Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2012, 05:35
Verwijderd
Elkwijf die ik lekker vind
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 10:30
bambambam
bambambam is offline
Is het mogelijk om auditie te doen om die ene 'lekkere vent met een lekkere paal, me mag likken, opvullen, raggen, volspuiten……ja volspuiten….zonder door een bos te hoeven..' te worden? ;D
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 11:20
xLovelite
xLovelite is offline
Trio met een meisje en me vriend. ;$
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 10:41
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Citaat:
Trio met een meisje en me vriend. ;$
En wie is het derde meisje? wie zou volgens jou het derde meisje moeten of mogen zijn. zonder $
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 03:50
katinka1997
katinka1997 is offline
Citaat:
dat ik met mijn beste vriendinnen vinger
is dat raar?
natuurlijk is dat niet raar als jij daar opgewonden van word...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2012, 23:49
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
De conciërge was ziek zijn tijdelijke plaatsvervanger had mijn scooter gemaakt, hij was aardig voor mij…mmmm.ik vond hem een leuke vent
Ik ging voor een chocolademelk of iets dergelijks met hem mee naar zijn kamer, een soort magazijntje met allerlei spullen, hij deed het licht aan, en de deur op slot…
Ik dacht wat gaat er gebeuren, op het zelfde moment drukte hij me tegen de muur, precies tussen twee posters, van blote dames, en greep onder mijn rok trok mijn panty omlaag streek over mijn boven benen, klom aan de binnenkant van mijn dijen omhoog met zijn vingers, zijn lange vingers.
‘Mmm’, zei hij, en masseerde mijn kruis, langs mijn slipje heen, ‘Zo warm’
Ik wipte mijn billen iets van de muur, zodat hij gemakkelijk met een hand in mijn broekje naar beneden kon rollen.
‘Wijder’, fluisterde hij.
Gehoorzaam spreidde ik mijn benen.
‘Nog wijder’.
‘Is het hier veilig?’, piepte ik.
Hij legde een hand over mijn mond.
‘Sssst, tutje van me. Lekker tutje. Wat ben je nou?’
Ik mompelde achter zijn hand
‘Een lekker tutje met een lekker kutje. Zei je dat soms?’
Hij stak een vinger diep in me, en ik kreunde.
‘Een lekker nat kutje. Jij wilt echt maar een ding, hé?’
Hij bewoog zijn vingers in me, afwisselend diep en oppervlakkig. Ik greep me vast aan zijn schouders, om niet te vallen.
‘Zal ik je met mijn tong klaarmaken? Of met mijn pik?’
Hij liet me even los om zijn riem open te kunnen gespen, en zijn gulp open te knopen.
‘Kijk eens wat ik voor je heb, zal ik die zo eens lekker in je rammen? Weet je nog wat we hadden afgesproken?’
‘Nou? Weet je het nog?’
Ik raakte even in paniek, snapte niet waarover hij het had.
Ondertussen was hij met zijn rechterhand zijn penis aan het opwrijven, de eikel glom tussen zijn vingers.
‘Voel eens’, zei hij. ‘Hij wil wel.’ Hij haalde zijn pik met een paar grote slagen tussen mijn schaamlippen door. Ik kreunde, het was zo lekker gevoel, maar ook kon ik niet wachten tot hij zich diep in me zou stoten.
‘Nou?’ Hij hield zijn hand vlak onder mijn gezicht, op mijn sleutelbeen, ik rook mezelf en nog iets, een dikke weeïge lucht. ‘Heeft hij je geheugen alweer een beetje opgefrist?’
‘O,’ hijgde ik toen, en zuchtte opgelucht. ‘Ons verbindingspunt.
Hij pakte mijn armen en zette mijn handen tegen de muur. Zijn linkerarm ging om mijn middel en met een zachte duw in mijn buik zorgde hij ervoor dat ik mijn rug iets boog en mijn billen naar achter deed.
Hij spietste me trefzeker op zijn penis achterlangs en smoorde mijn kreten door zijn hand weer op mijn mond te leggen. Ik beet per ongeluk in zijn vinger, maar likte zijn hand als goed makertje.
‘Goed zo’, hoorde ik hem kreunen, terwijl hij me duchtig gereed. ‘Je leert het nog wel’, kreunde hij. Maar het kon mij niet langzaam genoeg gaan, en niets kon lang genoeg duren, plots hoorde ik getoeter, het bleef maar toeteren. Ik schrok wakker, verschrikt keek ik naar mijn digitale wekker, de rode cijfer lichten op in het donker, 07:00uur, tikte het ding uit, ik had gedroom, de congiërge had gistermiddag mijn band geplakt, en vertelde over een verbindingspunt van mijn scooter, ik had een chocolademelk van hem gekregen, maar er was verder niets gebeurt, mijn fantasie was op hol geslagen.ik had gedroomd, en in mijn hand gebeten...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 10:53
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 20:42
Verwijderd
het is eigenlijk een 54-jarige vent, al een leven lang zonder wijf.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2012, 20:45
Verwijderd
Doggy punch (google is je vriend).
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 11:58
xLizAx
xLizAx is offline
Mij lijkt het onwijs geil om genomen te worden in bad :$ nog nooit gedaan. en dan te beginnen mt mijn voeten af te likken :$
Met citaat reageren
Oud 08-03-2012, 12:41
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
bad neuken is toevallig een van mijn specialiteiten, mijn miranda zegt dat ook altijd. Pa zegt ze, zoals jij bad neukt he, ja zo eehhhh neuk ik in bad
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2012, 23:54
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Ik zet mijn hoofdtelefoon op om geen last te krijgen met de buren vanwege de harde muziek en luister naar lekker dansmuziek. Val in slaap begin te dromen...
Ik dans heerlijk en plotseling voel ik een hand op mijn bil, kennelijk ben ik niet de enige die spelletje speelt.
....ik weiger achterom te kijken. Die hand voelt best wel lekker, warm een tikkeltje brutaal, maar daar hou ik wel van.
Ik onderdruk de neiging om achterom te kijken.
