Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2003, 14:18
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Wist je dat je niet alleen mensen met een blindenstok, maar ook bv. oude mensen met rollators overal voor moet laten oversteken? Het maakt niet uit of dat bij een oversteekplaats is of niet.

Citaat:
Paragraaf 19 (Voetgangers), Artikel 49
1: Bestuurders moeten blinden, voorzien van een
witte stok met één of meer rode ringen, en overigens
alle personen die zich moeilijk voortbewegen, voor
laten gaan.


Enne:

Bestuurders: alle weggebruikers behalve
voetgangers.
Dus ook fietsers.

De grote vraag: HOU JE JE AAN DEZE REGEL?

En zoniet, ben je van plan je er eens aan te gaan houden, wanneer dat kan?
Omdat het 1) moreel goed is en 2) wettelijk verplicht...?

Ik durf te wedden dat 99,9% zich hier niet van houdt en deze regel niet eens kent.

Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 14:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2003, 14:20
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik volg die regel wanneer dat kan.

Als ik dus zie dat een bejaarde met rollator ofzo over wil steken, stop ik, midden op de weg. Zodat auto's er ook niet langs kunnen.
En ik laat die persoon oversteken, voordat ik verder ga.

Automobilisten claxonneren dan vaak achter mij, een probeerde me zelfs plat te rijden.

Waarom...?
Omdat ik me aan de wet hou...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:22
Verwijderd
Nee, ik had nog nooit van de regel gehoord. Maar als er een blinde of slecht-ter-been-zijnde oversteekt dan wacht ik wel even, tenzij ik er nog makkelijk langs kan.

Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 15:15.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:24
Verwijderd
Ik fiets nooit en als voetganger hoef je je er niet aan te houden. Ik laat ze wel soms stiekem struikelen though.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb nog nooit een situatie meegemaakt waarbij iemand met een rollator of een blindenstok ergens over wilde steken waar er geen zebrapad liep maar anders zou ik diegene wel voor laten gaan ja, wat moet je anders doen: platrijden lijkt me ook niet zo aardig en tsja het is een wet dus dan zal ik me er aan proberen te houden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:28
WU-rulezzz
Avatar van WU-rulezzz
WU-rulezzz is offline
Doe ik wel ja.. moet je jonge mensen met rollators ook voorrang geven? En met avatars?
__________________
I guess a diamond ain't nothing but a rock with a name ... I guess love ain't nuttin but emotion and game
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:31
Verwijderd
Als iemand moeilijk loopt, kan ik er vaak best voor of achter langs hoor met m'n fietsje... Overigens geldt deze regel alleen wanneer de persoon in kwestie al 1 voet op de weg heeft, wanneer hij op de stoep staat hoef je niet te stoppen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:33
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Vaak duurt het bij (oude) mensen die zich moeilijk voortbewegen te lang om überhaupt op te merken dat zij wíllen gaan oversteken, laat staan dat je er niet net nog even met de fiets voor langs kan gaan. Het is trouwens ook veel veiliger er net even voor langs te gaan dan abrupt te remmen, mijns inziens.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:34
Rian-x-
Rian-x- is offline
Ik wist eigelijk idd nix van die regel af....
Nou ben ik eigelijk nog nooit in zo'n situatie terecht gekomen. Maar nu denk ik dat ik die regel zeker wel in mijn achterhoofd houd, de komende tijd
__________________
Wie over zich laat lopen is een stoeptegel! *loesje*
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:38
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 06-08-2003 @ 15:20:
Als ik dus zie dat een bejaarde met rollator ofzo over wil steken, stop ik, midden op de weg. Zodat auto's er ook niet langs kunnen.
En ik laat die persoon oversteken, voordat ik verder ga.

Automobilisten claxonneren dan vaak achter mij, een probeerde me zelfs plat te rijden.

Waarom...?
Omdat ik me aan de wet hou...
Uhm, vaak claxonneren automobilisten als er gevaar drijgt (mag ook alleen dan). Wanneer jij midden op de weg staat breng je jezelf in gevaar. Misschien moet je daar es bij nadenken. Een goede automobilist weet dat hij deze mensen voor moet laten gaan. Immers anders hoort hij/zij zijn theorie niet te halen.

