Oud 16-06-2004, 19:41
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
nou nou?
Advertentie
Oud 16-06-2004, 20:08
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Leuke variant Fade of light


*Moe
*Hoofd zwaar/beetje pijnlijk
*Niet heel veel gedaan, maar het maakt mij niet zo uit...
*Met W was 't gezellie, even er uit
*Vanavond verslag af, help!
*Geen zin morgen school van 8.30 tot 19.00! ; dat kunnen ze toch niet maken naast m'n fulltime- stage(dagen)?
*Zo even hardlopen met Buurmeis
*Nog even doorzetten en dan weekend, maar wel veel doen.
*Een oranje t-shirt verknipt voor zaterdagavond(ik houd niet eens van voetbal en ik vind het ook zwaar zinloos, maar toch is het wel gezellig met z'n allen en leuk om te verkleden)

En nu ga ik naar de wc
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 16-06-2004, 20:13
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
*grinnik* Leuk hoor, maar ik pas de topictitel wel even aan. Lucht je blaas, het moest toch niet mogen...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 16-06-2004, 20:15
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
pff als ik me ff uit mag leven.... WAT EEN K*T DAG/WEEK/LEVEN.... sorry zo voel ik me ff
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 16-06-2004, 20:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Brr, ik zit vandaag al zo in de zenuwen over de uitslag van morgen en dan moet ik nog geduld hebben tot 16.30 uur en als ik geluk heb hoor ik tot 18.00 uur niets van school. Daarna om 19.00 uur naar school want ik geloof het echt nog niet als ik niet gebeld wordt dat ik dan geslaagd ben. Mijn mentor is zo'n warhoofd die belt of de verkeerde of hij vergeet me of hij belt op het verkeerde nummer. Toen mijn Duits docente laatst een keer voor me belde had ze ook eerst mijn vader gebeld omdat ze in het telefoonboek had gekeken omdat mijn nummer niet compleet was en mijn vader heeft dezelfde achternaam als ik en mijn moeder niet. Ik gun het hem echt niet als hij het eerder weet dan ik.

Hmm, dat wordt vannacht niet slapen, morgen niets doen behalve zenuwachtig heen en weer lopen, in een uur de halve familie bellen en dan naar school. Brrrr
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-06-2004, 20:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Kruimel: weet je al of je die kamer hebt of nog niet?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-06-2004, 20:24
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Spoiler

Ik heb die kamer dus niet en daar ben ik niet zo heel erg blij mee. Ik had er echt een positief gevoel over na die kijkdag en ik wilde er enorm graag in... Maar nee hoor.
Nou ja, dan wordt het wel een andere kamer. Maar ik wilde deze zo graag... En bovendien: 1 juli gaan mijn ouders ook verhuizen en dan had ik daar niet helemaal hoeven settelen...

En nu bf sms'sen dat het niet gelukt is, leuk...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 16-06-2004, 20:25
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
waarom heb ik dat nou gezegd?..ik weet het niet meer..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 16-06-2004, 20:35
Verwijderd
is mijn keuze nou wel zo goed??? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAH (ja ik draai door). maandag al laatste schooldag MAANDAG al, weet je hoe snel! fuck wat heb ik gedaan... maar misschien toch wel goed???
Oud 16-06-2004, 20:56
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Bij deze is aan FoL bewezen dat ik niet inet/forumverslaafd ben.

Verder gaat het eigenlijk hetzelfde zoals de afgelopen dagen;
moe, toetsen, leren, gespannen enz.

@me blackrose; zelfs al ken ik jou(w situatie) nauwelijks, tóch
denk ik dat het een goede keuze is... Uiteindelijk zou je sowieso
al worden opgenomen, toch?
__________________
Drie.
Oud 16-06-2004, 20:58
JeffreyS
JeffreyS is offline
ik heb zin in seks
Oud 16-06-2004, 21:00
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
JeffreyS schreef op 16-06-2004 @ 20:58 :
ik heb zin in seks
Ja, wie niet?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 16-06-2004, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 16-06-2004 @ 20:56 :
Bij deze is aan FoL bewezen dat ik niet inet/forumverslaafd ben.

Verder gaat het eigenlijk hetzelfde zoals de afgelopen dagen;
moe, toetsen, leren, gespannen enz.

