Oud 29-11-2006, 16:12
Joël
Avatar van Joël
Joël is offline
Hoi,

Ik heb een voorhuid die iets aan de nauwe kant is, en een eikel die relatief erg gevoelig is. (Ik praat wel eens met andere jongens, en heb wel eens filmpjes gezien, en weet dat de gevoeligheid van mijn eikel niet echt normaal is). Mijn grootste angst was altijd dat ik bij mijn eerste seksuele contact problemen zou krijgen en dat het helemaal in de soep zou lopen. Nu heb ik dus een hele tijd geleden bij de dokter een zalfje gehaald om erop te smeren, maar dat had weinig effect. Nou had ik vandaag een afspraak bij de uroloog voor een besnijdenis (had al eerder afspraken om erover te praten).

Eerst werd ik plaatselijk verdoofd, maar dat had geen effect. Toen er even iets over mijn eikel werd gesmeerd (desinfecterend middel) crepeerde ik zowat van de pijn. Mijn eikel is niet echt gewend om aangeraakt te worden, en ook onder verdoving was het nog erg gevoelig.

Daarna werd nog een keer verdoofd, maar ook dit had niet genoeg effect (doet dit pijn? - JAA!! doet dit ook pijn? - JAA!!). Ik denk dat mijn leuter gewoon veels te groot is om verdoofd te worden.. . Eh, nee, hij is gewoon te gevoelig.

Anyways, één van die doctoren zei ook dat mijn penis in principe niet abnormaal is, en dat een seksuoloog mij gewoon zou adviseren om veel te oefenen. Hij vroeg me ook of ik thuis wel eens met mijn eikel ontbloot rondliep of mijn voorhuid terugtrek tijdens het masturberen. Hij zij dat dat wel eens zou kunnen helpen. Nou heb ik deze dingen wel eens geprobeerd, maar dat doe ik dus niet van harte omdat het gewoon heel erg pijnlijk is om de voorhuid terug te trekken. Het voelt gewoon heel 'onnatuurlijk' om dat te doen.

Zijn er mensen die hier meer vanaf weten en mij kunnen adviseren? Moet ik me onder narcose laten besnijden? Of moet ik gewoon tanden op elkaar doen en rek/strek oefeningen doen? Ik zou het niet weten...

Alvast bedankt!
__________________
There are only 10 kind of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 16:52
Voorhuidje
Voorhuidje is offline
Mischien heb je wat aan www.voorhuid.info.

Inderdaad veel oefenen om 'm naar achteren te schuiven etc.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 17:18
Ske*
Avatar van Ske*
Ske* is offline
Ik vind het wel wat raar pas zorgen te maken op je 22e.
__________________
Lang , mijn systeembeheerder | www.google.be | Aspire 3020
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 17:26
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Ske* schreef op 29-11-2006 @ 17:18 :
Ik vind het wel wat raar pas zorgen te maken op je 22e.
Het feit dat hij op z'n 22ste naar een arts gaat, wil toch helemaal niet zeggen dat hij zich er niet al eerder zorgen over gemaakt heeft?
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 17:42
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Ik vraag me af of het wel verstandig is om je nu gelijk al te besnijden. Je legt de eikel dan bloot, onbeschermd om het zo maar te zeggen. Lijkt me zeer onprettig als deze nog zo gevoelig is. Probeer maar eens een tijdje met ontblote voorhuid (om het zo maar te verwoorden) in je onderbroek te lopen. Krijg je het zelfde effect van gewenning (minder gevoelig worden na besnijdenis) terwijl je 'm terug kan schuiven als je last krijgt.
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Ske* schreef op 29-11-2006 @ 17:18 :
Ik vind het wel wat raar pas zorgen te maken op je 22e.
Ja, en als iemand van 16 dit had gepost dan was het "Wacht maar tot je uitgegroeid bent"
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 18:52
Ske*
Avatar van Ske*
Ske* is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 29-11-2006 @ 17:43 :
Ja, en als iemand van 16 dit had gepost dan was het "Wacht maar tot je uitgegroeid bent"
Dus heeft de TS 6 jaar zitten wachten tot op de dag vandaag om zijn probleem te kunnen posten zeker?
__________________
Lang , mijn systeembeheerder | www.google.be | Aspire 3020
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 19:10
Joël
Avatar van Joël
Joël is offline
Citaat:
Ske* schreef op 29-11-2006 @ 18:52 :
Dus heeft de TS 6 jaar zitten wachten tot op de dag vandaag om zijn probleem te kunnen posten zeker?
Ik heb me er ook weldegelijk eerder zorgen over gemaakt. Dat ik dat zalfje bij de huisarts haalde, dat was ook al een jaar of 4 geleden.