Na twee minuten die wel uren lijken te duren, begint de hand zachtjes te schuiven richting mijn bilnaad. Een lange, bedachtzame strijkbeweging van boven naar beneden....ik voel dat mijn tepels al stijf zijn. Wanneer een vinger beneden is aanbeland, beginnen mijn opgewonden alarmbellen te rinkelen, nee ik mag me niet verondwaardigd omdraaien, die ondeugende jongeman recht in de ogen kijken en zeggen wat ik van die ondeugende graaiende handjes denk. O, nee, ik kijk wel uit!....Veel te lekker....Mmm, ik krul mijn ruggegraat en steek mijn billen nog wat uitnodigender naar achter. Die boodschap komt hopelijk wel over. En beginnen die onbekende mannenvingers mijn rok omhoog te frutselen. Ik laat hem zijn gang gaan. Alarmface oranje gaat over in Alarmface rood. De hand ligt nu op mijn blote dijbeen. Niemand heeft in de gaten wat vlak onder ooghoogte gebeurd, hoop ik. Een lekkere hand die zich aan mijn vrouwenvlees vergrijpt....warm, maar niet zweterig. Langzaam zoeken de lange vingers nu een weg naar mijn slipje, kruipen voorlangs....ik doe een stapje naar achteren en leun zachtjes tegen het lichaam dat achter me staat. Ik sluit mijn ogen. De hand heeft nu meer ruimte. Terwijl het geluid op de dansvloer luider wordt, en de zware bas ritmisch doordreund, strelen vakkundige vingers dwars door de stof van mijn slipje. Na een tijdje wordt het elastiek opzij getrokken en woelen de vingers over mijn gleufje. ik voel een groeiende bobbel tegen miijn billen. Maar ik wil de eigenaar van het zwellende lichaamsdeel niet zien, en ik hoop dat hij blijft zwijgen. Het verbreken van de betovering zou onvergeeflijk zijn.
Plots glipt een lange vinger naar binnen. Zonder enige moeite, want ik ben kletsnat. Volgende Alarmface, ben de kleuren van de regenboog kwijt.

De vinger drukt met pulsende bewegingen tegen mijn G-plekje. Ik voel een tweede hand, die zich plat op mijn buik zet en mijn clitoris beroert. De hand voelt heel intiem. Ik doe alsof ik mijn armen over elkaar sla, en stimuleer stiekem mijn eigen tepels, die inderdaad keihard zijn. Niemand heeft iets door....
Er kraait toch geen haan naar...
Als ik mijn orgasme voel komen drukt de hand op mijn buik me dichter tegen de harde bobbel aan. Ik voel zijn armen bewegen langs de mijne. De vinger in mijn kut wordt aangevuld door nog twee vingers....En dan is er geen houden meer aan. Ik word ongenadig klaargevingerd door een onbekende jongeman, midden in een discotheek of danscafé hoe je het maar noemen wil. Klem geperst tussen zwetende swingende lijven sta ik zo hevig te krampen dat het maar goed is, dat ik tegen mijn mysterieuze minnaar aan kan leunen, anders zou ik door mijn knikende knieën zakken en op de vuile dansvloer belanden.
Met een lange aandachtige aai over mijn blote huid trekken de handen zich terug. Ook het lichaam achter me verdwijnt. Even sta ik te wankelen op mijn hakken. Dan kom ik in beweging en wurm medoor de mensenmassa richting de wc. Daar ben ik blij dat ik me eindelijk kan laten zakken op de wc-bril, want mijn benen lijken nog steeds van elastiek. Ongeveer tien minuten lang kan ik ongestoord nagenieten van deze ervaring, daarna wordt het relaxen onmogelijk gemaakt door dames in hoge nood...... De muziek dreunt in mijn oren, ik schrik wakker, mijn blaas staat op barsten, ik sta op sprint naar de wc, van de weeromstuit blijft de hoofdtelefoon haken om mijn hals, de plug schiet uit de audioset, en de muziek dreund uit de boxen. verschrikt zoek ik de afstandbediening, maar kan hem door de plotselinge herrie niet vinden, dan draai ik gehaast de volume knop omlaag, en sprint bijna struikelend naar de wc, die ik nog net weet te halen....
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 00:16
Verwijderd
Citaat:
bad neuken is toevallig een van mijn specialiteiten, mijn miranda zegt dat ook altijd. Pa zegt ze, zoals jij bad neukt he, ja zo eehhhh neuk ik in bad
Met citaat reageren
Oud 20-03-2012, 10:59
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
eindelijk iemand die het doorheeft
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 00:05
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Ik zit in de klas, de leraar vertelt, over een proefwerk dat we gaan maken, klasgenootje Rick, Nick of Dick, hoe heet hij ook al weer kijkt mijn kant op, en knipoogt. Ik lach onhandig terug. Oef, daar had ik even niet op gerekend. Ben kluts kwijt, zijn naam zelfs even vergeten. Zat ineens gewoon helemaal weg te dromen bij die bijzondere ondeugende gedachte over hem. De stem van de leraar vervaagde naar de achtergrond..
Nu pas merk ik dat het vochtig is geworden in mijn slipje. Ik voel sidderingen in mijn lijf. O, wat zou ik hem graag willen. Maar hij is al bezet, maar toch. In gedachten zoen ik hem, alsof we tijden van onthouding moeten inhalen. En ingedachten hoor ik hem hijgen, ‘Ik wil je lijf Linda, ik wil je naakte lijf voelen, ik wil je kut proeven, in gedachten maak hij mijn rokje los.
We gaan snel veel te snel.
“En Linda?!" hoor ik de leraar,’ en kom plots weer in de realiteit.
O, shit, dit gaat te ver, Mijn klasgenoten kijken vast al naar me, hoe ik hier nu zit. En nou zit ik hier bijna klaar te komen! Mijn klit drukt tegen mijn slipje, smeekt om mijn vingers. Ik weet bijna zeker dat de hele klas me ziet blozen van opwinding. Mijn tepels voelen alsof ze stijf bevroren zijn. Mijn benen sla ik over elkaar, wat het allemaal nog erger maakt. Kletsnat werd ik denkende aan die heerlijke beelden op mijn netvlies en mijn knijpende dijen, waardoor mijn klitje tegen de stof schuurt. Pff, ik kan niet eens normaal ademhalen. Ik steek mijn vinger op, en vraag aan de leraar of ik naar het toilet mag, na een woorden stroom dat het niet de bedoeling is om tijdens de les, maar voor of na de les te gaan, neem ik zijn preek al ja knikkend maar voor lief, als ik maar mag gaan.

