Oud 22-03-2008, 18:36
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Waarin uit dat zich? Is je kamer een rotzooi of splinksplinter schoon? Hou je altijd alles netjes bij in een agenda of ben je een rommelkont? Wat vind je omgeving daarvan? Vind je het zelf ook wel eens lastig?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.

Laatst gewijzigd op 22-03-2008 om 19:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2008, 18:42
Verwijderd
Ik schijn een perfectionist te zijn, in veel dingen. Maar dit is meer in het uitvoeren van dingen/opdrachten en spelen van rollen etc. Ik zit niet stil tot het helemaal goed is. Verder ben ik dan wel weer een chaoot met mijn aantekeningen enzo. Mijn agenda staat niet heel vol, omdat ik in mijn hoofd best gestructureerd ben (denk ik), ik onthoud alles zo wel.

Trouwens, 'splinksplinter schoon'?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 19:07
Cesar
Avatar van Cesar
Cesar is offline
Op werk ben ik heel netjes als het gaat om het maken van verslagen/opdrachten, noteren van informatie enz. Dingen waarbij iemand iets van je verwacht. Ik dubbelcheck altijd alles. Soms maak ik me er zelf een beetje gek mee.

Orde houden ben ik heel slecht in. Ik heb ook hekel aan papiertjes. Als er iets wordt neergelegd op mijn bureau, verstop ik het automatisch
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 19:09
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Vind je het zelf ook wel is lastig?
Aangezien het nu al honderd keer gezegd is en Kazet het zelfs in zijn handtekening heeft staan: eens.

Verder ben ik ontzettende gestructureerde chaoot.

Edit: aanvulling: ik ben ook een keer een perfectionist genoemd.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"

Laatst gewijzigd op 22-03-2008 om 19:25.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 19:15
Verwijderd
Ik ben zo perfectionistisch als maar zijn kan en dat vaker gruwelijk irritant dat nuttig. De laatste paar jaar laat ik wel een wat dingen varen probeer ik me wat relaxter op te stellen, in sommige dingen ben ik sowieso wat makkelijker, maar over het algemeen zit het er nog goed in en merk je het aan alles. Wat ik doe/maar/schrijf is dan ook bijna nooit goed genoeg, althans niet van te voren. Pas als ik weer eens een belachelijk hoog punt binnen heb voor een schrijfopdracht, of van alle kanten bevestigd krijg dat ik iets goed deed, denk ik er weer aan dat ik bepaalde dingen juist heel goed kan.
Mijn kamer is heel netjes, maar ik heb vrij veel spullen in een kleine ruimte, dus als ik het niet bijhoud is het binnen no-time een enorm zootje.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 19:28
Verwijderd
Ik ben heel perfectionistisch, maar alleen bij dingen die ik echt belangrijk of leuk vind of als ik iets voor iemand anders moet doen. Bij brieven en e-mails heb ik het bijvoorbeeld heel erg, zelfs als het maar drie regels zijn controleer ik wel 10 keer of er geen domme dingen in staan. Maar dingen waarvan ik denk dat ik er minder of niet persoonlijk op beoordeeld word raffel ik af. Veel opschrijven in mijn agenda doe ik niet, want de meeste dingen kan ik wel onthouden en als ik het niet onthoud is het ook niet van belang. Mijn kamer is normaal gesproken trouwens een grote teringzooi.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 20:19
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik ben een perfectionist.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 20:26
Verwijderd
Ik vind al die woorden niet echt bij me passen. Anderen zullen mij wellicht een chaoot vinden maar ik vind dat zelf wel meevallen, mijn denkpatronen zijn niet echt chaotisch volgens mij, tenzij het weer eens letterlijk in mijn bol geslagen is :')
Ik ben meer heel lui waardoor er chaos ontstaat (met name in de huishouding). Afspraken zet ik altijd in mijn agenda en kom die bijna altijd na.
Ik word er wel gek van dat ik zovaak dingen kwijt ben.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 20:59
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik ben chaotisch. Mijn bureau is meestal een troep, omdat ik van heel veel dingen denk 'oh, dat moet ik bewaren, ik leg het wel even hier neer'. En heel vaak lees ik in de bus een Metro ofzo, die ik dan niet uitkrijg, en dan denk ik 'die bewaar ik, dan heb ik volgende busreis weer iets te lezen', of er staat iets in waarvan ik denk dat ik het wil bewaren, waardoor ik heel veel oude Metro's en Spitsen heb die ik nergens kwijtkan.

