Oud 20-01-2021, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Dan heb ik je opmerking verkeerd gelezen, excuus. Maar punt blijft wel een beetje staan, de denkwijze die je voor jezelf hebt leidt wel tot keuzes bij vrouwen wat een van de redenen is voor minder vrouwen aan de top.

Dit bericht is getypt met baby in de armen, kat op schoot terwijl ik probeer te ontbijten!
Ja dit inderdaad, vrouwen kunnen onderling heel erg oordelen over andere vrouwen. Met name wanneer deze de top bereiken zonder kinderen, maar ook met kinderen. Wel nu, het leuke aan die vrouwen is dat ze dan terecht op hun beurt nijdig worden als zo'n wijf weer eens zwanger is en je allemaal shit moet regelen en vervanging en dat ze dan twee dagen ofzo willen werken zodat ze koffie kunnen drinken voor 23 euro, en dat geld hebben ze niet eens zelf verdiend. Vervolgens is zo'n vent op zijn lui wijf uitgekeken en gaan ze scheiden en moet hij die trut nog onderhouden ook. GVD. Werk gewoon achterlijke snotbommel met je kut. Ja huishouden is ook werk. Goddomme regel gewoon even een poetsfin en werk full time en draag wat bij aan de maatschappij. Tering.

Zo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2021, 19:18
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Haat voor de "Huismoeder is het zwaarste beroep ter wereld"-parasieten.
Ga eens kijken op een olieplatform, kalle.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 20-01-2021, 20:11
Verwijderd
Neemt niet weg dat de meeste ouders met kleine kinderen (in mijn omgeving) liever gaan werken dan op de kinderen passen want dat kost veel meer energie.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2021, 20:13
Verwijderd
Ik ben heel graag moeder en als ik af en toe niet-moeder mag zijn, ben ik een leukere moeder.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2021, 20:14
Verwijderd
Ik zou echt gillend gek worden en heb respect voor thuisblijfmoeders want eh. Ja.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2021, 20:21
Verwijderd
Ook voor werkende moeders overigens. Tenzij het in de zorg werkende mokkels zijn die nooit kunnen schuiven met diensten "W4Nt De KiNdEr3N" maar heel dramatisch doen als zij met Dzjayden of Deviny of Angelina of Cataleya iets moeten en niemand wil ruilen en vinden dat ze meer recht hebben op vakantie dan anderen (je raadt het nooit) "W4Nt De KiNdEr3N." Dan verdien je het om thuisblijfmoeder te worden.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2021, 20:21
Verwijderd
Verder haal ik helemaal nooit vrouwen omlaag.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2021, 20:22
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 20-01-2021, 20:39
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Ook voor werkende moeders overigens. Tenzij het in de zorg werkende mokkels zijn die nooit kunnen schuiven met diensten "W4Nt De KiNdEr3N" maar heel dramatisch doen als zij met Dzjayden of Deviny of Angelina of Cataleya iets moeten en niemand wil ruilen en vinden dat ze meer recht hebben op vakantie dan anderen (je raadt het nooit) "W4Nt De KiNdEr3N." Dan verdien je het om thuisblijfmoeder te worden.
Dit soort collega's heb ik zelfs en drie jaar geen diensten willen draaien want dat is slecht voor de melkproductie en dan weer zwanger zijn van de volgende en geen diensten draaien