@me blackrose; zelfs al ken ik jou(w situatie) nauwelijks, tóch
denk ik dat het een goede keuze is... Uiteindelijk zou je sowieso
al worden opgenomen, toch?
ja... klopt... maar toch, het blijft eng. ik ben vooral heel bang dat er geen mensen zitten waar ik goed mee kan opschieten. ik ben toch vrij jong daar... mja... *ik weet het gewoon ffies niet*
Oud 16-06-2004, 21:07
JeffreyS
JeffreyS is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 16-06-2004 @ 21:00 :
Ja, wie niet?
Pff, laten we dat probleem dan meteen oplossen. Neuken?
Oud 16-06-2004, 21:09
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
JeffreyS schreef op 16-06-2004 @ 21:07 :
Pff, laten we dat probleem dan meteen oplossen. Neuken?
Niet nu en niet met jou.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 16-06-2004, 21:11
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ben bang voor morgen.. Bang voor wat ik te horen krijg van de revalidatiearts. Straks moet ik opgenomen worden.. Wil ik eigenlijk niet, maar toch ook weer wel. Zo schiet het ook niet op, ben in 9 weken tijd alleen maar verder achteruit gegaan. Kan nu bijna niks meer, alles wat ik doe is teveel. Zit nu dus flink in de zenuwen, dat wordt weer een nachtje niet slapen
Oud 16-06-2004, 21:20
Linda
Avatar van Linda
Linda is offline
Is het nou zo moeilijk om een beetje aandacht aan me te geven?
Toen jij het moelijk had heb ik ook altijd voor je klaar gestaan.
En nu het weer goed met je gaat, doe je toch anders tegen me.
Je vraagt nooit meer of ik langs kom.
Daar was ik zeker alleen maar goed voor toen het slecht met je ging.
En waarom durf ik dit nou niet eerlijk te zeggen?
Ben soms veels te lief voor mensen die het niet verdienen.
En daar maken ze dan veels te vaak misbruik van
__________________
It’s the end of the tour as we know it and I feel fine. - Michaels Stipe, 16-07-2005, Hyde Park
Oud 16-06-2004, 21:32
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
ik weet niet echt waarom ik dit hier schrijf, eigenlijk omdat ik er wel mee zit maar niemand weet waar ik het aan moet vertellen en hier ken ik toch niemand

allereerst gaat het niet goed meer met mijn beste vriendin. Ze begrijpt mijn problemen niet waardoor ik niet meer zoals altijd bij haar terecht kan, ze ontkent alles heb ik het gevoel omdat ze bepaalde dingen zelf ook vervelend vind. Daardoor gaat ze absoluut niet serieus om met wat ik haar vertel en dat vind ik vrij vervelend. Verder heb ik niet echt goede vrienden, wel wat loshangende mensen maar niemand zoals zij is. Verder doordat ik me al niet meer zo vrolijk voel doen kleine dingen me veel verdriet, zoals dat ze vanavond naar het havo 4 concert gaat zonder mij maar met een jongen die we eignelijk nooit zien, als ik dat zou doen zou ze kei kwaad worden.

Verder gaat het op school niet goed, blijf dit jaar zitten wat ik al heel erg vervelend vind. Dadelijk kom ik in een klas waar ik niemand ken, ben van mezelf al wat onzeker en maak niet zo heel makkelijk nieuwe contacten dus dat vind ik best moeilijk.

Mijn ouders doen ook moeilijk over het bovenstaande en over alle kleine dingetjes maken ze een drama, dat is zo iritant

Verder voel ik me gewoon heel vaak verdrietig, ik zit veel te huilen en naja dingen die eigenlijk niet zo heel erg zijn komen dus telkens nog harder aan. Ik weet niet echt wat ik of wat jullie ermee moeten maar vind het wel fijn om het zo te typen... k weet nie waarom
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Ads door Google
Oud 16-06-2004, 21:34
treintje
Avatar van treintje
treintje is offline
Het is weer zover en ik durf het weer niet.
__________________
Een trein op een verkeerd spoor zal nooit het juiste eindstation halen.
Oud 16-06-2004, 21:36
JeffreyS
JeffreyS is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 16-06-2004 @ 21:09 :
Niet nu en niet met jou.
Dat doet me pijn.
Oud 16-06-2004, 21:39
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
JeffreyS schreef op 16-06-2004 @ 21:36 :
Dat doet me pijn.
Dat doet je vrij weinig pijn. En nu gaan we maar eens stoppen met chatten, goed?
__________________
I like my new bunny suit
Oud 16-06-2004, 21:44
JeffreyS
JeffreyS is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 16-06-2004 @ 21:39 :
Dat doet je vrij weinig pijn. En nu gaan we maar eens stoppen met chatten, goed?
ja mevrouw
Oud 16-06-2004, 21:46
Verwijderd
*grom* *scheld* *mopper* Ik ben chagrijnig enzo
Oud 16-06-2004, 21:47
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Thread van Marrel samengevoegd met dit topic.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 16-06-2004, 21:54
Redhair
Redhair is offline
IM FUCKING LOSING MY GRIP!