Ik schrijf zelden iets op in mijn agenda, ga er altijd vanuit dat ik het wel zal onthouden, ookal weet ik dat dat lang niet altijd zo is. Meestal ben ik voor het kijken wanneer ik wat moet doen aangewezen op mijn mailbox, mijn rooster en mijn telefoon. Nu gaat dat trouwens beter, want ik ben de plannerfunctie van mijn mobieltje gaan gebruiken.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 21:03
Verwijderd
Perfectionistisch tot het uiterste.

Mijn kamer is meestal redelijk schoon, en ALTIJD georganiseerd anders voelt het alsof het in mijn hoofd een warboel word. Ik maak lijstjes en hou een agenda bij, alles word bij mij zorgvuldig uitgepland, in ieder geval in mijn hoofd en als het even kan ook op papier. Mijn hoofd maalt 24/7 met van alles. Ik ben altijd bezig met plannen maken, dingen verbeteren en lijstjes afwerken tot perfectie.

Mijn omgeving ziet dat en weet dat ik meestal dingen voor mekaar heb, en ik word ook vaak aangesproken om dingen te onthouden en te regelen en uit te zoeken of nieuwe dingen en manieren te bedenken om iets te doen. Mijn zusjes vinden dat ik soms TE ben, want het zijn zelf rommelkonten... en ik hou gewoon van netjes.

Het is een beetje een moeilijke karaktertrek, ik kan er ook heel erg druk door worden en als je dan niet weet hoe je met mij om moet gaat dan kan het soms vervelend zijn. Ik vind dit zelf ook vervelend soms.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 22:52
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Perfectionistisch qua studie (7,5 herkansen om 'n 8 te halen bijv.), chaotisch qua sociale contacten (telefoon niet opnemen of na 2 weken pas terugmailen bijv.) en netjes qua huishouding (wekelijks m'n kamer vegen en dweilen en al m'n spullen hebben hun eigen vaste plek).
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Perfectionistisch qua studie (niet stoppen voordat je een goed gevoel hebt), chaotisch qua sociale contacten (telefoon niet opnemen of na 2 weken pas terugmailen bijv)
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 23:16
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik ben heel chaotisch en dat merk je in alles wat ik doe.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 23:52
Verwijderd
Geen van de drie. Ik ben vooral lui.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 01:13
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
ik ben een chaoot, maar kan me ook wel vinden in Kazet's antwoord.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 01:50
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Geen van de drie. Ik ben vooral lui.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 02:00
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik ben vooral erg chaotisch in m'n hoofd. Maar ik vind het juist erg vervelend als er erg spullen op m'n bureau zijn. En ook als ik veel tabbladen open heb staan in FF of veel vensters open, vind ik ook altijd vervelend.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 09:53
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik kom vaak heel chaotisch over omdat mijn kamer vaak een puinzooi is, en ik vergeet vaak dingen te doen omdat ik ze niet in mijn agenda opschrijf.
Ik ben eigenlijk in vrijwel niets perfectionistisch, héél soms met tekeningen maar dat vaak ook niet, alleen als ik er zin in heb. Sommige mensen vinden me daar wel perfectionistisch ben, maar dat komt omdat degene die tekent veel hogere eisen aan zichzelf stelt dan de rest. Als ik dan wat "af" noem is dat vaak gewoon omdat ik dan geen zin meer heb om er verder aan te werken.
Ik denk dat ik perfectionistischer ben met het schrijven van verslagen enzo, dan kan ik heel erg mierenneuken.
Voor de rest is het in mijn hoofd vooral netjes, ik weet meestal alles wel te vinden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-03-2008, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Ik kom vaak heel chaotisch over omdat mijn kamer vaak een puinzooi is, en ik vergeet vaak dingen te doen omdat ik ze niet in mijn agenda opschrijf.
Ik ben eigenlijk in vrijwel niets perfectionistisch.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 17:42
Verwijderd
Ik ben chaotisch en lui. Gelukkig is de chaos voor mezelf gestructureerd.
Ik hou wel een agenda bij sinds dit jaar doordat ik vaak een aantal afspraken per dag heb

Laatst gewijzigd op 23-03-2008 om 19:38.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 17:46
Krynn
Krynn is offline
Ohhh dit:

Citaat:
... Ik schrijf zelden iets op in mijn agenda, ga er altijd vanuit dat ik het wel zal onthouden, ookal weet ik dat dat lang niet altijd zo is. Meestal ben ik voor het kijken wanneer ik wat moet doen aangewezen op mijn mailbox, mijn rooster ...
En dat weet iedereen wel van me.