Schijnbaar luchtig sta ik op en wankel uit de klas naar de toiletten. Bij elke stap voel ik mijn doorweekte slipje tegen mijn lijf plakken en elke stap breng de gedachte duidelijk in beeld. Op een tafel, waar ik langsloop zie ik alles in gedachte voor, duwde hij me achterover en trok hij met zijn tong een verlangend spoor van mijn navel tot mijn naakte kutje. ‘ik hou het niet’ schreeuw ik in gedachte… er was alleen nog maar seks, seks, seks, en een leuke jongen in mijn gedachten.

Gelukkig niemand op het toilet. Terwijl ik de wc deur dicht gooi, en op slot draai, heb ik intussen op de pot plaats genomen en mijn rok al naar beneden getrokken. Niet eerder heb ik mezelf bevredigd op een toilet op school, of toch wel? Het zou nu niet in me zijn op gekomen. Maar ik kon niet anders. Nu mijn rok op mijn enkels ligt. O, Rick, Nick, Dick of hoe je ook al weer heet, wat doe je met me?
En dan hier op het toilet op school als een meisje roept, ‘gaat het Linda?, ben je klaar?, we gaan zo met het proefwerk beginnen.’
Hijgend en zwetend roep ik “Ja, ik kom!’
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 11:13
Verwijderd
En nog schijnt geen fb de troll door te hebben
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 14:35
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
En nog schijnt geen fb de troll door te hebben
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 14:52
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Laat je fantasie lekker de vrije loop, want in een fantasie kan alles, omdat alles kan in een fantasie toch........
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 16:58
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
Laat je fantasie lekker de vrije loop, want in een fantasie kan alles, omdat alles kan in een fantasie toch........
Ach ik vind het niet al te erg om ze te lezen hoor *Wink wink*
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2012, 15:01
Spoiler-Dude
Avatar van Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
in mijn fantasie, plant ik een kogel door een meisje haar hoofd, en beroof der van der geld en blackbery
__________________
I'd Spend my life, killin fools like you!
You dumb son of a bitch! after all we done for you!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2012, 18:32
liefmeisje.xoxo
liefmeisje.xoxo is offline
Citaat:
dat ik met mijn beste vriendinnen vinger
is dat raar?
Dat denk ik niet hoorw. x zou het ook wel willen ...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 03:29
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Ik zou of vind het ook lekker vinden mezelf te laten domineren. Mezelf in nijn droom machteloos te laten betasten
Voorzichtig tast ik achter me. Je bed, het is stevig met een zacht kleed, een sprei? Ik ga zitten. Je geeft me een zoen, en duwt me zachtjes achterover, legt mijn handen boven mijn hoofd en bindt ze samen.
‘Niet te strak?’ fluister je
Ik schud nee.
Je stevige handen strelen en betasten mijn lichaam. Dan voel ik, zijde zacht een warme tong me likken.
Zacht bijten en tasten. Het gaat traag.
Traag maak je mijn rokje los,
‘Til je kont even op, dan kan ik je rok uittrekken’
Zonder moeite help je me uit mijn rokje, mijn slipje blijf aan.
Vingers tippelen zacht over mijn knieën, dijbenen, tot de rand van mijn slipje en weer terug naar beneden.
Ik lig overgeleverd, maar niet bang, want ik vertrouw je, het is spannend voor de eerste keer.
Dan voel ik je handen aan mijn blouse, ik voel je worstelen met de knopen. Mijn blouse valt open…even gebeurt er niets.
Plots raakt je mond de mijne. Ik schrik, maar herstel snel en kus je gretig. Onze tongen strelen elkaar gretig. Ik kreun gefrustreerd als je ineens weg bent. Hoor je zachtjes lachen. Dan kus je mijn buik; navel en vlak boven mijn slipje. Heel even raak je mijn slipje aan tussen mijn benen. Je strelende vingers tasten en voelen. Plots pakken je handen mijn borsten, duwen ze tegen elkaar en je duimen strelen mijn stijve tepels. Dan stop je jou gezicht tussen mijn borsten en snuift en likt., ik grom genietend, zo je willen aanraken, maar het is ook lekker dat niet te kunnen.
Je handen maken mijn polsen los
‘Ga even zitten’
Je helpt me uit mijn blouse, armen slaan om me heen om mijn bh los te maken, traag laat je de bandjes over mijn schouders glijden, en zo bevrijd je mijn borsten. Handen op mijn borst, jij knijpt in mijn harde tepels. Het doet lekker zeer. Je zuigt eraan en duwt me weer achterover. Mijn polsen worden weer gebonden, niet aan elkaar deze keer, maar aan het bed, armen boven mijn hoofd.
‘Lig je comfortabel?’
Ik knik ja, zachtjes glijden je handen over alles wat bloot is.
Je gaat tussen mijn benen liggen. Het voelt veilig dat ik mijn slipje nog aanheb. Je neus duwt tegen het kruis van mijn slipje, alles klopt en tintelt. Je staat op strekt je kleding uit.
Je spreidt mijn benen en gaat er weer tussen liggen. Heel voorzichtig zoen je de binnenkant van mijn dijen. Tot ik onvoorstelbaar zacht je tong over mijn klit voel glijden. Een siddering van genot trekt door me heen.
Zachtjes ga je door. Bewerkt me zachtjes genietend, tot ik helemaal weg ben van deze wereld.
Ik smeek je om in me te komen. Maar je reageert niet en gaat door en door.
Dan loop je zwijgend weg, komt weer terug, je kust weer mijn mond, en ik kus je terug, traag tasten onze tongen elkaar weer.
Ik druk mijn borsten tegen jou borstkast, en je kruip dicht tegen me aan. Ik voel je erectie.
Langzaam laat je jou erectie in me glijden.
Ik wil jou, jij wilt mij. Je handen pakken mijn borsten, je gezicht ertussen als je jezelf begint te bewegen, je doet het beheerst.
