Oud 04-03-2020, 10:14
Tardisbox
Tardisbox is offline
Ik zal alvast maar even waarschuwen dat dit een lange tekst gaat worden. Het is veel informatie zodat je kan zien in wat voor situatiebik zit.

Ik ben een jongen van 16 jaar en het begon allemaal in de zomer van 2019. Ik had in de oude basisschool app gelezen dat ( ik noem haar maar even G) dat ze een dvd had van de oude musical. Ik wilde die heel graag weer zien en ik vroeg of ik die mocht lenen. Nou dat mocht en na een tijdje raakte via wattsapp aan de praat. Het was echt heel leuk en bet bleek dat we best wel de dezelfde interesses hebben. Ja we hadden op de basisschool nooit echt gepraat. Na een tijdje begon ik haar echt leuk te vinden. Er was een serie die ze heel graag een keer wilde zien en toevallig vind ik dat ook heel leuk en ik vroeg of ze dat met mij wilde kijken een keer. Dat wilde ze gelukkig we zouden een week later afspreken. Nou was het zo dat ik dus echt elke dag met haar appte. Het was twee dagen voor de dag dat we gingen afspreken. Ze had net wat heel persoonlijks vertelt en ik had haar vertelt dat ik haar leuk vond en altijd aan haar dacht. Dat was dus een beetje dom van mij. De volgende avond had ze afgezecht. Nou in was daar dus best wel kapot van. Om eerlijk te zijn heb ik een paar traantjes laten vallen. De dagen daarna heb ik een tijdje niet met haar gepraat. Toen heb ik gezecht dat ik haar toch niet leuk vond en misschien een beetje te snel ging. Dat was niet waar maar ik was echt bang dat ze niet meer wilde praten. Ze vond dat prima. Toen heb ik een paar weken niet echt gepraat. Toen gingen we eindelijk afspreken! We vinden platen allebei echt heel leuk en zijn naar een platenwinkel geweest. Een paar weken later kreeg ik opeens een appje. Ze zei dat ze mij leuk vond! Maar ik was zo gaan twijfelen door het eerste incident dat ik zei dat ik haar niet leuk vond. Dom dom dom. Ik heb daar nog steeds spijt van want ik vind haar nog steeds leuk. Vraag me niet hoe maar de volgende dag heb ik met haar ruzie gehad om een misverstand en dat is goedgekomen. Ik heb haar een tijdje later gevraagd of ze mij nog steeds leuk vond maar je raad het al. Nee. Vorige week had ik weer met haar afgesproken. Het was echt heel leuk. Het is alleen altijd bijvoorbeeld als ze iets plaats op instagram en haar zie dan voel ik me zo teleurgesteld want ik heb het verpest en dat weet ik. Weet iemand wat ik kan doen want ik vind haar nog steeds leuk.

Laatst gewijzigd op 04-03-2020 om 10:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-03-2020, 12:22
Verwijderd
Niet zo lastig doen zou al helpen. Meerdere keren tegen iemand zeggen dat je die iemand niet leuk vindt als je dat wel vindt, bijvoorbeeld. Dat helpt niet.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 12:29
Tardisbox
Tardisbox is offline
Ik kan nu moeilijk gaan zeggen dat ik haar leuk vind denk ik?

Laatst gewijzigd op 04-03-2020 om 16:16.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 13:16
Verwijderd
Wat verwacht je dan precies van ons qua hulp?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 21:08
Tardisbox
Tardisbox is offline
Zou ik nog een kans maken bij haar😅
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 21:13
Verwijderd
Ik hoop van niet en ik hoop dat je er lang last van hebt.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 21:25
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
LOOOOOOOOOOOL
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 21:28
Tardisbox
Tardisbox is offline
Wat? Waarom zo gemeen?
Alsof ik er geen spijt van heb. Ik zit hier al zo lang mee en ik word er vaak verdrietig van.
Ik stel 1 vraag en vervolgens klinkt het alsof ik moet wegrotten.

