Oud 04-02-2009, 10:12
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
- 'Pastoor, ik zou graag willen biechten.'
'Ga je gang.'

Wat voor dingen heb jij gedaan die niet kunnen? Heb jij wel eens iets gestolen? Heb je iemand wel eens een flinke knal verkocht? Of ben je meer van de bekeuringen? Heb je wel eens dingen gedaan die eigenlijk niet door de beugel kunnen? Gespiekt? Een bekeuring gehad? Door rood gereden? Vreemd gegaan?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2009, 10:13
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
ts begint.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 10:21
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Even denken. Ik heb wel eens een bekeuring gehad voor te hard rijden, 15 kilometer te hard. Ik rij regelmatig te hard. Vroeger heb ik met een vriendin in de brugklas wel eens snoepjes gestolen bij de Kruitvat. Wel een paar keer. Toen ik dertien was heb ik op de fiets wel eens een prullenbak om getrapt. Er reed geloof ik een groep jongens mee, dus ik vond het stoer om te doen. Maargoed, het is alles behalve stoer. Ik ben ook wel eens aangesproken op openbare dronkenschap. Soms vergeet ik mijn lampjes mee te nemen, dus heb ik geen licht bij me. Meer dingen zou ik op dit moment niet kunnen bedenken.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 11:03
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
bij de Kruitvat.


ot: Ook weleens wat dingetjes gejat ofzo, maar niks ernstigs. Ook wel wat geklooid met vuurwerk, maar ik ben niet veel verder gekomen dan simpele vuurpijltjes en wat rotjes. Het was inderdaad stoer om van die groenbakken om te schoppen op de fiets

Dingen die ik nog steeds wel doe zijn door rood rijden op de fiets, en af en toe een beetje te hard rijden met de auto. Ik heb een keer een boete gehad voor door rood fietsen :')

Misschien nog dingen die ik nu vergeet, maar verder ben ik echt veel te braaf
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 11:07
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Ik heb weleens bier in het park gedronken . Toen we eruitliepen met lege flesjes in onze handen sprak een agent ons eropaan, maar hij kon ons niets maken, want het waren immers lege flesjes 'waarvan we het statiegeld gingen innen.' We mochten het niet meer doen .
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 11:10
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik download wel eens een film.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 11:28
Verwijderd
Ik heb sterke drank gedronken in een park, wiet gerookt in een park, door rood gereden met de fiets (nooit een boete gehad), gespijbeld (corvé gehad, soms), op de middelbare school wel eens plagiaat gepleegd (maar op de uni nooit!), snoepjes ''geproefd'' bij de Kruidvat e.d, heel veel potloodjes meegenomen uit de Ikea, muziek gedownload, dvd's gekopiëerd, stenen uit tuinen van de buren gepikt, takken van een wilde kastanjeboom afgetrokken (ik dacht serieus dat dat hetzelfde was als bloemen plukken, het waren toch bloemen immers!), te hard gereden omdat ik de auto nog niet zo onder control had en tenslotte zonder te vragen een fles wijn van mijn ouders gepakt om mee te nemen naar mn studentenkamer.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 12:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik fiets regelmatig door rood, maar dat doet iedereen die in Amsterdam woont volgens mij.
Als er geen controle bij de ingang van de metro of tram is rijd ik zwart.
Als ik tijdens het boodschappen doen geen pinpas en te weinig contant geld bij me blijk te hebben steel ik weleens wat bij de supermarkt, omdat ik wel zin heb in chips maar geen zin heb om daarvoor helemaal terug naar huis te gaan.
Op de middelbare school spijbelde ik in de derde en de vierde gemiddeld twee uur per week.
En natuurlijk zuipen en blowen op plekken waar het officieel niet mag. Maar ja, dat doet volgens mij ook 'iedereen' in de stad. Er was regelmatig politie in de buurt toen we als middelbare scholieren tijdens schooltijd op het Museumplein Euroshopperbier dronken en joints rookten, maar we zijn er nog nooit op aangesproken.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 04-02-2009 om 14:26.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 14:05
Verwijderd
Ja door rood fietsen en door voetgangerszones en zonder licht en tegen de rijrichting in en op de stoep, dat soort onzin doe ik natuurlijk sowieso... dat telt toch niet?

