Oud 19-06-2015, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Ja? Jij denkt dat pooiers en klanten graag een meisje langs de beveiligscamera's, de beveiligers en de receptie meenemen, hun identiteitsbewijzen daar laten zien(!), om vervolgens voor een uurtje een kamer te huren, dat meisje daar verkrachten, en dan weer naar buiten gaan, hopend dat niemand iets verdachts heeft opgemerkt, alleen maar omdat een hotelkamer blijkbaar prettiger is om een misdaad te plegen dan een woning? Dat klanten graag extra betalen voor de kamer om dit enorme risico te nemen, terwijl ze voor minder geld legaal een sekswerker zouden kunnen bezoeken? Dat denk jij?
Ik ben het met je gedachtengang echt totaal helemaal eens maar het is echt verdomd makkelijk om dit te realiseren. De zedenzaak in Limburg waardoor al iemand zelfmoord gepleegd heeft is hier het levende bewijs van. Als een pimp met zijn ho incheckt in een hotel dan kunnen ze gewoon gasten ontvangen, daar hoeft verder echt geen ID voor overlegd te worden.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2015, 22:33
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik ben het met je gedachtengang echt totaal helemaal eens maar het is echt verdomd makkelijk om dit te realiseren. De zedenzaak in Limburg waardoor al iemand zelfmoord gepleegd heeft is hier het levende bewijs van.
Eén zaak is geen bewijs dat zulks vaak voorkomt.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2015, 23:10
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Die zedenzaak in Limburg vind ik inderdaad een goed voorbeeld.

Meisje (destijds bijna 17) vroeg een vriend (18+) om haar te helpen. Ze wilde namelijk geld verdienen met seks maar mocht dat nog helemaal niet legaal doen, achter een veilig raam met alarmknop etc. Ze vroeg dus of die vriend zich kon verstoppen in de badkamer van een hotelkamer, zodat hij kon ingrijpen als er iets misging. In ruil hiervoor beloofde ze hem geld. Als ik me haar politieverklaring goed herinner probeerde die vriend haar er eerst vanaf te praten, maar ze zei dat ze 't sowieso ging doen, met of zonder hem. Uiteindelijk stemde hij in. Natuurlijk werden ze binnen een week gepakt, want zo verborgen zijn deze dingen dus niet.

Terecht dat ze dit werk nog niet mag doen, laat ik dat voorop stellen. Maar om dit stel te beschouwen als kwaadaardige pooier en machteloos slachtoffer doet geen recht aan de werkelijkheid. De mediastorm en de houding van het OM vind ik zodoende best fout.

Twee zelfmoorden, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2015, 00:44
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Ja? Jij denkt dat pooiers en klanten graag een meisje langs de beveiligscamera's, de beveiligers en de receptie meenemen, hun identiteitsbewijzen daar laten zien(!), om vervolgens voor een uurtje een kamer te huren, dat meisje daar verkrachten, en dan weer naar buiten gaan, hopend dat niemand iets verdachts heeft opgemerkt, alleen maar omdat een hotelkamer blijkbaar prettiger is om een misdaad te plegen dan een woning? Dat klanten graag extra betalen voor de kamer om dit enorme risico te nemen, terwijl ze voor minder geld legaal een sekswerker zouden kunnen bezoeken? Dat denk jij?

Bron?


Dat weet ik, en had jij ook kunnen weten had je maar even gekeken. Artikeltje erover: http://nos.nl/op3/artikel/2015509-ho...herkennen.html

Citaat:
Ten eerste: nee. Ik heb nooit gezegd dat ik zeker weet dat het getal onder de 5% ligt. Nooit. Ik heb zelfs meerdere malen gezegd dat ik dat niet weet.

Ten tweede: feit is, dat 2% nu eenmaal de uitkomst is van het grootste recente onderzoek over dit onderwerp. Het is hier al eerder gelinkt, maar ik wil het nog wel eens voor je doen: http://ashatenbroeke.nl/2015/04/08/m...ks-werk/#facts. En neem alsjeblieft de moeite om de toelichting op de onderzoeken te lezen, niet alleen de uitslag, want daar heb je niets aan.
Oh nou mooi dan, daar gaat hier namelijk om. Fijn dat ook jij het eens bent dat <5% onzin is.

2600 kamers en 11 signalen van mensenhandel, sounds legit maar 1 onderzoek waar bar weinig over te vinden is terwijl er velen (net zo betrouwbare) onderzoeken zijn die ALLEMAAL 5%> aantonen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2015, 01:20
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
1337Gamer, hier hebben we 't al over gehad. Als je even terugleest zie je dat de Nationaal Rapporteur mogelijke signalen registreert. Geen daadwerkelijke gevallen van dwang.

Uit jouw artikel, zulk soort dingen zijn dus signalen:



Vrouwen die van seks houden worden geregistreerd. Vrouwen die alleen op vakantie gaan worden geregistreerd. Vrouwen die liever niet gestoord worden geregistreerd.

Dit is precies wat ik en Turk zeggen - álles wordt onder mensenhandel geschoven. Als de christen achter de receptie van je hostel vindt dat je rokje te kort is kan dat al een extra melding opleveren.

En zelfs als je alles bij elkaar optelt. Dat vind ik inderdaad ook best wijzen op prostitutie, maar waarom zou die prostituee dan meteen gedwongen zijn? Welk signaal uit deze lijst wijst precies op dwang?