Alle automobilisten horen de verkeersregels te kennen. Dus zij weten alle regels en hoe alles moet. Bijna iedereen heeft een rijbewijs op ouder leeftijd dus bijna iedereen weet hoe het hoort, ook als ze fietsen. Ook de gehandicapten weten wat hun rechten zijn, maar ze zijn er ook op voorbereid dat mensen de fout in gaan.
Het probleem is echter de jongeren (jonger dan 18) veelal hebben zij nog geen ervaring met verkeersregels. Er zou dan ook al verkeers onderwijs moeten zijn vanaf de basisschool.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:40
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-08-2003 @ 15:31:
Als iemand moeilijk loopt, kan ik er vaak best voor of achter langs hoor met m'n fietsje... Overigens geldt deze regel alleen wanneer de persoon in kwestie al 1 voet op de weg heeft, wanneer hij op de stoep staat hoef je niet te stoppen.
Jawel, wanneer iemand aanstalte maakt om over te steken moet je stoppen. Het is een fabeltje dat hij al 1 voet op de weg (zebrapad) moet hebben, want dat jij anders gewoon voorang hebt.
*is bezig voor z'n theorie auto aan t leren*
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:44
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 06-08-2003 @ 15:33:
Vaak duurt het bij (oude) mensen die zich moeilijk voortbewegen te lang om überhaupt op te merken dat zij wíllen gaan oversteken, laat staan dat je er niet net nog even met de fiets voor langs kan gaan. Het is trouwens ook veel veiliger er net even voor langs te gaan dan abrupt te remmen, mijns inziens.
Ouderen vertonen inderdaad wijfeledn gedrag, maar door jou gedrag van nog snel ff voorsteken breng je ze alleen maar in een moeilijker paket. Zo durven ze nog moeilijker over te steken. Denk daar maar eens over na.
En het is dus niet veel veiliger om even snel voor te gaan, je kan namelijk zo op ze botsen. Nee, je moet vroegtijdig snelheid minderen, zo kunnen anderen niet achterop jou botsen en moedig je anderen ook aan om te stoppen. Dit is de meest veilige optie.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:45
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Nee natuurlijk niet, ik probeer ze juist zoveel mogelijk te raken.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:55
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 06-08-2003 @ 15:40:
Jawel, wanneer iemand aanstalte maakt om over te steken moet je stoppen. Het is een fabeltje dat hij al 1 voet op de weg (zebrapad) moet hebben, want dat jij anders gewoon voorang hebt.
*is bezig voor z'n theorie auto aan t leren*
Ah, ok, *onthoudt*
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:57
BBEM
BBEM is offline
sorry hoor maar ik geef voetgangers en fietsen niet echt vaak voorrang want ze stoppen toch uit zichzelf wel omdat ze denken dat ik toch wel doorrijdt. Vaak kennen deze bestuurders en voetgangers zelf de verkeersregels ook erg slecht.
Maar het hangt natuurlijk ook van de verkeerssituatie af hoe je op een bepaalde actie van iemand anders gaat reageren.
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:58
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 06-08-2003 @ 15:18:
Wist je dat je niet alleen mensen met een blindenstok, maar ook bv. oude mensen met rollators overal voor moet laten oversteken? Het maakt niet uit of dat bij een oversteekplaats is of niet.

[..]

Dus ook fietsers.

De grote vraag: HOU JE JE AAN DEZE REGEL?