Ik ben wel es aangehouden door een politieagent omdat we fietsten door een voetgangerszone, en toen heb ik niet braaf gewacht tot hij mijn gegevens had opgeschreven maar ben ik gauw weggefietst terwijl hij het (valse) adres van mijn vriendje opschreef. Heb wel es met iemand gezoend terwijl ik iets met iemand anders had, maar in mijn verdediging, het was toen al duidelijk dat het niet zou blijven. Maar ik schaam me er wel voor, dat zou ik niet weer doen Heb per ongeluk een pak vlokken gejat uit de supermarkt en expres snoepjes. Zwartgereden op trein en bus. Op middelbare school afgekeken en af laten kijken. Drank, drugs en seks gehad op openbare plekken. Met drank op gefietst en gelopen op straat (ja, zelfs dat mag niet ). Films, series en muziek gedownload. Fruit en bloemen gejat uit tuinen van mensen. Sowieso door de tuinen van mensen gesjouwd. Belletje gedrukt. Te hard gereden, ook in combi met boete. Over hekjes klimmen en door verboden terrein sjouwen. Jongens aan het lijntje houden. Met mijn schoenen op de bank in de trein.

Maar het zijn allemaal niet zulke spannende vergrijpen geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 14:11
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik ben eigenlijk best braaf. Ik doe wel de standaard 'foute' dingen als door rood lopen/rijden, downloaden etc. Maar ik heb nog nooit iets gejat (wel per ongeluk), nog nooit zwartgereden (nouja, twee keer in de trein erachter gekomen dat ik vergeten was een kaartje te kopen (ov he) maar de ene keer ben ik toen bij het volgende station snel de trein uit gesprongen om alsnog een kaartje te kopen en de andere keer was het 5 minuten van mijn eindbestemming) en nog nooit vreemdgegaan (gaat ook een beetje moeilijk als je geen vriendje hebt, ben wel drie keer degene geweest waarmee vreemdgegaan werd, maar dat is hun fout en niet de mijne). Ik heb één keer een boete gehad, en dat voor iets wat ik dus echt serieus nóóit doe behalve die ene keer, namelijk fietsen in een voetgangerszone.

Het enige écht foute (als in heel erg verboden) wat ik heb gedaan is hasj en wiet roken (in Zweden). En dat is in Nederlandse ogen niet eens fout.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 14:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Oh ja, af laten kijken deed ik ook wel. Bij mc-luistertoetsen gaf ik door middel van mijn lichaamshouding aan klasgenoten aan welk antwoord ik invulde.

En bij vakken die me niet interesseerden bemachtigde ik altijd het antwoordenboek en kopieerde ik daar van alles uit om over te schrijven. Ik deed ook weleens toetsen met een vel met de antwoorden ernaast, daar werd bij sommige vakken vrij slecht op gelet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 15:01
Verwijderd
Ja meestal had afkijken niet zo'n nut want ik was toch beter dan de meeste mensen waar ik bij kon kijken, maar soms zat ik naast een vriendinnetje dat Duits sprak alsof ze er woonde, dat hielp wel.

Op een gegeven moment hebben we met de hele klas gebarentaalspelling geleerd, wat leidde tot behoorlijk onsubtiel infodoorgeefwerk bij multiple-choicerepetities - je legde je hand gewoon naast je op tafel in het gebaar voor A en dan wist iedereen wat het was. Lekker handig

Oh onze klas was wel een beetje een kutklas, trouwens, wat volgens de regels niet enorm fout is maar wel een beetje schandelijk. Gingen klagen bij de directeur dat onze docent niet bevoegd was om ons Latijn te geven. En dan niks doen in de les, natuurlijk. Of met de hele klas op tafel een ritme timmeren (we hadden een bepaald 'percussienummer' dat we onder een herinneringswaardige Nederlandsles aan de hele klas hebben geleerd, die docent werd uiteindelijk echt wanhopig ). Dat soort dingen... wel erg eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 15:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Hmm, ik herinner me ook een les waarin één iemand met trommelen op tafel begon, en steeds meer mensen mee gingen doen, totdat de hele klas aan het percussioneren was. Maar dat was niet zo erg. Volgens mij deed de leraar ook mee.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 15:09
Verwijderd
If you can't beat 'em, join 'em Had die leraar van ons ook moeten bedenken.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 15:33
Verwijderd
In het verkeer doe ik ook van alles fout, maar dat doe ik wel verantwoord. Zo ken ik alle stoplichten waar ik regelmatig langs fiets uit m'n hoofd, waardoor ik makkelijk door rood kan rijden. De politie staat ook altijd op dezelfde plek, als ze er staan, en dat is van tevoren makkelijk te zien. ;x Nooit een boete gehad in het verkeer, overigens.

