Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2004, 19:38
kroot
kroot is offline
Geslaagd
Advertentie
Oud 17-06-2004, 19:41
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 17-06-2004 @ 20:38 :
Geslaagd
gefeliciteerd
Oud 17-06-2004, 19:57
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Potverdorie!
Ik wil lekker in mijn vel zitten!
Letterlijk en figuurlijk!

[Relativeermodus]Ik ga proberen wat meer balans te vinden. Er komt ook erg veel op mij af door mijn stage. Meer tijd voor mezelf nemen. Dit ook gewoon inplannen. En goed bezig met dingen bijhouden, zodat ik daar niet zo moej van wordt. En leren uiten en hulpvragen. Dat ga ik maandag doen.[/Relativeermodus]

Ja, mij wordt het ook wel eens te veel...
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 17-06-2004, 19:58
Verwijderd
Ik heb een hekel aan marginale opbrengsten-sommen.
Oud 17-06-2004, 20:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Jeeeeeeeeeeej, geslaagd!!!!!! En nog met super goede cijfers ook zeg, ben echt ontzettend blij. En het was zo ontzettend gezellig op school, er waren alleen mensen die geslaagd waren, en eentje met een her. De mensen die gezakt waren, waren er niet. Mijn mentor kwam me ook nog feliciteren (en zoenen ), ik heb helemaal droge lippen van dat gezoen met al die meiden in mijn klas en de jongens deden dit keer ook mee. De sfeer was zo goed. Wel jammer dat er maar drie docenten waren; mijn mentor (bioleraar), ckv-leraar en mijn Nederlands leraar. Mijn Nederlands leraar wou mijn cijfers zien en hij vond het tegenvallen, hij had het niet van me verwacht naja pech ik ben geslaagd en daar gaat het om!!!!!!

Bedankt iedereen voor de felicitaties!!!!!!!!!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-06-2004, 20:44
hushpuppy
hushpuppy is offline
heej lieve mensen..
ik ga mijn hart eens ff luchte want kzie ht nie meer zo zitte
- ik ben kapot moe en d agaat nie over omda ik het te druk heb
- ik moet nog heeeel veel voor school doen...
- ik ben in vertwijfeling over wat ik met mijn geestelijke problemen wil.. of ik hulp wil of da ik het alleen ga proberen
- Een vriendin van me voelt zich aangevallen omdat ik dit weekend naar mijn vriendje ga ipv ietsleuks met haar doen
- ik probeer me uit alle macht in te houde nie te gaan huile
- ik baal van mezelf en van mijn verleden
- ik zie dr lomp uit...
__________________
the greatest thing in the world is to love and be loved in return
Oud 17-06-2004, 20:45
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik ben vast geslaagd, maar ik ben helemaal niet blij ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 17-06-2004, 20:48
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
@alle geslaagden; gefeliciteerd!

Mijn haar is vrij kort geknipt & dat is wennen, de afspraak
waar ik al een week of wat tegen aanhik is eindelijk bevestigd,
en ikdenk er heel hard over om 'm te verzetten,
want ik wil-durf niet.

Soort van opgelucht ben ik wel, maar vooral geschrokken
doordat bepaalde dingen alleen door een stomme officiele
brief al meer bevestigd, 'echter' lijken...

Morgen laatste toetsen, gzd.

EN ik ga naar Griekenland met een aparte 'samenstelling' van
reisgenoten.
__________________
Drie.
Oud 17-06-2004, 21:01
Verwijderd
Nog 25 uur + een kwartier, en dan heb ik mijn mondeling .
Oud 17-06-2004, 21:03
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Guusie schreef op 17-06-2004 @ 22:01 :
Nog 25 uur + een kwartier, en dan heb ik mijn mondeling .
heb jij om 23:16 mondeling?
Oud 17-06-2004, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 17-06-2004 @ 22:03 :
heb jij om 23:15 mondeling?
Oeps, over 13 uur en 10 minuten . Nouja om kwart over 11 (of 10 over, dat weet ik niet meer precies)
Oud 17-06-2004, 21:09
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
@Quiana: Verplaats ajb die afspraak niet (als ik begrijp waar het over gaat) Je bent nu al zo'n eind, dat laatste lukt je ook wel. *knuffel*

Ontopic:
Wat een walgelijk programma was dat. *rilt* Hm, ik had het beter niet moeten kijken. Iig voel ik me wat beter nu. Alleen heb ik heel erg een vrijdagavond gevoel. Terwijl het nog maar donderdag is en ik morgen begin aan mijn toetsweek.