Het gaat zo kut, steeds maar depressief. Ik ga al niet meer naar school omdat ik het niet meer aankan. Ik keek nog maar naar een ding uit. Op vakantie naar Noorwegen. Ik telde de dagen. Vandaag nog maar een maand en een dag. Over een maand zou ik morgenochtend in het vliegtuig zitten. Mijn vader is zwaargehandicapt. Mijn tante zou hier komen om voor hem te zorgen. Vorige week kregen mijn ouders het te horen. Vandaag ik. Mijn tante heeft kanker. Ze komt niet hier. Ze komt niet voor mijn vader zorgen. En de vakantie dan? Hoe kunnen we in een maand nou nog thuiszorg voor 's nachts regelen. Elke keer als ik een huilbui had, bijna elke avond, kwam me moeder bij me. Telkens trooste ze me door met me over onze vakantie te praten. Wat we zouden gaan doen. Telkens zei ze als k ging slapen "Niet piekeren hoor, vergeet alles even, denk nier aan school, maar denk aan de vakantie." En nu? Nu gaan we misschien niet. Het is bijna zeker. Het was zo ontzettend belangrijk voor me. Even weg hier, alles vergeten, gezellig met mijn broer en moeder weg. KAPOT! niks meer om naar uit te kijken. Geen zin in 16 worden, geen zin in lowlands. De enige optie lijkt mij dat mijn broer thuis blijft voor mijn vader. Dan kunnen mijn moeder (Die het ook niet makkelijk heeft) en ik toch nog weg. Laat het alsjeblieft goed kommen. Ik wil mijn grip niet verliezen. Waar moet ik anders nog aan denken?
__________________
Digital ash in a digital urn.
Advertentie
Oud 16-06-2004, 22:20
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Net ff met m'n vriendje gebeld . Voel me lekker en goed. Waarschijnlijk door de spanning van morgen. Ondanks dat ik toch al weet dat ik geslaagd ben. Die spanning vermengt zich met vlinder en dat vind ik niet erg, vol energie, alleen moet ik straks wel slapen ...

Er is trouwens een vis dood uit onze vijver. Tja, m'n vader koopt elk jaar weer nieuwe . Kennelijk was dit een verkeerd merk ...

De vlaggenhouder is vastgeschroeft en voor mijn vader is dat een hele prestatie . *applaus*

M'n vriendje gaat me morgen elk half uur bellen om te kijken of ik al geslaagd ben . En ik moet m'n moeder in de VS bellen, na 16:00... heeft iemand een idee of het dan daar al bedtijd is ?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 16-06-2004, 22:23
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik moet nodig plassen

oh verkeerde topic
Oud 16-06-2004, 22:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 16-06-2004 @ 22:20 :
M'n vriendje gaat me morgen elk half uur bellen om te kijken of ik al geslaagd ben . En ik moet m'n moeder in de VS bellen, na 16:00... heeft iemand een idee of het dan daar al bedtijd is ?
Geen idee, maar ik denk niet dat je moeder het erg vind om wakker gebeld te worden hoor
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-06-2004, 22:51
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 16-06-2004 @ 22:25 :
Geen idee, maar ik denk niet dat je moeder het erg vind om wakker gebeld te worden hoor
Het is daar dan ochtend heb ik net uitgevonden . Dus kan prima...
Kans is alleen groot dat haar mobiel uitstaat...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 16-06-2004, 23:55
loveflower
Avatar van loveflower
loveflower is offline
ik voel me kut deppri
__________________
Re-tired.
Oud 16-06-2004, 23:57
Verwijderd
Ik voel me voor een keertje uitstekend...
Oud 17-06-2004, 01:13
Verwijderd
M'n hart luchten hier (hoewel ik dat heel erg graag zou willen) zou lichtelijk exhibitionistisch zijn. En dat ben ik niet. Dus dat feest gaat niet door.
Oud 17-06-2004, 07:17
Verwijderd
Voor de verandering ben ik maar weer eens moe. De hoofdpijn is gelukkig weg, pijnstillers zijn toch wonderlijke dingen. Ik ben erg blij dat ze bestaan. Zometeen maar weer eens gaan leren, want anders wordt het helemaal niks morgen... En nog een presentatie voorbereiden (das het ergste). En verder hopen dat veel mensen geslaagd zijn. En nog naar school om iets voor een klasgenoot in te leveren (zij zou mij haar werk mailen, omdat ze ver van school woont, ik zou het dan tegelijk met mijn werk inleveren, maar ja, dat had ik gister al gedaan, moet dus nu voor haar werk speciaal naar school ).

