Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2008, 18:58
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
De vorige was vol. Ik had hem een klein beetje volgespamd, maar nu heb ik wel de eer om de nieuwe te mogen starten. (A) Sorry voor de spamposts in het vorige topic.

Hier is de vorige.

Nouja, hopelijk komt alles goed met opa.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2008, 19:12
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Volgende keer gewoon braaf wachten jij.

Ik geloof dat ik klaar ben. Was even stressen vanmiddag, mijn vriendje had me een nieuw geheugenkaartje voor mijn verjaardag gegeven, wat hij even installeerde. Toen bleef mijn laptop crashen. Terwijl hij het gisterenavond wel heel lang goed gedaan heeft. En toen hij vanmiddag weg was en ik wilde beginnen deed hij niets meer.
Gelukkig kan mijn vader mensen heel goed op de vingers kijken en kon hij zich herinneren hoe die kaartjes weer vervangen moesten worden. Dus hij heeft de oude teruggezet (en ik heb meegekeken zodat ik het de volgende keer zelf kan). Pfieuw, kon ik toch mijn opdracht af gaan maken. En ik geloof dat het nu klaar is, dus dat is mooi... Maar die laatste vraag ging wel eng snel, ik hoop dat het goed is.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 19:14
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@Heksjuh: Uit je posts krijg ik vaak het gevoel dat je soms zo veel te streng bent voor jezelf. Natúúrlijk is het fijn om goede cijfers te halen, niet te hoeven herkansen, alles bij te houden, enzovoort. Maar het geeft je zoveel rust als je niet zoveel van jezelf móet en tevreden kunt zijn als je het gewoon doet. (En ik weet hoe moeilijk dat is.) Mensen vinden jou nog steeds dezelfde lieve persoon als je niet extreem hoge cijfers haalt of je herkansingen verpest. Wees lief voor jezelf
Echt, ik vind juist dat ik niet streng genoeg voor mezelf ben Maar je hebt wel gelijk, als ik niet zoveel van mezelf zou moeten zou ik een stuk rustiger zijn denk ik. Je laat me wel nadenken met je bericht

Prutsor: ik moet lachen om je berichtjes (behalve om het bericht van je opa) En je moet je niet zo druk maken over vanavond. Gewoon plezier hebben

Vandaag heb ik alweer niks gedaan. Maar ach, het is weekend en straks beginnen de colleges weer en dan krijg ik weer een beetje ritme.
Morgen trainen. Ik heb daar nooit zo'n zin in, terwijl ik het wel leuk vind. Ik heb gewoon geen discipline en doorzettingsvermogen.
Nog maar een dagje vakantie. Gelukkig ben ik dinsdag weer een dagje vrij
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 19:15
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Zoveel te zeggen, maar in mijn hoofd blijft het steken. Achja. Het komt wel goed met mij. maar ik wil geen school.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Zoveel te zeggen, maar in mijn hoofd blijft het steken.
Dit. En ik ga nu alles proberen op te schrijven. Zoals we hadden afgesproken. Volgensmij gaat het een heel boekwerk worden.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 19:38
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Nou, veel succes dan RebEls! Ik heb dat zelf ook gedaan, al is dat een hele tijd terug en daarmee heb ik heel veel dingen afgesloten. Het is zeker niet makkelijk, maar uiteindelijk lucht het wel heel erg op, geloof dat maar.

Nouja, ik moet me nog even scheren en dan ga ik maar eens langzamerhand richting de plek waar we afgesproken hebben.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 20:07
Verwijderd
Pff, chago-avond. Kom op Inge, cheer up! Je leeft, je hebt een lief vriendje, je hebt nog een dagje vrij, life can be good.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 20:27
Sens.
Sens. is offline
Maandag examen... en het begin van 2 weken examens...

Maar tot mijn grote verbazing was ik vandaag zo rustig... Mss een beetje te gerust eigenlijk

Ach ik ben naar alle lessen geweest, heb mijn leerstof altijd goed bijgehouden en mijn proefexamens waren schitterend... En ik heb 2 weken hard geleerd...

Dus de paar dagen dat het minder goed lukt, ook al is het de voorlaatste dag dat ik tijd heb om te leren... ik ga dat mij NIET aantrekken...