Morgen wiskunde, hopelijk valt het mee. Het lijkt me best zwaar, maar we zullen zien.
__________________
Oud 17-06-2004, 22:02
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik ik ik ik ik
Ik dacht.............dat... Ik dacht dat ik Overal wel zo'n beetje vanaf was

Maar nu blijkt, na gesprek met een maatschappelijk werkster...dat Dat ik nog in dagbehandeling moet en en en dat dat ik begeleiding thuis krijg, ook met name voor mijn broer
En en en en en een dieëtiste Omdat mijn eetgedrag verkeerd is Ik mag van mezelf echt niet eten als ik kwaad op mezelf ben, maar daarna prop ik me helemaal vol en voel me dan schuldig en zo Maar dat overwin ik nooit Ik zal altijd zo dik vies en lelijk blijven zoals ik nu ben Ik word niet dunner, nu niet en nooit niet Ik ben nou eenmaal verpest en dat is mijn eigen schuld
En ik wil daar niet aan werken, het is zo moeilijk Het is veel veiliger om het weer gewoon te ontkennen allemaal Alles komt goed...

Blegh

Ik dacht dat ik alles van mn therapie wel gehad had, dat ik eindelijk mijn leven op kon bouwen...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 17-06-2004, 22:03
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Let niet op de smileys
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 17-06-2004, 22:07
loveflower
Avatar van loveflower
loveflower is offline
kutttttttttttttttt
__________________
Re-tired.
Oud 17-06-2004, 22:09
loveflower
Avatar van loveflower
loveflower is offline
Wtf doe ik nou vandaag.
Niks helemaal niks.
en morgen weer niks
en overmorgen weer niks.
Mijn leven is gewoon helemaal niks.
Daarom zeg ik dit ook niet voor niks.
Dit allemaal is niet niks.
Daarom vindt ik mijn zelf maar niks.
__________________
Re-tired.
Oud 17-06-2004, 22:17
Verwijderd
o help, k kan het niet langer inhouden...de tranen en de pijn .. maar ik kan het ook niet kwijt ... dit kost mij al mijn energie..
nit huilen.. ik mag dit ook niet... maar hoe kan ik dit in hemelsnaam inhouden .. ik zweet ervan maar ik mag niet janken... at all costs...ze heeft gedronken, 3 flessen....

zie alles nu gewoon somber ... en ik weet t echt niet meer...mn hart stroom over van verdriet...en elke keer als ik buiten loop denk ik aan hoe ze van de flat gespringen is.. gvd...waarom mag ik nou niet ff janken...ze weet niet hoeveel pijn het doet...ik vergeet dit echt nooit meer...

deze pijn kan niet meer verdreven worden

Laatst gewijzigd op 17-06-2004 om 22:37.
Oud 18-06-2004, 07:57
Verwijderd
geluk/blijheid zit in een klein doosje ergens boven in je hoofd. als er iests gelukkigs gebeurt opent het doosje zich en verspreid het geluk zich door je hele lichaam. je bent blij, staat te dansen en te zingen. er is zoveel geluk dat je amper kunt slapen. maar als je dan slaapt, veilig in je bedje, gaat al het geluk terug naar dat kleine doosje. en als je dan wakker word kan je je niet meer voorstellen dat je de vorige dag zo blij was.