Ook nog nooit betrapt op drinken in het openbaar, maar dat heb ik ook niet zo vaak gedaan. Op school is het wel raak, spieken en overleggen tijdens toetsen, antwoorden stelen/kopiëren, plagiaat en wanhopige leraren zijn geen uitzondering meer.

Vreemd gaan doe ik niet, why should I?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 16:21
Verwijderd
Op de middelbare heb ik wel veel gespijbeld, en heb er nooit straf voor gekregen want ik had problemen en iedereen liet me maar mijn gang gaan. De laatste jaren ben ik wel een paar keer geschorst geweest, maar niet omdat ik me in de les had misdragen of zo maar ook vanwege problemen. En dat is het wel zo'n beetje. Ja, door rood fietsen en lopen af en toe, maar alleen als ik anders echt voor niks sta te wachten. Eigenlijk ben ik heel braaf. En ik rook niet, ik ga niet uit (behalve af en toe een concertje), ik heb nog nooit drugs gebruikt en drinken doe ik ook niet. Niet dat het een zonde zou zijn om dat wel te doen, maar zo kom ik ook niet echt in de verleiding om stoute dingen te doen. Vreemdgaan zou een beetje lastig zijn, want ik heb geen relatie. Zwartrijden heb ik nog nooit opzettelijk gedaan, hoewel ik toen ik nog niet zo bekend was met het ov wel te weinig had afgestempeld. Toen werd de buschaffeur die dat zag boos op me en moest ik huilen. Ik heb wel eens 'per ongeluk' een boekje gejat, omdat ik dacht dat het gratis was maar dat was dus niet zo.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 16:24
Verwijderd
Alleen verkeersdingen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 18:27
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik heb, toen ik vijf was, een sigaret gerookt.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-02-2009, 18:34
Verwijderd
euhm, zwartrijden, spijbelen, boekverslagen hiervandaan, overleggen met toetsen, niet komen met nablijven, grote mond, wel eens z'on dikke ruit met van die vierkantjes erin gesloopt. (niet expres ) Dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 19:45
Verwijderd
Ik heb volgens mij bijna nooit mensen laten afkijken, want na de eerste paar keer hadden ze door dat ik teh pwn was en wilden ze het constant. Daar had ik geen zin in, die schavuiten haalden hun cijfers maar op eigen houtje. Hoewel ik natuurlijk nooit te beroerd was om ze dingen uit te leggen, waarvan dan ook intensief gebruik werd gemaakt. Zelf afkijken heb ik voor zo ver ik me kan herinneren nooit gedaan, sowieso heb ik nog nooit plagiaat gepleegd voor dingen waar je een cijfer voor krijgt en dat ben ik ook niet van plan. Wel heb ik een paar keer huiswerk overgeschreven, in de tijd waarin ik nog huiswerk maakte. Huiswerk láten overschrijven deed ik vaak ook wel, maar dat was like in de brugklas. Vanaf de derde ging ik om met mensen waar ik nu ook mee bevriend ben en toen hebben we met z'n allen het hele huiswerk-aspect van de middelbare school afgedaan als onnodig.

