Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2006, 20:42
DikkeBanaan
DikkeBanaan is offline
Toen ik een jaar of twaalf was masturbeerde ik de eerste keer. Het ging eigenlijk per toeval; ik stond te douchen en kwam erachter dat het een lekker gevoel gaf als ik met de waterstraal bewoog.
Hierna ben ik dat vaker gaan doen en op een gegeven moment kwam ik ook klaar. Pas enkele jaren later kwam ik op 't idee mezelf te vingeren, maar het deed me vrij weinig. Ik heb het nog enkele keren geprobeerd in de afgelopen jaren maar het doet me bijna niks (ik voel veel minder dan als k me met een waterstraal bevredig) en ik kom er dan ook niet van klaar. Ook niet als ik heel lang doorga.
Nu ik een tijdje een vriend heb en hij me wel eens vingert en beft, voel ik daar vrij weinig van. Ik vind het vervelend voor m'n vriend dat ik niet echt opgewonden raak.

Nu denk ik dus dat ik niet kan klaarkomen (van vingeren door mezelf/mn vriend, beffen, neuken) omdat dit veel minder prikkeling geeft dan ik al die jaren gewend ben van een waterstraal. Zou dat kunnen? En zou ik mezelf kunnen trainen zodat ik ook klaar kan komen van bv vingeren? En heeft iemand hetzelfde, en hoe ga je daarmee om?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 21:01
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik weet het. Ik heb dat juist andersom, een vibrator daar kom ik echt niet mee uit de voeten en dat irriteert me mateloos (letterlijk) terwijl ik vingers en tong ideaal vind... En ik denk niet dat het zin heeft om mezelf te 'trainen' in vibro, dus ik weet niet of dat andersom in jouw geval dus ook kan.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.

Laatst gewijzigd op 19-12-2006 om 21:17.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 21:10
Kryptonite
Avatar van Kryptonite
Kryptonite is offline
Oh ja, ik ken dat wel. Ik kon eerder ook niet klaarkomen van vingeren, maar alleen door een kussen te gebruiken.
Nu kan ik op heel veel manieren klaarkomen. Dat is gekomen door gewoon te experimenteren met wat ik lekker vind en zo nu en dan eens een stapje verder te gaan. Bijvoorbeeld als je heel opgewonden bent het even met je vingers te proberen en daarna weer verder te gaan met de vertrouwde methode. Bij mij was het zo dat ik op een gegeven moment vingeren ook lekker ging vinden. Waarschijnlijk ook omdat ik ontdekte wat ik dan wel en niet moet doen.
Je moet in elk geval niet in de stress schieten als je ergens niet van opgewonden raakt. Iedereen is weer anders.
Misschien heb je nog wat aan de volgende website (engelstalig): http://www.clitical.com/female-masturbation/index.php
Er staan echt heel veel tips op. Veel plezier!
__________________
Als een rommelig bureau staat voor een rommelige geest, waar staat een leeg bureau dan voor? - Tutto il meglio è già qui, sotto le stelle del jazz
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 22:22
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Persoonlijk vind ik de douche ook een fijne plek, maar met mn vriend vind ik het nog leuker! Je moet eigenlijk pas gaan vingeren als je al zin hebt, en steeds een beetje meer op een manier die je bevalt. Op den duur, snap je hoe de vork in de steel zit zegmaar, en kom je er zelfs van klaar.
Sommige dingen zal je vast nooit lekker vinden, maar ik denk dat vingeren met je vriend vast erg gezellig kan worden hoor.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit 45 Minuten
Sterke Haan
20 27-03-2008 11:40
Seksualiteit Probleem met klaarkomen
vosje16
8 27-11-2006 17:43
Seksualiteit klaarkomen
Lagerfeld
32 17-12-2004 11:28
Seksualiteit Niet kunnen klaarkomen door medicijnen
shameonme
25 02-12-2004 19:43
Seksualiteit Orgasme-probleem
Man of Chrome
10 23-11-2004 22:53
Seksualiteit probleem met klaarkomen :s
k-man
25 10-10-2004 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.