Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2006, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Vreemdganger schreef op 11-11-2006 @ 19:52 :
En om dan niet in de verleiding te komen om vreemd te gaan, kan ik het beter nu doen.
Haha. "Om later niet in de verleiding te komen heroïne te gebruiken, kan ik het beter nu probreren."
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 03:33
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Altijd fout!!!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 03:51
Supreme Dutch
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-11-2006 @ 00:01 :
Haha. "Om later niet in de verleiding te komen heroïne te gebruiken, kan ik het beter nu probreren."
Jij bent sowieso te lelijk voor een relatie, dus jij hoeft ook niet vreemd te gaan idd
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 07:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 13-11-2006 @ 04:51 :
Jij bent sowieso te lelijk voor een relatie, dus jij hoeft ook niet vreemd te gaan idd
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 07:11
Amon Din
Avatar van Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 13-11-2006 @ 04:51 :
Jij bent sowieso te lelijk voor een relatie, dus jij hoeft ook niet vreemd te gaan idd
Supreme Dutch heeft geen fotoboek.

Jammer.

(Hij heeft wel een relatie)
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 10:04
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
en? heeft onze vreemdganger al gesproken met zijn vriendin en de vraag gepopt?

ben wel benieuwd naar haar reactie, en hoe het verder allemaal is gelopen..
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 10:11
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 12-11-2006 @ 20:39 :
Voor sommigen schijnbaar wel en da's jammer. ERG jammer.
Einde verhaal, en jammer.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 11:24
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
als mijn vrindin vreemd zou gaan dan zou ik haar als een baksteen laten vallen. Ik doe het niet met een ander dus verwacht ik dat van haar ook dat ze niet vreemdgaat
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 16:35
hemhemhem
Avatar van hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 13-11-2006 @ 11:11 :
Einde verhaal, en jammer.
nee dat niet
ik zou haar vergeven, maar er niet blij mee zijn
__________________
buh
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 17:19
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
hemhemhem schreef op 13-11-2006 @ 17:35 :
nee dat niet
ik zou haar vergeven, maar er niet blij mee zijn
Dat kan.

Zolang ik geen kinderen met 'm heb en hij daadwerkelijk met een ander naar bed gaat, is het over. Niet omdat ik dat wil, maar omdat ik anders geen leven meer heb.
Zoenen is ws. te vergeven, al zal hij het dan de eerstkomende tijd niet makkelijk hebben.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 17:22
Paulo Nuñez
Avatar van Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
dat is zeer kinderachtig en hypocriet ,ik bedoel niemand verplicht het je een relatie met iemand aan te gaan toch?

als je van jezelf weet dat je zon zaadverslinder/rokkenjager bent blijf dan gewoon vrijgezel
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 00:31
George
Avatar van George
George is offline
Ik vind vreemdgaan niet relaxed, en als je de behoefte voelt om vreemd te gaan ben je blijkbaar gewoon momenteel niet toe aan iets vasts. Naar mijn mening.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 13-11-2006 @ 04:51 :
Jij bent sowieso te lelijk voor een relatie, dus jij hoeft ook niet vreemd te gaan idd
Ach jongetje toch, zijn we jaloers?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 22:58
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Vreemd..de TS noemt zichzelf "vreemdganger", maar is nog nooit vreemd gegaan? Aan de reacties te lezen is je topic ook nog eens kut, dus ik heb er verder niets meer aan toe te voegen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 09:08
Verwijderd
Citaat:
*princess-M* schreef op 13-11-2006 @ 11:04 :
en? heeft onze vreemdganger al gesproken met zijn vriendin en de vraag gepopt?

ben wel benieuwd naar haar reactie, en hoe het verder allemaal is gelopen..
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 13:44
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Vreemdganger schreef op 11-11-2006 @ 19:52 :
Klinkt misschien raar, maar ik zou het niet erg vinden als mijn vriendin een keer vreemd zou gaan.

Ik weet wat ik voor haar voel en wat zij voor mij voelt.
Ik heb alleen nu eenmaal die fantasie en ik kan het beter nu doen, dan als we getrouwd zijn (dan beloof je elkaar eeuwige trouw).
Nu kan het nog, dan niet meer.
Ook als ik met haar kinderen heb, kan het niet meer
Er staat dan gewoon te veel op het spel.
En om dan niet in de verleiding te komen om vreemd te gaan, kan ik het beter nu doen.
Kan je nual vertellen dat een fantasie nog altijd leuker is dan de werkelijkheid. Dan ineens kom je erachter dat je de fantasie toch liever niet had willen uitvoeren bij nader inzien....
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 14:33
Verwijderd
is het voor het 'huisje boompje beestje'gedoe niet serieus genoeg dan? dan kan je er toch beter gelijk mee stoppen ?
Zowiezo kan je je afvragen wat je relatie waard is al je die fantasieen hebt, en dat zij onzeker is zegt ook al wat vind ik....

