Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2013, 15:34
Verwijderd
hey,

een jaar gelden werd ik verliefd op mijn beste vriend. hij wees me af en ik kwam over hem heen, sindsdien zijn we nog betere vrienden geworden. nu zijn we ook nog collega's en alles ging prima, totdat hij naar de bios ging met een meisje dat wel eens invalt op het werk. op het werk gingen de geruchten dat ze elkaar leuk vonden. het moment dat ik dat hoorde werd ik jaloers, depressief en ontzettend verdrietig. mijn gevoelend voor hem zijn terug, hij zegt elf dat hij haar kinderachtig vind en dat ze beter bij een andere collega past, maar daar gaat het niet om. ik ben opnieuw verliefd op mijn beste vriend en hij heeft afspraken met dat meisje, hoe moet ik met deze gevoelens voor hem om gaan.
het hem vertellen, de vriendschap verminderen of zelfs afbreken of mijn gevoelend negeren (wat zowat onmogelijk is)

alsjeblieft probeer me advies te geven,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2013, 17:56
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ja, een typische geval; je weet niet wat je hebt, tot je 't kwijt bent.
Zoek een ander vriendje en jaloezie verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2013, 18:37
Verwijderd
Negeren natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2013, 21:56
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Weer over hem heenkomen door door te gaan met je leven, waarom zou het nu niet lukken als het eerder al lukte?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2013, 08:16
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Weer over hem heenkomen door door te gaan met je leven, waarom zou het nu niet lukken als het eerder al lukte?
En als dat niet makkelijk is, dan toch het contact verminderen. Anders zie je hem zo vaak dat je die gevoelens ook niet kwijt kan raken.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2013, 16:01
Verwijderd
dat is zoo lastig, want hij is mijn beste vriend en ik mijn collega,, hoe contact verminderen? dan zal hij denken dat ik boos op hem ben en dat is onzin.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2013, 18:26
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
dat is zoo lastig, want hij is mijn beste vriend en ik mijn collega,, hoe contact verminderen? dan zal hij denken dat ik boos op hem ben en dat is onzin.
Tuurlijk ben je wel boos op hem, hoe haalt hij het in z'n hoofd om zomaar uit jouw "reservebankje" weg te lopen?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2013, 18:36
Monica89
Avatar van Monica89
Monica89 is offline
Een van de beste manieren is om het hem gewoon te vertellen dat je hem leuk vindt. Als hij dat accepteert heb je een vriend. Accepteert hij dat niet, dan ben je ook in één keer over je gevoelens voor hem heen. Succes
Met citaat reageren
Oud 15-07-2013, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk ben je wel boos op hem, hoe haalt hij het in z'n hoofd om zomaar uit jouw "reservebankje" weg te lopen?
reservebankje????


En ik heb hem al eens verteld dat ik hem leuk vind en hij wees me af en toen werden we gewoon hele close vrienden...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2013, 20:58
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ja, reservebankje, je hebt 'm onderbewust toch nog voor "achter de hand" gehouden, voor het geval je niets anders kon vinden. Jij hebt 'm nog niet losgelaten en nu hij stappen doet die een terugweg onmogelijk lijken te maken, ben jij boos; "waarom zij wel en ik niet".
Het lijkt mij inderdaad ook het beste het 'm te vertellen, dan kan hij jou misschien helpen met de situatie om te gaan. Verwacht vooral niets, dat voorkomt verdere teleurstellingen.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2013, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Ja, reservebankje, je hebt 'm onderbewust toch nog voor "achter de hand" gehouden, voor het geval je niets anders kon vinden. Jij hebt 'm nog niet losgelaten en nu hij stappen doet die een terugweg onmogelijk lijken te maken, ben jij boos; "waarom zij wel en ik niet".
Het lijkt mij inderdaad ook het beste het 'm te vertellen, dan kan hij jou misschien helpen met de situatie om te gaan. Verwacht vooral niets, dat voorkomt verdere teleurstellingen.
ik heb hem niet voor "achter de hand". dat is behoorlijk raar,
Met citaat reageren
Oud 15-07-2013, 21:15
Verwijderd
hoe kan ik hem nou alweer vertellen dat ik hem leuk vind,, ik vond hem een jaar geleden leuk en dacht dat ik eroverheen was en nu ben ik weer verliefd??? straks gaat het nooit meer over!!!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2013, 01:46
Verwijderd
Citaat:
hoe kan ik hem nou alweer vertellen dat ik hem leuk vind,, ik vond hem een jaar geleden leuk en dacht dat ik eroverheen was en nu ben ik weer verliefd??? straks gaat het nooit meer over!!!
Het hem vertellen. Maar waarom zou je? Als hij jou leuk had gevonden/vindt dan had hij wel meer met je gedaan. Zoek gewoon iemand anders, gaan jouw gevoelens voor hem toch wel over.

En tuurlijk gaat het wel over. Niet zo wanhopig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op mijn beste vriend... HELP?!?!
InezLeeuwx
12 07-03-2014 18:58
Liefde & Relatie Verliefd op het zusje ven mijn beste vriend !
LucdeHoogh28
11 23-01-2013 21:22
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje
xwebelieve
7 17-07-2012 13:19
Liefde & Relatie Verliefd op zusje van mijn beste vriend
Daantjer
3 29-09-2009 00:45
Liefde & Relatie Mijn beste vriend is nu mijn vriend maar doet nu raar..help..:(.
6776
44 09-07-2006 21:07
Liefde & Relatie mijn beste vriend die ik al mijn hele leven ken is op me wat moet ik doen?
linsey_91
19 09-02-2004 17:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.