Oud 27-04-2020, 05:56
Zovana
Zovana is offline
Hoi iedereen, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.



Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen: ik heb een relatie met mijn gymdocent. Ik ben 16 en hij is 19. We hebben al een aantal keer seks gehad en we vinden elkaar echt super leuk. Ook werd ik altijd gepest bij gym vanwege mijn ‘platte’ lichaam. Hij is toen voor mij opgekomen en sindsdien is het pesten gestopt.

Zelf zien we niet echt het probleem in. Gym is maar één keer in de week en het is nou ook niet echt een hoofdvak. Ook verschillen onze leeftijden niet super erg.

Nu is mijn vraag, kan hij hierdoor in de problemen komen, aangezien onze leeftijden niet heel erg verschillen?

En zoja, wat moeten we dan? Ergens anders of ander werk zoeken is geen optie voor hem. Dit vanwege prive redenen.



Zovana

(We zien elkaar nu niet meer op school door het coronavirus, wel spreken we gewoon af met elkaar thuis)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2020, 06:31
Verwijderd
Ja, hij kan hierdoor in problemen komen. Hij moet ergens anders gaan werken (je zegt dat dat niet kan maar dat kan natuurlijk altijd wel) of jij naar andere school.

Hoeveel jaar school moet je nog? Gezien jullie leeftijd is er natuurlijk een grote kans dat dit over een laat maanden weer voorbij is, dan is t probleem ook opgelost.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2020, 08:37
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Leuk bedacht, droom vooral lekker verder. Je facts kloppen niet. Je kunt niet 19 zijn en gymleraar. Om gymleraar te worden moet je de kalo volgen. Dat is een 4 jarige hbo opleiding. Het is vrijwel onmogelijk om die op je 19e al afgerond te hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2020, 09:27
Zovana
Zovana is offline
@positivemind

Dit kan wel. Hij loopt stage in zijn laatste jaar. Hij neemt dus vaak en eigenlijk bijna altijd de lessen over.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2020, 10:14
Verwijderd
Los van of het wel of niet kan, is hij geen leraar maar een stagiaire en zijn jullie fout bezig. Het leeftijdsverschil mag dan klein zijn en hoe gelukkig jullie ook zijn. Als het uit komt, heeft in ieder geval hij ene groot probleem.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2020, 10:28
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
Leuk bedacht, droom vooral lekker verder. Je facts kloppen niet. Je kunt niet 19 zijn en gymleraar. Om gymleraar te worden moet je de kalo volgen. Dat is een 4 jarige hbo opleiding. Het is vrijwel onmogelijk om die op je 19e al afgerond te hebben.
exposed
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Oud 27-04-2020, 12:02
Verwijderd
De conclusie van deze topic is dat niets kan van wat er beschreven wordt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Kant-en-saaie maaltijden #1659
fizzle-fluffy
500 24-05-2012 14:54
Verhalen & Gedichten [VERHAAL] Tou-Fe en haar verboden liefde
ook hallo
0 19-12-2005 19:42
Verhalen & Gedichten verboden liefde
Type
9 14-06-2005 15:33
Verhalen & Gedichten Fout en verboden... maar toch zo fijn
Elmoo
7 13-09-2004 20:30
Liefde & Relatie Verboden/onbereikbare liefdes
droomkoningin
41 29-07-2004 17:28
Verhalen & Gedichten Onmogelijke Liefde
Starley
2 10-02-2004 21:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.