Laatst gewijzigd op 04-03-2020 om 21:46.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Wat? Waarom zo gemeen?
Wat is er gemeen aan? Jij was degene die gemeen was door te liegen? Ik ben tenminste eerlijk. Ik vind dat mensen die zeggen dat ze geen erwtensoep lusten ook al vinden ze dat het lekkerste eten op aarde nooit meer erwtensoep mogen eten om de simpele reden dat je dan maar gewoon moet zeggen dat je het wel lust.

Wat is dit voor onzin, wat wil je nou aan wie bewijzen?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 21:47
Verwijderd
Goed zo dat je verdrietig bent. Hopelijk leert dat je nooit meer zoiets fucking doms te doen maar ik hoop nog steeds dat je deze persoon nooit meer krijgt
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 21:58
Tardisbox
Tardisbox is offline
Ten eerste wil ik helemaal niks bewijzen. Ten tweede wat had jij dan gedaan als je bang was dat ze nooit meer met je wilde praten. Ik heb dit al lang aan haar opgebiecht en zij begreep het. En ten derde dit is de aller eerste keer dat ik iemand leuk vind. Dat dat jij misschien nou daar zo goed in bent betekent niet dat ik dit makkelijk vind. Wist ik veel toen. Ik ben goede vrienden met haar en ze helpt mij vaak. Ik kan altijd naar haar toe komen als ik niet lekker in mijn vel zit. We appen regelmatig en het is altijd heel gezellig. Ik vraag 1 dingentje en vervolgens word ik dom en een leugenaar genoemd terwijl dat duidelijk boven in het verhaal vermeld staat. Je hoeft mijn stomme fouten niet in mijn gezicht te vrijven want die voel ik nog steeds.

Bedankt hoor
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 22:12
Verwijderd
Als je niet met d'r praat dan praat je nooit met d'r en heb je hetzelfde effect als dat je wel met d'r praat en ze wil nooit meer met je praten daarna.

Alleen in mijn geval weet ik dan wel waar ik aan toe ben.

Graag gedaan!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 22:12
Verwijderd
Maar dat is het niet eens; je hebt gewoon gelogen. GELOGEN. Stakker
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 22:15
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ten eerste wil ik helemaal niks bewijzen. Ten tweede wat had jij dan gedaan als je bang was dat ze nooit meer met je wilde praten. Ik heb dit al lang aan haar opgebiecht en zij begreep het. En ten derde dit is de aller eerste keer dat ik iemand leuk vind. Dat dat jij misschien nou daar zo goed in bent betekent niet dat ik dit makkelijk vind. Wist ik veel toen. Ik ben goede vrienden met haar en ze helpt mij vaak. Ik kan altijd naar haar toe komen als ik niet lekker in mijn vel zit. We appen regelmatig en het is altijd heel gezellig. Ik vraag 1 dingentje en vervolgens word ik dom en een leugenaar genoemd terwijl dat duidelijk boven in het verhaal vermeld staat. Je hoeft mijn stomme fouten niet in mijn gezicht te vrijven want die voel ik nog steeds.

Bedankt hoor
Ten eerste; je moer
Ten tweede; dan moet je iets ergs geflikt hebben lol, en als ze nooit met je wilt praten. Dan verbreek je het contact.

Maar je bent liegenaar dus jij magen gen girkfriend.

Graag gedaan.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2020, 06:39
Tardisbox
Tardisbox is offline
Oké dus juliie willen: omdat ik een domme fout heb gemaakt waar ik ongelofelijk veel spijt van heb, dat ze mij godzijdank heeft vergeven, waar ik vorige week een hardstikke leuke gezellige middag mee heb gehad, waar ik vaak mee klets op wattsapp geen vriendin mag hebben?? Mag een mens geen fouten maken of zo??? Je had ook gewoon kunnen zeggen: nee ik denk niet dat je kans maakt en het is verstandig als het niet doet. Je had het ook gewoon zo kunnen zeggen en dan had je mij niet zo gekwetst. En dan vervolgens mag ik geen vriendin. Nou beste kerel dat is niet aan jou om te beslissen neem ik aan. Alsof ik tegen iedereen lieg.

