Oud 30-11-2005, 14:52
YellowLight
Avatar van YellowLight
YellowLight is offline
Misschien is deze vraag al wel duizend keer langsgekomen, nouja als dat zo is, dan spijt dat me : ).

maar ik vroeg me af, hoeveel mensen hier 'gewoon' nog vrienden met hun ex zijn ? en zoja, is dat langzaam gegroeid, hadden jullie eerst nog tijd nodig om aan deze nieuwe relatievorm (kan niet op het juiste woord komen) te wennen? Zo ja, hoe veel tijd dan ?

Want het is nu iets langer dan een maand uit met mijn vriend, en we wilden graag vrienden blijven, maar het lukt echt voor geen meter.
We hebben een paar 'oh het is uit' gesprekken gehad vlak nadat het uit was, waarin vooral ik vertelde hoe het met me ging, en hij vertelt nooit hoe hij zich voelt. dat moet ik altijd van anderen horen.
Hij negeert smsjes en emailtjes. En de smsjes zijn (behalve eentje in een dronken bui gestuurd) gewoon heel neutraal en ik stuur ze ook haast nooit. maar hij kan toch wel het fatsoen hebben (als je vier maanden met elkaar bent omgegaan) om er eentje terug te sturen? Want hij zei dat hij het moeilijk vindt om zo gewoon met me om te gaan, maar dat geldt ook voor mij, maar ik doe er wel gewoon mn best voor.

En nu hoorde ik vandaag weer van een vriend van me dat mn ex me juist negeert, omdat ik dan boos om hem zou worden, en dat ik er zo dan over hem heen kom. Maar, hm, juist doordat hij zo apart doet, voel ik me rot.

En hij weet ook niet dat ik niet wanhopig ben dat ik hem terug wil, want ik ben niet meer verliefd op hem, maar ik wil gewoon vrienden zijn, want hij is (als hij normaal doet) gewoon een hele aardige en leuke jongen, en nouja, hij betekent nog wel veel voor me. ik wil hem gewoon nog in mn leven hebben, maar dan niet als een geliefde.
Maar nu hij zich gedraagt als een kl**tzak, begin ik daar ook wel weer aan te twijfelen.

En zo kom ik weer terug bij mijn vraag, is het mogelijk om vrienden met je ex te worden/blijven? Hoe ging dat bij jullie?

Misschien krijg ik door jullie antwoorden wel een of andere briljante ingeving, en weet ik hoe ik er zelf mee om moet gaan : ).

Kus.
__________________
Explosions.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2005, 14:58
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Het is zeker mogelijk, maar helaas wijst de praktijk vaak uit dat het moeilijk gaat en het het alletwee écht moet willen om er samen nog iets van te kunnen maken...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 15:00
Mindfields
Mindfields is offline
Ik ben met beide ex'en nog vrienden, met de één iets meer dan de ander. Zoiets kan je niet afspreken, dat gebeurt of dat gebeurt niet. iig ging er bij mij wel wat meer tijd over heen dan een maand.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 15:04
morango
Avatar van morango
morango is offline
Je zal er allebei wel helemaal voor moeten gaan ja, maar dat is in principe in elke vriendschap zo.

Het kán wel;
Mijn eerste vriendje is nu een goede gewone vriend, al een paar jaar. We hebben het er nog wel eens over, over hoe het toen was, maar eigenlijk is dat alleen maar lachwekkend.
Verder is een ex van me een tijdje een ontzettend goede vriend van me geweest, tot we elkaar (weer) echt leuk begonnen te vinden, en hij is nu dus weer mijn vriendje. maar is het nu op een hele andere manier allemaal.