Maar verder is het natuurlijk mijn zaak in hoeverre ik me zorgen ergens over maak, en op welke leeftijd ik dat doe . Waar het om gaat is dat ik nu in ieder geval graag wil weten of er mensen zijn die toevallig hetzelfde meegemaakt hebben, of me kunnen adviseren.
__________________
There are only 10 kind of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 19:30
juno
Avatar van juno
juno is offline
Beter dat ding oprekken, dan weg laten snijden. Als je eikel zo gevoelig is, dan wil je die natuurlijke bescherming niet definitief kwijtraken.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 01:40
Verwijderd
Sowieso wordt er bij jongen mannen doorgaans altijd onder narcose besneden, om het "netjes" te maken.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 09:06
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
En daarbij vind ik persoonlijk een besneden piemel niet mooi.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 10:35
gewoonmax
Avatar van gewoonmax
gewoonmax is offline
elke dag rekken en strekken
__________________
Life is too important to be taken seriously
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 12:14
Joël
Avatar van Joël
Joël is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 30-11-2006 @ 09:06 :
En daarbij vind ik persoonlijk een besneden piemel niet mooi.
hmm... mijn huisgenotes vonden dat er niets mis is met een besneden penis.. maar smaken verschillen dus. Zijn hier polletjes over gehouden?
__________________
There are only 10 kind of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 20:12
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Joël schreef op 29-11-2006 @ 19:10 :
Ik heb me er ook weldegelijk eerder zorgen over gemaakt. Dat ik dat zalfje bij de huisarts haalde, dat was ook al een jaar of 4 geleden.

Maar verder is het natuurlijk mijn zaak in hoeverre ik me zorgen ergens over maak, en op welke leeftijd ik dat doe . Waar het om gaat is dat ik nu in ieder geval graag wil weten of er mensen zijn die toevallig hetzelfde meegemaakt hebben, of me kunnen adviseren.
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt, op mijn 18e beginnen rondlopen met ontblote eikel, de pijn verbeten, en na een paar dagen was het probleem grotendeels verholpen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 22:05
Tijdschrift
Avatar van Tijdschrift
Tijdschrift is offline
Pff. Ik moet er niet aan denken. Ik denk dat ik een beetje hetzelfde heb (een béétje ) maar ik ben ook pas 16 dus wie weet wat er nog verandert.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 22:43
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
juno schreef op 29-11-2006 @ 19:30 :
Beter dat ding oprekken, dan weg laten snijden. Als je eikel zo gevoelig is, dan wil je die natuurlijke bescherming niet definitief kwijtraken.
Ik heb zo het vermoeden dat ik het hiermee eens ben. Anders loop je weer zo raar.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 11:20
Orpheus
Orpheus is offline
Bij de gedachte aan besnijdenis alleen al gaat een lichaamsdeel zich heel raar verstoppen.

Ik kán er niet eens aan denken. Dus wat mijn betreft- rekken en elke keer een stukje verder proberen. En mocht je een vriendin hebben en er problemen mee ondervinden; praat erover, dat helpt.

en veel speeksel
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 13:25
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Joël schreef op 30-11-2006 @ 12:14 :
hmm... mijn huisgenotes vonden dat er niets mis is met een besneden penis.. maar smaken verschillen dus. Zijn hier polletjes over gehouden?
Weten die dat jij er over zit te denken? Want dan zou ik misschien ook niet eerlijk zijn.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 13:28
juno
Avatar van juno
juno is offline
Stijf zie je toch geen verschil, maar slap ziet het er inderdaad wat raar uit. Net een kleine stijve, maar dan ondersteboven.

(Maar een tuutjesvoorhuid is zo mogelijk nog belachelijker)
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 16:02
Pwnboon
Avatar van Pwnboon
Pwnboon is offline
Besnijden is niet je enige optie lijkt me zo. Het is ook mogelijk om de voorhuid wat te verruimen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 17:50
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
juno schreef op 29-11-2006 @ 19:30 :
Beter dat ding oprekken, dan weg laten snijden. Als je eikel zo gevoelig is, dan wil je die natuurlijke bescherming niet definitief kwijtraken.
Absoluut Vooral met zo'n gevoelige eikel lijkt me snijden toch echt wel een laatste redmiddel...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 22:29
Joël
Avatar van Joël
Joël is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 30-11-2006 @ 20:12 :
Ik heb exact hetzelfde meegemaakt, op mijn 18e beginnen rondlopen met ontblote eikel, de pijn verbeten, en na een paar dagen was het probleem grotendeels verholpen.
Tnx voor je reply.. Vandaag hier ook even mee geoefend... Heb nog niet echt het idee dat het helpt.. Maar ik probeer het nog wel een tijdje..