Over de Bestuurlijke Monitor heb je wel gelijk, die kon ik ook al niet vinden. Dat is niet raar en maakt de conclusies ervan ook geen 'onzin', want het klinkt als het meest betrouwbare onderzoek en niet alle rapporten ter wereld staan online. Maar ik zal eens kijken of iemand een PDFje voor ons heeft.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2015, 01:39
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
De meeste meldingen rondom minderjarigen die de Nationaal Rapporteur binnenkrijgt komen overigens van ouders die negatief staan tegenover 't nieuwe vriendje van hun dochter. Want manipulatieve loverboys zijn natuurlijk minder eng dan 't idee dat hun onschuldige engeltje is opgegroeid tot een jonge vrouw met een libido.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2015, 07:42
Verwijderd
Citaat:
Eén zaak is geen bewijs dat zulks vaak voorkomt.
Dat beweer ik ook niet, ik zeg alleen dat het een stuk makkelijker is dan dat je nu doet voorkomen. Ik krijg op mijn hotelkamers ook vaak genoeg bezoek, denk je dat ik die mensen allemaal laat inchecken?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2015, 10:26
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dat weet ik, en had jij ook kunnen weten had je maar even gekeken. Artikeltje erover: http://nos.nl/op3/artikel/2015509-ho...herkennen.html
Nog steeds geen bewijs dat het vaak voorkomt. Zie Dekaloogs reactie.

Citaat:
Oh nou mooi dan, daar gaat hier namelijk om. Fijn dat ook jij het eens bent dat <5% onzin is.
Dat zeg ik ook niet. Je leest echt heel slecht. Ik heb nooit gezegd dat het minder dan 5%. Ik heb nooit gezegd dat het meer dan 5% is. Ik heb alleen gezegd dat het hoogstwaarschijnlijk onder de 10% is.

Citaat:
2600 kamers en 11 signalen van mensenhandel, sounds legit
Toen ik uitlegde waarom het Schone Schijn rapport onbetrouwbaar is, reageerde jij met:

Citaat:
Een beetje vertrouwen in de politie mag wel he
Maar nu heb je blijkbaar totaal geen vertrouwen in hun capaciteiten. Waarom niet?

Tot nu toe heb ik twee redenen van jou gehoord op basis waarvan je het grootste recente onderzoek naar prostitutie afwijst.

1. Je kan er weinig over vinden.
2. Je doet een facepalm van de uitkomst.

Heb je ook echte argumenten?

Citaat:
maar 1 onderzoek waar bar weinig over te vinden is terwijl er velen (net zo betrouwbare) onderzoeken zijn die ALLEMAAL 5%> aantonen.
Verwijzen naar andere onderzoeken met een andere uitkomst is geen argument tegen het ene onderzoek.

Kwantiteit is minder belangrijk dan kwaliteit.

En 'net zo betrouwbaar' is onzin; twee onderzoeken naar hetzelfde met zeer verschillende uitkomst kunnen onmogelijk even betrouwbaar zijn.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2015, 15:35
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
1337Gamer, hier hebben we 't al over gehad. Als je even terugleest zie je dat de Nationaal Rapporteur mogelijke signalen registreert. Geen daadwerkelijke gevallen van dwang.

Uit jouw artikel, zulk soort dingen zijn dus signalen:

[afbeelding]


Vrouwen die van seks houden worden geregistreerd. Vrouwen die alleen op vakantie gaan worden geregistreerd. Vrouwen die liever niet gestoord worden geregistreerd.

Dit is precies wat ik en Turk zeggen - álles wordt onder mensenhandel geschoven. Als de christen achter de receptie van je hostel vindt dat je rokje te kort is kan dat al een extra melding opleveren.

En zelfs als je alles bij elkaar optelt. Dat vind ik inderdaad ook best wijzen op prostitutie, maar waarom zou die prostituee dan meteen gedwongen zijn? Welk signaal uit deze lijst wijst precies op dwang?

Over de Bestuurlijke Monitor heb je wel gelijk, die kon ik ook al niet vinden. Dat is niet raar en maakt de conclusies ervan ook geen 'onzin', want het klinkt als het meest betrouwbare onderzoek en niet alle rapporten ter wereld staan online. Maar ik zal eens kijken of iemand een PDFje voor ons heeft.
Het is toch goed om alert te zijn op signalen? Als je het fimlpje erbij hebt gekeken kon je horen dat 1 signaal opzich (een kort rokje bijv.) niet zo veel betekend, maar een paar signalen in combinatie met elkaar wel.

Dat hoeft natuurlijk lang niet altijd gedwongen te zijn, maar een minderjarige kun je niet op de wallen zetten, in een hotelkamer in pricipe wel.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2015, 15:39
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Nog steeds geen bewijs dat het vaak voorkomt. Zie Dekaloogs reactie.

Dat zeg ik ook niet. Je leest echt heel slecht. Ik heb nooit gezegd dat het minder dan 5%. Ik heb nooit gezegd dat het meer dan 5% is. Ik heb alleen gezegd dat het hoogstwaarschijnlijk onder de 10% is.



Toen ik uitlegde waarom het Schone Schijn rapport onbetrouwbaar is, reageerde jij met:



Maar nu heb je blijkbaar totaal geen vertrouwen in hun capaciteiten. Waarom niet?

Tot nu toe heb ik twee redenen van jou gehoord op basis waarvan je het grootste recente onderzoek naar prostitutie afwijst.

1. Je kan er weinig over vinden.
2. Je doet een facepalm van de uitkomst.

Heb je ook echte argumenten?



Verwijzen naar andere onderzoeken met een andere uitkomst is geen argument tegen het ene onderzoek.

Kwantiteit is minder belangrijk dan kwaliteit.

