Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2002, 12:29
Marlous
Avatar van Marlous
Marlous is offline
Of dragen ze nog steeds hun broeken van 10 jaar geleden?

Mijn ouders zijn wel bij de tijd al zeg ik het zelf Ja, ze zien er leuk uit voor hun leeftijd
__________________
You're just insane.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2002, 12:32
mandarijn
Avatar van mandarijn
mandarijn is offline
mja, mn vader ziet er al 10jaar hetzelfde uit: spijkerbroek en trui of tshirt
mn moeder ziet er wel altijd leuk uit, voor een moeder, als ik het zo een beetje vergelijk met andere vrouwen van haar leeftijd.....
__________________
We should have each other to tea. We should have each other with cream.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 12:57
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
moeder ziet er altijd wel leuk uit (omdat ik meestal met haar kleren ga kopen, worden het niet van die oude-wijfen-kleren
en mn vader zie ik eigenlijk alleen maar in werkkleding , dus dat hoeft niet zo mooi te zijn..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 13:12
Klaine Je
Klaine Je is offline
mijn pappie loopt bijna alleen maar in pak of half pak (dus zonder jasje) en mijn moeder... ook niet echt mijn smaak

haar shirt in haar rok stoppen, nou nee
__________________
*how can hell be any worse when life alone is such a curse?*
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 13:16
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Mijn vader leeft niet meer,maar droeg echte herenkleding,pantalons met zo'n vouw erin,bootschoenen en een overhemd en trui.
Mn moeder droeg en draagt vanalles,ze combineert werkelijk alles..dus ja ik kan zeggen dat ze met dr tijd meegaat want ze draagt wel degelijk kleding die in is,maar combineert het dan met een vreselijk oude batik broek ofzo.
Ik kan me geen andere kledingstijl bij hun indenken,het past(e) bij ze
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:06
Fr@ukje
Avatar van Fr@ukje
Fr@ukje is offline
Mijn ouders zien er echt helemaal naar mijn smaak uit. houd ik wel van
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:07
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
ja mijn ouders lopen eer wel modebewust bij. Ze zijn beide ontzettende fan van MEXX en hebben daar dan ook veel kleren van. Soms vind ik ze wel iets te hip. Mijn moeder bevoorbeeld had een t-shirt met een of andere hele lelijke print gekocht. Zag er echt niet uit, ze is 48! Maar daar kwam ze toch ook wel achter dat ze hem niet echt leuk vond!
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:11
Verwijderd
Mijn moeder wel en mijn vader niet echt, alleen qua kleuren wel... mijn vader ziet er uit als Jort Kelder (qua kleding dan) en zo ziet hij er al minstens 18 jaar uit...


Alex
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:13
just.a.girl
just.a.girl is offline
mijn moeder wel jah,heeft best veel kleren van mexx enzo.m'n vader minder,hij heeft ook nooit zin om naar de stad te gaan.maar toch best goed gekleed als k naar andere ouders kijk.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 16:22
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
ja een beetje, maar vooral door onze invloeden..

ik haat hippe ouders, bahh; veel te gemaakt ziet dat eruit, ze zijn te oud voor hippe kleding..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:38
Li
Avatar van Li
Li is offline
ja, mooie kleding, juiste merken en kleuren
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:52
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
mijn paps zit in zijn midlifecrisis en draagt dus nu constant zwart en zonnebril. de al pacino look met bijpassende vrouwen e.d.

tis wel sexy vink
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:54
de
de is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
pantalons met zo'n vouw erin...
uhmm, bandplooi
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:55
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
mijn vader is tegenwoordig verstandig en vraagt ons om advies, en mijn moeder heeft altijd al erg met de mode meegelopen...

