Oud 06-12-2009, 05:04
Verwijderd
Citaat:
probeer eens je homosexuele kant te verkennen, als je je afvraagt hoe het voelt om een lul in je te hebben, zijn daar genoeg mannen verkrijgbaar voor, die noemen we homosexuelen. Google maar eens: homo. je hoeft tegenwoordig geen vrouw meer te zijn om genomen te worden.


Dit slaat dus echt nergens op, want een lul in je vagina voelt heel anders dan een lul in je anus.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 08:19
J--
Avatar van J--
J-- is offline
met een eeneiige tweeling rond de 16 in een lift in de bejaarde flat achter mijn huis
__________________
If I could turn, turn back the hands of time
Then my darlin you'd still be mine
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 02:43
WouterSchong
Avatar van WouterSchong
WouterSchong is offline
Citaat:


Dit slaat dus echt nergens op, want een lul in je vagina voelt heel anders dan een lul in je anus.
het spijt me hoor, maar als een jongen fantaseert (grootste fantasie) over hoe het voelt om genomen te worden, is het goed mogelijk dat je het ook fijn vind om in je kont genomen te worden. helemaal niets negatiefs tegenover homo's, heb er alle respect voor (als ze maar van mij af blijven), maar als je er over fantaseert om genomen te worden, zij het vagina of anus, kan dat ook als jongen opgelost worden.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 09:50
metalheadje
Avatar van metalheadje
metalheadje is offline
nou opzich zou ik het wel eens willen doen met 3 meiden tegelijk ^^
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 15:58
Jan de Winter
Jan de Winter is offline
Een trio
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 11:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
het spijt me hoor, maar als een jongen fantaseert (grootste fantasie) over hoe het voelt om genomen te worden, is het goed mogelijk dat je het ook fijn vind om in je kont genomen te worden. helemaal niets negatiefs tegenover homo's, heb er alle respect voor (als ze maar van mij af blijven), maar als je er over fantaseert om genomen te worden, zij het vagina of anus, kan dat ook als jongen opgelost worden.
Ze zegt alleen dat een piemel in je anus geen antwoord is op de vraag hoe een piemel in je vagina voelt, omdat het niet hetzelfde voelt.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 16:08
Pitn
Pitn is offline
Wat is er beter dan gwn tvrouwke eur zin loat doen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Ze zegt alleen dat een piemel in je anus geen antwoord is op de vraag hoe een piemel in je vagina voelt, omdat het niet hetzelfde voelt.
Dat inderdaad. Plus, het feit dat een man graag zou willen weten hoe het voelt om een vrouw te zijn heeft helemaal geen fuck te maken met homo zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 15:09
susan-hoi
susan-hoi is offline
anaal genomen worden door mijn schoonvader in het kantoor waar we altijd afspreken
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 07:10
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Wauw. Oh ja, hier waren fora oorspronkelijk voor...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 17:29
Verwijderd
Whahahahaha.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 20:30
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ontopic: dat ik me opgeofferd heb voor Allah, in de Hemel kom en mijn 72 maagden opeis en dat ik ze achter elkaar neem, baby's eerst.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 20:39
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Mijn wens is simpel:
Ze moet een stretch-boxer aanhebben en een Maillot, verder maakt het niet uit, en de kamer moet een beetje verlicht zijn met kaarsjes enzo maar die zo verlicht dat je elkaars gezicht heel duidelijk kan zien

dan komen we vanzelf wel los, heb ik geen spulletjes of duizend vrouwen bij nodig.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 22:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Alleen een boxer en een maillot? Heb je weleens een maillot gezien? Daar wordt een konijn nog impotent van zo idioot zijn die dingen!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 16:07
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Ik vind meisjes in paardrijkleding ontzettend opwindend. Ik weet niet hoe het komt, maar vindt het zo sexy om te zien. Zeker die lekkere strakke broek die ze aanhebben, misschien dat het vreemd klinkt, maar ik vraag me altijd af of die daar iets onderaan hebben?

Zo eens fijn mee in de stal gaan met zo een meid lijkt wel leuk.


Misschien wel een vreemde kronkel bij mij, maar het lijkt me ook ontzettend geil om in het bijzijn te zijn van een meisje dat aan het plassen is. Geen idee hoe het komt, misschien omdat het iets is dat niet mag, erop staan te kijken?
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vind meisjes in paardrijkleding ontzettend opwindend. Ik weet niet hoe het komt, maar vindt het zo sexy om te zien. Zeker die lekkere strakke broek die ze aanhebben, misschien dat het vreemd klinkt, maar ik vraag me altijd af of die daar iets onderaan hebben?

