Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2013, 16:12
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Hallo!

Ik ben een achttienjarige meid, die nog nooit seks heeft gehad.
Ik heb wel al enkele relaties gehad toen ik 15-16 was, maar dat draaide nooit uit op de penetratie. Wel alle andere dingen overigens.
Het feit dat ik nooit seks heb gehad met mijn liefje, komt denk ik doordat mijn vier jaar oudere zus mij steeds vertelde dat ik er niet te snel aan moest beginnen, dat ik er anders spijt van zou hebben. Ik heb haar raad dus duidelijk opgevolgd.

Nu ben ik vrijgezel, maar ik heb wel vaak zin in seks.
Vooral als ik heb gedronken.

Een van mijn beste vrienden, die een jaartje ouder is, zit in hetzelfde schuitje.
Ook hij heeft nog nooit seks gehad, maar wil dit wel. Graag.
Nu moet je weten dat die jongen en ik soms op feestjes zoenden, wetend dat dat puur voor de lol was. Het is iets leuks en goede afspraken maken goede vrienden, nietwaar?

Hij zit op kamers in een andere stad.
Net zoals ik in de zomer eens heb gedaan, ging ik opnieuw bij hem langs om bij te praten en een stapje in de wereld te zetten. Ik had mezelf voorgenomen niet opnieuw met hem te zoenen, omdat het anders de zoveelste keer op rij is dat dat gebeurt en ik wou er geen gewoonte van maken.
Oké, we hadden een leuke tijd en begonnen te drinken. Toen begon het allemaal met opnieuw het onschuldig zoenen, maar daarna liep het een beetje uit de hand. Ik werd geil en hij ook. We begonnen elkaar uit de dagen: hij mocht tien seconden mijn borsten zien als ik tien seconden zijn penis zou zien.
Nu klinkt dit wat kinderachtig, maar op dat moment was het alleen maar 'logisch' en grappig.
Na een tijdje deden we meer en waren we op het punt seks te hebben.
Alleen had ik mijn pil afgelopen dagen niet goed genomen en hij had geen condooms bij.
De echte seks gebeurde dus niet.
De volgende ochtend leek ik de persoon die zich het meest van het incident aantrok.

Nu heb ik het gevoel dat er iets is veranderd tussen ons.
Het is moeilijk om friends with benefits te zijn, want er komt zoveel bij kijken.
Ik had hem gisteren aan de telefoon, omdat we die avond naar een concert zouden gaan (uiteindelijk heb ik afgezegd, omdat ik plots ziek werd) en hij deed heel normaal, maar dat maakte mij boos. Gefrustreerd.
Ik ben tegelijk boos op hem, maar toch mis ik hem.
Als ik er soms aan terugdenk, schaam ik mij of voel ik mij vies. Dat ik niet gewoon effe kon wachten tot ik een 'vaste relatie' heb. Of is dat niet meer van deze tijd?

Mijn vriendinnen aan wie ik het heb verteld, reageren heel positief op de situatie. Ze vinden het goed dat mijn behoeftes ook eens bevredigd kunnen worden, maar ze waarschuwen me wel voor de eventuele gevoelens die ermee gepaard kunnen gaan.

Ik heb niet echt een vraag, maar toch wilde ik dit graag met jullie delen.
Niet omdat dat ik er trots op ben, maar omdat ik me afvraag of iemand van jullie dit ook eens heeft meegemaakt. En wat jullie hiervan vinden.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 16:58
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
ik heb wel eens een meisje gehad waarmee ik alleeb seks had een paar keer per week. verder niks. of in ieder geval af en toe samen weg ofzo. afgesproken dat aks een van ons een relatie kreeg dat het dan klaar was. uiteindelijk na een jaar kreeg ik een vriendin. nog een paar keer seks gehad en toen klaar. heb haar daarna ook niet echt meer gesproken.

dus doe lekker waar je zin in hebt. en voel je er zeker niet schuldig over. doe je eerste keer niet met een totaal onbekende. maar dit zou prima kunnen hoor.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 17:06
Verwijderd
Hmmm dat je boos word omdat hij normaal reageerd...ben je misschien meer voor hem gaan voelen dan vriensschap?..
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 17:10
Verwijderd
Ik lees vooral een hoop vrouwenretoriek. Vooral dat boos worden om niets. Seks is maar seks, als je er zoveel zin in hebt moet je het gewoon een keer proberen. Dat je een relatie moet hebben om van seks te genieten is vooral een preutse emotie die we onszelf aanpraten.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 22:08
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Niks mis met seks voor de seks. Kan erg leuk en spannend zijn. maar probeer eens voor jezelf na te gaan waarom je boos oo m bent, is daar wel een reden voor?
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2013, 12:33
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Als jullie er allebei plezier aan beleven en er geen valse verwachtingen zijn (zoals eigenlijk een relatie willen) dan is er niets aan de hand. Maar zodra één van de 2 verliefd wordt kan het lastig zijn. Als je daar mee kunt leven: go for it. Maar als je je steeds rot voelt achteraf, dan moet je bij jezelf de afweging maken of dat het wel waard is.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 09-11-2013, 17:01
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Bedankt voor de reacties! Deze woorden waren denk ik juist die woorden die ik nodig had.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2013, 02:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je moet inderdaad lekker doen wat je wil, je hoeft niet per se een relatie te hebben om seks te hebben, maar doe dit dan wel nuchter. Je onthoudt je eerste keer altijd, dan lijkt het me verstandig dat je die beslissing maakt omdat je het wil en niet omdat je dronken bent en jezelf niet meer in de hand hebt of helder kunt denken. Of dat je wakker wordt met een enorme kater en hetzelfde vieze gevoel hebt, in combinatie met spijt. Dat klinkt misschien stom en ouderwets en wellicht preuts, maar de eerste keer is niet zomaar iets. Vind ik dan.

Maar als jullie allebei willen en jullie denken niet dat het ongemakkelijk wordt (want je wil geen vriend kwijt raken om seks), én als jullie inderdaad duidelijke afspraken maken over gevoelens en alles, dan zie ik geen probleem.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 21:00
Raptor
Avatar van Raptor
Raptor is offline
Ik heb op dit moment ook een fuckbuddy, gewoon goede afspraken maken.
Bijvoorbeeld dat als een van de twee een relatie krijgt het ophoudt en dat je allebei je bek houdt.
__________________
Skydive = my life
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #95.1
Spelleider
500 27-11-2013 20:13
De Kantine De dames van DK zijn hitsaaig #928
Martiño
501 25-03-2010 22:31
De Kantine Weerwolfspel #53
Verwijderd
500 16-11-2008 18:32
Liefde & Relatie de voordelen van het single zijn
igfy
63 10-04-2007 14:35
Algemene schoolzaken Arrest 13 mrt 1987
synclinorium
6 07-11-2005 17:14
Liefde & Relatie Wanneer ben je populair?
Verwijderd
15 16-09-2002 19:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32.