Maargoed, ik denk dat je absoluut wel bevriend kan zijn met een ex, maar er zal misschien eerst flink wat tijd overheen moeten gaan.
__________________
tralala
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 15:12
Verwijderd
Ik spreek hem alleen nog via msn soms. We zijn nooit vrienden geweest, en denk ook niet dat we dat nog worden
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 15:27
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ik heb maar 1 ex waarmee ik nog goed opschiet. Hij is mijn beste vriend geworden . Dat heeft wel wat tijd gekost hoor.. Reken voor mij maar een halfjaar.
En sinds maandag ben ik weer vrij en hij verwacht dat ik vrienden blijf, maar ik kan het momenteel niet. Het doet me teveel pijn. Dat moet hij proberen te aanvaarden. Ik denk dat als het voor 1 van de partijen te moeilijk is, dat de ander daar vrede mee moet nemen.
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 15:42
Verwijderd
Ik hoopte het. OMdat hij hier om de hoek woont, en omdat onze ouders nog gewoon bevriend zijn. Maar ik heb de hoop nu opgegeven. Eerste tijd geprobeerd het leuk te houden, maar toen kwam er weinig respons. Daarna heeft hij het een beetje geprobeerd, maar kon ik alleen maar boos zijn. En nu komt het van beide kanten niet. Dus. En het doet me vreselijk pijn.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 16:00
Subject
Avatar van Subject
Subject is offline
Mijn ex is al 3 jaar mijn beste vriend. De laatste tijd wat minder maar goed.
__________________
Elu on ilus.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 16:17
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Met een ex ga ik nog heel vaak om en de rest zie ik gelukkig nooit meer
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 16:19
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
bij sommige gaat het goed
bij sommige minder
bij sommige verwaterd het meteen
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 16:37
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Het is net uit en voorlopig hebben we geen contact, maar ik weet zeker dat we vrienden blijven.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 16:56
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Vaak weten mensen zeker dat ze vrienden zullen blijven na hun relatie. Dat is dan vaak om het wat minder pijnlijk te maken, het voelt dan alsof je elkaar niet helemaal kwijt bent en die gedachte is geruststellend. Maar als je eenmaal over elkaar heen bent verdwijnt ook die sterke drang om vrienden te blijven.
Toch kan vrienden worden met je ex juist ook heel goed lukken. Je hebt natuurlijk al heel veel meegemaakt samen en dat schept toch wel een band, en daarom zou er ook een hechte vriendschap uit kunnen ontstaan.

Bij mij&mijn ex lukte het vrienden worden in het begin niet echt goed, omdat we elkaar toch ook nog wel misten&daarom meer een halve relatie hadden dan een gewone vrienschap. Dat heeft me toen erg veel pijn gedaan. Daarom hebben we op een gegeven moment afstand genomen van elkaar om het beiden helemaal af te kunnen sluiten. En nu zijn we langzaam aan weer maatjes aan het worden. En daar ben ik ontzettend blij mee
__________________
Don't worry, be happy!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 17:19
Nuck
Nuck is offline
Mja, ik ben niet echt dikke vrienden met m'n ex, maar ik kom hem nog wel regelmatig tegen en dan praten we altijd wel even gezellig. Niet geforceerd ofzo.

Dit gaat overigens over mijn laatste ex-vriendje, andere exen spreek ik echt nooit meer.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 17:26
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik ben met sommige nog bevriend en met andere niet. Maar het moet natuurlijk wel van beiden kanten komen. Ik zou hem als ik jou was, niet opdringen. Laat het gewoon rusten. Je merkt het vanzelf als hij nog bevriend met je wilt zijn.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 17:46
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
dat is bij iedereen anders natuurlijk

ligt aan de relatie en waar om t uitging blaaablaa enzovoorts

ik heb leuke vrienden die ook ex zijn
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 18:03
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Er is een tijd lang geweest, dat een ex van me ook mijn beste vriend was. Dat is om andere redenen uitelkaar gegroeid. het kan dus wel.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 18:06
Verwijderd
Mijn vriendje gaat nog gewoon vriendschappelijk om met z'n laatste ex. In hun geval is het zelfs zo erg dat ze zich allebei niet goed meer kunnen voorstellen dat ze met de ander wat gehad hebben Maar echt heel close zijn ze verder niet...