Meestal vond ik de docenten een stuk aardiger dan de meeste klasgenoten, dus ik heb nooit meegedaan aan activiteiten a la dat getrommel op tafels. Dat vond en vind ik vrij kinderachtig en idioot gedoe.
Eén docente was wel de uitzondering, ze gaf handvaardigheid en was ontzettend pretentieus, schreeuwgraag en onredelijk. Een voorbeeld van die onredelijkheid: haar lievelingskleur was groen. Als je je verslag niet in een groen mapje stopte of een werkstuk maakte in een andere kleur kreeg je standaard minstens anderhalf punt lager. Dit was uiteraard geen onderdeel van het lesprogramma, het hoorde gewoon bij de grollen van die docente. Een keer had een vriendin een verslag in rood mapje gedaan en toen kreeg ze een onvoldoende, bij de herkansing stopte ze datzelfde verslag onveranderd in een groen mapje en toen had ze opeens een 8 oid. Hoe dan ook, in haar lessen deed ik wel mee met kleigevechten en meer van dat, want dat was gewoon terecht. Moest ze niet zo'n defecte snol zijn, de enige reden dat ze voor de klas stond kwam door het lerarentekort.
In VWO6 kregen we een docente Nederlands die d/t-fouten maakte, maar daar was ik weer de enige die dat erg vond dus mijn rebellie in haar lessen was van eenzame aard. Meestal kwam ik gewoon niet opdagen, als ik er wel was lag ik de hele les met mijn hoofd op tafel in semi-comateuze toestand, met één oog ongeïnteresseerd gericht op het bord. Ze maakte vrij veel fouten tijdens het opschrijven van dingen op het bord, dus iedere keer dat ze dat deed zei ik op verveelde toon hoe het wel moest. Als me iets gevraagd werd gaf ik antwoord zonder mijn hoofd op te richten. In het begin probeerde die docente dat nog aan te vechten, maar mijn antwoord was steevast dat ik normaal zou gaan zitten op het moment dat mijn kennis van de Nederlandse taal minder goed was dan die van de docente. Dus toen gaf ze het maar op. Na een tijdje vroeg ze me ook niets meer, want ze had ook wel door dat mijn antwoorden foutloos waren. Uiteindelijk had ik alsnog mezelf ermee want voor alle betogen en beschouwingen kreeg ik op twijfelachtige gronden een zesje, terwijl ik bij alle andere docenten steevast negens haalde. Voor het eindexamen had ik ook niet veel lager, dus het lag echt aan de docente. Maar goed, het was wel amusant.

Dingen uit het verkeer tel ik niet mee, maar meestal ben ik daar ook vrij braaf. Ik loop buiten het centrum van Amsterdam zelden door rood, ben stil in het stiltecoupé en rijd alleen zwart als ik in het weekend vergeet dat ik een week-OV heb. Vroeger reed ik wel af en toe zwart, maar dat waren dan de twee metrohaltes tussen mijn middelbare school en het winkelcentrum, dus /care. Het enige semi-illegale wat ik doe is fietsen zonder licht, als ik die knipperlampjes op m'n fiets vergeet te plakken. Stelen uit winkels doe ik niet (meer), sterker nog, als ik binnen redelijke tijd doorheb dat ik teveel wisselgeld heb teruggekregen of iets vergeten ben af te rekenen loop ik terug naar de winkel. Als ik een portemonnee op straat vind ga ik naar de politie om 'm af te geven zonder erin te kijken. Ik ben nog nooit vreemdgegaan en ben dat ook niet van plan, maar ik heb me in tijden van vrijgezel zijn weleens hard misdragen op het gebied van losbandigheid. Ik ken mensen die zich op dat gebied nog veel harder misdragen en daar ben ik onverschillig onder. Ik heb seks gehad op diverse openbare plaatsen, zowel 's nachts als overdag. (Voor de andere avonturiers: daar staat 130 euro boete op, als ik me niet vergis.)