M'n kamer is een rotzooi, maar ik kan alles vinden, dus eigenlijk is-ie netjes. Ofzo.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 19:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Alledrie.

Ik ben perfectionistisch als het aankomt op studie en werk. Dit betekent direct dat ik ook netjes ben, anders komt er niks van terecht. Ook afspraken met vriendinnen enzo gaan overzichtelijk in een agenda.
Maar als het gaat om mijn eigen onzinnige bezigheden kan ik chaotisch zijn. Ook als je mijn kamer ziet
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 17:36
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
het huis houd ik graag netjes.
ik lééf met een agenda.
maar dat zegt niet dat ik dus geen chaotisch persoon ben --> juist wel, ik heb het nodig dat alles opgeruimd en geordend is, anders wordt ik echt gek
en verder ben ik ook perfectionistisch idd. al is dat wel minder geworden
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 08:45
Verwijderd
ik ben chaotisch (zie mijn posts), netjes (zie me eens werken) en perfectionistisch (zie mijn opdrachten voor school). erg lastig te combineren moet ik eerlijk zeggen. zo kan ik vaak pas ergens echt aan beginnen als verder alles in huis gedaan is, anders heb ikgeen rust in mijn hoofd. dankzij mijn chaotische geest en luiheid en perfectionisme komt het er echter op neer dat het nooit echt netjes is, omdat ik weet dat ik het meestal niet afkrijg en dan vind ik het de moeite niet. een half opgeruimd huis is nog steeds een zooitje
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 09:10
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
ik ben chaotisch (zie mijn posts), netjes (zie me eens werken) en perfectionistisch (zie mijn opdrachten voor school). erg lastig te combineren moet ik eerlijk zeggen. zo kan ik vaak pas ergens echt aan beginnen als verder alles in huis gedaan is, anders heb ikgeen rust in mijn hoofd. dankzij mijn chaotische geest en luiheid en perfectionisme komt het er echter op neer dat het nooit echt netjes is, omdat ik weet dat ik het meestal niet afkrijg en dan vind ik het de moeite niet. een half opgeruimd huis is nog steeds een zooitje
*herkenbaar*
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2008, 09:19
Verwijderd
Citaat:
*herkenbaar*
echt? ik dacht dat ik de enige was met dat soort kromme denkpatronen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 09:21
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
echt? ik dacht dat ik de enige was met dat soort kromme denkpatronen
nee. ik maak mijn huiswerk tegenwoordig, zover mogelijk, op school omdat ik anders eerst mn huis ga opruimen ofzo
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 09:23
Verwijderd
Citaat:
nee. ik maak mijn huiswerk tegenwoordig, zover mogelijk, op school omdat ik anders eerst mn huis ga opruimen ofzo
wow! ik voel me meteen stukken normaler! dank je wel \o/
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ben heel chaotisch en dat merk je in alles wat ik doe.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 11:24
Verwijderd
Bij sommige dingen kan ik heel geordend te werk gaan, terwijl bij de meest dagelijkse dingen, zoals boodschappen doen, ik echt hulpeloos ben. Ik vergeet altijd dingen die ik toch écht had willen meenemen en kom thuis met de grootste onzin, omdat ik blijkbaar aan impulsinkopen doe.

Verder ben ik vooral lui en dat bevalt me prima.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 11:40
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Bij mij verschilt het. Ik wou gaan beweren dat ik vrij perfectionistisch ben, maar dat uit zich niet altijd. Ook niet in de taal, wat ik jammer vind. En ik ben af en toe zo'n warhoofd, dat ik tentamens verkeerd leer. Wat Jaeger heeft, heb ik ook. Daar heb ik de oplossing voor: lijstjes. Als ik ga leren, maak ik lijstjes, als ik op vakantie ga, maak ik lijstjes. Anders vergeet ik de helft.