Ik mag nog meer genieten en dat doe ik. Bij elke stoot kreun ik ongedeerd en iedere keer harder, ik wil je heupen pakken, maar ik zit vast,. Ik merk dat je gevoelig bent voor mijn geluiden, ik laat me gaan en laat je horen hoe ik geniet. Dan is ineens alle zelfbeheersing weg en werk je jezelf ongecontroleerd heftig tot een spetterend orgasme.
Tongzoenend en heftig kreunend help ik je om je te laten gaan. Ik wil dat je in me komt. Je spant alles en met een paar laatste stoten kom je diep in mij klaar. Even lig je zwaar op me te hijgen, je gewicht drukt zwaar op me. En al hijgend lig je na te genieten. Dan wordt je wakker kruipt van me af en maakt je mijn polsen los, en sla ik mijn armen om je heen. En kruip ik tegen je aan. je voelt stroef aan, om al wakker wordende te ontdekken dat ik mijn kussen omarm..
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 08:40
Mati
Avatar van Mati
Mati is offline
Je hebt veel leuke fantasietjes zo te zien

Laatst gewijzigd op 26-03-2012 om 18:23. Reden: Stomme spelfouten :o
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 17:52
Verwijderd
Leuk om te lezen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 09:54
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Citaat:
Ik zou of vind het ook lekker vinden mezelf te laten domineren. Mezelf in nijn droom machteloos te laten betasten
Voorzichtig tast ik achter me. Je bed, het is stevig met een zacht kleed, een sprei? Ik ga zitten. Je geeft me een zoen, en duwt me zachtjes achterover, legt mijn handen boven mijn hoofd en bindt ze samen.
‘Niet te strak?’ fluister je
Ik schud nee.
Je stevige handen strelen en betasten mijn lichaam. Dan voel ik, zijde zacht een warme tong me likken.
Zacht bijten en tasten. Het gaat traag.
Traag maak je mijn rokje los,
‘Til je kont even op, dan kan ik je rok uittrekken’
Zonder moeite help je me uit mijn rokje, mijn slipje blijf aan.
Vingers tippelen zacht over mijn knieën, dijbenen, tot de rand van mijn slipje en weer terug naar beneden.
Ik lig overgeleverd, maar niet bang, want ik vertrouw je, het is spannend voor de eerste keer.
Dan voel ik je handen aan mijn blouse, ik voel je worstelen met de knopen. Mijn blouse valt open…even gebeurt er niets.
Plots raakt je mond de mijne. Ik schrik, maar herstel snel en kus je gretig. Onze tongen strelen elkaar gretig. Ik kreun gefrustreerd als je ineens weg bent. Hoor je zachtjes lachen. Dan kus je mijn buik; navel en vlak boven mijn slipje. Heel even raak je mijn slipje aan tussen mijn benen. Je strelende vingers tasten en voelen. Plots pakken je handen mijn borsten, duwen ze tegen elkaar en je duimen strelen mijn stijve tepels. Dan stop je jou gezicht tussen mijn borsten en snuift en likt., ik grom genietend, zo je willen aanraken, maar het is ook lekker dat niet te kunnen.
Je handen maken mijn polsen los
‘Ga even zitten’
Je helpt me uit mijn blouse, armen slaan om me heen om mijn bh los te maken, traag laat je de bandjes over mijn schouders glijden, en zo bevrijd je mijn borsten. Handen op mijn borst, jij knijpt in mijn harde tepels. Het doet lekker zeer. Je zuigt eraan en duwt me weer achterover. Mijn polsen worden weer gebonden, niet aan elkaar deze keer, maar aan het bed, armen boven mijn hoofd.
‘Lig je comfortabel?’
Ik knik ja, zachtjes glijden je handen over alles wat bloot is.
Je gaat tussen mijn benen liggen. Het voelt veilig dat ik mijn slipje nog aanheb. Je neus duwt tegen het kruis van mijn slipje, alles klopt en tintelt. Je staat op strekt je kleding uit.
Je spreidt mijn benen en gaat er weer tussen liggen. Heel voorzichtig zoen je de binnenkant van mijn dijen. Tot ik onvoorstelbaar zacht je tong over mijn klit voel glijden. Een siddering van genot trekt door me heen.
Zachtjes ga je door. Bewerkt me zachtjes genietend, tot ik helemaal weg ben van deze wereld.
Ik smeek je om in me te komen. Maar je reageert niet en gaat door en door.
Dan loop je zwijgend weg, komt weer terug, je kust weer mijn mond, en ik kus je terug, traag tasten onze tongen elkaar weer.
Ik druk mijn borsten tegen jou borstkast, en je kruip dicht tegen me aan. Ik voel je erectie.
Langzaam laat je jou erectie in me glijden.
Ik wil jou, jij wilt mij. Je handen pakken mijn borsten, je gezicht ertussen als je jezelf begint te bewegen, je doet het beheerst.
Ik mag nog meer genieten en dat doe ik. Bij elke stoot kreun ik ongedeerd en iedere keer harder, ik wil je heupen pakken, maar ik zit vast,. Ik merk dat je gevoelig bent voor mijn geluiden, ik laat me gaan en laat je horen hoe ik geniet. Dan is ineens alle zelfbeheersing weg en werk je jezelf ongecontroleerd heftig tot een spetterend orgasme.
Tongzoenend en heftig kreunend help ik je om je te laten gaan. Ik wil dat je in me komt. Je spant alles en met een paar laatste stoten kom je diep in mij klaar. Even lig je zwaar op me te hijgen, je gewicht drukt zwaar op me. En al hijgend lig je na te genieten. Dan wordt je wakker kruipt van me af en maakt je mijn polsen los, en sla ik mijn armen om je heen. En kruip ik tegen je aan. je voelt stroef aan, om al wakker wordende te ontdekken dat ik mijn kussen omarm..
MMmm geile meid....waar het hart van vol is.......
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 16:39
Bi_jongen_17
Bi_jongen_17 is offline
Volgens mij is niet alleen 'haar' hart vol...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 22:17
katinka1997
katinka1997 is offline
...stroomt de mond van over...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 00:45
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Het strand van Scheveningen het is nog vroeg, zijn weinig mensen op het strand, dat ik geen ondergoed draag, alleen maar een mini-jurkje, en daaronder een bikini-string broekje. Is makkelijk met omkleden.