waarom kan dat geluk niet gewoon ff blijven. waarom moest ik met zo'n k*t gevoel wakker worden. ik weet niet eens waarom ik me zo k*t voel.
Oud 18-06-2004, 08:06
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Vanochtend een afgrijselijke droom gehad. (ik zeg geen nachtmerrie, omdat als ik droom ik meestal 't gevoel heb dat ik naar een TV zit te kijken en dus niet echt bang oid. ben). Echt om te kotsen.
Oud 18-06-2004, 08:12
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Doe al twee dagen niks anders dan huilen. Waarom kan het niet eens gewoon een keertje goed gaan? En het een beetje beter gaan? Dat is toch niet zoveel gevraagd..
Vanavond een weekendje weg, heb er zin in. Leuk om het daar weer eens te zien en vrienden op te zoeken. Ben alleen bang voor de pijn en moeheid als ik weer terug thuis ben. Ik zal er vast weer heel erg lang last van blijven houden. Maar dat heb ik er wel voor over (denk ik).
Oud 18-06-2004, 08:32
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
's Ochtends is de wereld veel leuker dan 's avonds
Oud 18-06-2004, 08:53
light fighter
light fighter is offline
geslaagd
Oud 18-06-2004, 09:09
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Woeiiii! Wiskunde ging goed.
Vanmiddag/avond komen de cijfers al online. Ahhh. Spannend.

Het wordt hopelijk een leuk dagje, hopelijk gaat alles zoals ik het wil.
__________________
Oud 18-06-2004, 09:44
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
*knuf Eendje*

Ze zijn me vergeten. Ze zijn me kennelijk domweg vergeten. Ik was om 15:40 thuis. En de meeste mensen zijn tussen half 5 en 5 uur gebeld. En ik niet. Echt lomp
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-06-2004, 11:10
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Waaaaaaahoeeee ik had een 6,4 voor m'n bio!!!! Had ik echt nóóit verwacht! Ennn ik heb toch nog een 5,3 voor m'n mondeling engels gekregen. En nu heb ik vakantie!
Oud 18-06-2004, 11:21
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 18-06-2004 @ 12:10 :
Waaaaaaahoeeee ik had een 6,4 voor m'n bio!!!!
Ik ook . Mijn mondeling ging redelijk, waarschijnlijk hoger dan een 6.4.

Lieve lieveling...
Oud 18-06-2004, 11:25
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
het leven is zo saai als dat je het maakt. Dat wordt dus weer een dag vervelen.

Mijn oudjes zijn een dag weg en ik, mja, ik heb genoeg mogelijkheden gehad om ook weg te kunnen, maar ik had er gewoon geen fut meer voor. Daarom ga ik vanavond relaxen op de manege. Misschien kan ik nog wel een uurtje meerijden, aangezien nu toch zowat iedereen aan het feesten is, gaat iedereen niet rijden. Dan kan ik lekker een uurtje extra

Jaja...wees maar gelukkig iedereen, maar laat mij alsjeblieft met rust met dat stomzinnige zinnetje: Ik ben geslaagd, jeeeeeey!
Zelfs mensen op msn, die ik al eeuwen niet meer spreek zeggen dat tegen me. Nou fijn. Wat boeit dat mij nou of iemand geslaagd is? Dat brengt heus geen verandering in mijn leven hoor. Het is zo onnuttige bijdrage. Het is alleen maar leuk voor de mensen die ik ken, maar voor de mensen die ik niet ken kan het me niet schelen.

Misschien moet ik toch maar niet naar school gaan volgende jaar Ik faal toch alleen maar. Ik kan niks, ben nog dommer dan het achtereind van een varken en ben niets waard.

Heel de tijd trekken mensen met je op, maar op de momenten dat je ze juist nodig hebt, hebben ze het te druk met hun eigen geluk. En dat voelt zo fucking eenzaam.

Ik ga wel weer net als vroeger uren in de stal van m'n paard zitten. Die is tenminste niet zo enorm egoïstisch.

Owja, nog iets, waarom zit er een afwezigheids-functie op msn, als toch niemand zich er aan houdt?!

Hmmja, mijn irritaties zijn er weer uit.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 18-06-2004, 11:31
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 18-06-2004 @ 12:25 :
het leven is zo saai als dat je het maakt. Dat wordt dus weer een dag vervelen.

Mijn oudjes zijn een dag weg en ik, mja, ik heb genoeg mogelijkheden gehad om ook weg te kunnen, maar ik had er gewoon geen fut meer voor. Daarom ga ik vanavond relaxen op de manege. Misschien kan ik nog wel een uurtje meerijden, aangezien nu toch zowat iedereen aan het feesten is, gaat iedereen niet rijden. Dan kan ik lekker een uurtje extra

Jaja...wees maar gelukkig iedereen, maar laat mij alsjeblieft met rust met dat stomzinnige zinnetje: Ik ben geslaagd, jeeeeeey!
Zelfs mensen op msn, die ik al eeuwen niet meer spreek zeggen dat tegen me. Nou fijn. Wat boeit dat mij nou of iemand geslaagd is? Dat brengt heus geen verandering in mijn leven hoor. Het is zo onnuttige bijdrage. Het is alleen maar leuk voor de mensen die ik ken, maar voor de mensen die ik niet ken kan het me niet schelen.