Qua school kan ik perfectionistisch zijn. Vooral schriftelijke verslagen, moet bij mij piekfijn in orde zijn. Ik kan ook niet leren in een kamer die niet netjes is. En ik ben actief met veel dingen en dat bevalt me prima.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 12:14
Verwijderd
Nou, ik moet mijn bericht herzien. Ik bekeek mijn eigen aantekeningen van een les over vertegewoordiging en volmacht en kwam tot de conclusie dat ik not nooit zo'n chaotische bladzijde heb gezien. Blijkbaar uit het zich niet altijd, net als bij Missy.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 12:41
Verwijderd
ik ben een perfectionistische chaoot en dat is nogal lastig af en toe en mensen weten niet helemaal hoe ze daarmee om moeten gaan. ik maak alles half af en baal vervolgens dat ik t half af heb gemaakt enzo
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 13:14
Verwijderd
Qua studie ben ik perfectionistisch, denk ik. Dat wil niet zeggen dat ik alleen maar 10'en haal, maar dat ik wel overdreven teleurgesteld ben bij 6'jes en 7's, ik wil 8'en en 9's en dat verwacht ik ook echt van mezelf. Ik doe daarnaast liever geen half werk; ik moet iets góed kunnen doen, als ik daar geen tijd voor heb, dan doe ik het liever maar helemaal niet. Beetje dom natuurlijk

Qua opruimen en poetsen ben ik wel netjes, denk ik. Maar mijn man is wat dat betreft een perfectionist, dus dat straalt hij ook wat op mij over. Ik kan wel dingen rustig laten liggen, bv. de afwas. Hij kan dat echt niet.

Qua organisatie ben ik meer chaotisch dan netjes, maar ik heb periodes waarin ik orde in de chaos probeer te scheppen. Nu is alles bv. weer erg netjes, maar over een maand of twee is dat weer chaotisch. Ik weet altijd wel precies waar wat ligt, dus het is gewoon echt mijn systeem.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 13:35
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Qua opruimen en poetsen ben ik wel netjes, denk ik. Maar mijn man is wat dat betreft een perfectionist, dus dat straalt hij ook wat op mij over. Ik kan wel dingen rustig laten liggen, bv. de afwas. Hij kan dat echt niet.

Qua organisatie ben ik meer chaotisch dan netjes, maar ik heb periodes waarin ik orde in de chaos probeer te scheppen. Nu is alles bv. weer erg netjes, maar over een maand of twee is dat weer chaotisch. Ik weet altijd wel precies waar wat ligt, dus het is gewoon echt mijn systeem.
Je weet dat Kazet hier een opmerking over gaat maken?
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 13:36
Verwijderd
Waarom zou ik?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-03-2008, 00:18
Verwijderd
Nee
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 00:38
Verwijderd
Op school, werk en met muziek maken en andere hobby's ben ik ontzettend perfectionistisch. Niks is goed genoeg, alle zinnen in mijn verslagen moesten perfect kloppen en goed lopen. Elk woord keek ik na en elke stelling maakte ik zo volledig mogelijk. Er mocht voor niemand een rede zijn om met welke domme gedachtenkronkel dan ook iets anders uit mijn tekst te halen dan ik bedoelde. Ik vond dat ik nooit genoeg geleerd had. Maar mede door dat perfectionisme had ik enorme faalangst wat vroeger vaak leidde tot angst om ergens aan te beginnen en dan juist falen.

Kwa huishouden ben ik echt chaotisch. Het is vaak een grote teringzooi op mijn kamer en mijn afwas laat ik veel te lang staan. Ook doe ik mijn boodschappen niet op tijd en kook ik veel te weinig. Maar áls ik dan iets in het huishouden doe, moet het ook wel in 1 keer perfect. Gelukkig kan ik me er nu iets vaker toe zetten en ruim ik mijn kamer toch minimaal 1x per week op en poets en stofzuig ik de hele zooi.