Wat kan mij het schelen, dan zien ze mijn billen maar uitsteken, of dat mijn warme tepels hard worden. Ik trek mijn lover naar me toe, en wrijf over zijn kruis, hij kijkt in het rond of iemand ons ziet, we gaan naar het kleedhokje van een paviljoen, alsof hij weet wat ik romantisch heet vindt. Al leunend tegen de door zout verweerde deurtje van het kleedhokje, hou ik hem in mijn armen en vraag of hij me wil nemen. 'Hier.'
‘Oh, je geilt erop om betrapt te worden?’ concludeert hij, een vergissing. Ik lach.
‘Dat zeggen mensen die schrikken als ze gezien worden terwijl ze seks hebben’ meen ik. ‘Ik geil op het idee’
‘Maar je wilt echt eventueel gezien worden’ begrijpt hij. ‘Jij wil je niet verstoppen, jij wil wel stiekem opgemerkt worden’ vult hij aan.
‘Ja..en?’ vraag ik, plotseling serieus. ‘heb je me opgemerkt?
Hij glimlacht alleen maar naar me, grijnst, en geeft me dan weer met die verlangende blik.
Hij kust me en drukt me tegen de deur aan, mijn rug schuurt over het hout. Hij trekt mijn jurkje over mijn borsten naar beneden en knijpt weer, ik wil ook dat hij me bijt, doet hij dat al, hij kan mijn gedachten lezen. Het verbaast me niets. Hij tilt me op en pleet me harder tegen de deur, zijn enen hand voel ik in mijn knieholte het bloed tegenhouden, met zijn andere maakt hij behendig zijn broek los. Sneller dan ik had verwacht drukt hij zijn geslacht bij me naar binnen. De brand van verlangen steekt weer tussen mijn benen, ik miste het al. Het deurtje kleppert mee als hij tegen me aan bonkt, hij laat mijn benen vallen maar ik klem ze om hem heen, of ik probeer dat, het zweet en het zand dat ineens overal opduikt sinds ik hier ben verslappen mijn grip. Het lukt me niet heel erg eerder dan hij klaar te komen, ik stel mijn orgasme uit tot het pijn doet.
Ik blijf hem omklemmen terwijl hij zijn bikini string weer vast maakt. Als zijn handen weer vrij zijn plukt hij me voorzichtig van de deur af, verschilvers komen mee en maken een scheurend geluid. Een arm houd hij om mijn middel geslagen, met de ander ontdoet hij mijn huid al strelend van de resten van de verweerde deur. Dan trekt hij mijn jurkje weer omhoog, schuift de bandjes om mijn schouders, hij blijft me vasthouden, tilt me zelfs iets hoger op.
‘heb je zin om het strand op te gaan’ vraagt hij.
Ik schud ja, ‘we zijn er al, we gaan zonnen’
Hij buigt zich naar zich naar me toe voor een kus, hij bijt me….mmmmm....auw. Ik schrik wakker en stoot mijn kocktail om, het halfvolle of half lege glas valt om en rolt van het tafeltje, en spat op de straattegels in scherven uiteen, door het glasgerinkel realiseer ik me dat ik op het terrasje in slaap ben gevallen, "hoe was het in dromeland, nog een cocktail Linda?' vraagt mijn lover, mijn oorbel was blijven haken aan mijn jurkje, de pijnlijke oorlel zeurt nog na. 'doe maar een koffie' mompel ik,
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 08:30
Carbi
Carbi is offline
1 koffie voor mevrouw.
__________________
Jesus can walk on water, cucumbers are 96% water.
I can walk on cucumbers, therefore I am like 96% jesus.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 13:41
Duvelke_024
Avatar van Duvelke_024
Duvelke_024 is offline
Citaat:
eindelijk iemand die het doorheeft
Snap er geen zak van maar ja...in de trein is het leuk! Wel beetje vies..maar doggy kan makkelijk haha
__________________
Hoe wil je je eitje? gekookt, gebakken of bevrucht?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 13:43
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Snap er geen zak van maar ja...in de trein is het leuk! Wel beetje vies..maar doggy kan makkelijk haha
in een lege coupe of in het geweldige wctje van de trein ?

en iemand reageerde op mijn woordspeling naar samson en gert
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 13:48
Duvelke_024
Avatar van Duvelke_024
Duvelke_024 is offline
Citaat:
in een lege coupe of in het geweldige wctje van de trein ?

en iemand reageerde op mijn woordspeling naar samson en gert
wctje....1x gedaan in coupe...maar toen kwam een oude vrouw binnen en zij viel bijna flauw...en sloeg toen mijn ex met haar tas
__________________
Hoe wil je je eitje? gekookt, gebakken of bevrucht?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 13:56
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
wctje....1x gedaan in coupe...maar toen kwam een oude vrouw binnen en zij viel bijna flauw...en sloeg toen mijn ex met haar tas
wctje lijkt me wat krapjes maar moet net kunnen denk ik, dat nooit gedaan
en tja in een coupe heb je altijd die kans natuurlijk !
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 18:16
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
een seksverhaal
Wut?
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Wie was die jongen

Er was een nieuwe jongen op school, hij lachte naar me, vond me een leuke meid. gaf me kriebels in mijn buik, Vroeg brutaal de kleur van mijn slipje, of ik een behaarde of een kale kut had. Ik vertelde hem dat ik geschoren ben, want ik ben heel open, geen taboes voor mij, hij zei dat hij me zo zou willen pakken. “En dan?”, vroeg ik hem…”wat dan..”
“Mag ik je pakken?,”
Wie was hij, deze knappe jongen die me zonder een spier te vertrekken me tegen de muur drukte en zo gauw binnen was, die een hand onder mijn rok taste alsof zich daar de oorsprong van alles bevond?
Die mij schrijlings op hem liet zitten, mijn benen achter zijn rug gevouwen, en me regelrecht op zijn schoot drukte
‘ik wil aan je likken’
Hij zei niet; Ik wil je likken.