Op de middelbare school heb ik gigantisch veel gespijbeld. Als ik naar de les kwam was ik dronken of stoned, hoewel ik me natuurlijk wel beschaafd hield. Binnen mijn vriendenkring was het de gewoonte dat er altijd mensen waren die (sterke) drank of wiet bij zich hadden. Ik heb gedronken en geblowd binnen het schoolgebouw, op privé-terrein van onbekende boeren, in een streng Katholiek klooster (samen met mijn voormalige CKV-leraar ), dikwijls op het balkon van een mortuarium dat in de buurt was van de school, in musea, in de voormalige rookruimte van het concertgebouw, in winkelcentra, in diverse pretparken en zo op nog een aantal plaatsen die ik me niet kan herinneren.
Ik heb op kleine schaal wiet doorverkocht aan bekende minderjarigen, was oppervlakkig bekend met de harddrugsdealer van de school, ben een aantal keer geschorst vanwege teveel spijbelen en heb verplichte tochtjes moeten ondernemen naar de leerplichtambtenaar. Bij het filosofiesymposium was ik schandalig dronken en verviel tijdens het debat in een neerbuigende tirade jegens de tegenstanders. Ik kreeg een 8. Ik ben een keer officieel van school getrapt, dat ging allemaal nogal dubieus en achteraf bleek dat ik helemaal niet van school hoefde en dat het grollen waren van de stafmedewerker die me niet zo mocht vanwege mijn houding. Toen ik dat laatste nog niet wist kwam ik expres alsnog op school opdagen en dronk toen ook dikwijls whiskey op het schoolplein, samen met een lotgenoot. Een keer kwam die stafmedewerker toen tierend en puffend naar buiten gehold om op ons te schelden, toen zeiden we 'HAHAHA WAT WILDE U DOEN, ONS VAN SCHOOL STUREN? ;D:;d" en gingen ongestoord verder. Toen na de zomervakantie eenmaal bleek dat het dubieuze streken van die man waren werd hij overigens voor de rest van mijn schooltijd poeslief, vermoedelijk omdat hij bang was dat ik naar de onderwijsinspectie zou stappen. Soms zei hij wel dat ik moest nablijven, want ik ging er niet bepaald minder van spijbelen. Als ik daar geen zin in had vroeg ik op spottende toon of ik anders van school af moest en dan maakte hij gauw op vriendelijke toon een einde aan het gesprek. Hij heeft ook nooit een verklaring gegeven voor z'n gedrag, behalve een leugenachtig 'oh we waren er toch nog niet helemaal uit?' terwijl ik daarvoor semi-officiële brieven kreeg van school waarin stond dat ik eraf moest. Maar goed, dit is een ander verhaal.

Toen ik vijftien/zestien was heb ik enorm veel gejat uit winkels en heb in verband daarmee weleens hard moeten wegrennen voor het winkelpersoneel. In diezelfde tijd ontsierde ik de potsierlijke kakstad waarin ik woonde met zogenaamd rebelse graffiti. Ik was en ben al dan niet oppervlakkig bevriend met allerlei vriendelijk tuig dat zich bezighoudt met lichtelijk illegale zaken. Ik bezocht in het recente verleden illegale goa- en teknofeestjes en heb zelfs eens een flyer ontworpen voor mensen die bezighouden met het organiseren van zulks.

Ik heb verder nog nooit problemen gehad met de politie, want ik en mijn vriendenkring zijn rustige beschaafde mensen die geen stennis trappen, beleefd zijn tegen de politie en nooit lege blikjes/flessen op de grond gooien. Hoewel ik wel een keer een officiële waarschuwing heb gehad voor openbare dronkenschap en belediging van ambtenaar in functie, maar dat was echt onzin want die werd uitgedeeld door een dikke machtsgeile pot die er niet tegen kon dat ik en mijn vriendinnetje heter waren dan zij. Ik was toen niet eens dronken, het ging erom dat die vriendin dat wel was. Het was net uit met haar vriend en ze was inderdaad schandalig bezopen, hoewel we op een afgelegen plaats zaten en er niemand last van had. We moesten dus weg van dat bankje en ik was de vriendin aan het helpen met het bij elkaar rapen van haar spullen, waardoor we niet binnen dertig seconden weg waren. Toen kregen we allebei de eerste waarschuwing en toen ik zei dat ik het vrij onredelijk vond en dat we al bezig waren met weggaan kreeg ik de tweede er bovenop.