En 'net zo betrouwbaar' is onzin; twee onderzoeken naar hetzelfde met zeer verschillende uitkomst kunnen onmogelijk even betrouwbaar zijn.
Kijk dan even verder dan je neus lang is en bekijk meerdere rapporten , kom je al snel tot de conclusie dat <5% onzin is.

Opzich heb ik vertrouwen in hun capaciteiten, maar 2600 kamers 11 signalen? lol...

Ik kan er inderdaad weinig over vinden, behalve dan "er is een onderzoek gedaan bestuurlijke monitor blabla <2%" kan ik nergens wat over dat zogenaamde rapport vinden, vreemd.

Dan moet je <2% onderzoek onbetrouwbaar zijn, is dat je conclusie? Als er meerdere andere betrouwbare onderzoeken duidelijk iets anders aangeven is dat weldegelijk een argument om nog is goed dat ene uitzonderlijke <2% onderzoek te bestuderen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2015, 18:03
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Kijk dan even verder dan je neus lang is en bekijk meerdere rapporten , kom je al snel tot de conclusie dat <5% onzin is.
Nogmaals, kwaliteit gaat boven kwantiteit.

Citaat:
Opzich heb ik vertrouwen in hun capaciteiten, maar 2600 kamers 11 signalen? lol...
Want? Jij kent deze zaken beter dan de mensen die er onderzoek naar doen?

Citaat:
Ik kan er inderdaad weinig over vinden, behalve dan "er is een onderzoek gedaan bestuurlijke monitor blabla <2%" kan ik nergens wat over dat zogenaamde rapport vinden, vreemd.
Ja, niet alles staat online.

Citaat:
Dan moet je <2% onderzoek onbetrouwbaar zijn, is dat je conclusie? Als er meerdere andere betrouwbare onderzoeken duidelijk iets anders aangeven
Ieder onderzoek geeft iets anders aan.

Citaat:
is dat weldegelijk een argument om nog is goed dat ene uitzonderlijke <2% onderzoek te bestuderen.
Inderdaad. Dan kom je bijvoorbeeld tot de conclusie dat het een aanzienlijk groter onderzoek is dan de meeste. Dat betekent niet per se dat het waar is, natuurlijk.

Maar jij kijkt alleen naar onderzoeken die je eigen ideeën bevestigen. Eerder in dit topic had je het volste vertrouwen in zes agenten die een ruwe schatting gaven. Nu lach je een veel grotere groep agenten en andere politiewerknemers uit, omdat hun op onderzoek gebaseerde conclusie niet overeenkomt met die ruwe schatting.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2015, 20:23
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Nogmaals, kwaliteit gaat boven kwantiteit.

Want? Jij kent deze zaken beter dan de mensen die er onderzoek naar doen?

Ja, niet alles staat online.

Ieder onderzoek geeft iets anders aan.



Inderdaad. Dan kom je bijvoorbeeld tot de conclusie dat het een aanzienlijk groter onderzoek is dan de meeste. Dat betekent niet per se dat het waar is, natuurlijk.

Maar jij kijkt alleen naar onderzoeken die je eigen ideeën bevestigen. Eerder in dit topic had je het volste vertrouwen in zes agenten die een ruwe schatting gaven. Nu lach je een veel grotere groep agenten en andere politiewerknemers uit, omdat hun op onderzoek gebaseerde conclusie niet overeenkomt met die ruwe schatting.
Het volste vertrouwen heb ik nooit bweerd, wel zo veel vertrouwen dat het <5% erg onwaarschijnlijk maakt.

En ja zo ken ik er nog een paar, ik ken een rapport wat 80% aangeeft maarja het staat niet online, lekkere bron is dat rapport van <2%, vind het maar een vaag rapport.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2015, 02:08
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Het volste vertrouwen heb ik nooit bweerd, wel zo veel vertrouwen dat het <5% erg onwaarschijnlijk maakt.
Dus wanneer zes agenten een ruwe schatting doen, vind je het waarschijnlijk. Wanneer een veel grotere hoeveelheid agenten tot een conclusie komt, vind je het ongeloofwaardig.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2015, 03:41
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Dus wanneer zes agenten een ruwe schatting doen, vind je het waarschijnlijk. Wanneer een veel grotere hoeveelheid agenten tot een conclusie komt, vind je het ongeloofwaardig.
als 6 agenten een schattinvan 50-90% maken, is dat waarschijnlijk genoeg om is goed aan de 2% te twijfelen.

Als een grote hoeveelheid agenten op <2% uitkomt, is het de moeite waard om aan de 50-90% te gaan twijfelen, en is wat verder te kijken naar andere rapporten.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2015, 09:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
als 6 agenten een schattinvan 50-90% maken, is dat waarschijnlijk genoeg om is goed aan de 2% te twijfelen.

Als een grote hoeveelheid agenten op <2% uitkomt, is het de moeite waard om aan de 50-90% te gaan twijfelen, en is wat verder te kijken naar andere rapporten.
Oke. Ik heb vroeger wel in een dorp gewoond. Het was er vrij klein en er was geen prostitutie, dat gebeurde toch meer in steden. Dingen als hotels waren er gewoon niet, daar was het niet groot genoeg voor. Al waren die er wel geweest, dan nog was prostitutie in dat dorpje gewoon niet interessant geweest gok ik, het was er te klein en mensen kenden elkaar teveel. We hadden echter wel politie. Volgens mij hadden ze een vrij saaie baan, maar ze waren er.