__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:58
Verwijderd
mijn vader..hihi



ps. normaal draagt ie niet zulk soort truien hoor
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:59
Nanaki
Avatar van Nanaki
Nanaki is offline
was mijn vader maar zo modebewust
__________________
I am the pill they use to fill your suicide machine
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 21:06
Verwijderd
hell yeah

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 21:31
Penelopeia
Penelopeia is offline
mwah, mijn mams heeft wel smaak..we zoeken overal altijd precies dezelfde dingen uit, das wel gunstig..want dan betaalt zij zeg maar, en draag ik het

en verder zorgt mijn mams er ook voor dat mn paps er fatsoenlijk bij loopt..hij zal uit zichzelf namelijk niet snel zeggen dat hij iets nodig heeft ofzo. maar toch heeft hij wel smaak; hij zoekt wel de mooie blousjes en polo's eruit naar mijn idee..

ja, mijn ouders kunnen er wel mee door maar ben blij dat ze een beetje van klassieke mode houden en niet zo superhip zijn ofzo, dat lijkt me niks namelijk.

__________________
geniet eens even
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-04-2002, 00:23
brightness68
brightness68 is offline
mijn ma is bijtijds
ze draagt omslagbroeken yeah
__________________
<~*love me, hate me, ..... they don't know who i am....*~> ik ben ZIJN smatje, LB... : )
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 09:45
Verwijderd
Mijn moeder wel, maar dan niet zo truttig ofzo, maar mooie kleding..

mjin vader,. jah hij is schilder [geen huizen, maar schilderijen ]
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 15:18
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
muahahahahhaha
neeeeeeeeeeeeeeehhh helaaz niet...naja me ma tegenwoordig wel iets meer maar eigluk gewoon nie, en me pa tja laat ik t daar nie over hebben whaha
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 15:54
Verwijderd
jah, zijn ze wel.. daarom hebben ze denk ik ook de meeste problemen met mijn kledingstijl, elk nieuw kledingstuk is een oorlog op leven en dood, aangezien zij het altijd vreselijk vinden

ben niet zo modebewust, en om een 1 of andere reden komen mijn kleertjes niet in de mode
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 16:00
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Mijn moeder op zich wel, ze heeft wel jaren dezelfde stijl, maar wel een mooie ( veel wijde broeken en dingen, je ziet er wel meer vrouwen mee die zich schamen voor hun figuur )

Mijn vader vrij standaard. Naar z'n werk een pak, thuis meestal een Dockers broek, of iets soortgelijks.
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 18:19
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Penelopeia schreef:
mwah, mijn mams heeft wel smaak..we zoeken overal altijd precies dezelfde dingen uit, das wel gunstig..want dan betaalt zij zeg maar, en draag ik het

en verder zorgt mijn mams er ook voor dat mn paps er fatsoenlijk bij loopt..hij zal uit zichzelf namelijk niet snel zeggen dat hij iets nodig heeft ofzo. maar toch heeft hij wel smaak; hij zoekt wel de mooie blousjes en polo's eruit naar mijn idee..

ja, mijn ouders kunnen er wel mee door maar ben blij dat ze een beetje van klassieke mode houden en niet zo superhip zijn ofzo, dat lijkt me niks namelijk.

Zelfde geldt voor mijn ouders

__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 20:47
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Klassiek & mooi! Helemaal mijn smaak. Later loop ik er waarschijnlijk ook ongeveer bij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2002, 20:58
Mutsjuh
Mutsjuh is offline
Nou ik mag nie klagen over me ouders.. Me mams koopt in de dezelfde winkels als mij me kleren.. echt leuk loop je samen met je moeder een jongere winkel in en loop je er weer uit allebei tassen vol met kleding.. Soms is ze ook wel iets te hip koopt ze kleren die ik wil kopen ... met me Pa ga mee winkelen (3x ofzo per jaar) en dan koopt ie ook best wel kleding waarin me broers ook zouden kunnen lopen alleen me broers kopen merkkleding en me pa komt kleding bij de HIJ ofzo... hij heeft een brunottiejas erg cool want er lopen hier ook jongens van mij leefdtijd in..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 22:29
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Mijn moeder geeft echt geen kont omdat soort dingen en mn pa leeft al helemaal in zn eigen wereldje
Laatst had ik een keer een optreden van zangles. Ik had me niet echt bijzonder aangekleed, gewoon casual en op mn gemak. Komt ie aanzetten met een of ander wazig glitterding...'want ik had me toch echt wel wat hipper kunnen kleden'


Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 23:36
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Mijn moeder denkt altijd dat ze hip is.. maar k vin zelf dat ze er niet uitziet

En mijn vader is zo'n ik-loop-alleen-maar-in-kostuums-rond mannetje

Als k met mijn moeder naar de winkel ging vroeger (ik zoek dus nu fijn mijn kleertjes zelluf uit. Ik ben wel goed maar niet gek )
Zocht ze altijd van die zwaar tuttige dingen uit, en k kreeg op n gegeven moment heel andere interresses dan zij, dus dat ging noga botsen

Nah..