Probleempje bij mij is ook dat ik mijn voorhuid niet echt makkelijk terug kan 'rollen' als-ie eenmaal naar achteren getrokken is. pff.. Waarom werktie niet ook niet gewoon zoals 't hoort..?
__________________
There are only 10 kind of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 19:50
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Joël schreef op 04-12-2006 @ 22:29 :
Probleempje bij mij is ook dat ik mijn voorhuid niet echt makkelijk terug kan 'rollen' als-ie eenmaal naar achteren getrokken is. pff.. Waarom werktie niet ook niet gewoon zoals 't hoort..?
Hij rolt dubbel? Hij blijft zegmaar een beetje 'hangen'? of bedoel je dat niet? Hij keert namelijk altijd wel eens een beetje binnestebuiten, en rolt dan 'dubbelop' op zegmaar. Dat soort dingen zijn zo gek nog niet. Het menselijk lichaam zit nou eenmaal niet 'perfect' in elkaar. Laat staan de penis.
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 21:12
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Joël schreef op 04-12-2006 @ 22:29 :
Tnx voor je reply.. Vandaag hier ook even mee geoefend... Heb nog niet echt het idee dat het helpt.. Maar ik probeer het nog wel een tijdje..

Probleempje bij mij is ook dat ik mijn voorhuid niet echt makkelijk terug kan 'rollen' als-ie eenmaal naar achteren getrokken is. pff.. Waarom werktie niet ook niet gewoon zoals 't hoort..?
dat had ik ook geloof ik. het moet allemaal wat soepel worden.
Doe gwn voort zoals ik het zei, en het gaat voorbij.
Je eikel zal, net zoals de mijne altijd wel een beetje gevoeliger blijven dan die van anderen, maar het zal draaglijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 22:09
Ske*
Avatar van Ske*
Ske* is offline
Het schijnt dat schuurpapier ook bevorderend is .
__________________
Lang , mijn systeembeheerder | www.google.be | Aspire 3020
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 19:53
kennyzz
kennyzz is offline
Ik heb me zojuist laten besnijden paar maanden geleden... op me 19e. Zalfjes helpen niet.. gaan ook niet werken.. oefeningen ook niet. Even een paar weken afzien.. nu wil ik niet meer terug!

(Dat wordt volledige narcose dan , ik heb er gewoon 4-5-6 (kon het niet voelen) prikken in gehad, haha)
__________________
Live life!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Joël schreef op 30-11-2006 @ 12:14 :
hmm... mijn huisgenotes vonden dat er niets mis is met een besneden penis.. maar smaken verschillen dus. Zijn hier polletjes over gehouden?
Ik heb er geen problemen mee, maar ik ben mogelijk bevooroordeeld 't Is maar net waar je aan gewend bent, en alle piemels zien er gek uit als ze slap zijn, of het nou een ministijve is of zo'n raar mutsje opheeft... Als ze stijf zijn, horen ze hoe dan ook indrukwekkend te zijn
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 08:21
Jorryt
Avatar van Jorryt
Jorryt is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 30-11-2006 @ 09:06 :
En daarbij vind ik persoonlijk een besneden piemel niet mooi.
Geheel mee eens!
__________________
Oh Captain, my Captain...
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 06:39
healthepain
healthepain is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-12-2006 @ 22:13 :
Ik heb er geen problemen mee, maar ik ben mogelijk bevooroordeeld 't Is maar net waar je aan gewend bent, en alle piemels zien er gek uit als ze slap zijn, of het nou een ministijve is of zo'n raar mutsje opheeft... Als ze stijf zijn, horen ze hoe dan ook indrukwekkend te zijn
Kleine correctie: jij als besneden-mannen vriendin vindt een bewerkte piemel er gewoon uitzien. Maar het is natuurlijk niet normaal, dat iemand, om wat voor reden ook anders dan medisch, hoe zeldzaam ook, besneden wordt. Als je dat wél vindt, ben je dus óók ok met besneden vrouwen - volgens jouw logica is t maar een velletje, toch?