En achter haar rug om is echt not done maar dat was al een aantal keer gezegd.
dan kan je dat hele huisje boompje beestje wel op je buik schrijven.

Ik vraag me gewoon af waarom je zo nodig met iemand anders het bed wilt delen...je kan mijn niet wijsmaken dat het slechts een fantasietje is daar moet toch meer achter zitten?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 11:08
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Ach ja...sommige mensen he....
Die denken niet na, das duidelijk.
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 15:34
Eagle_13
Eagle_13 is offline
Citaat:
Vreemdganger schreef op 11-11-2006 @ 20:19 :
Ruim een jaar geleden, dacht ik er ook net als jullie over.
Misschien komt het (dat ik van gedachten ben verandert) omdat ik alweer ruim 3 jaar verkering heb, of omdat ik wat ouder ben geworden
Dat vind ik een heel vreemde reden, ik heb ook een relatie gehad van meer dan drie jaar, maar ik heb nooit het idee gehad, of de fantasie als je het zo wil noemen, om vreemd te gaan. En dit wat mijn eerste liefde.

Ook ben ik niet anders gaan denken over het onderwerp omdat ik ouder ben geworden, mijn gedachten zijn zelfs veel vaster geworden hierover.

Ik vind het persoonlijk het laagste wat je iemand in een relatie kan aandoen. Als je van iemand houd kun je over alles praten, ook als er iets niet goed zit, je uitvlucht zoeken bij een ander is dan niet het antwoord in mijn mening.
__________________
Eagles may sore but beavers don't get sucked into jet engines
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 17:09
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
tsja.. mijn mening; als er iemand vreemd gaat, dan zit je relatie sowieso niet goed - in ieder geval; over het algemeen ga je niet zomaar even met een ander sexen..
__________________
... it's driving me crazy...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 17:41
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik vind het zielig dat je jezelf vreemdganger noemt.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 19:22
*carmen*
Avatar van *carmen*
*carmen* is offline
Ze is niet je eerste, dus je hebt al eerder een ander meisje verwend. Waarom zou je nu je relatie op het spel zetten om een ander meisje te verwennen.. voor je eigen kick?
Ik zou mijn vriend al dumpen bij het voorstel... als hij eenmaal eraan gaat denken om het eens met iemand anders te doen (wij zijn elkaars eersten) dan moet hij dat maar doen, maar dan ben ik wel weg!

Dat je denkt dat je dat nu nog moet doen, want met kinderen staat er teveel op het spel vind ik zo ontzettend zwak. Alsof je leven/relatie dan opeens meer betekenis heeft. Ja je hebt kinderen en je bouwt een relatie op met je kinderen, maar alsjeblieft, zorg dat je relatie met de moeder van je kinderen al goed was voordat die kids er kwamen...

x
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 22:38
amoblaz
Avatar van amoblaz
amoblaz is offline
Als ze echt zoveel voor je betekend dan heb je geen behoeften om seks met een andere meid te hebben, heb je dit wel, dan moet je toch eens goed na je eige relatie kijken.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 23:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Eagle_13 schreef op 17-11-2006 @ 16:34 :
Dat vind ik een heel vreemde reden, ik heb ook een relatie gehad van meer dan drie jaar, maar ik heb nooit het idee gehad, of de fantasie als je het zo wil noemen, om vreemd te gaan. En dit wat mijn eerste liefde.

Ook ben ik niet anders gaan denken over het onderwerp omdat ik ouder ben geworden, mijn gedachten zijn zelfs veel vaster geworden hierover.
Je hebt in mijn ogen wel gelijk, maar dat jij iets niet hebt, wil niet meteen zeggen dat iemand anders dat niet kan hebben. En ik kan me ergens best voorstellen dat je als iemand je eerste is je nieuwsgierig wordt naar hoe anderen zijn. Hoe dan ook, de manier waarop zou wel heel lullig zijn. Als je dan zonodig een ander wilt proberen, overleg dan inderdaad met je vriendin, en kijk wat die er van vindt..
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 14:39
MademoiselleX
Avatar van MademoiselleX
MademoiselleX is offline
Ik denk dat gewoon vertellen aan d'r 't beste is... Maar goed, geen idee hoe zij zou reageren aangezien ik haar niet ken.
Maar als ik jou was zou ik niet 'zomaar' vreemdgaan...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 17:59
Verwijderd
die naam ook.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 11:08
Verwijderd
Citaat:
*carmen* schreef op 17-11-2006 @ 20:22 :
maar alsjeblieft, zorg dat je relatie met de moeder van je kinderen al goed was voordat die kids er kwamen...
Oe, dies diep!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 12:27
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Vreemdganger schreef op 11-11-2006 @ 19:42 :
Hallo,