Wat mijn exen betreft; geen idee. De een zit geloof ik in Zuid-Amerika arme zieltjes te bekeren. De ander? Eh... Nja. Ik vond ze ook niet boeiend genoeg, anders was het ook niet uitgegaan
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 30-11-2005 @ 18:06 :
Mijn vriendje gaat nog gewoon vriendschappelijk om met z'n laatste ex. In hun geval is het zelfs zo erg dat ze zich allebei niet goed meer kunnen voorstellen dat ze met de ander wat gehad hebben
dat heb ik ook met 2 exen, haha. stom is dat

eh ik ga met bijna al m'n exen nog erg veel om. één ex is een vriend van mijn huidige vriend, en zelfs daar ga ik nog heel leuk mee om
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-11-2005, 18:38
Heikneuter
Heikneuter is offline
Ik ga nooit vriendschappelijk om met m'n exen, vooral omdat dat achteraf dubieuze figuren zijn die met niemand op kunnen schieten
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 18:43
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Kan er nog gewoon mee praten, maar om er nou vrienden mee te worden...dat hoeft van mij niet, ze zijn toch heel anders dan ik.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 10:03
U*NiQ
Avatar van U*NiQ
U*NiQ is offline
Ik ben nog best goed bevriend met mijn laatste ex vriendje. Alleen is dit wel een andere vriendschap dan ik met mijn andere vrienden heb
Wij kunnen, net als in onze relatie, nog steeds lekker op elkaar mopperen
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 10:29
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Nadat het uitging na 6 maanden, hebben we twee maanden alleen contact via email/sms gehad en daarna hebben we weer eens wat afgesproken. Nu zien we elkaar wel weer regelmatig, en dat prima als vrieden .
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 10:44
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Mja, ik ben bevriend met mijn exen (behalve 1, die heeft laatst al het contact verbroken via sms Echt humor ), gaat prima!
Kzie ook niet waarom niet.. Als je elkaar belazerd hebt ok, dan begrijp ik waarom je elkaar niet meer wilt zien, maar als je het leuk hebt gehad, je hebt het bed gedeeld.. Waarom zou je dan geen vrienden kunnen zijn

Maar zoiets heeft bij de een meer tijd nodig als bij de ander
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 15:24
Verwijderd
Het is mij niet gelukt en ik heb er nu ook geen behoefte meer aan.

Met twee vroegere vriendjes ben ik nog wel vrienden, maar daar heb ik geen lange serieuze relaties mee gehad. Dus die tel ik niet echt mee. En met een andere ex (iets serieuzer, maar zeker niet langer ) heb ik nog af en toe contact Niet iets dus dat je zegt dat we goede virenden zijn
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 16:45
nietzijweer
Avatar van nietzijweer
nietzijweer is offline
Voor eentje heb ik echt een enorm zwak. Hij ook voor mij.
Dus van daar uit hebben we besloten elkaar met rust te laten omdat we anders problemen krijgen in onze huidige relaties enzo.

Met de ander kreeg ik steeds ruzie dus dat bleek niet te werken, de dingen die we niet van elkaar zagen toen we verliefd waren maar nu dus wel irriteerden ons gewoon.