Misschien moet ik toch maar niet naar school gaan volgende jaar Ik faal toch alleen maar. Ik kan niks, ben nog dommer dan het achtereind van een varken en ben niets waard.

Heel de tijd trekken mensen met je op, maar op de momenten dat je ze juist nodig hebt, hebben ze het te druk met hun eigen geluk. En dat voelt zo fucking eenzaam.

Ik ga wel weer net als vroeger uren in de stal van m'n paard zitten. Die is tenminste niet zo enorm egoïstisch.

Owja, nog iets, waarom zit er een afwezigheids-functie op msn, als toch niemand zich er aan houdt?!

Hmmja, mijn irritaties zijn er weer uit.
Lieve schat, je hebt niet voor niets havo/vwo gedaan... dat had je echt niet gedaan als je zo dom was... En als je niets waard was, zat je niet in ons team en had je niet een lieve vriend.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-06-2004, 11:34
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-06-2004 @ 12:31 :
Lieve schat, je hebt niet voor niets havo/vwo gedaan... dat had je echt niet gedaan als je zo dom was... En als je niets waard was, zat je niet in ons team en had je niet een lieve vriend.
hmmja, dat is ook wel weer waar. Maar neem Thijs nou! Dan kan je dus heus wel dom zijn in ons team
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 18-06-2004, 11:56
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
IK BEN GESLAAGD!!!!

en vanmiddag mijn cijfers ophalen, ben benieuwd..
Oud 18-06-2004, 12:08
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Gefeliciteerd!
__________________
Oud 18-06-2004, 12:19
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
*schijt drol uit* (sinds dit toch het toilet is)
Oud 18-06-2004, 12:19
Verwijderd
aan iedereen die geslaag is of later nog slaagt

gefeliciteerd
Oud 18-06-2004, 12:19
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
@~~dolce~~: gefeliciteerd!

Oeehh ik heb zoooo'n feestgevoel! 'k Ga vanaaf dan ook feesten!
Oud 18-06-2004, 12:35
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
NEEEE, aan vriendinnen heb je wat!

Zeg ik dat een meisje in de klas zei dat ik overaal maar door heen loop en stil ben enzo (in een gedicht over hele klas). Zeg ik dat tegen mn vriendin. Snap ze 't niet, zeg ik dat dat meisje gelijk had zegt ze Okey, zal wel.
Nee lekker is dat, ik zit hier te huilen achter de computer en een goede vriendin kan het niks schelen.

EN WAAROM IN GODS NAAM BEN IK NIET BLIJ> HET IS VAKANTIE......

En mn beste vriendin mag mn broek wel houden, ze heeft hem toch al 1,5 maanden, nu pas ik hem niet meer...............
__________________
*aangenaam......*
Oud 18-06-2004, 13:40
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
iedereen die geslaagd is: GEFELICITEERD!!!!



et moi, IK HEB EEN KAMER!!!!!!
Oud 18-06-2004, 13:55
zus
Avatar van zus
zus is offline
Waarom bellen mensen toch altijd als je niet wilt dat ze bellen..?! Wil ik eens uitslapen, belt er een mongool om half 9, GRR ..Nou ja, en voor de rest gaat het wel goed..