Agenda houd ik goed bij. Ik heb een tijd gehad dat ik echt een heel slecht geheugen had en dat was zeer frustrerend (voor mij en mijn omgeving). Ik vergat afspraken, telefoonnummers, dingen die ik moest doen, zelfs verjaardagen (schaam schaam)... alles. Ik probeerde toen een boekje bij me te houden waar ik alles in kon schrijven.. Maar dan vergat ik vaak het boekje, of ik vergat er dingen in op te schrijven of er in te kijken... Nouja, dat was dus één grote chaos. Gelukkig is die tijd voorbij .
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 14:34
Lethe
Lethe is offline
In bepaalde dingen ben ik heel perfectionistisch. Als ik bijvoorbeeld opdrachten voor een werkgroep of aantekeningen voor een hoorcollege maak, wil ik dat dat er heel netjes uitziet. Ook als ik verslagen of wat dan ook moet inleveren wil ik dat het helemaal perfect is (laatst had ik een conceptje voor een onderzoek slordig geperforeerd en wilde ik het per se opnieuw uitprinten). En de inhoud moet helemaal foutloos zijn, maar goed, dat is logisch.

Ik kan ook heel chaotisch en slordig zijn. Ik raak bijvoorbeeld nogal snel wat kwijt en op mijn kamer is het soms echt een zooi. Na een tijdje (een maand of 2 of zo) ben ik dat zat en ga ik het opruimen. En dan wordt het weer een zooi.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 14:37
Verwijderd
Ik heb ook die combinatie van perfectionistisch en chaotisch zijn, ik ben heel rommelig en altijd alles kwijt enzovoorts en vergeet vanalles, maar soms kan ik me helemaal geven aan een bepaald werkstuk, er veel teveel tijd instoppen, of kan ik er niet tegen wanneer een hoek van het tafellaken omgevouwen zit ofzo. Zoiets kan me echt storen terwijl in mijn kamer af en toe de vloer niet meer te zien is.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 14:38
Lethe
Lethe is offline
In mijn kamer is de vloer af en toe ook niet meer te zien door een hele berg kleren. Daar stap ik dan gerust overheen.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 14:40
Verwijderd
Ja dat heb ik ook. Op zich is het een gekke combinatie, zo werd ik ook wel eens gepest door een bepaald iemand die mijn glas steeds scheef op een viltje zette, waar ik absoluut niet tegen kon
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 09:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ben een chaoot eerste klas. Maar wel een hele gezellige!
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 00:20
Verwijderd
Ik ben netjes en in zekere mate ook perfectionistisch naar de 'buitenwereld'. Mijn slaapkamer en bureau zijn daarentegen meestal een gigantische bende. Maar ik vind het dan wel heerlijk om één keer in de zoveel tijd alles op te ruimen en uit te zoeken, zodat ik er weer een paar weekjes tegenaan kan
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 00:54
Verwijderd
Ik ben in ieder geval in niks perfectionistisch. Ik ben vooral lui. Ik ben niet chaotisch. Ik heb een goed geheugen, en ik ben niet iemand die bijvoorbeeld zonder sleutel naar buiten gaat ofzo.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 17:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben behoorlijk perfectionistisch. Ik hou er helemaal niet van om geen controle over dingen te hebben. Heb ook een hekel aan keuzes maken, want wat als ik de verkeerde maak? Aan de andere kant ben ik best slordig in m'n kamer, kleren gooi ik altijd gewoon op m'n bank neer, totdat er op een gegeven moment meer kleren op de bank dan in de kast zijn. Ben denk ik ook te lui om ze op te ruimen. Ik kan niet in rotzooi leren, dus zit meestal in de huiskamer, waar het overzichtelijk is. Tegen m'n eigen rotzooi kan ik behoorlijk goed, maar niet tegen die van een ander (en dan vooral die van bijvoorbeeld m'n broer).

Oja, ik kan bijvoorbeeld echt niet tegen schilderijen die scheef hangen, echt, kromme tenen!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 22:53
MrsDepp
Avatar van MrsDepp
MrsDepp is offline
Ik ben vaak ontzettend chaotisch. Onbenullige details onthoud ik wel, maar alledaagse dingen vergeet ik.
Ik haat opruimen, maar ik heb ook een hekel aan rotzooi xD.
__________________
In mundo fabellarum vivo (A)..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 23:13
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
In wezen ben ik perfectionistisch, maar omdat ik meer wil dan ik momenteel kan, ben ik tijdelijk overgegaan op gecontroleerd chaotisme.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 23:32
Verwijderd
Citaat:
In wezen ben ik perfectionistisch, maar omdat ik meer wil dan ik momenteel kan, ben ik tijdelijk overgegaan op gecontroleerd chaotisme.
Ohja, dat ook!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27.