En de rest zie ik gewoon nooit. We komen elkaar niet tegen maar onderhouden ook geen contact.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2005, 17:16
Sennah
Avatar van Sennah
Sennah is offline
Ik heb geen enkele ex die me echt de strot uit komt en ik zou ook niet weten waarom dat zou gebeuren
je hebt toch een tijd met elkaar doorgebracht en ik heb dat nooit vreselijk gevonden, dus ja, ik kan normaal omgaan met m'n exen en dat is vanzelf zo gekomen.
__________________
Love the Hate in everybody *scouting is (Y)*
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 17:52
Mariekje*
Mariekje* is offline
Met mijn laatste ex heb ik vrijwel geen contact meer, ook totaal geen behoefte aan. Met 2 jongens met wie ik vóór mijn exvriend wat heb gehad ben ik wel goed bevriend. De één ken ik al meer dan 7 jaar en de ander nu een jaar of 3. Met beide jongens ben ik niet lang samen geweest een paar maandjes maar, maar het heeft toch nog vrij lang geduurd voordat we weer bij elkaar over de vloer kwamen, ongeveer een half jaar denk ik zo.

Bij sommige lukte het juist totaal niet om het contact te behouden, deze 2 jongens waren echt een uitzondering.

Een maandje uit elkaar is natuurlijk nog niet zolang en dan is het voor beide misschien ineens weer 'vreemd' om op eigen benen te staan en om met niemand rekening te hoeven houden. De tijd zal het leren denk ik.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 18:17
Martin II
Avatar van Martin II
Martin II is offline
ik wil van mijn kant nieteens bevriend meer zijn met mn ex maar ze had ook niet zo verschrikkelijk dom moeten zijn nog geen dag nadat ze "ja" had gezegd, zei ze dat ze al twijfelde toen ze ja zei.. opzich goed hoor, maar hallo, zei was degene die naar mij toe kwam in het begin.. en pas daarna vond ik haar leuk.. en nu is het weer uit, en gaat ze weer aandacht trekken flikker lekker op, joh!
__________________
Klopt.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 18:23
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Nee, dat werkt niet. Blijft altijd zo'n gespannen gevoel hangen omdat je dingen van elkaar weet die je als vrienden nooit met elkaar zou bespreken.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 19:16
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Met mijn ex-vriendin ben ik nog altijd bevriend. Niet supergoed, maar als ik haar tegenkom zal ik altijd ff een praatje maken over hoe het gaat en zo. Het is al weer anderhalf jaar geleden nadat het uit is gegaan (en zo lang had het ook niet geduurd) dus het doet me weinig. In deze anderhalf jaar heb ik al een paar keer gezien hoe ze met andere jongens stond te zoenen, dat deed me ook al weinig, ze doet maar he. Op dit moment heb ik ook weer een nieuwe vriendin, dat zal zij ook niet erg vinden. Ik weet namelijk hoe ze in elkaar steekt, ze is bijna nooit jaloers en ze zal het zelfs wel leuk vinden voor me.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 21:08
Verwijderd
ik ben met geen van mijn exen bevriend, hoewel een ervan spreek ik nog wel eens.

geen behoefte meer aan, de eerste ging vreemd bij het leven, de ander lief me vallen toen ik het moeilijk had, dus nu heb ik ook niet echt meer behoefte aan contact met ze
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 21:39
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
De meeste spreek ik nooit meer. Een ervan af en toe en een ander ben ik vrij goed bevriend mee. Die belt me nog regelmatig of ik zin heb om de kroeg in te gaan en daar kan ik ook hele goede gesprekken mee hebben.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 21:43
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Heel af en toe chat ik nog met één ex. De anderen zijn allang out of sight, out of mind.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 22:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik chat soms nog met haar.

Het contact is een tijdje helemaal weg geweest en dat heeft het mogelijk vrienden blijven niet goed gedaan, net als de afstand die dat niet bevordelijk maakt.
Maar het is nu eenmaal gebuerd en niet terug te draaien, jammer maar helaas.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 22:20
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
Een vriendschap moet inderdaad weer groeien. Het is niet dat het zo maar weer even word zoals het voor de relatie was.

Er zijn meerdere factoren voor nodig dan alleen je eigen wil. Hij moet het ook willen en er dan ook voor gaan. En dan nog als jullie er samen voor gaan kan dit niet altijd genoeg zijn.