Waarom schets ik dit? Omdat dit politie is. Tig agenten waren er. Ze hadden echter niks met prostitutie te maken (of vrijwel niks). Gewoon zo'n wijkagent die de buurt een beetje in de gaten houdt of boetes uitdeelt voor te snel rijden. Hun kennis is dus niet meer of minder dan die van welke andere burger dan ook en het feit dat ze toevallig politie zijn verandert daar niks aan. Als hun gevraagd wordt 'Goh, hoeveel prostitutie denk je nou dat er gedwongen is?' en zij antwoorden met iets als 'Tja, dat is lastig te zeggen, maar ik denk dat 90% van de prostitutie gedwongen is, ik kan me niet voorstellen dat men dat vrijwillig doet en op het nieuws heb ik ook dingen gehoord over gedwongen prostitutie'. dan geldt dat als een bron van 1 van een agent.

En dat is waarom deze hele discussie zo enorm over broncontrole gaat. Ik kan binnen een uur een website opzetten die een heel onderzoek stelt dat prostitutie 99% gedwongen is, of 0%, of dat chocola goed voor je is. En die laatste is een bijzonder goed voorbeeld van hoe mensen dingen klakkeloos overnemen zonder te checken of de bron wel klopt. Zelfs journalisten maken die fout, blijkbaar.

Dus, het feit dat een website of een onderzoek stelt dat iets zo is maakt het niet waar. Als ik dus een website maak en een onderzoek plaats met dat 90% van de mensen eigenlijk vermomde slakken zijn, dan betekent het nog niet dat er ook maar iets van waar is. En dan denken 'het zal wellicht geen 90% zijn, maar aangezien dat gesteld wordt kan ik me ook niet voorstellen dat minder dan 10% waar is' is misschien niet helemaal handig.

Kwaliteit van bronnen > kwantiteit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 21-06-2015, 10:09
Verwijderd
Citaat:
als 6 agenten een schattinvan 50-90% maken, is dat waarschijnlijk genoeg om is goed aan de 2% te twijfelen.
Nee. Om dezelfde reden als dat 6 schoolmeesters geen uitspraken kunnen doen over de totale hoeveelheid kinderen die hun huiswerk niet maken.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2015, 10:11
Verwijderd
Sowieso is een agent een valse autoriteit in dit verhaal. Ze zijn niet onafhankelijk. Voor zover ik weet zit er aan de rechercheursopleiding geen wetenschappelijke opleiding vast.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2015, 11:09
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
als 6 agenten een schattinvan 50-90% maken, is dat waarschijnlijk genoeg om is goed aan de 2% te twijfelen.

Als een grote hoeveelheid agenten op <2% uitkomt, is het de moeite waard om aan de 50-90% te gaan twijfelen, en is wat verder te kijken naar andere rapporten.
Je doet nu alsof de twee bronnen gelijkwaardig zijn, Maar een gok is niet gelijkwaardig aan een conclusie uit onderzoek.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2015, 13:37
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Je doet nu alsof de twee bronnen gelijkwaardig zijn, Maar een gok is niet gelijkwaardig aan een conclusie uit onderzoek.
Ik zeg niet dat ze gelijkwaardig zijn, maar nogmaals wel zeker reden genoeg om aan elkaar te twijfelen. Wie zegt waar de waarheid ligt? Ik zou het niet gek vinden als die op 10% uitkomt~, maar nogmaals <2% gaat er al niet meer in bij mij, als er al politie agenten zijn die uit eigen ervaring 50-90% schatten.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2015, 13:42
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Oke. Ik heb vroeger wel in een dorp gewoond. Het was er vrij klein en er was geen prostitutie, dat gebeurde toch meer in steden. Dingen als hotels waren er gewoon niet, daar was het niet groot genoeg voor. Al waren die er wel geweest, dan nog was prostitutie in dat dorpje gewoon niet interessant geweest gok ik, het was er te klein en mensen kenden elkaar teveel. We hadden echter wel politie. Volgens mij hadden ze een vrij saaie baan, maar ze waren er.

Waarom schets ik dit? Omdat dit politie is. Tig agenten waren er. Ze hadden echter niks met prostitutie te maken (of vrijwel niks). Gewoon zo'n wijkagent die de buurt een beetje in de gaten houdt of boetes uitdeelt voor te snel rijden. Hun kennis is dus niet meer of minder dan die van welke andere burger dan ook en het feit dat ze toevallig politie zijn verandert daar niks aan. Als hun gevraagd wordt 'Goh, hoeveel prostitutie denk je nou dat er gedwongen is?' en zij antwoorden met iets als 'Tja, dat is lastig te zeggen, maar ik denk dat 90% van de prostitutie gedwongen is, ik kan me niet voorstellen dat men dat vrijwillig doet en op het nieuws heb ik ook dingen gehoord over gedwongen prostitutie'. dan geldt dat als een bron van 1 van een agent.
Ik snap je punt, en denk dat er veel agenten zijn die inderdaad niet zo met prostitutie te maken hebben.

Citaat:
En dat is waarom deze hele discussie zo enorm over broncontrole gaat. Ik kan binnen een uur een website opzetten die een heel onderzoek stelt dat prostitutie 99% gedwongen is, of 0%, of dat chocola goed voor je is. En die laatste is een bijzonder goed voorbeeld van hoe mensen dingen klakkeloos overnemen zonder te checken of de bron wel klopt. Zelfs journalisten maken die fout, blijkbaar.

Dus, het feit dat een website of een onderzoek stelt dat iets zo is maakt het niet waar. Als ik dus een website maak en een onderzoek plaats met dat 90% van de mensen eigenlijk vermomde slakken zijn, dan betekent het nog niet dat er ook maar iets van waar is. En dan denken 'het zal wellicht geen 90% zijn, maar aangezien dat gesteld wordt kan ik me ook niet voorstellen dat minder dan 10% waar is' is misschien niet helemaal handig.