Citaat:
Redhair schreef op 16-06-2004 @ 21:54 :
De enige optie lijkt mij dat mijn broer thuis blijft voor mijn vader.
Die heeft het niet moeilijk?
Gaat je moeder nog wel proberen thuiszorg te regelen? Of misschien iets anders?
Oud 17-06-2004, 08:12
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Dat ik moe en gespannen ben zal geen verrassing zijn. Ben ik
even blij als het morgenmiddag is...
Citaat:
Leonoor schreef op 17-06-2004 @ 07:17 :
En nog naar school om iets voor een klasgenoot in te leveren (zij zou mij haar werk mailen, omdat ze ver van school woont, ik zou het dan tegelijk met mijn werk inleveren, maar ja, dat had ik gister al gedaan, moet dus nu voor haar werk speciaal naar school ).
Heb je wel een geldig excuus er even uit te gaan en tussendoor
nog een wandeling in de zon te maken, als de laatste zich laat
zien.
__________________
Drie.
Oud 17-06-2004, 08:34
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Help.. straks m'n engels mondeling. Ben zo bang dat het me niet lukt. 'k Heb 't wel goed voorbereid, maar dan zul je zien dat ik als ik daar zit het ineens allemaal vergeet. En ik ben ook nog eens net na iemand die heel goed is in engels aan de beurt, dus dan kom ik helemaal dom over. En straks vraagt ze iets en dan weet ik helemaal niet wat ze vraagt en raak in paniek en en en en, pff, zucht. Nou ja, hopelijk gaat het goed, wish me luck!
Oud 17-06-2004, 08:43
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 17-06-2004 @ 08:34 :
Help.. straks m'n engels mondeling. Ben zo bang dat het me niet lukt. 'k Heb 't wel goed voorbereid, maar dan zul je zien dat ik als ik daar zit het ineens allemaal vergeet. En ik ben ook nog eens net na iemand die heel goed is in engels aan de beurt, dus dan kom ik helemaal dom over. En straks vraagt ze iets en dan weet ik helemaal niet wat ze vraagt en raak in paniek en en en en, pff, zucht. Nou ja, hopelijk gaat het goed, wish me luck!
*wisht luck* het gaat goedkomen hoor...als jij het goed hebt voorbereid, dan lukt het wel.

Zucht, nu moet ik vandaag wel flink studeren, gisteren te weinig gedaan...en de (tijds)druk is al behoorlijk hoog...waarom maak ik t me dan ook zo moeilijk...nouja ik zal mn post kort houden...want dan kan ik weer eerder beginnen
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Ads door Google
Oud 17-06-2004, 09:05
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 16-06-2004 @ 20:13 :
*grinnik* Leuk hoor, maar ik pas de topictitel wel even aan. Lucht je blaas, het moest toch niet mogen...
ah flauw
Oud 17-06-2004, 09:18
Verwijderd
nachtmerrie, en het was heel eng. en vooral heel raar. waarom droom ik altijd over dood? grr ook nog es om 6 uur wakker.
en nu maar wachten op de uitslag...
Oud 17-06-2004, 09:25
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Volgens mij gaat mijn leraar strakjes erg kwaad worden. Whatever, tis het einde van het jaar en nu gaan ze heus niet meer zeiken.