En de "ik moet echt in deze regio blijven want m'n kind van 1,5 kan slecht tegen verandering en verhuizen kan hij echt niet aan".
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2021, 20:42
Verwijderd
Dat is in alle lagen van de bevolking doodnormaal, dat soort getetter.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2021, 20:44
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik ben zeldzaam gelukkig dat ik weer werk en er zijn ook collega's die dat maar raar vinden. Ook dat ik eigenlijk zonder moeite die garnaal ergens achter laat. Maar die garnaal vindt alles best en lacht naar ieder vriendelijk gezicht dus ik heb er weinig zorgen over.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2021, 20:44
Verwijderd
Ik geloof dat kinderen bij ons in het Werkgelegenheidsbeleidsplan maar op één manier voordeel bieden bij verplichte reorganisaties en dat is als ze een beperking of aanpassingen nodig hebben en de ouders willen het daarom niet maar daar zit geloof ik ietwat gevoelige geschiedenis aan vast met een medewerker.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2021, 14:27
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Natuurlijk is het verhaal altijd te nuanceren, maar het gekke aan Koekjes vraag vind ik voornamelijk dat ze er lijkt van uit te gaan dat veel mensen er zo bewust over nadenken. Ik denk dat het in realiteit vies tegenvalt.
Ik denk er zelf bewust over na, maar ik denk juist dat erg veel mensen dat niet doen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2021, 07:10
Verwijderd
ZO. Ik ben het zat en wil uit eten en wijn drinken en terrassen en zwemmen mer Doris en bbq'en met zussen en aanhang in de achtertuin en winkelen vaar fatsoenlijk passende bh's en dansen in de modder op de zwarte cross en iedere idioot die nu nog gaat demonstreren tegen de coronamaatregelen knuppel ik persoonlijk naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2021, 08:24
Verwijderd
Waar baseren jullie het op dat mensen niet nadenken als ze kinderen nemen? Komt op mij beetje over als een vreemd elitair ivoren toren standpunt. En het zegt wel wat als ik daarover begin

Dat je het wellicht niet helemaal eens bent met de uitkomst van de overwegingen van iemand, betekent nog niet dat ze er niet over nagedacht hebben...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2021, 09:07
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Unin...%20years%20old.

Het is misschien te simplistisch, maar zo lijkt het dat net iets minder dan de helft van de zwangerschallen ongepland zijn.
Of hoe je nadenken over definieert.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2021, 09:16
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik denk dat dat cijfer in westerse landen zoals Nederland, met goede seksuele voorlichting en de vrije mogelijkheid tot abortus, veel lager ligt en niet leidt tot 50% aan ongewenste/ongeplande kinderen.

Sowieso denk ik dat je niet zo goed weet wat een kind hebben inhoud tot je er een hebt. Ik heb het idee dat ik nog steeds niet weet wat het inhoudt want wij hebben een bizar makkelijk kind. Had grote nachtmerries over financiën en dat valt allemaal reuze mee.
Denk persoonlijk dat het het belangrijkste is om een stabiele thuisbasis te kunnen geven en dat je inkomen daarvoor niet heel belangrijk is.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2021, 09:42
Verwijderd
Citaat:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Unin...%20years%20old.

Het is misschien te simplistisch, maar zo lijkt het dat net iets minder dan de helft van de zwangerschallen ongepland zijn.
Of hoe je nadenken over definieert.
Oh, je had het over wereldwijd. Zelfs dan denk ik dat het (dat mensen er niet over nadenken) niet klopt maar goed.

In Nederland is het overgrote gedeelte van de zwangerschappen gepland, volgens het cbs.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2021, 10:05
Verwijderd
https://www.cbs.nl/-/media/imported/...t.pdf?la=nl-nl

Nieuwere cijfers geven nog een veel sterkere ondersteuning van wat Jan zegt: https://www.loketgezondleven.nl/gezo...e-zwangerschap

Citaat:
In 2017 had 2,9% van de mannen en vrouwen van 25 tot en met 49 jaar in het afgelopen jaar te maken met een onbedoelde zwangerschap. Voor 0,4% van de mannen en 1,7% van de vrouwen was de zwangerschap onbedoeld (de Graaf & Wijsen, 2017).
En nu in het vervolg niet meer zo obstinaat doen en gewoon geloven wat 'ie zegt.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2021, 11:02
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Wauwie jeeeuj voorlichting
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 22-01-2021, 11:48
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Voor 0,4% van de mannen en 1,7% van de vrouwen was de zwangerschap onbedoeld
dus meer mannen bedoelen een kind te krijgen dan vrouwen? dat vind ik onverwacht
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2021, 12:24
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Misschien een man die meerdere vrouwen bevrucht
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2021, 12:41
Verwijderd
Citaat:
In 2017 had 2,9% van de mannen en vrouwen van 25 tot en met 49 jaar in het afgelopen jaar te maken met een onbedoelde zwangerschap. Voor 0,4% van de mannen en 1,7% van de vrouwen was de zwangerschap onbedoeld (de Graaf & Wijsen, 2017).
Citaat:
dus meer mannen bedoelen een kind te krijgen dan vrouwen? dat vind ik onverwacht
De tekst uit de link van Deadlock is onjuist overgenomen uit het onderliggende onderzoek. Eerst 2,9% onbedoelde zwangerschap en daarna nog eens cijfers, maar beiden lager dan 2,9%? Dus heb even het onderzoek van de Graaf & Wijsen er bij gepakt.