Kwaliteit van bronnen > kwantiteit.
Bron controle is zeker belangrijk, maar volgens mij hebben jullie de bron nog geen eens bekeken, 6 agenten die 50-90% schatten is namelijk niet de kern van het KLPD onderzoek. Ik had verwacht dat jullie het al hadden gedaan, maar hier is het rapport te downloaden, bekijk het is.

Heb je meer aan dan 'Een onderzoek' wat uit komt op '<2%' maar wat ik verder nergens gepubliceerd kan zien? Als je het over betrouwbaarheid hebt...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2015, 13:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Bron controle is zeker belangrijk, maar volgens mij hebben jullie de bron nog geen eens bekeken, 6 agenten die 50-90% schatten is namelijk niet de kern van het KLPD onderzoek. Ik had verwacht dat jullie het al hadden gedaan, maar hier is het rapport te downloaden, bekijk het is.

Heb je meer aan dan 'Een onderzoek' wat uit komt op '<2%' maar wat ik verder nergens gepubliceerd kan zien? Als je het over betrouwbaarheid hebt...
Ik heb niks beweerd over het 2% onderzoek (of welk onderzoek dan ook), hoor. Maar dat iets online staat betekent niet dat het betrouwbaar is (zie ook het chocolade 'onderzoek') en dat het niet online staat betekent niet dat het niet gepubliceerd of niet betrouwbaar is natuurlijk.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 21-06-2015, 16:17
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik zeg niet dat ze gelijkwaardig zijn, maar nogmaals wel zeker reden genoeg om aan elkaar te twijfelen. Wie zegt waar de waarheid ligt? Ik zou het niet gek vinden als die op 10% uitkomt~, maar nogmaals <2% gaat er al niet meer in bij mij, als er al politie agenten zijn die uit eigen ervaring 50-90% schatten.
Je weet helemaal niet of ze dat uit eigen ervaring schatten.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2015, 16:20
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Bron controle is zeker belangrijk, maar volgens mij hebben jullie de bron nog geen eens bekeken, 6 agenten die 50-90% schatten is namelijk niet de kern van het KLPD onderzoek. Ik had verwacht dat jullie het al hadden gedaan, maar hier is het rapport te downloaden, bekijk het is.
Ik ben bekend met het rapport. In de link die je geeft staat duidelijk: "Het Schone Schijn rapport is zeer omstreden en wordt niet meer gebruikt door beleidsmakers."

Zelfs de beleidsmakers, die panish reageren op ieder vermeend signaal van dwang, verwerpen dit rapport dus in zijn geheel. Waarom klamp jij eraan vast?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2015, 21:41
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Ik ben bekend met het rapport. In de link die je geeft staat duidelijk: "Het Schone Schijn rapport is zeer omstreden en wordt niet meer gebruikt door beleidsmakers."

Zelfs de beleidsmakers, die panish reageren op ieder vermeend signaal van dwang, verwerpen dit rapport dus in zijn geheel. Waarom klamp jij eraan vast?
Heb je het enigzinds bekeken?

Ik me er aan vast klampen lool? Ik zeg dat de 50-90% best een goeie factor kan afwijken. Maar <2% is onzin lijkt me duidelijk.

Hey kun jij dan is wat meer over je <2% bron vertellen? behalve de naam heb ik er totaal geen informatie over kunnen vinden zelf.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2015, 21:42
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Ik heb niks beweerd over het 2% onderzoek (of welk onderzoek dan ook), hoor. Maar dat iets online staat betekent niet dat het betrouwbaar is (zie ook het chocolade 'onderzoek') en dat het niet online staat betekent niet dat het niet gepubliceerd of niet betrouwbaar is natuurlijk.
Een 2% onderzoek wat helemaal nergens gepubliceerd is lijkt me nóg onbetrouwbaarder .
Met citaat reageren
Oud 22-06-2015, 20:58
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Heb je het enigzinds bekeken?
Nee, en ook niet enigszins, maar ik heb het wel doorgelezen.

Citaat:
Ik me er aan vast klampen lool?
Ja; je blijft dat rapport als bron gebruiken, terwijl het door beleidsmakers genegeerd wordt, omdat het geen serieuze bron is.

Citaat:
Hey kun jij dan is wat meer over je <2% bron vertellen? behalve de naam heb ik er totaal geen informatie over kunnen vinden zelf.
Wat wil je erover weten?

Er is hier al meerdere malen een link geplaatst met enige toelichting. Het rapport is voor zover ik weet niet te downloaden, maar je kunt het opvragen bij de gemeente.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2015, 21:00
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Een 2% onderzoek wat helemaal nergens gepubliceerd is lijkt me nóg onbetrouwbaarder .
Nergens gepubliceerd. Weet je wel wat de Bestuurlijke Monitor is?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2015, 21:25
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Nee, en ook niet enigszins, maar ik heb het wel doorgelezen.

Ja; je blijft dat rapport als bron gebruiken, terwijl het door beleidsmakers genegeerd wordt, omdat het geen serieuze bron is.



Wat wil je erover weten?

Er is hier al meerdere malen een link geplaatst met enige toelichting. Het rapport is voor zover ik weet niet te downloaden, maar je kunt het opvragen bij de gemeente.
Jij hebt alle 70 paginas doorgelezen? Mooi!

Nee hoor, ik gebruik dit helemaal niet als enige bron, en ik heb hier nog zeker 4 anderen bronnen genoemd die allemaal 5%> beweren, tegenover jouw 1ne vage bron met <2%

Ik zou het rapport wel is willen zien.