‘Wil je aan me zuigen?’
Hij zei niet: wil je me afzuigen?
Het klonk allemaal rauw, wat de praktijk alleen maar beest achtiger maakte.
‘Niet ophouden’
‘Doorgaan’
‘Nog een keer’
Ik ging dicht tegen hem aan op de grond liggen, legde mijn hoofd op zijn onderbuik, mijn mond tegen zijn penis, een hand op zijn ballen en dutte even weg. Toen ik weer wakker werd met mijn gezicht tegen zijn penis, naam ik hem weer in mijn mond en zoog hem een paar keer zachtjes naar binnen met mijn tong. Ik voelde hoe hij opzwol en mij tot achter in mijn keel raakte. Ik streelde zachtjes over zijn ballen, likte eraan
‘Voel je dat?’ vroeg ik hem.
Hij kreunde alleen als antwoord. Ik likte langzaam over de volle lengte van zijn zwaar gespannen penis. ‘En dat?’
Nog een gekreun. Ik keek van onderen naar zijn gezicht, ik kreeg een wee gevoel in mijn buik van dat gezicht dat zo ver weg leek en tegelijkertijd niet dichtbij kon zijn. Ik legde mijn wang tegen zijn lul, toen mijn andere wang. Toen sloot ik mijn lippen weer om zijn eikel en liet hem langzaam in mijn mond glijden, mijn keel, tot ik er bijna van begon te kokhalzen. Zachtjes liet ik hem terug glippen om hem daarna nog weer dieper naar binnen te laten glijden, telkens een stukje verder. Oefening baarde kunst. Toen pakte ik hem in mijn linkerhand beet en bewoog mijn hand van bijna helemaal onderen tot bijna helemaal boven. Zo goed had ik een penis niet eerder beet gehad. Nat genoeg om soepel heen en weer te kunnen bewegen, stroef genoeg om weerstand te voelen.
‘Wat zeg je?’ Het leek alsof hij tussendoor iets zei over ‘melken’
‘Ga door, ga door’, hijgde hij, toen ik weer even naar hem keek.
Eerst heel langzaam en daarna steeds sneller trok ik hem af, terwijl hij lag te kronkelen en te kreunen, ik voelde aan de stuwing in zijn lul dat hij op het punt stond te spuiten. Ik had zijn lul liever in mijn kutje gevoeld….zijn lul diep in me, hoe ik op hem zit om hem te berijden, en hoe hij zich op me rolde, om me te bereiden, de missionaris, op zijn handen steunend om me in een onverwacht goeder tierende opwelling niet fijn te drukken, hoe zijn ballen tegen mijn billen ketsen….kortom de chemie tussen ons beiden…hem in me te voelen, …..
geil worden van deze verhaal :$
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 23:47
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Citaat:
1 koffie voor mevrouw.
Wel met melk en suiker
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 11:10
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
In de bioscoop helemaal achter in zitten, je wijffie vingeren onder haar rokje, en zij trekt mij af.....yes
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 00:48
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
‘En zou je mijn hoer willen zijn’, zegt hij
‘Mocht je willen dat ik je hoer was’ zeg ik, en ik probeer hem weg te duwen. hij is wel sterk
‘Laat me gaan.’ Probeer me uit zijn greep te ontworstelen, maar op de een of andere manier maakt dat juist, dat zijn hand tussen mijn benen schuift.
‘Kletsmat,’ mompelt hij. ‘Je vindt het echt geil,’ zegt hij toch nog verwonderd.
‘Ik ben altijd zo nat, hoor,’ beargumenteer ik.
‘Ik neem je mee, dat kan je alles met eigen ogen zien.’
Even weet ik niet wat hij bedoelt, denk ik dat hij niet kan bedoelen wat ik wil dat hij bedoelt, dus vraag ik; ‘Waarheen’
‘Naar de hoeren,’
‘Nee,’ antwoord ik onmiddellijk, vechtend tegen het magische gevoel tussen mijn benen. Voor een arrogante eikel is hij wel goed met zijn vingers.
‘Je bent wel perfers,’ zeg ik hijgend, en dat is weer mijn lievelingswoord. Hij vat het op als een belediging op, en dat was ook de bedoeling;’Lul niet. Ik weet dat je wilt.’ mompelt hij , ik wil toch voelen, ik trek de handdoek weg. Ik zie zijn pik, maar die is niet helemaal stijf. Wel enorm, dat gaat pijn doen. Ik durf hem even niet meer aan te raken en doe alsof ik op zijn been moet steunen.
Hij steelt het vocht uit over mijn kut.
‘Zijn hoeren veel beter dan gewone meisjes?’ Vraag ik, mijn stem piept raar door mijn onbeheerst gekreun.
‘Jij bent geen gewoon meisje Linda’, zegt hij zacht, en ik ga helemaal op in mezelf en kijk opzij, recht in zijn donkere ogen. Ik hunker........en hoor plots een radio, radio 538 tetterd de dj er op de achtergrond uit. Ik schrik wakker, badend in het zweet, kijk verschrikt naar mijn wekkerradio, waar één of andere nieuwe plaat van de dag uit galmd, weer gedroomd, vaag herinner ik me nog die éne opwindende erotische scene op tv gisteravond. over een dame van lichte zeden..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 15:37
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
In mijn dromen ik rij in een auto, en wordt tijdens het rijden lekker gepijpt door een lekkere meid. en tijdens het schakelen vergis ik me in de versnellingspook en verdwaald mijn hand onder haar rokje, en dan zegt ze Oh, joris wat doe je nu.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 15:03
UnlimitedUAV
Avatar van UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
‘En zou je mijn hoer willen zijn’, zegt hij
‘Mocht je willen dat ik je hoer was’ zeg ik, en ik probeer hem weg te duwen. hij is wel sterk
‘Laat me gaan.’ Probeer me uit zijn greep te ontworstelen, maar op de een of andere manier maakt dat juist, dat zijn hand tussen mijn benen schuift.
‘Kletsmat,’ mompelt hij. ‘Je vindt het echt geil,’ zegt hij toch nog verwonderd.
‘Ik ben altijd zo nat, hoor,’ beargumenteer ik.