Ja ik wist het allebei, ja ik hou me aan allebei (hoewel ik blinden misschien eerder voorrang zal geven dan slechtlopende mensen..)
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 15:00
Verwijderd
Citaat:
BBEM schreef op 06-08-2003 @ 15:57:
sorry hoor maar ik geef voetgangers en fietsen niet echt vaak voorrang want ze stoppen toch uit zichzelf wel omdat ze denken dat ik toch wel doorrijdt. Vaak kennen deze bestuurders en voetgangers zelf de verkeersregels ook erg slecht.
Maar het hangt natuurlijk ook van de verkeerssituatie af hoe je op een bepaalde actie van iemand anders gaat reageren.
Ik snap je niet... voorrang moet je niet némen, die moet je kríjgen en dus geven... Daarnaast gaat het hier vrij specifiek over blinde voetgangers en slechtlopende voetgangers... dus niet zomaar voetgangers en ook geen fietsers...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 15:05
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-08-2003 @ 16:00:
Ik snap je niet... voorrang moet je niet némen, die moet je kríjgen en dus geven... Daarnaast gaat het hier vrij specifiek over blinde voetgangers en slechtlopende voetgangers... dus niet zomaar voetgangers en ook geen fietsers...
bij je examen ja maar in het dagelijks verkeer moet je even wat gemakkelijker met de verkeersregels omgaan in mijn ogen
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-08-2003, 15:09
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik wist ervan ( ), en probeer me er zoveel mogelijk
aan te houden. (veel keuze heb je ook niet,
het aanrijden van mensen is over het algemeen
niet m'n hobby ) Maar goed, ik fiets heel weinig, dus..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 15:30
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
ik wist dr neit van maar ik laat blinden en mensen die moeilijk lopen meestal toch voorgaan
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 15:35
Verwijderd
Citaat:
BBEM schreef op 06-08-2003 @ 16:05:
bij je examen ja maar in het dagelijks verkeer moet je even wat gemakkelijker met de verkeersregels omgaan in mijn ogen
In het dagelijks verkeer met je alsnog voorrang verlenen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 15:35
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-08-2003 @ 16:00:
... voorrang moet je niet némen, die moet je kríjgen en dus geven...
Pakt boek erbij: In situaties waarin jij voorang hebt moet je niet laten zien dat je twijfeld. Op de momenten dat je recht hebt op voorang moet je die ook nemen, let wel goed op of anderen jou ook hebben gezien en je voorang gaan verlenen.
Eis nooit voorang op, maar neem waar je recht op hebt.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 15:35
Verwijderd
Mensen die slecht ter been zijn MOET je volgens de wet voorlaten. Dus ook met een rollator.

Mensen met een rolstoel hoef je echter niet voor te laten.(afhankelijk van de situatie )

Als ik later mank ben ga ik gewoon een keer een drukke snelweg oversteken


EDIT: okey, daar mag je niet eens komen als je niet harder dan 60 km/h kan
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 15:37
PV
PV is offline
ik heb het gelezen in mn lesboek ja. ik zal me dr ook wel aan houden denk ik.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 15:38
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
BBEM schreef op 06-08-2003 @ 16:05:
bij je examen ja maar in het dagelijks verkeer moet je even wat gemakkelijker met de verkeersregels omgaan in mijn ogen
Beste BBEM, je hebt geacteerd bij je rijexamen. Jij bent iemand waarvan ze het rijbewijs zouden moeten afnemen. Je houd je immers niet aan alle verkeersregels.
Je doet rijexamen om te kijken of je je goed kan gedragen in het verkeer. Dit gedrag moet je ook na je rijexamen vertonen.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2003, 15:39
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Morridin schreef op 06-08-2003 @ 16:35:
Mensen die slecht ter been zijn MOET je volgens de wet voorlaten. Dus ook met een rollator.

Mensen met een rolstoel hoef je echter niet voor te laten.(afhankelijk van de situatie )

Als ik later mank ben ga ik gewoon een keer een drukke snelweg oversteken


EDIT: okey, daar mag je niet eens komen als je niet harder dan 60 km/h kan
en ook mag , want met een opgevoerde rolstoel mag je ook nog niet de snelweg op.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 15:41
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 06-08-2003 @ 16:35:
Pakt boek erbij: In situaties waarin jij voorang hebt moet je niet laten zien dat je twijfeld. Op de momenten dat je recht hebt op voorang moet je die ook nemen, let wel goed op of anderen jou ook hebben gezien en je voorang gaan verlenen.
Eis nooit voorang op, maar neem waar je recht op hebt.
Ok zo dan
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 16:17
Psychopath
Avatar van Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 06-08-2003 @ 15:20:
Ik volg die regel wanneer dat kan.

