Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2004, 13:43
Verwijderd
Wie is de Mol?

Columnist Nico Dijkshoorn beweert op zijn pagina dat hij twee mollen in Idols heeft geplant, van wie er nog een over is. Doel: in een van de live uitzendingen de jury afzeiken. Waar of niet waar? Zo ja, wie is de mol????


Sommige kranten en tijdschriften verwachten wel zoiets van Dijkshoorn, omdat hij als fel bestrijder van dit soort programma's bekend staat. Citaat:

"Hier het scenario, dat tot nu toe zoveel beter loopt dan ik had kunnen denken. Twee mensen, een dochter van een goede vriend van mij en een perfect zingende jongen die ik ken deden op mijn verzoek mee aan de voorrondes van Idols. Allebei in een andere stad. Ik kan niet zeggen welke audities het waren, want dan wordt het ingewikkelder om dit plan te laten slagen.
[...]
Het plan is om het spel zo lang mogelijk mee te spelen en om dan op een beslissend moment, als zoveel mogelijk mensen kijken, totaal onverwacht keihard de waarheid te zeggen over de walgelijke zelfingenomen jury. Het is live, het is onmogelijk om te knippen etc. Voor zeker een paar seconden zal de jury live zwaar door de mangel worden gehaald. Mijn deelnemers hebben allebei beloofd dat als het zover is zij zich alleen maar weg laten slepen door bewaking. Zij zullen hun tekst tegen de jury blijven zeggen tot ze worden verwijderd."


(zie berichten op zijn pagina bovenaan: (1) "IDOLS: DE MOL" en ergens in het midden (2) "IDOLS: LIVE WRAAK")
Advertentie
Oud 18-03-2004, 13:49
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Ik geloof hier niet in, mocht het wel waar zijn lijkt het me fantastisch, bijna een reden om idols te gaan volgen
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 18-03-2004, 13:52
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
oud nieuws, geloof er ook geen zak van. maar idd het zou wel een bak zijn
Oud 18-03-2004, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Mea Culpa schreef op 18-03-2004 @ 14:49:
Ik geloof hier niet in, mocht het wel waar zijn lijkt het me fantastisch, bijna een reden om idols te gaan volgen
Laatst heeft is ie er nog op terug gekomen: "Alles loopt op koers. Gezien de kwaliteit van de andere deelnemers zal de confrontatie pas ergens in de laatste 2 of 3 uitzendingen plaatsvinden." Hij klinkt vrij zeker...
Oud 18-03-2004, 13:53
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
Had het al een keer gelezen.
Ik vind het een beetje kinderachtig...
Denk dat die man overdrijft zo ver zal het echt niet komen.
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Oud 18-03-2004, 13:55
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
"Verder geen nieuws meer. Merk dat alles wat ik vertel of zeg direct invloed heeft op op deze actie."

quote van die site van die Niko Dijkshoorn... kvind hem wel erg sensatiebellust over komt, een man die iets te vaak zegt "maar ik wil niet weer met mn kop op tv komen"... mocht het waar zijn vind ik hem nog steeds een sukkel, maar wel een strakke actie
Oud 18-03-2004, 13:56
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
alluman schreef op 18-03-2004 @ 14:52:
Laatst heeft is ie er nog op terug gekomen: "Alles loopt op koers. Gezien de kwaliteit van de andere deelnemers zal de confrontatie pas ergens in de laatste 2 of 3 uitzendingen plaatsvinden." Hij klinkt vrij zeker...
Once again... het zou een hele stunt zijn. Maar het gaat niet goed samen met de verhalen dat idols in scene zou zijn gezet want dan worden zijn ' top-artiesten' (waar zijn ze want ik heb ze nog niet voorbij zien komen?) er toch wel uit geknikkerd.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 18-03-2004, 14:07
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik denk wel dat t waar is en dat Erik de mol is!Q
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 18-03-2004, 14:09
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Triest figuur, maar ik denk toch wel dat ie er echt een mol in heeft gestopt. Twee eigenlijk, maar er is er al één afgevallen (Elisaar, Sharon, Kostian??). Er zit er dus nog één in en op voorhand vallen er al een paar af:

- Diegene moet zeker zijn van een plaatsje bij de allerlaatsten
- Diegene moet hip zijn en een zeer goede zangstem hebben, ook voor Idols al

Degenen die daardoor afvallen zijn:
- Alice (komt niet bij de laatste 2/3)
- Eric (kon voor Idols niet zingen)
- JK (was niet meteen zeker dat hij doorging)
- Irma (komt niet bij de laatste 2/3)
- Maud (niet opvallend genoeg, haar zal hij niet kiezen)

Dan hou ik over: Ron, Boris en Marlies. Voor eenieder valt wel iets te zeggen. Ervan uitgaande dat Elisaar of Sharon die ene was, is het Marlies dus niet. Als bijvoorbeeld Kostian het was is Marlies het sowieso. Marlies zou kunnen acteren dat ze het allemaal keigaaf vindt om zo op te treden, immers als ze haar actie uitvoerd is het gebeurt met haar als zangeres. Boris wil zó graag iets met muziek doen, dus hij lijkt het niet te zijn. Aan de andere kant kan hij wel zeer goed zingen, was hij al zanger voor Idols en was al bijna zeker van een plaatsje bij de laatsten. Dan Ron, maar of ie ver gaat komen weet ik niet, hij lijkt wel erg zeker van zijn zaak die columnist...
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 18-03-2004, 14:12
Verwijderd
Was het maar zo'n feest. Dan zou ik misschien ooit zelfs tevee gaan kijken.
Oud 18-03-2004, 14:13
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 18-03-2004 @ 15:09:
Triest figuur, maar ik denk toch wel dat ie er echt een mol in heeft gestopt. Twee eigenlijk, maar er is er al één afgevallen (Elisaar, Sharon, Kostian??). Er zit er dus nog één in en op voorhand vallen er al een paar af:

- Diegene moet zeker zijn van een plaatsje bij de allerlaatsten
- Diegene moet hip zijn en een zeer goede zangstem hebben, ook voor Idols al

Degenen die daardoor afvallen zijn:
- Alice (komt niet bij de laatste 2/3)
- Eric (kon voor Idols niet zingen)
- JK (was niet meteen zeker dat hij doorging)
- Irma (komt niet bij de laatste 2/3)
- Maud (niet opvallend genoeg, haar zal hij niet kiezen)

Dan hou ik over: Ron, Boris en Marlies. Voor eenieder valt wel iets te zeggen. Ervan uitgaande dat Elisaar of Sharon die ene was, is het Marlies dus niet. Als bijvoorbeeld Kostian het was is Marlies het sowieso. Marlies zou kunnen acteren dat ze het allemaal keigaaf vindt om zo op te treden, immers als ze haar actie uitvoerd is het gebeurt met haar als zangeres. Boris wil zó graag iets met muziek doen, dus hij lijkt het niet te zijn. Aan de andere kant kan hij wel zeer goed zingen, was hij al zanger voor Idols en was al bijna zeker van een plaatsje bij de laatsten. Dan Ron, maar of ie ver gaat komen weet ik niet, hij lijkt wel erg zeker van zijn zaak die columnist...

Wij kennen Marlies, zij is in voor het Idols winnen gewoon. Ik mag haar niet. Zij is niet de mol, het MOET een jongen zijn.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 18-03-2004, 14:18
Verwijderd
Lijkt me wel leuk om te zien hoe de jury helemaal beledigd wordt, en vooral de Jerny.
Oud 18-03-2004, 14:19
TooskeDooske
Avatar van TooskeDooske
TooskeDooske is offline
Ik denk boris.

(ook al geloof ik er niks van )
Oud 18-03-2004, 14:22
Verwijderd
Hmm, in de laatste 2/3 uitzendingen. Die gozer is wek heel zeker van zijn zaak, of sms bombt hij elke uitzending zijn mol?
Oud 18-03-2004, 14:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Dan nog, al zou het waar zijn...
Dan gaat er iemand dus een paar seconden de jury uitschelden/afzeiken. Dus?? Alsof ze daarvan onder de indruk zullen zijn...

Je hebt je eigen glazen dan helemaal ingegooid, want meer dan 2 miljoen mensen hebben gezien hoe onbetrouwbaar je bent: je houdt mensen maanden voor de gek.
Ten tweede hebben ze allen een contract getekend, dus de kandidaten zitten sowieso vast aan Idols. Lijkt me nogal dom als je d'r niks mee te maken wil hebben.
En ten derde lijkt het me zonde van je tijd. ze hebben allemaal hun studie/werk opgegeven en heel veel tijd in dit gedoe gestoken. Als ze dat puur doen om een paar seconden die jury voor gek te verklaren, dan ben je wel erg dom.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 18-03-2004, 14:25
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
fuck die belofte als je wat geld kunt verdienen met een paar hitjes.

Tzal niet je hele leven bekostigen, maar het is toch fijn, right. Fuck het mol-zijn dan
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 18-03-2004, 14:27
Verwijderd
Alsof die jury onder de indruk zal zijn van een scheldkanonnade van een stel kinderen. Bovendien geloof ik niet dat het ooit gebeuren zal.
Oud 18-03-2004, 14:59
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Reverend schreef op 18-03-2004 @ 15:12:
Was het maar zo'n feest. Dan zou ik misschien ooit zelfs tevee gaan kijken.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Ads door Google
Oud 18-03-2004, 15:25
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
hppa schreef op 18-03-2004 @ 15:27:
Alsof die jury onder de indruk zal zijn van een scheldkanonnade van een stel kinderen. Bovendien geloof ik niet dat het ooit gebeuren zal.
Ik moet ineens weer denken aan dat mens bij de eerste selectie dat zei dat ze hun wel eens even flink de waarheid zou vertellen en na afloop jankend wegrende.

FYI: ik volg alleen Idols tot het einde van de eerste selectie
Oud 18-03-2004, 15:27
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Als er een is, is het Boris.
Alleen is het een groot onzinverhaal, niemand dus.
Oud 18-03-2004, 15:34
Verwijderd
Citaat:
transfattyacid schreef op 18-03-2004 @ 16:27:
Als er een is, is het Boris.
Alleen is het een groot onzinverhaal, niemand dus.
mee eens
Oud 18-03-2004, 15:52
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Daar hebben ze al eens een topic op dit forum voor gemaakt en toen hebben we jullie door verwezen naar het volgende topic :
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=730487

die is in de tussen tijd vol.. Maar er is een deel 2 gekomen

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=774563
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
Hoipiepeloi
500 24-03-2004 13:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22.