T zijn nog maar twee uurtjes, waar maak ik me druk om.
__________________
Oud 17-06-2004, 10:08
Bamboo
Avatar van Bamboo
Bamboo is offline
Grrrrr, moet nog tot vanmiddag wachten tot ze me bellen, ben echt zenuwachtig. Vraag me vooral af hoe ik zal reageren, ben waarschijnlijk net zo verbaasd als ik slaag dan als ik zak .

Maar goed, tot die tijd rustig (proberen) te blijven.....
Oud 17-06-2004, 10:25
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 17-06-2004 @ 08:34 :
Help.. straks m'n engels mondeling. Ben zo bang dat het me niet lukt. 'k Heb 't wel goed voorbereid, maar dan zul je zien dat ik als ik daar zit het ineens allemaal vergeet. En ik ben ook nog eens net na iemand die heel goed is in engels aan de beurt, dus dan kom ik helemaal dom over. En straks vraagt ze iets en dan weet ik helemaal niet wat ze vraagt en raak in paniek en en en en, pff, zucht. Nou ja, hopelijk gaat het goed, wish me luck!
Ik ben de hele ochtend al voor je aan het duimen geweest. Hoe ging het??



Moe, te vroeg wakker. Bijna vakantie .
Oud 17-06-2004, 10:57
Verwijderd
Al die mensen die nog niet begonnen zijn met leren (morgen tentamen)... Ik vind het al zo moeilijk, denk dat ik het niet ga halen, enz...laat staan als je nog niet eens begonnen bent... Maar goed, ze doen het uiteindelijk natuurlijk zelf... Zo jammer dat tentamens niet meteen nagekeken zijn...das zo heerlijk aan ECDL tentamens, je weet gelijk hoe je het gedaan hebt, hoeft niet dagen/weken in de stress te zitten... Gelukkig hebben ze dit keer maar een week om het na te kijken ipv drie/vier weken, dat scheelt toch weer.

Wie is er goed in presentiaties voorbereiden met handouts ed...?


@dionnetje: Ik ben ook erg benieuwd.
Oud 17-06-2004, 11:05
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik ben zo ontzettend misselijk van de zenuwen. Over een paar uur eindelijk de uitslag, ik kan aan niets anders meer denken...
Oud 17-06-2004, 11:15
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Slechts 1 van de 2 dingen die mij kan raken, daat zat me dwars, maar het lijkt van 2 kanten te komen
Oud 17-06-2004, 11:28
Verwijderd
Het leven is echt verdomd moeilijk!!!
Oud 17-06-2004, 11:40
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Het ging slecht. Het lukte gewoon niet, ik kreeg d’r echt niets uit. Ze vroeg waar m’n boek over ging, maar ik wist het niet meer. Toen ging ze over naar de teksten en ik kon wel een beetje vertellen waar die over gingen, maar toen ging ze ineens van alles vragen waar ik zelfs in het Nederlands al geen antwoord op wist, dus dat ging ook weer helemaal verkeerd. Gelukkig is het wel een hartstikke lief mens, dat scheelt echt heel veel. Nadat de tijd voorbij was heb ik haar -in tranen - verteld hoe ik al het hele jaar tegen m’n mondeling op zag en dat luchtte wel op. Ze vroeg ook of het aan haar lag, maar dat is niet zo. Nou ja, ik kan alleen maar in het engels praten tegen iemand waarvan ik weet dat we op hetzelfde niveau zitten of ik zelfs beter ben. Zodra iemand beter is dan ik ben dan lukt het niet meer. Bovendien moet ik zelf controle hebben over de situatie..als ik van te voren zou weten wat ze precies zou vragen dan zou het, denk ik, alweer iets beter gaan. ‘t Ging nu sowieso wel iets beter dan vorig jaar zei ze, maar ‘t was nog niet voldoende. Nu wilt ze dat ik na de vakantie het ga herkansen.. Dan heb ik de hele vakantie de tijd om veel Engels te praten, zodat ik meer vertrouwt raak met de taal. Het gaat ook echt om het Engels, want in het Frans kan ik wel gewoon goed praten. Hm, nou, we zullen zien.. Maar echt, ik voelde me zo stom daar. D’r kwam gewoon geen zinnig woord uit en zodra de tijd om was begon ik al te huilen. Wie doet dat nou. Maarja, ze reageerde er wel weer lief op. Daarna hebben we het ook nog even gehad over waar ik naar toe op vakantie ga etc., gewoon ff gezellig. Nou ja, goed, k zie wel hoe m’n herkansing gaat. Duurt gelukkig nog ff.