‘Ik neem je mee, dat kan je alles met eigen ogen zien.’
Even weet ik niet wat hij bedoelt, denk ik dat hij niet kan bedoelen wat ik wil dat hij bedoelt, dus vraag ik; ‘Waarheen’
‘Naar de hoeren,’
‘Nee,’ antwoord ik onmiddellijk, vechtend tegen het magische gevoel tussen mijn benen. Voor een arrogante eikel is hij wel goed met zijn vingers.
‘Je bent wel perfers,’ zeg ik hijgend, en dat is weer mijn lievelingswoord. Hij vat het op als een belediging op, en dat was ook de bedoeling;’Lul niet. Ik weet dat je wilt.’ mompelt hij , ik wil toch voelen, ik trek de handdoek weg. Ik zie zijn pik, maar die is niet helemaal stijf. Wel enorm, dat gaat pijn doen. Ik durf hem even niet meer aan te raken en doe alsof ik op zijn been moet steunen.
Hij steelt het vocht uit over mijn kut.
‘Zijn hoeren veel beter dan gewone meisjes?’ Vraag ik, mijn stem piept raar door mijn onbeheerst gekreun.
‘Jij bent geen gewoon meisje Linda’, zegt hij zacht, en ik ga helemaal op in mezelf en kijk opzij, recht in zijn donkere ogen. Ik hunker........en hoor plots een radio, radio 538 tetterd de dj er op de achtergrond uit. Ik schrik wakker, badend in het zweet, kijk verschrikt naar mijn wekkerradio, waar één of andere nieuwe plaat van de dag uit galmd, weer gedroomd, vaag herinner ik me nog die éne opwindende erotische scene op tv gisteravond. over een dame van lichte zeden..
Rare dromen heb jij...
__________________
Get Hyper.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 16:06
Verwijderd
Ik fantaseer ook heel veel, maar meestal niet echt over seks. Meer over liefde en romantiek. Ik weet ook niet hoe het is om seks te hebben, daarom kan ik daar ook niet over fantaseren, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 19:00
Mati
Avatar van Mati
Mati is offline
Citaat:
‘En zou je mijn hoer willen zijn’, zegt hij
‘Mocht je willen dat ik je hoer was’ zeg ik, en ik probeer hem weg te duwen. hij is wel sterk
‘Laat me gaan.’ Probeer me uit zijn greep te ontworstelen, maar op de een of andere manier maakt dat juist, dat zijn hand tussen mijn benen schuift.
‘Kletsmat,’ mompelt hij. ‘Je vindt het echt geil,’ zegt hij toch nog verwonderd.
‘Ik ben altijd zo nat, hoor,’ beargumenteer ik.
‘Ik neem je mee, dat kan je alles met eigen ogen zien.’
Even weet ik niet wat hij bedoelt, denk ik dat hij niet kan bedoelen wat ik wil dat hij bedoelt, dus vraag ik; ‘Waarheen’
‘Naar de hoeren,’
‘Nee,’ antwoord ik onmiddellijk, vechtend tegen het magische gevoel tussen mijn benen. Voor een arrogante eikel is hij wel goed met zijn vingers.
‘Je bent wel perfers,’ zeg ik hijgend, en dat is weer mijn lievelingswoord. Hij vat het op als een belediging op, en dat was ook de bedoeling;’Lul niet. Ik weet dat je wilt.’ mompelt hij , ik wil toch voelen, ik trek de handdoek weg. Ik zie zijn pik, maar die is niet helemaal stijf. Wel enorm, dat gaat pijn doen. Ik durf hem even niet meer aan te raken en doe alsof ik op zijn been moet steunen.
Hij steelt het vocht uit over mijn kut.
‘Zijn hoeren veel beter dan gewone meisjes?’ Vraag ik, mijn stem piept raar door mijn onbeheerst gekreun.
‘Jij bent geen gewoon meisje Linda’, zegt hij zacht, en ik ga helemaal op in mezelf en kijk opzij, recht in zijn donkere ogen. Ik hunker........en hoor plots een radio, radio 538 tetterd de dj er op de achtergrond uit. Ik schrik wakker, badend in het zweet, kijk verschrikt naar mijn wekkerradio, waar één of andere nieuwe plaat van de dag uit galmd, weer gedroomd, vaag herinner ik me nog die éne opwindende erotische scene op tv gisteravond. over een dame van lichte zeden..
Je verhalen gaan achteruit
Met citaat reageren
Oud 11-04-2012, 15:50
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Shit?!....
Iedereen was al naar de volgende les, slecht cijfer, ik dacht misschien kon ik hem nog op andere gedachten brengen. mijn fantasie was op hol
Sorry, Linda ik hoorde je niet’
In mijn hart had ik gezegd: Oooh , ik wil je ballen in de palm van mijn hand voelen, ik wil voor je neerknielen en aan je zuigen tot je buiten zinnen bent', maar het was tenslotte op school en de leraar had mijn proefwerk nagekeken, dus ik zei " ik heb dat ene gedeelte niet helemaal af gekregen"
Hij keek naar me en fronste zijn wenkbrauwen, en ik wilde...nou ja in gedachte hoopte ik dat hij zijn hand onder mijn rokje stak en zou zeggen: kom maar hier meisje, laat me je kutje eens strelen, maar hij bleef zitten aan zijn bureau zei alleen;" dan heb je een probleem Linda"
Ik ving een vleugje van hem op, zo’n mengeling van half transpiratie- half afther shave.
Ik vroeg; "als ik dat andere stuk af had kunnen krijgen, had ik het dan wel gehaald?
Maar ik wilde liever dat hij zou zeggen: kom maar op mijn schoot zitten, ik heb zo’n ongelooflijke stijve, maar in plaats daarvan zei hij dat ik nu een veel lager cijfer zou krijgen en dat het ontzettend zonde zou zijn, om dat hij best tevreden was over mijn resultaten. En dat ik het wel zou kunnen …..bla, bla, bla.
‘Ik zal de volgend keer beter op de tijd letten’ zei ik toen, maar ik dacht; met jou zou ik ook wel verder willen gaan, ik zou mijn arm om je heen kunnen slaan als je naast mijn tafeltje staat, ik zou je gulp open kunnen doen, en mijn hand in je broek steken en........