Het onderzoek zegt bij die tweede zin Voor 0,4% van de mannen en 1,7% van de vrouwen was de zwangerschap ongewenst . Dus niet onbedoeld, maar ongewenst. En waarom scoren mannen daar lager dan vrouwen? Dat is - ik heb het niet terug kunnen vinden, maar dit is een aanname - natuurlijk omdat je in principe wel iedere zwangere vrouw een vragenlijst kunt laten invullen, maar niet iedere vader, omdat die bij ongewenste zwangerschappen juist niet meer in beeld is.

Het onderzoek is 124 pagina's lang. Ik heb die niet allemaal nagelezen maar de zoekfunctie leert me dat er buiten het begin waar deze passage vandaan komt, helemaal niet teruggekomen wordt op die ongewenste zwangerschappen. Was helemaal niet het doel van de studie ook - gewoon bijvangst.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2021, 12:48
Verwijderd
Veel interessanter: in Nederland heeft gemiddeld 8% van de vrouwen van vruchtbare leeftijd kans op ongeplande zwangerschap - dus wel onbeschermde seks zonder dat er een kind gepland is. Vind je dat nog veel? Dat kan, er zijn wat sterke indicatoren die wellicht niet in je bubbel zitten. Moslimvrouwen zitten op 20%. Zwaar gristelijken op 14%. Laagopgeleiden scoren bijna het dubbele van hoogopgeleiden.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2021, 14:45
Verwijderd
Ik vind het significant maar niet veel
Met citaat reageren
Oud 11-02-2021, 09:34
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik zit al een tijdje te wachten op een pakketje, wat geen probleem is verder. Geen haast en corona en sneeuw, prima. Maar nu heeft de postbode aangegeven dat ik niet thuis zou zijn. JA DOEI, ECHT WEL
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2021, 11:23
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Rijexamen niet gehaald

Zelfs had ik het compleet perfect gedaan dan was ik nu nog gebuisd omdat mijn vader zogezegd teken had gedaan nadat ik al correct was geparkeerd. Hij had zijn hand wat bewogen. Like wut.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 11-02-2021, 12:47
Verwijderd
Gecondoleerd. Is het duur daar?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2021, 13:53
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Gecondoleerd. Is het duur daar?
41 euries dus bwoah
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 11-02-2021, 15:55
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Hoe lang moet je wachten tot je opnieuw mag?
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 11-02-2021, 16:40
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Rijexamen niet gehaald

Zelfs had ik het compleet perfect gedaan dan was ik nu nog gebuisd omdat mijn vader zogezegd teken had gedaan nadat ik al correct was geparkeerd. Hij had zijn hand wat bewogen. Like wut.
Balen

Mijn rijlessen liggen al 2 maanden helemaal stil en mijn theorie is ook gecanceld
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 11-02-2021, 17:43
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Ik ben van plan om te leren voor het theorieexamen, maar volgens mij moet ik dan een nieuw ANWB Rijbewijs B boek kopen
Met citaat reageren
Oud 11-02-2021, 18:20
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Hoe lang moet je wachten tot je opnieuw mag?
Zo lang ik wil, maar heb 2 extra lessen geboekt en daarna ga ik mijn examen proberen plannen. Ergens midden eind maart.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 11-02-2021, 18:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Balen

Mijn rijlessen liggen al 2 maanden helemaal stil en mijn theorie is ook gecanceld
Same
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2021, 20:31
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
wat heeft jouw vader te maken met je examen? als je blijkbaar wel bij een rijschool lest?
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2021, 21:12
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
wat heeft jouw vader te maken met je examen? als je blijkbaar wel bij een rijschool lest?
Mijn vader was de begeleider omdat ik examen ging doen met een eigen auto. Ik heb 20u lessen gehad zodat ik een bekwaamheidsattest en een voorlopig rijbewijs van 18maanden kon bekomen en zelfstandig mocht oefenen.
Met corona was het allemaal een soepje en ben ik voor de snelste optie gegaan en dat was nu zonder rijschool (maar wel verplicht met begeleider).