Oja, ik heb VWO4 en VWO5 gehaald zonder schoolboeken, want ik was telkens te laat/lui om die te bestellen en dan was het opeens april. Ik vond dat best fijn werken. In VWO6 had ik wel boeken, want voor de eindexamenklas leek me dat wel handig. Dat was tevens hetzelfde jaar waarin het bezit van schoolboeken plotseling verplicht gemaakt werd, anders mocht je geen lessen volgen. (De stafmedewerker kwam me dat nog met een brede grijns vertellen, als ik me niet vergis. :')) Daarvoor bestonden daar geen regels over, vermoedelijk omdat ze aannamen niemand het in z'n hoofd zou halen om een jaar zonder boeken proberen te halen. Ehehee.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 19:45
Verwijderd
Wat een monsterpost, ik ga 'm niet eens meer nalezen op typefouten.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 19:52
Verwijderd
Hehe, briljant, dat einde vooral.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 19:59
Verwijderd
Wanneer komt je bundel nou uit?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 20:00
Verwijderd
Woensdag, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 20:01
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2009, 20:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Meestal vond ik de docenten een stuk aardiger dan de meeste klasgenoten, dus ik heb nooit meegedaan aan activiteiten a la dat getrommel op tafels. Dat vond en vind ik vrij kinderachtig en idioot gedoe.
Oh, maar dat was in ons geval meer een gezellige klassenactiviteit, niet bedoeld om de leraar tot last te zijn, hoor.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 20:56
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
tl;dr.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Oh, maar dat was in ons geval meer een gezellige klassenactiviteit, niet bedoeld om de leraar tot last te zijn, hoor.
Een gezellige klassenactiviteit Bij ons was het een kwestie van 'als we genoeg lawaai maken kunnen we doen alsof we de docent niet horen'. Maar goed, ik zat dan ook op een school vol verwende kakkinderen die helemaal geen zin hadden in dingen leren en bedrijfskunde, rechten of leechen van de ouders als toekomstplan hadden.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 21:19
Raymond'
Avatar van Raymond'
Raymond' is offline
Citaat:
. Er was regelmatig politie in de buurt toen we als middelbare scholieren tijdens schooltijd op het Museumplein Euroshopperbier dronken en joints rookten, maar we zijn er nog nooit op aangesproken.
EUROSHOPPERBIER

Nooit iets gestolen, niet omdat ik het zo'n super misdaad vindt maar ben er ook gewoon te bang voor

Door rood rijden doe ik dagelijks, tijdens schooltijd vaak in de Digros te vinden.
Vuurwerk is ook een hobby voor me, en ik loop vaak met dingen rond waarvoor de politie je als terrorist zou aanzien.
Ben namelijk een keer gepakt met een Explod in me zak ( een hard knal ding uit het buitenland ) en de politie dacht dat ik van plan was de school op te blazen.
Verder blaas ik nooit iets op met vuurwerk ( zo komt het alleen maar in slecht daglicht )

Oh had trouwens ook nog een week geleden een boete voor fietsen zonder verlichting, stonden die mafkeesen om 5 over 3 midden in de nacht beetje lichtje te checken
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 02:24
Verwijderd
@Raymond': ja, die explods zijn wel hard hè!

Ja, wat ik allemaal al niet gedaan heb? Tja, lijkt me niet verstandig om dat hier op internet allemaal te vertellen. Heb in de 4e en 5e wel flink gespijbeld, soms halve dagen. Nooit gepakt of straf gehad. Zelfs een half jaar niet naar maatschappijleer geweest. Dat was wel leuk.

Nou ik hier ook lees over mensen die groene vuilnisbakken in het park omtrappen: ik pakte ze gewoon aan de onderkant vast en douwde ze omhoog en trok ze er gewoon mijn mijn blote vuisten vanaf. Ik was in die tijd zeer sterk en wist precies hoe ik mijn krachten moest gebruiken. Op die manier het hele park (zo'n 20 groene prullenbakken) eraf getrokken in 2 tussenuren omdat ik me (ons) verveelden.

Ook wel geregeld dronken in de les gezeten. Altijd hadden we vrijdag 5e uur tussenuur en daarvoor hadden we pauze. In de pauze gingen we drank halen en in het 5e uur opzuipen. 6e uur weer les en elke week stomdronken in de klas gezeten.

Dat was het wel zo'n beetje...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 11:42
Verwijderd
Ik snap de lol van het omgooien en kapotmaken van vuilnisbakken niet, maar misschien kom ik uit een te nette buurt.

Wat meteen verklaart waarom ik niet zo veel raars heb gedaan. Ik heb nooit bewust iets gejat, ben er twee keer peronegluk thuis achter gekomen dat ik dingen in mijn jaszak had waar ik niet voor betaald had, maar ik ben beide keren netjes terug gegaan (dure sieraden bij de juwelier!). In de tweede zaten we met zijn vieren te overleggen tijdens pw'en maar het enige wat docent er aan deed was af en toe vragen of we stiller konden zijn, dus dat is amper slecht. Vanaf de vierde heb ik geregeld dat ik mezelf en anderen officieel mocht afmelden, waar ik natuurlijk gebruik van maakte (maar ik mocht het, dus wederom niet erg). Af en toe werd het te veel en dan regelde ik het via de docenten of de jaarcoordinator ipv bij de administratie, zodat ze geen overzicht hadden. Maar het mocht gewoon?!