"Ik weet het" zei hij, ‘regels zijn regels….’
‘Beslis maar’ zei ik, bijna zingend, nog half in gedachten verzonken.
Ik droeg een korte rok boven de knie met een split aan de zijkant en ik wist dat hij mijn bovenbeen kon zien als hij keek.
Ik bleef aan mijn tafeltje tegenover hem zitten, en schoof langzaam mijn éne been over de andere
.Ondeugend spreidde ik mijn benen een beetje, gunde hem een blik onder mijn rokje op mijn slipje, ik droeg een rood slipje, en hoopte dat hij er net als ik, aan dacht hoe hij zijn hand tussen mijn benen zou laten gaan, aan hoe mijn benen zich strak om zijn hand zouden sluiten en zijn hand vochtig zouden maken.
"Ik zal er naar kijken en over nadenken" zei hij,
"O, heb je dan naar me gekeken?",flapte ik eruit voor ik er erg in had, en ik begon te blozen.
Hij glimlachte naar me, kuchte en zei" Mmm,... Linda, dat zou niet professioneel zijn!
O, zeg ja, dacht ik, maar ik kon me nog net inhouden het niet te zeggen.
‘Zorg de volgende keer, dat je klaar komt, en nu vlug naar je volgende les, anders kom je te laat"
Ik kom altijd klaar en nooit te laat; dacht ik….
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 15:15
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Met buurmeisje winkelen, en dan past ze opwindende lingerie,,...Neuken in een pashokje van een warenhuis
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 07:30
Verwijderd
Afgetrokken worden zittend aan een tafeltje in een druk cafe. Zodat niemand het ziet maar spannend genoeg om de onderkant van die tafel onder te spuiten.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 11:15
Verwijderd
En wie gaat dat dan opruimen?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 12:18
Verwijderd
Citaat:
En wie gaat dat dan opruimen?
Fantasien zijn leuk zolang het een fantasie blijft. Ik denk dus niet dat iemand dit ooit hoeft op te ruimen.

Over opruimen fantaseer ik trouwens ook nooit.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2012, 15:09
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
O, jawel hoor, ook in een fantasie, want het fooien kleingeld was onder het tafeltje gevallen, en iedereen denkt dat het serveerstertje het kleingeld opraapt van onder het tafeltje maar ondertussen wordt ik heerlijk door haar gepijpt, en likt ze netjes alle gemorste restjes op....opgeruimt staat netjes..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 22:14
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Ja, vandaag kom je terug uit Afghanistan, ik ben zo ongeduldig
Gelukkig horen we snel dat jullie er aankomen, en het militaire vliegtuig gauw zal landen.
Ja daar ben je dan eindelijk. Na al die bla, bla, bla...., aan toespraken door de minister, en enkele hoogwaardigheid bekleders.
Lopen we langzaam naar de parkeerplaats van het vliegveld.
Snel fluister ik in je oor, dat ik nog even naar het toilet moet, ga je mee?
Hongerig kijk ik je aan. Als de laatste mensen vertrokken zijn, trek ik je mee naar de toiletten, niemand let op ons en ik trek je mee richting de dames toiletten. Als ik de deur van het krappe hokje sluit, voel ik de opwinding verder bezit van mij nemen. Mijn poes is nat van geil, 6 maanden is lang geleden. Langzaam trek ik je hoofd naar me toe en we tongzoenen heftig, ik trek je camouflage shirt uit en kan het niet laten je tepels even te likken je handen zoeken de haakjes van mijn bh. Snel volg je andere camouflage kleding.
‘laat me eerst je kutje voelen, is je kutje kaal?’ fluister je. Als ik ondeugend knik, duw je me hard tegen de wc deur, trekt mijn rokje omhoog schuift mijn natte string op zij, en glibber je weg tussen mijn lipjes die zo nat zijn dat het geil bijna langs mijn benen loopt. Je fluistert dat je geil van mij wordt en dat je me nu wil nemen in mijn soppige kutje, je ontploft bijna! Even geef ik toe aan je heerlijke vingers.
‘Ik ga je lekker pijpen, lekker ding’ fluister ik in je oor.
Ondeugend lik ik je ballen en sla je penis over. Dan houd ik het niet meer en pers je stijve tussen mijn lippen. Kreunend stoot je in mijn mond. Even laat ik je gang gaan. Probeer je stoten op te vangen. Dan neem ik de leiding weer en lik en zuig lustig aan je staaf. Zo diep mogelijk probeer ik je in mijn mond te nemen, en ik kokhals even. Ik sabbel en knabbel aan je pik aan je gekreun en schok bewegingen merk ik dat je geniet, en snel gaat komen. Je kreunt dat je gaat komen, en dat ik je lekker pijp.
Je wilt het laatste stukje met je hand mijn werk over nemen, maar ik duw je ongeduldig weg. Ik wil je zaad proeven, je smaak weer in mijn mond hebben, je leeg zuigen! Ik pijp je intensief verder en laat mijn hand je voorhuid op en neer bewegen. Je houd je adem in en kreunt. Ik voel je erectie harder worden en dan spuit je jou hete zaad mijn keel in en daarna op mijn tong. Je komt zo intens klaar dat je trilt en tegen de toiletdeur zakt. Snakkend slik ik het witte goedje door en lik je pik weer helemaal schoon.
Ik kom overeind en sla mijn armen om je heen
‘Welkom thuis, soldaatje.’
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 17:38
Verwijderd
Weet iemand nog ge*le seks verhalen?

Alvast bedankt.

XxX
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vertel hier je sexverhaal
Neverdone
3 08-01-2013 13:32
Beleidszaken hoek voor seksverhalen
108934RS
3 26-11-2012 17:33
Beleidszaken Topless foto's beleid
Dark Phoenix
95 09-09-2012 17:15
Seksualiteit Kijken jullie wel eens porno?
Lovedrunk
104 01-09-2012 20:08
Seksualiteit Voorkomen in een seksverhaal
Marloesjoe
30 19-02-2012 18:24
Seksualiteit Onderwerp in seksverhaal
Marloesjoe
3 04-12-2011 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.