En nee ik weet eigenlijk niet zo goed wat de bestuurlijke monitor is, zou jij het me is willen uitleggen?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2015, 21:45
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Je hoeft 't rapport niet gelezen te hebben om te weten hoe beleidsmakers ermee omgaan. Dat zijn twee verschillende dingen.

Dat gezegd hebbende, ik heb 't wél gelezen en Turk heeft gelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2015, 22:32
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Je hoeft 't rapport niet gelezen te hebben om te weten hoe beleidsmakers ermee omgaan. Dat zijn twee verschillende dingen.

Dat gezegd hebbende, ik heb 't wél gelezen en Turk heeft gelijk.
Klakkeloos dingen van anderen aannemen, zou je goed doen om ook je eigen mening over de stof te vormen.

Jij hebt het gelezen, en turk heeft gelijk? Met wat precies?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2015, 22:49
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Klakkeloos dingen van anderen aannemen, zou je goed doen om ook je eigen mening over de stof te vormen.
Als iemand een boek in de prullenbak gooit en ik zie dat, dan hoef ik 't boek niet gelezen te hebben om te weten waar het ligt.

Citaat:
Jij hebt het gelezen, en turk heeft gelijk? Met wat precies?
Met alles.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2015, 22:50
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Nee, wacht, niet met alles. Deadlock had wel een terechte aanmerking op hem.

Maar jij dus niet.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2015, 02:36
Verwijderd
Citaat:
Klakkeloos dingen van anderen aannemen, zou je goed doen om ook je eigen mening over de stof te vormen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2015, 03:04
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Als iemand een boek in de prullenbak gooit en ik zie dat, dan hoef ik 't boek niet gelezen te hebben om te weten waar het ligt.

Met alles.
Oké ja dat is ook een manier van 'een mening' vormen, niet zelf de bron bestuderen maar kijken wat iemand anders met de bron doet

En kun je 'Met alles' specificeren? Er zijn nogal wat posts voorbij gekomen namelijk.

Verder ben ik ook benieuwd wat voor 'terechte aanmerking' deadlock heeft gegeven hier?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2015, 08:31
Verwijderd
Alles wat ik zeg is een terechte opmerking joh, dat krijg je ervan als je midden in de zomer nog stamppot boerenkool eet
Met citaat reageren
Oud 23-06-2015, 08:48
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Oké ja dat is ook een manier van 'een mening' vormen, niet zelf de bron bestuderen maar kijken wat iemand anders met de bron doet
Hij heeft al uitgelegd waarom hij 't zelf ook geen geldige bron vindt.

Citaat:
En kun je 'Met alles' specificeren? Er zijn nogal wat posts voorbij gekomen namelijk.
Ja, en in al die posts heeft hij dus gelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2015, 14:47
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Hij heeft al uitgelegd waarom hij 't zelf ook geen geldige bron vindt.

Ja, en in al die posts heeft hij dus gelijk.
Ja omdat anderen de bron verwerpen echter een 'fictieve?' <2% bron, die zo vaag als wat is is zijn enige houvast

In al die posts heeft ie gelijk ? Lekker specifiek hoor
Met citaat reageren
Oud 23-06-2015, 20:58
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik zou het rapport wel is willen zien.
Wat houdt je tegen? Bel de gemeente en vraag ernaar.

Citaat:
En nee ik weet eigenlijk niet zo goed wat de bestuurlijke monitor is, zou jij het me is willen uitleggen?
Het gaat om onderzoek dat gedaan wordt om beleidsmakers van betrouwbare informatie te voorzien waar ze beleid op kunnen baseren.

Citaat:
Ja omdat anderen de bron verwerpen
Nee. Ik heb al meerdere malen uitgelegd waarom de onderzoeksmethode niet deugt. Dat beleidsmakers de bron niet gebruiken, is daarvan slechts het resultaat.

Citaat:
echter een 'fictieve?' <2% bron
Als je denkt dat de Bestuurlijke Monitor fictief is, hoe denk jij dat dat de politiek in Nederland werkt? Geloof je bijvoorbeeld in het bestaan van de Tweede Kamer? Of is die ook fictief?

Citaat:
zijn enige houvast
Zoals je weet heb ik diverse andere bronnen genoemd.

Citaat:
In al die posts heeft ie gelijk ? Lekker specifiek hoor
Hij heeft inderdaad in al die posts gelijk. Hij zegt namelijk alleen maar dingen die kloppen (inclusief zijn opmerkingen bij mijn post).

Dat is inderdaad zo specifiek als het kan.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2015, 22:19
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Wat houdt je tegen? Bel de gemeente en vraag ernaar.



Het gaat om onderzoek dat gedaan wordt om beleidsmakers van betrouwbare informatie te voorzien waar ze beleid op kunnen baseren.

Nee. Ik heb al meerdere malen uitgelegd waarom de onderzoeksmethode niet deugt. Dat beleidsmakers de bron niet gebruiken, is daarvan slechts het resultaat.
Wat houd jou tegen? Jij gebruikt een bron als argument, waarvan je zelf geeneens inzage hebt de bron? Ik heb 5 bronnen aangevoerd, deugen allemaal niet zeker ?

Citaat:
Als je denkt dat de Bestuurlijke Monitor fictief is, hoe denk jij dat dat de politiek in Nederland werkt? Geloof je bijvoorbeeld in het bestaan van de Tweede Kamer? Of is die ook fictief?

Zoals je weet heb ik diverse andere bronnen genoemd.

Hij heeft inderdaad in al die posts gelijk. Hij zegt namelijk alleen maar dingen die kloppen (inclusief zijn opmerkingen bij mijn post).

