Oud 28-02-2010, 12:20
fleur--22
fleur--22 is offline
Is er iemand die academische pabo doet? Hoe zit dat met die toelating daarvoor?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2010, 10:50
StudentOnbekend
Avatar van StudentOnbekend
StudentOnbekend is offline
Hoi allemaal!

Ik ben op zoek naar iemand die diergeneeskunde studeert in Utrecht en in het (voor)laatste jaar zit. Waarom? Als alles mee zit, mag ik volgend jaar op een kliniekstage (Erasmus) naar de faculteit diergeneeskunde in Utrecht en ik zou graag eens van iemand horen hoe het met de klinieken gaat daar.

Groetjes,
Charlotte
__________________
Alles over diergeneeskunde studeren in België: http://studentonbekend.nl
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 18:42
Fashion Icone
Fashion Icone is offline
Citaat:
Zoek je een ervaringsdeskundige die jou iets over een bepaalde studie kan vertellen? Kijk dan eerst in dit topic of de studie er al bij staat!

Staat de studie er niet bij? Dan kun je hier een oproepje plaatsen en wie krijg je dan een privébericht van iemand die de studie doet of kom je via via bij iemand uit.

Als je een oproepje plaatst, vermeld dan:
- de naam van de studie
- de plaats van de studie
- het niveau van de studie

Veel succes!!

PS. Jezelf aanbieden kan in dit topic.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2010, 13:05
Hawk90
Hawk90 is offline
Te snel overheen gelezen, bericht verwijderd. Wellicht een idee om je eigen post te verwijderen alsmede deze.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2010, 14:54
Verwijderd
ik zoek iemand die mbo grafische vormgeving doet.
of de kunstacademie
max. niveau 4.
maakt niet uit waar,
en mag ik dan ook meteen vragen om toelatingstips?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 16:02
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Iemand die een pre-master aan de UU doet.
Maatschappelijke opvoedingsvraagstukken, Orthopedagogiek, Arbeid zorg en welzijn of iets anders van sociale wetenschappen...
__________________
never get old
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 18:53
Verwijderd
Hallo,
Ik ben op zoek naar iemand die MBO-verpleegkunde doet/heeft gedaan en naar iemand die HBO-verpleegkunde doet/heeft gedaan. Een combi ben beiden zou helemaal ideaal zijn, aangezien ik daar nog tussen twijfel....
Met citaat reageren
Oud 18-10-2010, 16:05
IkheetMartine
IkheetMartine is offline
Ik zoek iemand die ervaring heeft met de studie Logopedie.
Niveau: hbo
Plaats: maakt niet uit.


Bedankt alvast.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 22:08
SimoneZwiep
SimoneZwiep is offline
ik zoek iemand die de studie psychologie studeert.
Het liefst in Groningen maar een andere stad is ook goed !
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 14:24
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Studeert er hier iemand Psychobiologie? Ik wil graag vooral wat weten over de psychobiologie vakken, en niet over de 'gewone' biologie vakken.
Ben je al naar voorlichtingen / iets in die trant geweest? Ik was daar op de UvA en het was heel duidelijk en interessant!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 14:25
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Ik ben op zoek naar een student biologie, en een student criminologie.
Is er hier ergens 1 aanwezig?

x
Met citaat reageren
Oud 22-01-2011, 12:33
Verwijderd
@AnneElise
- Criminologie, Erasmus Universiteit Rotterdam: Jive.
- Criminologie, Katholieke Universiteit Leuven: Jive (A), blauw engeltje (M), toothfairy
- Biologie, RijksUniversiteit Groningen: Sherco (B)
- Biologie, Universiteit Leiden: sterrenmeisje (B)
- Biologie, Universiteit Utrecht: Saycheese
- Biologie, Wageningen Universiteit: Flærynn, Kitten' 85 (B)
- Biologie en Medische Biologie, RU Nijmegen: Ieke (P), @rne (A)
dat stond tenminste in dit topic
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1698670
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 15:11
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
@Duckdoggy
Aaah thanks! Ik had het helemaal niet gezien! XD
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 18:26
ZazaZebra
ZazaZebra is offline
Ik zou heel graag Taalkunde willen studeren (of Taalwetenschappen), misschien aan de Universiteit van Leiden? (locatie maakt niet uit.)
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 17:29
qwerty321
qwerty321 is offline
Is er iemand die Advanced Technology WO op de TU Twente doet?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2011, 16:54
Imaginairy
Imaginairy is offline
Citaat:
Ik zoek iemand die ASW (Algemene Sociale Wetenschappen) studeert/heeft gestudeert aan de Universiteit van Utrecht. Ik zou graag wat vragen stellen over wat het in houdt, of je het leuk vindt, wat minder leuk is,.. die dingen. ^^
Ben jij ASW gaan doen? Het is namelijk mijn keus voor komend jaar, dus ik ben wel benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2011, 13:58
twijfel
twijfel is offline
Hee!