Ik heb 2 langdurige relaties gehad, waarin regelmatig gesekst werd/word (ik heb nu alweer ruim 3 jaar verkering)

Mijn ex en mijn vriendin genoot/geniet volop van de seks.
Ik vind het veel leuker dat het meisje/vrouw geniet ipv mezelf.
Graag zou ik eens een ander meisje willen verwennen.
Ik heb dus een vriendin, en ze betekent heel voor me en ik wil haar zeker niet kwijt.
Toch heb ik besloten om mijn fantasie (seks met een ander) te proberen te verwezelijken (voordat ik huisje boompje beestje met haar opbouw), via datingsites.

Soms twijfel ik eraan of ik wel moet doorzetten.
Ik ben namelijk nog nooit vreemd gegaan (zelfs niet zoenen), ondanks dat ik hier wel de kansen voor heb gehad in het verleden.

Nu luidt mijn vraag:
Wat vinden jullie van vreemdgaan?
(graag een antwoord in dit forum of per prive-bericht)
zielig, achterbaks en gewoon not done. Als je goede sex hebt met je vriendin waarom dan met een ander? Als je zo graag een ander meisje/vrouw neuken wilt doe dan een trio
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 20:04
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
undercover, plz.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 21:04
Mooneh
Avatar van Mooneh
Mooneh is offline
Dit bewijst maar weer eens dat mannen veel te lang kinderen blijven.

op een uitzondering na
__________________
Ik loop geen risico, ik ren het.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 21:42
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mooneh schreef op 20-11-2006 @ 22:04 :
Dit bewijst maar weer eens dat mannen veel te lang kinderen blijven.

op een uitzondering na
Het zou heel fijn zijn als niet zo zou generaliseren naar aanleiding van één heel kansloos geval
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 22:02
Verwijderd
Citaat:
*carmen* schreef op 17-11-2006 @ 20:22 :
Ze is niet je eerste, dus je hebt al eerder een ander meisje verwend. Waarom zou je nu je relatie op het spel zetten om een ander meisje te verwennen.. voor je eigen kick?
Ik zou mijn vriend al dumpen bij het voorstel... als hij eenmaal eraan gaat denken om het eens met iemand anders te doen (wij zijn elkaars eersten) dan moet hij dat maar doen, maar dan ben ik wel weg!
Nja, natuurlijk bedenk je wel eens hoe het is om met anderen seks te hebben, of fantaseer je erover, of heb je er soms zelfs zin in. Dat ga je alleen niet tegen je vriend(in) lopen zeggen, en het is ook geen plan dat je van plan bent om uit te voeren. Een fantasie voor af en toe, maar als je van je vriendin houdt en bij d'r wilt blijven, dan blijft het daarbij. Behalve als je dus inderdaad een open relatie hebt, maar dat is een heel ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 11:11
Verwijderd
het lijkt me heel logisch om nieuwsgierig te zijn naar anderen, dat is zij vast ook wel. maar goed, het is inderdaad een kwestie van keuze's maken. wat zet je op het spel, wat geef je op.
En is het je nou echt waard om de relatie met je vriendin weg te gooien om een keer seks te hebben met een willekeurig meisje van het internet?
Serieus, maak het dan eerst uit alsjeblieft, volgens mij verdient geen enkel meisje een jongen zoals jij.
Er zijn meisjes die het goed vinden als je een keer met iemand zou willen zoenen o.i.d. maar ik denk niet dat de kans groot is dat je vriendin je seks zal laten hebben met een ander, aangezien jullie geen open relatie hebben.

Punt blijft, je moet elkaar kunnen vertrouwen in een relatie.

En dat je nu op een forum over zoiets onze mening gaat vragen, serieus, hoe oud was je ook alweer?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ex terugnemen na vreemdgaan
Huppeldepups
9 10-07-2012 19:47
Liefde & Relatie soorten vreemdgaan
poetic_tragedy
70 20-03-2007 21:36
Liefde & Relatie Stelling: bij vreemdgaan is er altijd iets fout in de relatie
Muchacha
68 11-11-2005 17:29
Liefde & Relatie Zoenen met het zelfde geslacht.. vreemdgaan?
Verwijderd
82 08-10-2005 12:59
Liefde & Relatie zouden jullie dit geloven [ ik wil het alleen weten, verder wil ik nisk meer met 'm ]
devilcat
72 19-02-2003 16:01
Liefde & Relatie enquete relaties
TCFK
25 26-03-2002 20:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.