Dat is inderdaad zo specifiek als het kan.
Tweede kamer bestaat, bestuurlijke monitor is zo vaag, en niemand iets meer van het onderzoek af weet. Erg onbetrouwbaar in mijn ogen.

Diverse andere bronnen, jij? Heb ik totaal gemist is overigens ook maar 1 rapport op dit gebied dat <5% beweert, toevallig genoeg.

Ik heb deadlock hier nog niets vernieuwend zien zeggen.

Nee dat kan uiteraard een stuk specifieker
Met citaat reageren
Oud 24-06-2015, 23:51
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat houd jou tegen? Jij gebruikt een bron als argument, waarvan je zelf geeneens inzage hebt
Ik heb genoeg vertrouwen in de gemeente en in de verslaggeving van Asha ten Broeke om er vanuit te gaan dat ze in ieder geval geen reden hebben het aantal gedwongen prostituees lager te doen lijken dan het is.

Citaat:
Ik heb 5 bronnen aangevoerd, deugen allemaal niet zeker
Kwaliteit boven kwantiteit.

Maar de meeste van de bronnen die jij noemde wel oké. Ze komen uit op een veel lager percentage gedwongen prostitutie dan veel conservatieve Nederlanders zouden schatten.

Citaat:
Tweede kamer bestaat, bestuurlijke monitor is zo vaag, en niemand iets meer van het onderzoek af weet. Erg onbetrouwbaar in mijn ogen.
De Bestuurlijke Monitor is vaag omdat jij er nog nooit van gehoord had?

Citaat:
Diverse andere bronnen, jij? Heb ik totaal gemist
Daar kan ik niets aan doen. Ik heb het stuk van Asha ten Broeke uit de Volkskrant meerdere malen aangehaald, daarin staat een flinke lijst onderzoeken.

Citaat:
is overigens ook maar 1 rapport op dit gebied dat <5% beweert, toevallig genoeg.
En? Ik heb nooit beweerd zeker te zijn dat het getal lager is dan 5%. Ik heb zelfs meerdere malen benadrukt dat ik dat niet weet. Jij hebt daar zelfs op gereageerd.

Citaat:
Nee dat kan uiteraard een stuk specifieker
Nee, dat kan niet specifieker.

Als ik zeg: "Winston Churchill is geboren in 1874, de aarde is rond en de president van Amerika is Barack Obama."
En iemand zegt: "Daar heb je gelijk in."
En jij vraagt: "Waar heeft hij precies gelijk in?"
En iemand antwoord: "In alles wat hij zojuist gezegd heeft."

Denk je dan ook dat het specifieker kan? In sommige gevallen is 'alles' zo specifiek als het wordt.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2015, 01:00
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Ik heb genoeg vertrouwen in de gemeente en in de verslaggeving van Asha ten Broeke om er vanuit te gaan dat ze in ieder geval geen reden hebben het aantal gedwongen prostituees lager te doen lijken dan het is.



Kwaliteit boven kwantiteit.

Maar de meeste van de bronnen die jij noemde wel oké. Ze komen uit op een veel lager percentage gedwongen prostitutie dan veel conservatieve Nederlanders zouden schatten.

De Bestuurlijke Monitor is vaag omdat jij er nog nooit van gehoord had?



Daar kan ik niets aan doen. Ik heb het stuk van Asha ten Broeke uit de Volkskrant meerdere malen aangehaald, daarin staat een flinke lijst onderzoeken.



En? Ik heb nooit beweerd zeker te zijn dat het getal lager is dan 5%. Ik heb zelfs meerdere malen benadrukt dat ik dat niet weet. Jij hebt daar zelfs op gereageerd.



Nee, dat kan niet specifieker.

Als ik zeg: "Winston Churchill is geboren in 1874, de aarde is rond en de president van Amerika is Barack Obama."
En iemand zegt: "Daar heb je gelijk in."
En jij vraagt: "Waar heeft hij precies gelijk in?"
En iemand antwoord: "In alles wat hij zojuist gezegd heeft."

Denk je dan ook dat het specifieker kan? In sommige gevallen is 'alles' zo specifiek als het wordt.
Die is vaag omdat niemand ook maar iets van het rapport lijkt te weten. Oh, dan zijn we het dus eigenlijk eens? Mijn hele punt was al vanaf het begin dat <5% gedwongen onjuist is .

Ja en een lange pagina met tientallen regels tekst is te vergelijken met de 3 feitjes die jij in 1 zin opnoemt
Met citaat reageren
Oud 26-06-2015, 01:25
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Die is vaag omdat niemand ook maar iets van het rapport lijkt te weten.
Niemand? Hoe veel mensen heb je gevraagd?

Gemeenten werken met een Bestuurlijke Monitor om ze van informatie te voorzien. Dat jij daar niets van weet, verandert er niets aan.

Citaat:
Oh,
Wat 'oh'? Ik heb dit al eerder gezegd en je hebt er al eerder op gereageerd. Doe niet alsof je nu iets nieuw ondekt.

Citaat:
dan zijn we het dus eigenlijk eens? Mijn hele punt was al vanaf het begin dat <5% gedwongen onjuist is .
Ik zeg (en ik heb al heel vaak gezegd) dat ik dat niet weet. Jij weet het ook niet, trouwens.

Citaat:
Ja en een lange pagina met tientallen regels tekst is te vergelijken met de 3 feitjes die jij in 1 zin opnoemt
Al die regels zijn even juist.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2015, 14:57
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Niemand? Hoe veel mensen heb je gevraagd?