Nu toch 2 lessen geboekt omdat mijn vader sowieso dingen over het hoofd ziet.
Hij vond natuurlijk dat ik prima had gereden.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 11-02-2021, 21:50
Verwijderd
41 euro. Dat is knap goedkoop Dat kost je hier een beetje meer.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2021, 23:53
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik ben van plan om te leren voor het theorieexamen, maar volgens mij moet ik dan een nieuw ANWB Rijbewijs B boek kopen
Cheap ass tip: ze zijn ook gratis te leen bij de bieb
Met citaat reageren
Oud 12-02-2021, 00:03
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Cheap ass tip: ze zijn ook gratis te leen bij de bieb
Allemaal uitgeleend
Met citaat reageren
Oud 12-02-2021, 14:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Check of je er een kan reserveren. Dat was bij mijn bieb altijd mogelijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2021, 14:05
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Auto wilde vanmorgen niet starten waardoor ik 10 minuten te laat bij de dokter was. Dit zijn echt de momenten waarop ik door de grond wil zakken
Met citaat reageren
Oud 12-02-2021, 14:08
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Check of je er een kan reserveren. Dat was bij mijn bieb altijd mogelijk.
Alright ga ik doen
Met citaat reageren
Oud 12-02-2021, 15:29
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Auto wilde vanmorgen niet starten waardoor ik 10 minuten te laat bij de dokter was. Dit zijn echt de momenten waarop ik door de grond wil zakken
Ik heb volgens mij nog nooit gehad dat ik bij welke arts dan niet minstens 10 minuten moet wachten, zat de dokter wel op jou te wachten?
Maar ja, overmacht... je kon er niet echt wat aan doen, toch?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 12-02-2021, 17:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik ben van plan om te leren voor het theorieexamen, maar volgens mij moet ik dan een nieuw ANWB Rijbewijs B boek kopen
Ik heb hem geleend in de bieb
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2021, 18:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Alright ga ik doen
Als dat een optie is mag je hem meestal maar de 3 weken leentijd houden ivm andere reserveringen. Maak effe kopietjes
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2021, 17:44
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ik zit al een tijdje te wachten op een pakketje, wat geen probleem is verder. Geen haast en corona en sneeuw, prima. Maar nu heeft de postbode aangegeven dat ik niet thuis zou zijn. JA DOEI, ECHT WEL
Ok DPD geeft aan dat mijn pakketje bij een afhaalpunt ligt, of nog niet ligt, of niet bij 1 maar bij 2 afhaalpunten tegelijk, in de toekomst komt te liggen, misschien
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2021, 17:52
Verwijderd
Wat fijn dat ze zo duidelijk communiceren!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2021, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Ok DPD geeft aan dat mijn pakketje bij een afhaalpunt ligt, of nog niet ligt, of niet bij 1 maar bij 2 afhaalpunten tegelijk, in de toekomst komt te liggen, misschien
Waardeloos inderdaad... bij mij ook zoiets. Pakketje dus echt kwijt, gelukkig werd het nog een keer verstuurd en dat pakketje kwam wel aan.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2021, 19:09
Verwijderd
Schrödinger - die van de kat, niet de forumer die een of ander mbo trajectje doet - is de baas van DPD.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2021, 19:20
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Schrödinger - die van de kat, niet de forumer die een of ander mbo trajectje doet - is de baas van DPD.
Schrödinger is de baas van alle postdiensten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Topic voor negativiteit. #5
Destruct!
500 03-10-2020 11:29
Onzin Topic voor negativiteit. #4
Verwijderd
499 29-05-2020 21:20
Onzin Topic voor negativiteit #2
Haller
500 08-01-2020 20:43
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.