Als ik dus zie dat een bejaarde met rollator ofzo over wil steken, stop ik, midden op de weg. Zodat auto's er ook niet langs kunnen.
En ik laat die persoon oversteken, voordat ik verder ga.

Automobilisten claxonneren dan vaak achter mij, een probeerde me zelfs plat te rijden.

Waarom...?
Omdat ik me aan de wet hou...
ik stop ook nog als er een mier of een vlieg wil oversteken want die beestjes zijn gemiddeld ook maar een week met ons!
__________________
"Well if it’s from the internatz it must be true!" © Jamie Hyneman 27-5-2009
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 06-08-2003 @ 15:20:


Waarom...?
Omdat ik me aan de wet hou...
Ja hoor, daar hebben we de grote moraalridder....
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 16:26
Verwijderd
Citaat:
azaziël schreef op 06-08-2003 @ 17:24:
Ja hoor, daar hebben we de grote moraalridder....
*moet lachen*
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 16:29
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Het staat wel in het verkeersreglement dat de zwakke weggebruiker altijd voorrang heeft, maar dit leidt dan tot gemakzucht bij de voetgangers. Mensen die Brussel kennen weten dat daar heel veel vreemdelingen rondlopen, wel als ikzelf of mijn ouders naar Brussel gaan, zijn er wel zo'n 10-15 mensen die gewoon bijna onder de auto springen, op 10 meter van een zebrapad, gewoon omdat ze voorrang hebben technisch gezien, terwijl ze niet eens KIJKEN of er een auto aankomt. Maar veel mensen kijken er ook niet naar denk ik naar die regels.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 16:32
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
mja k heb het ook moeten leren, en ja, k houd me er wel aan. zoveel haast heb ik nooit op de weg, dus ja
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 16:40
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ach ja in Leiden is het tenminste makkelijk.
In de binnenstad is het gewoon zo dat je uit hoffelijkheid elke voetganger voorlaat.
En de fietsers, nou die nemen meestal gewoon overal voorang, dus daar kan je dan rekening mee houden
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:12
Thomas
Thomas is offline
Ik wist het wel, maar houd me er niet aan.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:54
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik ken de regel, ben bezig met rijbewijs, wil me eraan gaan houden, maar vraag me af of dat lukt.
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 18:00
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Wawl schreef op 06-08-2003 @ 18:12:
Ik wist het wel, maar houd me er niet aan.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-08-2003, 18:25
Verwijderd
Nee, ik hou me niet aan die regel omdat ik hem grote onzin vind. Ik stop voor voetgangers als ze op het zebrapad lopen, en alleen als ze anders onder m'n wielen komen. Als ik aan kom fietsen en iemand is nog maar net de zebra opgelopen fiets ik natuurlijk door. Alleen als we op een 'collision course' zitten, stop ik. Datzelfde geldt voor blinden, slechtzienden en mensen met een rollator. Als ze op het zebrapad oversteken stop ik, als ze ergens anders staan moeten ze aan de kant.

Trouwens, even tussendoor, FA: als je iets citeert uit een wettekst, moet je altijd vermelden wélke wet.

Overigens is het niet aan te raden om te stoppen midden op de weg in een grote stad.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 18:34
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
ehm
geen idee
denk het wel
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 19:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
k wist t wel, heb t alleen nog nooit echt hoeven uitvoeren --> nog nooit in zo'n soort situatie gezeten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 19:12
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Nog nooit van gehoord.

Maar ik zou het wel doen. (brave ik )
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 20:06
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Ik kende de regel. Ik ben hem tegengekomen bij het leren voor mijn auto-theorie. Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat de situatie zich heeft voorgedaan. Ik denk dat in de auto mij de blindenstok niet eens zou opvallen. Ouderen met rollators laat ik denk ik (ik kan me even niet zo'n situatie herinneren) wel voor, uit fatsoen, niet dat ik dan terugdenk aan het feit dat het wettelijk verplicht is.
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 20:55
Thomas
Thomas is offline
In theorie een leuke regel die echter praktisch niet uitvoerbaar is.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 21:04
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 06-08-2003 @ 15:18:
Wist je dat je niet alleen mensen met een blindenstok, maar ook bv. oude mensen met rollators overal voor moet laten oversteken? Het maakt niet uit of dat bij een oversteekplaats is of niet.
Ja, dat wist ik

