bij-moeten-zijn-situatie.
Oud 22-03-2006, 19:15
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
een allochtoon snapte hem niet, zei hij" Verdomme jij kan ook helemaal niks goed, als het zo door gaat stuur ik je terug naar de sahara om kamelen te kammen"
En dat zei die bloedserieus
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 27-03-2006, 15:34
Jenneke.*
Avatar van Jenneke.*
Jenneke.* is offline
2 van die hele dikke meiden van mijn school staan elke pauze en tussenuur bij de snoepautomaat zich vol te stoppen.
Gisteren:

Leraar ziet dat er voor de zoveelste keer staan:
"Zo dames, letten jullie wel een beetje op de lijn? Morgen weer een balansdag zo te zien."

Had het niet meer. ze keken echt zo:
__________________
Zo. En dat is weer een genot voor het oog.
Oud 27-03-2006, 16:04
Vinzy
Vinzy is offline
Citaat:
Jenneke.* schreef op 27-03-2006 @ 16:34 :
2 van die hele dikke meiden van mijn school staan elke pauze en tussenuur bij de snoepautomaat zich vol te stoppen.
Gisteren:

Leraar ziet dat er voor de zoveelste keer staan:
"Zo dames, letten jullie wel een beetje op de lijn? Morgen weer een balansdag zo te zien."

Had het niet meer. ze keken echt zo:
whaha, geweldig


laatst zitten wij zo bij ak, komt onze leraar nederlands binnen, hoor je hem zo zeggen van: " kan ik hier nog wat doen ofzo ? , hiernaast zit m'n Havo 5 klas zelfstandig te werken waardoor ik dus weer is geen flikker te doen heb"
__________________
helloozz
Oud 27-03-2006, 16:08
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Vinzy schreef op 27-03-2006 @ 17:04 :
wlaatst zitten wij zo bij ak, komt onze leraar nederlands binnen, hoor je hem zo zeggen van: " kan ik hier nog wat doen ofzo ? , hiernaast zit m'n Havo 5 klas zelfstandig te werken waardoor ik dus weer is geen flikker te doen heb"
Op welke school zit jij?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 27-03-2006, 16:54
punkstar
Avatar van punkstar
punkstar is offline
de gulp van leraar economie staat open terwijl hij iets voor de klas aan het uitleggen is..iedereen staart hem natuurlijk aan en probeerd zn lach in te houden...
leraar: wat kijken jullie nou, staat mn gulp open ofzo?
Oud 27-03-2006, 17:57
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Jenneke.* schreef op 27-03-2006 @ 16:34 :
2 van die hele dikke meiden van mijn school staan elke pauze en tussenuur bij de snoepautomaat zich vol te stoppen.
Gisteren:

Leraar ziet dat er voor de zoveelste keer staan:
"Zo dames, letten jullie wel een beetje op de lijn? Morgen weer een balansdag zo te zien."

Had het niet meer. ze keken echt zo:
vind het zelfs wel een beetje lullig eigenlijk
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 27-03-2006, 18:34
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 27-03-2006 @ 18:57 :
vind het zelfs wel een beetje lullig eigenlijk
Behoorlijk, oké je moet niet te veel snoepen, maar als ieamand dat dan doet moet je het aan hen laten vind ik, of het op een vriendelijke manier brengen.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35.