Mijn ouders zijn dus echt modebewust... NOT!!!!

Greetz

Lau

__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 14:22
toothy
toothy is offline
mjin pap en mam zijn wle van deze tijd mam had laatst een hele hippe broek gekocht een die boven strak is en onder wijd vonk opzich wel hip stond haar wel..
__________________
....~~..................................................................................~~........
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 16:46
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
mijn ouders zijn over het algemeen niet helemaal wijs ze zijn niet hip, totaal niet...
mn pa loopt met van die geripte broeken die afzakken, en hawaii shirtjes en zon ik-ga-op-survival-bodywarmer en groene vissershoedjes (zie hieronder, let niet op het rare wijf ernaast )
__________________
chaos!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 16:48
french kiss
Avatar van french kiss
french kiss is offline
Citaat:
Marlous schreef:
Of dragen ze nog steeds hun broeken van 10 jaar geleden?

Mijn ouders zijn wel bij de tijd al zeg ik het zelf Ja, ze zien er leuk uit voor hun leeftijd
mijn ouders zijn alles behalve modebewust!!!
soms valt ut wel mee (met de nadruk op SOMS) maar meestal zon totaal-geen-stijl-hebbende broek met t-shirt dat er alles behalve bij past (nou gaat ut over men ma) en men pa heeft meestal jeans (buin of zwart ofzo) aan met trui van zen werk ...dat valt wel mee ,maar in de zomer...
__________________
xxX Kusje hier Kusje daar Kusje overal Xxx || Hybrid is mijn neefjuh X ||
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 16:49
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Zijn jouw ouders een beetje modebewust?
hmzz... *kijkt naar dr vader* hij draagt nu een spijkerbroek, een trui en daaronder een geblokt bloesje en donkerblauwe sokken.. o wacht.. dat hadden we gister ook, alleen dan andere kleuren.. niet erg dus, ma ja laat m lekka als dat nou lekka zit mn mam is best wel modebewust, maar mn tante nog meer, die draagt echt coole kleren
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 17:03
morwen
Avatar van morwen
morwen is offline
me ma wel, me pa niet
__________________
No.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 17:22
scala
scala is offline
moehah kvroeg aan me vader zonet of hij zichzelf modebewust vond..."nee natuurlijk niet"
Anyway m'n vader is het idd niet. Op zich heeft hij wel redelijke kleren aan maar et kan beter en thuis loopt ie er echt soms als een ****
M'n moeder is juist heel koel qua kleren niet truttig of saai, maar echt leuke en mooie kleren. Ze probeert ook verschillende dingen, kleuren en kettingen enzo.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:21
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
hmz, mn moeder gaat wel mn vader absoluut niet!!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:51
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
mijn ouders en modern..........whahahahahahaha!!!!
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-04-2002, 19:54
de
de is offline
vader:

meestal dockers+overhemd

moeder:

veel khaki broeken en roze bloesjes

dus best redelijk modebewust...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 21:36
eden6
eden6 is offline
Mijn ouders zijn niet bepaald modebewust... mn pa draagt wat ie zelf leuk vind, meestal casual. Mn moeder houd wel rekening met kleurtjes die "in" worden enzo maar niet extreem. Toonbaar, maar niet mijn stijl...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 10:24
feline
feline is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
hell yeah

Whahahaha, prachtig !
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:33
Verwijderd
hehe, nu hopen dattie em pakt.. [img] doettet niet [/img] neej

mmz even langs endoria dan maar..