Citaat:
De grote vraag: HOU JE JE AAN DEZE REGEL?
Ja, aan die regel hou ik me ook. Je kan toch moeilijk van een blinde verwachten dat hij je aan ziet komen. Soms is het natuurlijk niet mogelijk om te stoppen (ivm verkeersdrukte), maar wanneer dit kan, doe ik dat zeker.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 21:32
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 06-08-2003 @ 16:38:
Beste BBEM, je hebt geacteerd bij je rijexamen. Jij bent iemand waarvan ze het rijbewijs zouden moeten afnemen. Je houd je immers niet aan alle verkeersregels.
Je doet rijexamen om te kijken of je je goed kan gedragen in het verkeer. Dit gedrag moet je ook na je rijexamen vertonen.
volgens mij word iedereen die deelneemt aan een CBR-examen geleerd door zijn eigen instucteur om (een beetje) te acteren.
Toen ik nog rijles had spraken wij altijd van prive moet je het zo en zo aanpakken en voor het examen doe je het zo en zo
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 21:42
Verwijderd
Ik fiets heel vaak en ik heb nog nooit iemand voor laten gaan met een rollator...die stoppen meestal wel als ik er aan kom ([schaam] luid zingend en zwaaiend met mijn armen [/schaam])
In een auto zou ik me er echter wel aan houden.. Van die mensen mettun rollator ofzo hebben vast een goed geheugen en die onthouden dan mijn nummr bord!
Maar mensen die blind zijn die kunnen toch niet zien?! Dus dan zien ze ook niet dat er een auto aan komt en dan vind ik het wel zo lief van die auto dat die stopt.. maarjah welke auto stopt zonder dat de automobilist op het rempedaal drukt?..
Hebben die ringen op de stok van die blinde er nog mee te maken met hoe blind die is?(dat vind ik interessant!)

Kortom : ik hou me er echt altijd aan als het nodig zou zijn

SORRY,ik ben melig
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 22:05
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 06-08-2003 @ 22:59:
Ach die mensen zijn toch bijna dood.
Dat laatste zetje gun ik ze wel.
jij bent gemeen

als je later oud en grijs en gerimpeld bent dan wil je toch ook geen zetje krijgen van een 18 jarig jongentje dat rondrijd is zijn scootmobielautoachtigiets zodat het ff iets sneller gaat?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 22:14
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ja, ik wist het.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 22:29
Verwijderd
ik wist dat wel ja, en nee nog niet aan hoeven houden
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 23:02
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 06-08-2003 @ 15:38:
Wanneer jij midden op de weg staat breng je jezelf in gevaar. Misschien moet je daar es bij nadenken. Een goede automobilist weet dat hij deze mensen voor moet laten gaan. Immers anders hoort hij/zij zijn theorie niet te halen.
In welke wereld leef jij? Ik geloof dat de goede automobilisten op één hand te tellen zijn..

Ik zou heel graag een verkeersagent zijn die achter de idioten aan mag gaan.. Heel sadistisch als je ze afrekent op iedere keer dat ze hun richtingaanwijzer vergeten zijn. Dat telt snel op.. Een aantal keer je richtingaanwijzer vergeten, over verdrijvingsvlakken rijden, rechts inhalen..
Ik zie ze dagelijks..
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 08:54
Verwijderd
Ik kende de regel niet, maar ik heb me er wel altijd aan gehouden

teddybeer1983, ik heb op de basisschool in groep 7 verkeerslessen gehad over de belangrijkste regels voor fietsers, en een test gedaan, en bij mijn weten hebben alle kinderen dat... kennelijk vond 3VO deze regel niet belangrijk genoed om 'm ook aan basisschoolkinderen te leren, of ik ben de regel gewoon weer vergeten... had nochtans geen fouten gemaakt op de test.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Kortverhaal] "Nooit meer vakantie"
clubje
4 02-06-2006 17:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Moordlustige automobilisten moeten eraan
Rabbi Daniel
43 15-11-2003 12:36
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie
Vlooienband
0 01-10-2003 14:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.