En krijg lekker bijna me kadootje voor me diploma..een super horloge..
__________________
Dare to fly!
Oud 18-06-2004, 14:09
Verwijderd
geslaagd zonder onvoldoende. nooit verwacht maar zeker blij
Oud 18-06-2004, 15:45
Verwijderd
Tentamen wat ik dacht niet te halen dankzij ophoging toch gehaald. Anders had ik net één fout te veel en dan had ik toch wel heel erg enorm verschrikkelijk en nog meer gebaald. Maar goed, ik heb hem wèl gehaald. Nu de cijfers van de opdrachten nog, nog paar dagen stage, mentorgesprek en dan heb ik echt vakantie. En als ik ergens zin in heb... Eindelijk rust.
Oud 18-06-2004, 16:07
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-06-2004 @ 16:45 :
Tentamen wat ik dacht niet te halen dankzij ophoging toch gehaald. Anders had ik net één fout te veel en dan had ik toch wel heel erg enorm verschrikkelijk en nog meer gebaald.
Vertel me je geheim, I need it

2 f00king weeks coming up.
Oud 18-06-2004, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 18-06-2004 @ 17:07 :
Vertel me je geheim, I need it
Je studiegenoten over te halen het heel slecht te maken en hopen op een goede docent, dat moet werken. Wij hebben dat eerste niet expres gedaan, maar eerst hadden 31 mensen het niet gehaald (veel meer dan de helft), dus heeft hij een andere normering gekozen en toen hadden maar 2 mensen het niet gehaald.
Oud 18-06-2004, 16:23
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
geen 7,5 gemiddeld ... 1 tiende tekort, gewoon 1 tiende tekort...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-06-2004, 16:24
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-06-2004 @ 17:23 :
geen 7,5 gemiddeld ... 1 tiende tekort, gewoon 1 tiende tekort...
Ga je herkansen?
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 18-06-2004, 16:46
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-06-2004 @ 17:14 :
Je studiegenoten over te halen het heel slecht te maken en hopen op een goede docent, dat moet werken. Wij hebben dat eerste niet expres gedaan, maar eerst hadden 31 mensen het niet gehaald (veel meer dan de helft), dus heeft hij een andere normering gekozen en toen hadden maar 2 mensen het niet gehaald.
ah helaas, dar doen ze niet meer aan bij ons op school (op de middelbare school wel ). Dan zit er maar 1 ding op he....zelf proberen te halen pfft, dat kost weer moeite, dat is weer niet goed voor de luiheid
Oud 18-06-2004, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 18-06-2004 @ 17:46 :
ah helaas, dar doen ze niet meer aan bij ons op school (op de middelbare school wel ). Dan zit er maar 1 ding op he....zelf proberen te halen pfft, dat kost weer moeite, dat is weer niet goed voor de luiheid
Doen ze bij ons normaal ook niet, maar deze docent dus wel, want anders klopte de curve niet enz. (Hij is onderwijskundige en hij doet dus alles zoals het hoort. )
Oud 18-06-2004, 16:52
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 18-06-2004 @ 17:24 :
Ga je herkansen?
ga ik ook. Maar dan moet ik een 5,3 voor engels verbeteren in een 9,0 . Ik stond een 8,0...


Maar ik ben blij . Hoe je bui kan omslaan in 5 min . Ik ga morgen bij m'n 1e liefde logeren met 3 andere jongens... Ja ik ben als enige meisje gewoon uitgenodigd . Wieh. Nu nog iets heels moois morgen aandoen. Zodat ie me weer leuk vindt (niet leuk leuk, gewoon leuk ).
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-06-2004, 17:04
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Vanavond optreden... heb er zin in
Oud 18-06-2004, 17:24
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Eend schreef op 18-06-2004 @ 12:25 :

Heel de tijd trekken mensen met je op, maar op de momenten dat je ze juist nodig hebt, hebben ze het te druk met hun eigen geluk. En dat voelt zo fucking eenzaam.
Zo true..

*knuffelt*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 18-06-2004, 17:26
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Oehhh, ik heb een negen voor wiskunde. Echt super blij ben ik daarmee. Hoogste van de klas en ook nog eens SE.
ENNN het is gelukt met mijn bijbaantje. M'n baas is echt zo flexibel. Hij had allang besloten dat hij mij aan zou nemen, voordat ik was geweest. Dus vanalles besproken en ik ga daar 4/5 weken werken en niet teveel uur per week gelukkig. Straks eens zoeken of ik kan vinden hoeveel ik ga verdienen. Ik heb er best wel zin in.

Alleen ga ik nogal een saai weekend tegemoet, maar daarna wordt het hopelijk leuker.
__________________
Oud 18-06-2004, 17:36
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 18-06-2004 @ 18:26 :
Straks eens zoeken of ik kan vinden hoeveel ik ga verdienen.

www.salarischeck.nl
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.