Ik heb een keer seks gehad buiten, maar het was nacht en ik hoop dat niemand het gezien heeft, maar tot vandaag wist ik niet eens dat je daar een boete voor kon krijgen. Dus ik was niet bewust slecht! . Ik heb nooit kinderen gepest, geweld gebruikt, dingen expres kapot of lelijk gemaakt. Een keer mee geweest om het station mooi te maken met graffiti maar heb eigenlijk niets anders gedaan dan er bij gezeten met een fles wijn.

Ik loop wel eens door rood (fietsen alleen 's avonds als er toch niemand rijdt) maar dan ben ik wel weer zo netjes dat ik niet op het knopje druk, zodat anderen niet op dat licht hoeven te wachten als ik allang weg ben! Ik heb nooit een boete gehad en op school amper straf.
Ik ben eigenlijk hartstikke netjes en braaf, maar dat wisten we al na die para-test
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 11:46
Verwijderd
Ik doe veel stoute dingen, maar nog nooit gepakt
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 11:48
Verwijderd
je moet wel zeggen wat, anders kan ik me niet meer goed vinden dat ik zo veel braver ben dan jullie
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 12:07
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Damn wat zit er veel tuig op dit forum zeg

Ik ben vroeger heel braaf geweest. Zo braaf dat het ook wel weer saai was.
Af en toe heb ik fikkie gestookt. Ook heb ik weleens snoepjes gejat, maar alleen uit de snoeppot thuis als ons mam niet thuis was. Nooit uit de winkel want dat durfte ik niet
Prullebakken omtrappen zag ik het nut niet zo van in, ik heb alleen weleens vuurwerk in de prullebakken gedaan met oud en nieuw. Ook in putten trouwens maar nooit in brievenbussen want dat is niet grappig. Stel dat er een belangrijke brief van jou in zat...
Ik heb weleens geblowd maar nooit toen ik nog minderjarig was, dus dan is het niet meer illegaal en telt het natuurlijk niet mee.
En ik heb slechts één keer in mijn leven een boete gehad, wegens fietsen in voetgangersgebied (op een plek waar iedereen dat doet alleen nu stond er dus toevallig een agent die ik gemist had.. fucking pikkie, eigenlijk wou ik die pet van zijn kop af trekken en door zijn strot douwen, maar dat leek we niet het meest verstandige om te doen op dat moment)
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 12:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat een briljante posts in dit topic. Paranoide.

Ik ben vrij vaak niet naar lessen gegaan, heb vaak geen huiswerk gemaakt, en meer van die onzin. Verder was ik een extreem brave leerling eigenlijk.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 13:50
Verwijderd
6 keer geschorst op mijn middelbare school, door het rood gereden, roken in het tekenlokaal (vond de nogal rare tekenleraar BIJZONDER en INSPIREREND maar de directeur was er minder blij mee), twee keer beledigen ambtenaar in functie, wildplassen, aantal keer ruzie gehad met de portier van een uitgaansgelegenheid maar dan meer omdat ik het koud had en ik stond te zeuren ;o
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-02-2009, 15:48
Verwijderd
Oh ik plas ook wild
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 16:20
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Wat een briljante posts maak jij altijd, Paranoide. Bij DK topics wacht ik altijd op jouw antwoord Lollig
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 16:25
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Pff, een kleine greep. Looten, spijbelen, zwartrijden, op verboden terrein bevinden, illegale feestjes houden/bezoeken, tuinenrace, struikduiken (alleen in gemeenteperkjes, 10 punten per vierkante meter buxushaag, good ol' times), kraken, drunk in public, veel openbaar drinken, vernieling (veelal eigen troep of dingen die toch rijp waren voor de sloop, maar maak dat een oude vrouw met een oorlogstrauma maar eens wijs), belediging van wout in functie, van bruggen duiken, illegaal fikkies poken, wildplassen, geluidsoverlast, roekeloos fietsen, explosies, geweldpleging (als een 16 jarige breezerbimbo denkt mij zomaar op m'n achterhoofd te kunnen petsen zonder reden dan kan 'ie het krijgen ook).