dat zijn dus mijn pappa en mamma

Laatst gewijzigd op 08-04-2002 om 17:49.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:51
Verwijderd
*sorry voor het verpesten van de layout*

heb die foto al heel lang niet gezien, vandaar
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:54
punkyfish
punkyfish is offline
mijn vader loopt alleen in trainingspakken rond, aangezien hij tennisleraar is. als hij geen les hoeft te geven en we moeten ergens heen (2 à 3 dagen per jaar), dan trekt hij een spijkerbroek met een geruite blouse aan. zo ongelooflijk geweldig modebewust... achja. het boeit hem niet, en het boeit mij ook niet hoe hij er bij loopt. iedereen vindt hem eng...

mijn moeder heeft altijd blauw aan. ze houdt van blauw, ze is blauw. vroeger liepen mijn zus en ik ook altijd in blauw hmmz, mijn zus nu zelfs ook nog, maarja, daar ging het niet over. mijn moeder draagt van die wortelbroeken, stretchbroeken die onderaan smal zijn. ze heeft bootschoenen en van dat soort dingen. ze draagt vaak blouzen, eventueel met een trui er over. paar maanden geleden wou ze een oilily-sjaaltje, maar dat moest ik gaan kopen, dus dat is er nooit van gekomen nja.

niet echt modebewust dus, ze draagt gewoon blauw jaar in, jaar uit. haar kleren gaan heel lang mee en is helemaal trots als ze weer eens iets nieuws heeft gekocht .
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:01
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Mijn ouders niet echt. Gewoon een simpele broek met daarboven een trui of een blousje (en mijn vader een overhemd) Soms een t-shirt. Niet echt iets bijonders.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:05
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
OMG mijn moeder zat gisteren in de tuin te zonnen met een GIGANTISCHE paarse vlinderbril op dr snoet. T zag er echt niet uit gewoon. Maar das ook wel weer leuk, dat t haar lekker nix kan schelen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:15
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Mijn vader draagt zegmaar kantoorkleding, maar niet zo net dat hij overhemden enzo draagt.
Gewoonnette truien met een V-hals, en van die zwarte gaatjes schoenen
Mijn moeder droeg vroeger echt de gekste dingen, gewoon niet te beschrijven..Ze had echt overal schijt aan, best coel wel
Toen ik ongeveer 12 werd begon ik me er voor te schamen en te zorgen dat ze andere kleding aantrekt. Nu is het gewoon ..tja..hoe zeg je dat, niet opvallend ofzoo
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:43
heavinly
heavinly is offline
nee eigenlijk niet zo.. mn moeder kwam laatst trouwens wel thuis met zo'n super wijde broek, echt heel gaaf (ik wil m ook, maar kan m niet in mijn maat vinden en dan heeft mn moeder m dus wel). Verder heeft ze vaak dingen aan waarvan ik denk: uhm, mam.. doe ns wat anders aan.. maar dat mag ik dan weer niet zeggen van 'r.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:46
Stiflif
Stiflif is offline
M'n vader draagt gwne jeans me hemden... en stomme truien... meestal zijn die truien gwn een kleur, maar ze zijn zo... zo... stom en saai...
Mijn moeder valt nog wel mee... draagt meestal ook gwne spannende jeans me t-shirtjes osso... ze is weg van die wijde broekuh die ik soms draag, maar ze durft er aar wel zo geen te kopuh... sjah...

-xxx-
Stiflif
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:53
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Redelijk.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:52
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
mijn ma is modebewust (een beetje té type : 30 paar schoenen enz ) en m'n pa heeft denk ik nog niet eens door dat de mode van 30 jaar gelede VERANDERD is
__________________
My imaginary friend thinks you have serious problems....
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:01
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
eztah schreef:

Mijn moeder droeg vroeger echt de gekste dingen, gewoon niet te beschrijven..Ze had echt overal schijt aan, best coel wel
Toen ik ongeveer 12 werd begon ik me er voor te schamen en te zorgen dat ze andere kleding aantrekt. Nu is het gewoon ..tja..hoe zeg je dat, niet opvallend ofzoo
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.