Pff, lang verhaal! Allemaal over zo’n stomme mondeling. En dan heb ik eigenlijk nog veel meer dingen om m’n hart over te luchten, maar laten we dat maar even niet nu doen, tis al zo’n lang verhaal.
Oud 17-06-2004, 11:51
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 17-06-2004 @ 11:40 :
Wie doet dat nou.
Jij? (En veel meer mensen.) Misschien wel gelukkig, ze weet nu hoe het zit en kan er een volgende keer misschien een beetje rekening mee houden. En als ze zo lief reageerde, dan doet ze dat vast wel.

Ga nou idd eerst maar genieten van je vakantie en eventueel oefenen met Engels praten, dat mondeling komt daarna wel.
Oud 17-06-2004, 11:52
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 17-06-2004 @ 11:40 :
Het ging slecht. Het lukte gewoon niet, ik kreeg d?r echt niets uit. Ze vroeg waar m?n boek over ging, maar ik wist het niet meer. Toen ging ze over naar de teksten en ik kon wel een beetje vertellen waar die over gingen, maar toen ging ze ineens van alles vragen waar ik zelfs in het Nederlands al geen antwoord op wist, dus dat ging ook weer helemaal verkeerd. Gelukkig is het wel een hartstikke lief mens, dat scheelt echt heel veel. Nadat de tijd voorbij was heb ik haar -in tranen - verteld hoe ik al het hele jaar tegen m?n mondeling op zag en dat luchtte wel op. Ze vroeg ook of het aan haar lag, maar dat is niet zo. Nou ja, ik kan alleen maar in het engels praten tegen iemand waarvan ik weet dat we op hetzelfde niveau zitten of ik zelfs beter ben. Zodra iemand beter is dan ik ben dan lukt het niet meer. Bovendien moet ik zelf controle hebben over de situatie..als ik van te voren zou weten wat ze precies zou vragen dan zou het, denk ik, alweer iets beter gaan. ?t Ging nu sowieso wel iets beter dan vorig jaar zei ze, maar ?t was nog niet voldoende. Nu wilt ze dat ik na de vakantie het ga herkansen.. Dan heb ik de hele vakantie de tijd om veel Engels te praten, zodat ik meer vertrouwt raak met de taal. Het gaat ook echt om het Engels, want in het Frans kan ik wel gewoon goed praten. Hm, nou, we zullen zien.. Maar echt, ik voelde me zo stom daar. D?r kwam gewoon geen zinnig woord uit en zodra de tijd om was begon ik al te huilen. Wie doet dat nou. Maarja, ze reageerde er wel weer lief op. Daarna hebben we het ook nog even gehad over waar ik naar toe op vakantie ga etc., gewoon ff gezellig. Nou ja, goed, k zie wel hoe m?n herkansing gaat. Duurt gelukkig nog ff.

Pff, lang verhaal! Allemaal over zo?n stomme mondeling. En dan heb ik eigenlijk nog veel meer dingen om m?n hart over te luchten, maar laten we dat maar even niet nu doen, tis al zo?n lang verhaal.
*knuffel* Lief van haar zeg...en jij hebt in ieder geval je best gedaan Na de vakantie gaat het vast wel lukken...zet het nu eerst maar n poos uit je hoofd.

Hmm, zelf moet ik wel doorwerken, hoewel ik tidee begin te krijgen dat t nu lekker gaat
De tekst leest nu best wel redelijk goed door
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 17-06-2004, 11:58
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
marrel schreef op 16-06-2004 @ 20:15 :
pff als ik me ff uit mag leven.... WAT EEN K*T DAG/WEEK/LEVEN.... sorry zo voel ik me ff
Klotemensen klotedag kloteleven
Oud 17-06-2004, 12:08
Verwijderd
Mijn (misschien wel) toekomstige schoonzusje is geslaagd met twee achten, een zes en verder zevens! En voor d'r examens alleen maar voldoendes. Toch wel goed als je dacht voor drie examens een onvoldoende te hebben.

'k vind het stom dat mensen het zo verspreid te horen krijgen... Maar goed, beter ooit dan nooit. *hoopt voor iedereen die examen heeft gedaan*
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.