Ik zou graag ervaringen willen horen van de studie Gezondheid en leven aan de vrije universiteit van Amsterdam.
Vragen: 1. Houdt de studie zich vooral erg bezig met het menselijk lichaam en ziektes of wordt er ook een groot deel van de studie besteed aan bijv. onderzoek aan bacteriën, milieu enz.?
2. Zou je me kunnen vertellen hoe een weekrooster er ongeveer uitziet? Hoeveel uur en de verhouding van hoorcolleges, werkgroepen en practica.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 21:03
Violina
Violina is offline
Citaat:
Hee!

Ik zou graag ervaringen willen horen van de studie Gezondheid en leven aan de vrije universiteit van Amsterdam.
Vragen: 1. Houdt de studie zich vooral erg bezig met het menselijk lichaam en ziektes of wordt er ook een groot deel van de studie besteed aan bijv. onderzoek aan bacteriën, milieu enz.?
2. Zou je me kunnen vertellen hoe een weekrooster er ongeveer uitziet? Hoeveel uur en de verhouding van hoorcolleges, werkgroepen en practica.
Je kunt op http://rooster.vu.nl/ heel makkelijk het rooster van Gezondheid en Leven zien. Wilde ik namelijk ook gaan doen maar heb toch voor iets anders gekozen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 09:35
pilootworden1
pilootworden1 is offline
Hoi allemaal!

Zijn er hier ook mensen die graag piloot willen worden? Welke luchtvaartschool is volgens jullie het beste? KLM Flight Academy? Stella Avation?

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 07:32
Beyla
Beyla is offline
Hoi,

Heeft er hier iemand ervaring met Moleculaire levenswetenschappen aan de Radboud Universiteit in Nijmegen?
Wat ik er over gelezen heb klinkt heel interessant, maar ik wil het toch ook graag van ervaringsdeskundigen horen voordat ik me hier teveel op ga focussen.
Biologie, of biologie aanverwante studies, in Nijmegen is ook goed, ik wil namelijk iets die kant op gaan doen. (geen medische studie, en geen "zuivere" biologie. Liefst iets met een beetje natuur- en scheikunde erdoorheen. (maar toch ook niet te veel...'t moet wel vooral biologie blijven))

Groetjes, en alsvast bedankt ^_^
Bella
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 14:10
Nemo
Avatar van Nemo
Nemo is offline
Hoi ik zoek hier dus ervaringsdeskundigen: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1845214

Iemand die een premaster na het hbo heeft gedaan?
__________________
*danst met bob the bear*
Met citaat reageren
Oud 11-12-2011, 17:26
X__Roos
X__Roos is offline
Hallo,
Ik zoek iemand die HBO-Commercieële economie doet of heeft gedaan, de mensen uit het 'deel je ervaring' topic had ik al een PB gestuurd maar hebben helaas niet gereageerd.
Ik zou graag ervaringen willen horen en ook wat te weten willen hebben over de inhoud, het liefst uit Groningen

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 19:36
wudong
wudong is offline
Ik zoek iemand die de HBO bachelor Oriëntaal Taal Communicatie doet of heeft gedaan.