Als je bijvoorbeeld tegen dingen aan blijft lopen waardoor de relatie is stuk gegaan, kan dit nog wel, vooral in het begin, voor aardig wat opschudding zorgen als je niet uit kijkt.

Ik heb nooit afgesproken met mijn exen om vrienden te blijven. Het is uiteindelijk gewoon zo gegroeid. Sommige spreek ik ook niet meer. Maar dat is eerder omdat ze zijn verhuisd of omdat ze uit mijn oog zijn ontsprongen.

Als je graag wil dat het een vriendschap word, geef het dan tijd. Je kan het proces niet versnellen. Alle pogingen tot verslechteren de zaak alleen maar. Als hij niet reageerd heeft dat denk ik de reden dat hij het nog niet aan kan. Geef hem wat tijd.

Tijd is een schone zaak.

Succes en sterkte.
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 23:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Uhm er is wel 1 ex die ik regelmatig spreek tijdens het uitgaan, met hem kan ik het ook gewoon nog goed vinden. Maar verder spreek ik eigenlijk vrij weinig exen. Maar die kom ik dan ook niet 1,2,3 in het dagelijks leven tegen...

Meestal gaat t niet direct nadat het uit is gegaan... Maar na een paar maanden gaat het wel weer gemoedelijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-12-2005, 23:53
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
nietzijweer schreef op 01-12-2005 @ 16:45 :
Voor eentje heb ik echt een enorm zwak. Hij ook voor mij.
Dus van daar uit hebben we besloten elkaar met rust te laten omdat we anders problemen krijgen in onze huidige relaties enzo.
Waarom dan niet met elkaar samen?

OJA.. dat kan natuurlijk niet meer en het werkt niet ?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 00:02
muisje1986
Avatar van muisje1986
muisje1986 is offline
Ik heb 2 exen, de eerste heeft het contact totaal verbroken, en de tweede is nu nog een vriend van me. In het begin ging het aan mijn kant nog heel moeilijk, want mijn gevoelens voor hem waren nog lang niet over, nu kan ik me haast niet meer voorstellen hoe ik het toen met hem volgehouden heb Veel contact heb ik niet, hij heeft het veel te druk met zijn studenten lifestyle en ik met het mijne, dus erg laag pitje op dit moment.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 00:12
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Vrienden is een groot woord, maar met de laatste heb ik nog wel regelmatig contact, we kunnen het goed vinden. Heeft wel een tijdje geduurt though, er moest toch eerst wat slijten denk ik.

De eerste spreek ik nooit meer, en daar ben ik ook niet rouwig om.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 00:49
Verwijderd
Ik denk dat je het de tijd moet geven. Als je een relatie gehad hebt, dan moet zoiets gewoon 'helen'. Ik heb één ex (jawel ) en daar ben ik op zich nu wel goede vrienden mee, maar het duurde wel ff (een jaar ofzo, of twee) tot ikzelf geen moeite meer had met bij hem in de buurt zijn. Ik had gewoon het idee dat ik hem teveel gekwetst had of dat hij me niet meer aardig vond ofzo. Bovendien is vrienden zijn met je ex, direct nadat het uit is, zowiezo niet zo verstandig. Je moet ook weer een beetje je eigen draai vinden, hij ook. Plus dat hij jouw smsjes, verhalen, emails etc misschien verwarrend of te pijnlijk vindt, of gewoon zoiets heeft van 'heb je haar weer, het is toch uit?'

Oftewel: meerdere mogelijkheden.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 09:37
nietzijweer
Avatar van nietzijweer
nietzijweer is offline
Citaat:
Blaatkop schreef op 01-12-2005 @ 23:53 :
Waarom dan niet met elkaar samen?