Gemeenten werken met een Bestuurlijke Monitor om ze van informatie te voorzien. Dat jij daar niets van weet, verandert er niets aan.

Wat 'oh'? Ik heb dit al eerder gezegd en je hebt er al eerder op gereageerd. Doe niet alsof je nu iets nieuw ondekt.



Ik zeg (en ik heb al heel vaak gezegd) dat ik dat niet weet. Jij weet het ook niet, trouwens.



Al die regels zijn even juist.
Iedereen die dit forum leest.

Waarom is dat nooit gepubliceerd dan?

En ja het is wel redelijk nieuw, was niet echt tot me door gedrongen dat jij ook gelooft dat er 5%> gedwongen is.

Dat is wel zo, zie de bronnen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2015, 19:09
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Waarom is dat nooit gepubliceerd dan?
Deze informatie is bedoeld voor beleidsmakers. De cijfers van de Bestuurlijke Monitor komen in veel gevallen wel in de krant, maar de volledige rapporten inderdaad niet. Je kunt er wel gewoon naar vragen bij de gemeente.

Dus nogmaals: geef ze een belletje.

Citaat:
En ja het is wel redelijk nieuw, was niet echt tot me door gedrongen dat jij ook gelooft dat er 5%> gedwongen is.
Jawel hoor. Je bent het blijkbaar vergeten. Dit zei je eerder tegen mij:

Citaat:
Fijn dat ook jij het eens bent dat <5% onzin is.
Maar goed, ik heb dus nooit gezegd dat <5% onzin is. Ik heb gezegd dat ik het niet weet. Jij weet het ook niet.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2015, 15:34
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Deze informatie is bedoeld voor beleidsmakers. De cijfers van de Bestuurlijke Monitor komen in veel gevallen wel in de krant, maar de volledige rapporten inderdaad niet. Je kunt er wel gewoon naar vragen bij de gemeente.

Dus nogmaals: geef ze een belletje.



Jawel hoor. Je bent het blijkbaar vergeten. Dit zei je eerder tegen mij:



Maar goed, ik heb dus nooit gezegd dat <5% onzin is. Ik heb gezegd dat ik het niet weet. Jij weet het ook niet.
Jij voert de bron aan dus het is ook jouw verantwoording die te kunnen uitleggen/tonen.

Mooi, ik weet het wel en jij blijkbaar ook
Met citaat reageren
Oud 29-06-2015, 18:15
Verwijderd
Hij heeft het al honderd keer aan je uitgelegd hoe het werkt met dergelijke rapporten en hoe je die kan bemachtigen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2015, 19:01
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Jij voert de bron aan dus het is ook jouw verantwoording die te kunnen uitleggen/tonen.
Ik heb uitgelegd waar die bron vandaan komt. Meerdere malen.

En nee, het is niet mijn verantwoordelijkheid voor jou naar de gemeente te bellen om dat rapport op te vragen zodat ik het kan inscannen en hier posten.

Citaat:
Mooi, ik weet het wel en jij blijkbaar ook
Jij weet het niet en ik weet het niet.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2015, 12:03
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Ik heb uitgelegd waar die bron vandaan komt. Meerdere malen.

En nee, het is niet mijn verantwoordelijkheid voor jou naar de gemeente te bellen om dat rapport op te vragen zodat ik het kan inscannen en hier posten.



Jij weet het niet en ik weet het niet.
Dat is wel jouw verantwoordelijkheid, ik voer ook geen bron aan 'onderzoek bij 3000 prostituees wijst uit dat 80% gedwongen word'. Ja is van de het politie team moet je gewoon 0391-391558 bellen kun je misschien inzage krijgen' om maar een voorbeeld te noemen.

Jij voert de bron aan, en probeert de ander te overtuigen. Jij moet dan ook je bron kunnen uitleggen en kunnen tonen.

Ik weet het trouwens wel, tis meer dan 5%> en stiekem weet iedereen dit inmiddels na is de bronnen te hebben gelezen. Ongelijk toegeven is alleen meestal lastig voor de meesten.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2015, 14:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat is wel jouw verantwoordelijkheid, ik voer ook geen bron aan 'onderzoek bij 3000 prostituees wijst uit dat 80% gedwongen word'. Ja is van de het politie team moet je gewoon 0391-391558 bellen kun je misschien inzage krijgen' om maar een voorbeeld te noemen.

Jij voert de bron aan, en probeert de ander te overtuigen. Jij moet dan ook je bron kunnen uitleggen en kunnen tonen.

Ik weet het trouwens wel, tis meer dan 5%> en stiekem weet iedereen dit inmiddels na is de bronnen te hebben gelezen. Ongelijk toegeven is alleen meestal lastig voor de meesten.
Haha jezus.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 30-06-2015, 14:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Eigenlijk weet je allang dat god niet bestaat en gewoon misbruikt wordt als kutargument om bepaalde dingen te verbieden, maar je ongelijk toegeven is natuurlijk lastig voor je.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe kom ik aan een vriendin?
Verwijderd
12 26-11-2015 20:23
Verhalen & Gedichten De Wraak van Harry: Deel 5
tss
6 31-03-2005 19:43
Seksualiteit Bang voor sex met meiden of prost.
Sander21
111 08-07-2004 15:42
Liefde & Relatie Wat moet ik hier nou van denken?
Mark Almighty
47 07-02-2004 03:02
Levensbeschouwing & Filosofie Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!!
IGRA
1 15-01-2004 17:53
Verhalen & Gedichten {Verhaal} Het verlangen naar de duisternis,(graag tips e.d))
Kip187
3 19-11-2002 22:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.