Maar goed, ieder zijn eigen ding: doe mij maar een piemel met al zijn functies ipv een rubberen dop. Liever een Klaas die weet wat hij doet dan een Adbullah die mij rauw schuurt voordat hij wat voelt

En graag je reactie, dan kan ik er inhoudelijk op ingaan
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 14:56
wolvin_26
Avatar van wolvin_26
wolvin_26 is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 30-11-2006 @ 09:06 :
En daarbij vind ik persoonlijk een besneden piemel niet mooi.
Nou is een penis ook gemaakt om in een donker, vochtig gat gestoken te worden dus ik persoonlijk vind het uiterlijk minder belangrijk....
__________________
Je kunt tegenwoordig zoveel worden dat ik maar blijf wie ik ben
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 15:26
Verwijderd
Citaat:
healthepain schreef op 13-12-2006 @ 06:39 :
Kleine correctie: jij als besneden-mannen vriendin vindt een bewerkte piemel er gewoon uitzien. Maar het is natuurlijk niet normaal, dat iemand, om wat voor reden ook anders dan medisch, hoe zeldzaam ook, besneden wordt. Als je dat wél vindt, ben je dus óók ok met besneden vrouwen - volgens jouw logica is t maar een velletje, toch?

Maar goed, ieder zijn eigen ding: doe mij maar een piemel met al zijn functies ipv een rubberen dop. Liever een Klaas die weet wat hij doet dan een Adbullah die mij rauw schuurt voordat hij wat voelt

En graag je reactie, dan kan ik er inhoudelijk op ingaan
Vrouwenbesnijdenis met mannenbesnijdenis vergelijken vind ik niet echt eerlijk. Bij vrouwen worden over het algemeen de clitoris en binnenste schaamlippen weggesneden, bij mannen de voorhuid. Zodra we bij mannen de eikel weg gaan snijden, mag je het vergelijken. beetje kromme redenering dus.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 15:35
Verwijderd
Citaat:
healthepain schreef op 13-12-2006 @ 06:39 :
Kleine correctie: jij als besneden-mannen vriendin vindt een bewerkte piemel er gewoon uitzien. Maar het is natuurlijk niet normaal, dat iemand, om wat voor reden ook anders dan medisch, hoe zeldzaam ook, besneden wordt. Als je dat wél vindt, ben je dus óók ok met besneden vrouwen - volgens jouw logica is t maar een velletje, toch?

Maar goed, ieder zijn eigen ding: doe mij maar een piemel met al zijn functies ipv een rubberen dop. Liever een Klaas die weet wat hij doet dan een Adbullah die mij rauw schuurt voordat hij wat voelt

En graag je reactie, dan kan ik er inhoudelijk op ingaan
Ik zeg uberhaupt nergens dat ik besneden piemels er gewoon uit vind zien, laat staan dat ik het gewoon vind dat mannen in Nederland om andere dan medische redenen besneden worden, laat staan dat ik denk dat het 'maar een velletje' is. Ik zeg enkel dat ik geen problemen heb met een besneden piemel, omdat er mensen waren die zeiden dat ze het niet mooi vonden en ik de TS wilde laten zien dat het niet iedereen uitmaakt, voor het geval het voor hem wel noodzakelijk blijkt om zich te laten besnijden.

Eerst maar eens begrijpend leren lezen, dan mag je daarna er inhoudelijk op ingaan

En besnijdenis van mannen is natuurlijk niet te vergelijken met besnijdenis van vrouwen. Als je het wil vergelijken, moet je de hele eikel eraf snijden en niet alleen de voorhuid. En als je denkt dat een besneden piemel een rubberen dop wordt die bepaalde functies mist, moet je nog maar wat nader onderzoek doen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 16-12-2006 @ 15:26 :
Vrouwenbesnijdenis met mannenbesnijdenis vergelijken vind ik niet echt eerlijk. Bij vrouwen worden over het algemeen de clitoris en binnenste schaamlippen weggesneden, bij mannen de voorhuid. Zodra we bij mannen de eikel weg gaan snijden, mag je het vergelijken. beetje kromme redenering dus.
He, dat wou ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 16-12-2006 @ 15:35 :
He, dat wou ik zeggen
kan niet genoeg gezegd worden
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 14:19
NRK
NRK is offline
Citaat:
Zut Alors! schreef op 29-11-2006 @ 17:42 :
Ik vraag me af of het wel verstandig is om je nu gelijk al te besnijden. Je legt de eikel dan bloot, onbeschermd om het zo maar te zeggen. Lijkt me zeer onprettig als deze nog zo gevoelig is.
Heb ik ook gehad. Had precies dezelfde problemen als topicstarter. Mijne was ook heel erg gevoelig.

Besnijden die handel, ziet er ook nog 10x mooier uit. Kan het echt aanraden, maar goed da's mn eigen ervaring.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Geen erectie kunnen houden tijdens seks
Mangler
11 14-02-2016 16:45
Seksualiteit overgevoelige eikel
Hooghoofd
8 16-07-2013 10:11
Seksualiteit Wat is er met zijn penis?
Wasabi
3 22-03-2013 16:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.