OJA.. dat kan natuurlijk niet meer en het werkt niet ?
Hij was verslaafd aan drugs.
dus ik heb voor mezelf gekozen en hij is verhuisd naar de andere kant van het land.
Nu komt hij weer hier wonen en zie ik hem weer vaker maar na een toenaderingspoging van zijn kant hebben we maar besloten elkaar met rust te laten.
We zijn veranderd.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 14:02
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
- met 1 ex ga ik soms een hapje eten
- 1 ex zie ik bijna elke dag op de uni, altijd een praatje
Geen hoogstaande beste vrienden dus, maar wel af&toe leuk.

Ik moet er wel bij zeggen dat die relaties allebei al een tijdje uit zijn. Je moet echt eerst de break-up 'verwerken' en er aan wennen, voordat je uberhaupt normaal kunt afspreken met je ex. Anders heeft de 1 nog hoop of opgekropte emoties en dat wordt sowieso niet leuk.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 14:11
Verwijderd
Ik heb niet echt langdurige of heel diepgaande relaties gehad, maar met alle meisjes waar ik iets mee heb gehad kan ik nog steeds prima opschieten, en met degenen waar ik geen contact meer mee hebt heeft dat wegvallen van contact niets te maken met het feit dat we exen zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 15:20
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Jah ga nog veel om met me exen, zijn goede vrienden geworden
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 20:20
hemhemhem
Avatar van hemhemhem
hemhemhem is offline
ik heb nog nooit ruzie met m'n ex gehad
nu nog steeds niet
spreek soms met 'r af
bel soms met 'r
niks aan de hand
__________________
buh
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 20:25
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik spreek hem nooit meer, enerzijds jammer, anderzijds is hij zo veel veranderd dat ik waarschijnlijk toch geen leuke vriendschap meer met hem op zou kunnen bouwen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-12-2005, 12:22
Silver_Rose
Avatar van Silver_Rose
Silver_Rose is offline
ik heb dikke ruzie met mijn ex, mijn schuld ent fuckt nix
__________________
i'm really gettin pissed off right now,
Met citaat reageren
Oud 03-12-2005, 21:30
Verwijderd
Stap 1: we praten niet met elkaar (omdat we ons allebei geen houding weten tegenover de ander, in ieder geval van mijn kant), soms tegen het negeren aan.
Stap 2: we hebben het ouderwets gewoon heel gezellig op een vriendschappelijke manier, maar dat loopt dan vrijwel altijd uit op zoenen of meer.
Waarop we dus weer overgaan op stap 1.

Dat het kut gaat, is dus wel een understatement
Met citaat reageren
Oud 03-12-2005, 22:35
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hangt nogal van de relatie af. M'n "scharrels" en brugklasliefdes spreek ik nog wel en met sommige was ik bevriend voor we wat kregen en daarna nog steeds. (dat ging ook uit in de sfeer van: dit werkt niet echt he? -nee vind ik ook stoppen dan maar? -ok.. zin om morgen naar de bios te gaan met bla en bla? sure.)
Maar de exen van serieuze relaties spreek ik niet of nauwelijks. Heb ik geen behoefte aan en zij ook niet.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 03-12-2005, 23:46
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik ga altijd nog prima om met mijn exen. Ik heb niet voor niks tijd met ze doorgebracht en het is niet voor niks uitgegaan, het wordt dus nooit meer iets, maar vrienden blijf ik wel.
Mijn vriend daarentegen wil nooit nooit meer iets met zijn exen te maken hebben.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie vrienden zijn met je ex?
veryniceguy
17 29-08-2011 16:43
Liefde & Relatie je date's met je ex vergelijken
-0-0-
14 22-07-2009 19:27
Liefde & Relatie Is vrienden met je ex zyn raar?
Verwijderd
23 07-07-2009 07:42
Liefde & Relatie Vrienden met je ex
TinyDancer
3 06-11-2006 00:58
Liefde & Relatie verliefd op vriend van je ex?
Tuinkabouter9
15 28-08-2006 08:25
Liefde & Relatie Gezeik met je ex..
KiMZz
24 30-12-2004 17:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.