Laatst gewijzigd op 05-03-2020 om 08:21.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2020, 10:54
Verwijderd
Misschien moet je niet gaan janken als mensen het niet met je eens zijn en je niet de antwoorden krijgt die je wil horen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2020, 11:19
Tardisbox
Tardisbox is offline
Je had het alleen wat netter kunnen zeggen. Ik was best geschrokken sorry

Laatst gewijzigd op 05-03-2020 om 11:25.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2020, 12:05
Verwijderd
Hoezo pas je elke post aan?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-03-2020, 12:08
Tardisbox
Tardisbox is offline
Ja dan plaatste ik het en dan kwam er wat bij me op😅
Met citaat reageren
Oud 05-03-2020, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Je had het alleen wat netter kunnen zeggen. Ik was best geschrokken sorry
Ik ruk pleisters er graag in één keer af.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2020, 13:28
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Huil mij een rivier
Met citaat reageren
Oud 05-03-2020, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Huil mij een rivier
Deze reactie is nergens voor nodig, hij verandert van insteek en geeft ons grotendeels gelijk.

Lief doen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2020, 14:33
Tardisbox
Tardisbox is offline
Oh het spijt me echt heel erg voor mijn hysterische gedrag🙁
Met citaat reageren
Oud 05-03-2020, 14:40
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Deze reactie is nergens voor nodig, hij verandert van insteek en geeft ons grotendeels gelijk.

Lief doen.
Is goed
Met citaat reageren
Oud 05-03-2020, 14:41
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Oh het spijt me echt heel erg voor mijn hysterische gedrag🙁
Zolang je ervan leert. Volgende keer weet je beter hoe je om kan gaan in sociale situaties.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2020, 17:03
Eva Oudman xx
Eva Oudman xx is offline
Ik zou gewoon tegen haar zeggen dat je haar eigenlijk nog steeds leuk vind maar dat niet meer durfde te zeggen door dat incident, omdat je dacht dat ze het niet wilde. Dat begrijpt ze echt wel en hopelijk vind ze jou dan ook weer leuk! Good luck!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2020, 19:38
Protected22
Protected22 is offline
Oke ik denk dat je beter even kan afwachten en gewoon niks zegt. Na die periode moet je gewoon kalm tegen haar eerlijk zijn over of je nou echt iets voelt voor haar of niet. Wees eerlijk hierover want anders verpest je het nog meer. Net zoals Eva zegt.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2020, 20:03
Tardisbox
Tardisbox is offline
Bedankt voor het advies!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2020, 22:14
Verwijderd
Ik ben het eens met deadlock. Je liegt tegen haar, en het is vrij ongezond om te denken dat als je tegen haar hebt gezegd dat je haar leuk vindt, en zij cancelt een afspraak om vast een goede reden dat je dat meteen op jezelf betrekt. Dus dat je dan maar niet meer met haar appt en dan maar zegt dat je haar niet leuk vind? WTF?

Ik hoop dat jullie niks krijgen, ze verdient beter.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ik moet doen...
NotSoSadGirlx
4 07-04-2019 18:54
Drugs & Alcohol Wat moet ik doen? (Aanranding?)
Tibbe123
2 27-08-2018 10:05
Liefde & Relatie Players
Miichelleee
3 21-05-2009 19:56
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ik moet doen
Choisai
9 11-01-2009 20:01
Liefde & Relatie please kan iemand me helpen ik kan wel janken wat moet ik doen:(
**~yvie~**
36 06-11-2002 08:44
Psychologie Hond overleden (was: *weet geen gepaste titel*)
Verwijderd
16 28-09-2002 17:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49.