Wudong

ps: wudonglim@msn.com
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 10:53
xjoliee
xjoliee is offline
Hallo,

ik zoek iemand die Toegepaste economische wetenschappen: Bedrijfskunde studeert in België, Antwerpen.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 13:08
neetje92
neetje92 is offline
Ik ben op zoek naar iemand die de lerarenopleiding frans doet aan de HvA maar van een andere hogeschool mag ook! het is hbo
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 16:27
StudiekeuzeOM
StudiekeuzeOM is offline
Mocht je niemand vinden op dit forum, dan kun je altijd contact opnemen met de opleiding die je wil gaan doen en vragen om een adres van een student. Bij elke opleiding hebben ze wel een groepje van deze 'ervaringsdeskundigen', die graag bereid zijn om je te woord te staan. Dit zijn natuurlijk altijd mensen die enthousiast zijn over de studie, maar door je eigen vraagstelling prik je er vanzelf doorheen of de studie iets voor je is. Bijvoorbeeld met vragen als: Welke vakken heb je in het eerste jaar? Hoe worden die gegeven? Wat vind jij leuk/niet leuk? Wat vind je lastig/niet lastig? Hoe ziet de rest van je studie eruit? Waarom maak je die keuzes? Etc. Succes!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 14:07
Scholier10
Scholier10 is offline
Ik ben opzoek naar zoveel mogelijk informatie over HBO International Business and Management Studies.. ??
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 14:42
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Citaat:
Hoi ik zoek hier dus ervaringsdeskundigen: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1845214

Iemand die een premaster na het hbo heeft gedaan?
Ja, dat doe ik nu. Maar dezse post is al oud zie ik
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 17:26
Nemo
Avatar van Nemo
Nemo is offline
Citaat:
Ja, dat doe ik nu. Maar dezse post is al oud zie ik
Oh dat geeft niet, ik heb inmiddels wel besloten om de premaster te gaan doen! Maar ik heb weinig ervaring met wiskunde (vmbo gedaan en geen wiskunde examen toendertijd) en daarna een sociale hbo studie gevolgd.
Hoe ervaar jij statistiek, vind je het haalbaar? Ik weet niet of jij er al meer ervaring mee had, maar dat is vooral waar ik tegenop zie.
En was het wennen van hogeschool naar universiteit? Ik weet niet zo goed of de omgang met studenten heel anders zal zijn
__________________
*danst met bob the bear*
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 09:42
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Citaat:
Oh dat geeft niet, ik heb inmiddels wel besloten om de premaster te gaan doen! Maar ik heb weinig ervaring met wiskunde (vmbo gedaan en geen wiskunde examen toendertijd) en daarna een sociale hbo studie gevolgd.
Hoe ervaar jij statistiek, vind je het haalbaar? Ik weet niet of jij er al meer ervaring mee had, maar dat is vooral waar ik tegenop zie.
En was het wennen van hogeschool naar universiteit? Ik weet niet zo goed of de omgang met studenten heel anders zal zijn
Je beschrijft hier echt precies mijn ervaringen. Ik kom ook van het VMBO en heb inderdaad ook géén examen gedaan in wiskunde. Dit heb ik wel het hele jaar voor ik naar de uni ging bijgespijkert. Ook heb ik inderdaad een sociale HBO opleiding gedaan (Pedagogiek, doe nu Pedagogische wetenschappen).

Naar welke universiteit wil je gaan? De meeste vragen een wiskundediploma (gamma wiskunde) of een premaster assesment. Hierin wordt ook je wiskunde getest (en Engels, berijpend lezen, cognitieve vaardigeheden).

Als je geen ervaring hebt met wiskunde is de kans niet groot dat ze je toelaten. De entreetoets is best pittig. Ik heb er een jaar hard op gestudeerd om op VWO6 niveau te komen.
Statistiek gaat me redelijk af. Ik blijf het pittig vinden! Het leren verder is geen probleem. Op het HBO had ik het erg makkelijk, hier moet ik er wat harder voor werken, maar dat is ook prima!

De omgang met studenten is inderdaad wel anders. Je bent nóg zelfstandiger daar. Op het HBO deden docenten nog wel eens wat voor je regen oid, nu moet ik dat allemaal zelf doen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2012, 15:37
nightrise
nightrise is offline
Ik zoek iemand die Technische Informatica (WO) studeerd in Delft (of Twente).