En aan zee moest ik een keer van de strandwacht mijn Duitse Uberkuil dichtgooien aangezien deze volgens de quasi-Hasselhoff "een gevaar was voor de andere badgasten"

Elk jaar de gemeentekerstboom uitzetten/op knipperstand zetten (traditie), alle tuinkabouters uit een straat bij iemand voor de deur zetten. Tijdens de jaarlijkse Kerk-in Balans-actie alle vlaggen eraf halen en zo scheef mogelijk weer ophangen. Ook stuur ik bekenden graag proefpakketen incontinentieluiers op, of inlegkruisjes en andere nonsens.

Slechts 1 boete gekregen, voor een defect achterlicht. En bij de tuinkabouters zat een grappig briefje.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Oh ik plas ook wild
Ik hoop niet in de Oudegracht te Utrecht
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 16:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ook wel geregeld dronken in de les gezeten. Altijd hadden we vrijdag 5e uur tussenuur en daarvoor hadden we pauze. In de pauze gingen we drank halen en in het 5e uur opzuipen. 6e uur weer les en elke week stomdronken in de klas gezeten.

Dat was het wel zo'n beetje...
Wij zitten ook wel eens bezopen in de les. Maar meestal alleen aangeschoten
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 17:13
Verwijderd
Openbaar dronkenschap, openbaar drinken/blowen/andere drugs gebruiken, onder invloed van alcohol en wiet in de les, en onder coke door de school wandelen en allerlei verkeersovertredingen die iedereen maakt.

Ik spijbelde ook heel erg veel. Nooit serieuze problemen mee gehad.

Laatst gewijzigd op 05-02-2009 om 17:22.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 17:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
roekeloos fietsen

alle tuinkabouters uit een straat bij iemand voor de deur zetten
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 21:17
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
hoe duur is boete voor door rood fietsen? De biltstraat heeft duizend zijwegjes, en daar staan de hele tijd stoplichten, maar die negeer ik altijd anders duurt die straat minstens twee keer zo lang.

En kost door rood lopen ook een boete?

Ik schend miljoen verkeersregels per ongeluk, omdat ik te laat door heb dat ik al had moeten oversteken ofzo.

En natuurlijk afkijken en laten afkijken en drie van de vijf dagen de eerste twee uur spijbelen oh en alcohol drinken terwijl ik op mijn interne school was en dat was daar verboden.

maar niemand heeft echt dingen waarvan die zelf vindt dat het slecht is opgenoemd, dus een biechttopic is dit niet. Meer een poch met je zonden topic
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 22:11
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oh ik plas ook wild
Wtf?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 22:38
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Al die kleine dingen die hier boven vermeld staan; dronkenschap, snoepjes stelen, rood licht, wild plassen.

Verder hebben wij de gewoonte na het uitgaan op dingen te gaan klimmen. Op die manier al eens op de schoorsteen van onze kerk gezeten. Op de donkters partijk en tig andere dingen.

Zomers is het altijd heel makkelijk om via het dak in het zwembad te komen dus daar maken we dan ook graag gebruik van. Er zitten niet eens camara's dus who cares.

Eigenlijkst ben ik best wel braaf opschool vond ik het altijd sneu voor die leeraren dat ze gepest werden ze doen hun werk ook alleen maar. Wel was ik altijd tegen onnodige dingen wat ik demonstratief niet deed. Mijn havo gehaald zonder huiswerk maken. Alleen de verslagjes werden half hiervan daan half zelf getypt gemaakt.
__________________
Pang
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 23:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik download wel eens een film.
25 Onze Vaders en 80 Wees Gegroetjes, dan komt alles goed
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 00:52
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
25 Onze Vaders en 80 Wees Gegroetjes, dan komt alles goed
Echte reli-nerds bedanken 'em voor ctrl+v.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 01:35
Verwijderd
Citaat:
Oh ik plas ook wild
Dat vind ik strak! Zeker als je het staand kunt!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 01:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Oh ja wildplassen, maar dat doet toch ook iedereen?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07.