Zo eens fijn mee in de stal gaan met zo een meid lijkt wel leuk.


Misschien wel een vreemde kronkel bij mij, maar het lijkt me ook ontzettend geil om in het bijzijn te zijn van een meisje dat aan het plassen is. Geen idee hoe het komt, misschien omdat het iets is dat niet mag, erop staan te kijken?
Nee we doen daar niks onder aan... dan schuurt je kut zo lekker open op het zadel.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Ik vind meisjes in paardrijkleding ontzettend opwindend. Ik weet niet hoe het komt, maar vindt het zo sexy om te zien. Zeker die lekkere strakke broek die ze aanhebben, misschien dat het vreemd klinkt, maar ik vraag me altijd af of die daar iets onderaan hebben?

Zo eens fijn mee in de stal gaan met zo een meid lijkt wel leuk.


Misschien wel een vreemde kronkel bij mij, maar het lijkt me ook ontzettend geil om in het bijzijn te zijn van een meisje dat aan het plassen is. Geen idee hoe het komt, misschien omdat het iets is dat niet mag, erop staan te kijken?


Overigens vind ik paardrijkleding eigenlijk best oubollig staan
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 02:38
Excelsior
Excelsior is offline
romantisch seks vind zou ik willen sfeer moet er goed zijn lekker zachtjes masseren. Én moet ook lang duren..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 03:16
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Overigens vind ik paardrijkleding eigenlijk best oubollig staan


Mijn grootste fantasie vind ik privé dus daar kunnen jullie slechts over fantaseren
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 16:17
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Weet ik weer waar ik vanavond op ruk.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Dat inderdaad. Plus, het feit dat een man graag zou willen weten hoe het voelt om een vrouw te zijn heeft helemaal geen fuck te maken met homo zijn.
inderdaad. En daarbij als je als man anaal genomen wilt worden (niet omdat je wilt weten hoe het voor een vrouw voelt, maar omdat je dat nou eenmaal lekker vindt) dan heeft dat ook niets te maken met homo zijn. Wel eens van de prostaat gehoord Wouter?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Ik weet eigenlijk niet wat mijn grootste fantasie is. Het is in ieder geval een situatie waarin ik geen macht heb, want daar houd ik helemaal niet van (als het op seks aankomt in ieder geval).


En dan het liefst met een woest aantrekkelijke grote brede man die ik verder niet ken en ook niet hoef te kennen

En verder is er al wel e.e.a. uitgekomen, maar een herhaling mag ook best nog eens.


Spoiler
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 22:16
waaza0
waaza0 is offline
op dit momend tog wel met 2 lekkere blonde perfect geschapen bi sexuele vrouwen xD
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 23:04
Verwijderd
Citaat:
probeer eens je homosexuele kant te verkennen, als je je afvraagt hoe het voelt om een lul in je te hebben, zijn daar genoeg mannen verkrijgbaar voor, die noemen we homosexuelen. Google maar eens: homo. je hoeft tegenwoordig geen vrouw meer te zijn om genomen te worden.
hè ja, een intelligente mening
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 16:42
lakells--
Avatar van lakells--
lakells-- is offline
trio mmv, en met een meisje... rest betrapt worden op 't strand..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 19:49
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:


Overigens vind ik paardrijkleding eigenlijk best oubollig staan

en laatst zei je nog dat het me zo mooi stond
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 31-12-2009, 00:16
Verwijderd
Citaat:
en laatst zei je nog dat het me zo mooi stond
Kun je nagaan, als jij het draagt is het ineens niet meer oubollig!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 00:14
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Kun je nagaan, als jij het draagt is het ineens niet meer oubollig!
Goeie redding
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 01:52
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Kun je nagaan, als jij het draagt is het ineens niet meer oubollig!
Hij schiet, hij scooooort!
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Met citaat reageren
Oud 09-01-2010, 02:37
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
een man, die zoveel naar mij verlangt, dat hij me de hele nacht niet met rust laat, en constant met een erecte penis in mijn rug prikt of hij nog een keer mag. Een man die zo dominant is dat hij opeist waarnaar hij verlangt.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam?
Verwijderd
363 16-08-2012 22:11
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 08:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.