Op de verwijspost of iemand het studeerde staat
Citaat:
- Technische Informatica, TU Eindhoven: IvdSangen
- Technische Informatica, Universiteit Twente: Ninh
Maar IvdSangen is sinds 2007 niet online en Ninh bestaat niet (meer).

Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 12:19
carolaxx
carolaxx is offline
Ik zoek iemand die op de Vertaalacademie (HBO) zit van Hogeschool Zuyd in Maastricht. Kan iemand mij helpen? :-)
Met citaat reageren
Oud 10-11-2012, 21:02
Epyon
Epyon is offline
Hallo,

Ik zit op mbo en ben in februari 2014 klaar met mijn opleiding. Vandaag ben ik echter al naar een open dag geweest (Fontys hogeschool Tilburg) voor de opleiding 'leeraar geschiedenis'. Ik zou me graag goed willen voorbereiden dus vraag ik me af welke tijdvakken of periodes uit de geschiedenis ik me alvast in zou kunnen verdiepen? Alvast hartelijk bedankt; )
Met citaat reageren
Oud 06-12-2012, 15:39
Sdekker
Sdekker is offline
Hallo,

Ik ben Simon Dekker. Ik moet van school een project doen en daarvoor moet ik een student interviewen, die werktuigbouwkunde aan het studeren is op het niveau HBO. Ik heb als bewijs een handtekening en naam nodig. Het interview kan denk ik het beste via de mail. Mijn e-mail is simondekker@live.nl.
Als ik u mag interviewen, stuur mij dan een mail.
Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 06-12-2012, 15:56
Sdekker
Sdekker is offline
Hallo,

Ik ben Simon Dekker. Ik moet van school een project doen en daarvoor moet ik een student interviewen, die werktuigbouwkunde aan het studeren is op het niveau HBO. Ik heb als bewijs een handtekening en naam nodig. Het interview kan denk ik het beste via de mail. Mijn e-mail is simondekker@live.nl.
Als ik u mag interviewen, stuur mij dan een mail.
Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 20:40
Nanda2
Nanda2 is offline
Ik ben op zoek naar iemand die bestuurskunde & overheidsmagnement studeert! Wie of wie kan mij helpen?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2012, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Hallo,

Ik zit op mbo en ben in februari 2014 klaar met mijn opleiding. Vandaag ben ik echter al naar een open dag geweest (Fontys hogeschool Tilburg) voor de opleiding 'leeraar geschiedenis'. Ik zou me graag goed willen voorbereiden dus vraag ik me af welke tijdvakken of periodes uit de geschiedenis ik me alvast in zou kunnen verdiepen? Alvast hartelijk bedankt; )
Ik weet niet of dat tegen die tijd nog steeds zo is, maar ik weet dat ze zich nu op de Middeleeuwen richten.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 17:42
VeVa-16
Avatar van VeVa-16
VeVa-16 is offline
Vragen over Veiligheid & Vakmanschap - (toekomstig militair) zijn altijd welkom!
zelf doe ik onderdeel Grondoptreden.
MBO trouwens.
__________________
Nec Temere, Nec Timide.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 11:27
Verwijderd
Heeft er iemand hier het universitaire mr.drs.-programma in Rotterdam gedaan? Ik zou graag zelf wat meer erover willen weten omdat ik van plan ben economie en/of recht te doen, en dit een perfecte combinatie lijkt.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2014, 16:33
isabella_vw
isabella_vw is offline
Hallo!

Ik ben nieuw op dit forum en ik vroeg me af of er mensen zijn die de hbo opleiding social work volgen..

Graag reactie hierop.

Met vriendelijke groeten,

Isabella
Met citaat reageren
Oud 09-01-2014, 21:36
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Wil je het ter informatie? Dan hebben we op studiekeuze een topic waarin je ervaringsdeskundigen kunt zoeken en tevens een lijst met mensen die een bepaalde studie doen. Ik verplaats dit naar dat topic.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 17:02
lindsayvinken
lindsayvinken is offline
Hallo, sorry dat ik mijn bericht hier plaats, (ben ook nieuw hier) maar ik moet voor school iemand interviewen die al een beroep uitoefent zou ik die hier ook tussen kunnen vinden, en zoja, hoe kan ik die persoon dan een bericht sturen want ik zag in die lijst de studie Hogere Hotelschool, Maastricht: MB, maar ik zou niet weten hoe ik dan een privebericht naar die persoon zou moeten sturen. Zou iemand me kunnen helpen? Ik wil namelijk een hotel/event manager ''interviewen''
Dankjewel!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Hallo, sorry dat ik mijn bericht hier plaats, (ben ook nieuw hier) maar ik moet voor school iemand interviewen die al een beroep uitoefent zou ik die hier ook tussen kunnen vinden, en zoja, hoe kan ik die persoon dan een bericht sturen want ik zag in die lijst de studie Hogere Hotelschool, Maastricht: MB, maar ik zou niet weten hoe ik dan een privebericht naar die persoon zou moeten sturen. Zou iemand me kunnen helpen? Ik wil namelijk een hotel/event manager ''interviewen''
Dankjewel!
Rechtsboven staat het knopje "zoeken", klik 'uitgebreid zoeken" aan en je kunt bij "zoeken op gebruikersnaam" de nickname invullen (alleen weet ik niet of je daarvoor meer dan twee letters nodig hebt...) en dan zie je aan de datum van de laatste berichten of die persoon nog wel op dit forum komt. Als je dan op de nickname klikt kom je in het profiel, waar ook staat "stuur een privebericht"

Of je kunt bovenaan klikken op "ledenlijst" (werkt niet op mobiele website) en in de lijst zoeken naar de juiste persoon, daarop klikken en dan verder zoals ik net zei.

Laatst gewijzigd op 10-03-2014 om 19:36.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2014, 21:45
Capnova
Capnova is offline
Is er iemand die scheikundige technologie op de TU/e doet? Ik wil er graag wat meer over weten.

Groeten
Met citaat reageren
Oud 19-07-2014, 13:13
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Haihai,

Ik zit nu pas in 2 mbo en doe een creatieve opleiding, maar ben toch al na aan het denken over wat ik hierna wil doen.
Ik heb al enige ervaring met lesgeven(als vrijwilligerswerk) dus de lerarenopleiding beeldende kunst en vormgeving lijkt me erg interessant, maar de kunstacademie ook.
Ik twijfel zelf nogal over de lerarenopleiding omdat ik toch het idee heb dat als je 50% zelf bezig bent met je creatief ontwikkelen en 50% bezig bent met leren lesgeven dat je dan niet hetzelfde niveau haalt wat illustreren etc. betreft als wanneer je een kunstacademie doet.(omdat je dan dus fulltime met creatieve dingen bezig bent).
Ik zit er nu dus aan te denken om eerst de kunstacademie te doen, en daarna de lerarenopleiding versneld erachteraan.
Zijn er mensen die de lerarenopleiding hebben gedaan, of eerst kunstacademie en daarna versneld de lerarenopleiding die ervaringen met mij willen delen?

Groetjes
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2014, 16:25
Verwijderd
Iemand die mij iets meer kan vertellen over Horse Business Management ? (HBO, Emmen)
Met citaat reageren
Oud 25-09-2014, 21:44
Verwijderd
Iemand die naar het gh/viaa is geweest/gaat in Zwolle?
Mwd of sph
Met citaat reageren
Oud 26-09-2014, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Iemand die naar het gh/viaa is geweest/gaat in Zwolle?
Mwd of sph
Gereformeerde hogeschool? Nardin naamzoek.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2014, 22:30
Verwijderd
Ja idd, dankjewel!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2014, 16:59
Bobby1994
Bobby1994 is offline
Is er iemand die de dubbele bachelor wiskunde natuurkunde doet?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Gastgezin en andere opvang
Diary of Dreams
11 26-11-2006 16:41
Liefde & Relatie Een tweede kans
Verwijderd
25 28-08-2006 20:16
Drugs & Alcohol [XTC] en diabetes?
Verwijderd
22 22-06-2005 22:18
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 07:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.