@ Duivelaartje: testen en dat op een maandag na een 'vakantie'... Ik weet maar al te goed hoe afschuweljik dat is... Maar zet je nog eens volledig in... en troost je, je bent niet de enige...

ooh en ik moet een vak leren met allemaal grondleggers van de orthopedagogie en al die verbanden daartussen... Voor mijn proefexamen dacht ik ook dat ik alles door elkaar ging slaan en uiteindeljik vroeg die prof niet eens op die manier naar die rottige grondleggers Dat lappen ze mij dus altijd... Zorgen om niets En waarschijnlijk is dat bij jou ook zo...

Bovendien heb je al een goed tentamen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 22:35
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ben moe, zo moe..
slapen, niets meer dan slapen, nu, morgen, volgende week gewoon altijd.
Is er iemand die even naast me kan komen liggen als ik in slaap val, de dromen en gedachten zijn dan zo vaag, zo werkelijk en beangstigend.
maar iedere keer als de nacht weer komt is het bed koud en leeg, net als ik, koud en leeg
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 23:27
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Vanmiddag rond 2 uur waren we bij mijn opa. Onderweg belde mijn oom al, het ging heel erg slecht en de hele familie werd opgeroepen om een laatste afscheid te nemen. Iedereen vertrok halsoverkop uit amsterdam, utrecht, maastricht. Ik kon het niet aan om hem zo te zien. Hij ligt in een soort van trappelzak die aan het matras vast zit, er zit een onrustband om zijn middel, hij kan niet meer goed praten, amper bewegen en hij zit zo ontzettend onder de medicijnen. Toen ik en mijn moeder binnen kwamen leefde hij op, begon ineens weer te praten en wilde zelfs weer drinken voor het eerst in twee dagen.. Maar hij zakte steeds meer weg, de familie was er helemaal en hij wilde champagne hebben. Dus hebben we met de hele familie uren bij hem gezeten, champagne gedronken, zijn muziek opgezet.. Ik denk dat hij dit toch ergens in zijn bewuste heeft gedaan, hij wilde iedereen erbij hebben. Nu is het afwachten, het kan een week duren, het kan vannacht over zijn. Ik mis hem nu al, mijn lieve opa. Ik heb hem verteld hoeveel ik van hem houd, hij kneep in mijn hand, keek me een paar keer aan.. Zou hij nog weten wie ik ben?
Mijn hart breekt als ik hem zo zie liggen, vechtend tegen een dood die hem toch wel zal overwinnen..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Vanmiddag rond 2 uur waren we bij mijn opa. Onderweg belde mijn oom al, het ging heel erg slecht en de hele familie werd opgeroepen om een laatste afscheid te nemen. Iedereen vertrok halsoverkop uit amsterdam, utrecht, maastricht. Ik kon het niet aan om hem zo te zien. Hij ligt in een soort van trappelzak die aan het matras vast zit, er zit een onrustband om zijn middel, hij kan niet meer goed praten, amper bewegen en hij zit zo ontzettend onder de medicijnen. Toen ik en mijn moeder binnen kwamen leefde hij op, begon ineens weer te praten en wilde zelfs weer drinken voor het eerst in twee dagen.. Maar hij zakte steeds meer weg, de familie was er helemaal en hij wilde champagne hebben. Dus hebben we met de hele familie uren bij hem gezeten, champagne gedronken, zijn muziek opgezet.. Ik denk dat hij dit toch ergens in zijn bewuste heeft gedaan, hij wilde iedereen erbij hebben. Nu is het afwachten, het kan een week duren, het kan vannacht over zijn. Ik mis hem nu al, mijn lieve opa. Ik heb hem verteld hoeveel ik van hem houd, hij kneep in mijn hand, keek me een paar keer aan.. Zou hij nog weten wie ik ben?
Mijn hart breekt als ik hem zo zie liggen, vechtend tegen een dood die hem toch wel zal overwinnen..
hmm sterkte zeg ermee.
ze zeggen vaak dat mensen vlak voor ze sterven nog een heldere periode hebben, mss had ie dat nu wel. Gelukkig heeft ie nog afscheid kunnen nemen van iedereen .
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 00:03
kroot
kroot is offline
Jaja concert vanavond ging best goed, met m'n prachtige glockenspiel solo!
Was daarna wel gezellig, alleen jammer dat er daarna de BAK kwam. Ik ben wel een Brabander maar ik houd niet van carnaval en zeker niet zo vroeg in het jaar.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 03:08
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Pff, ik ben zo moe, maar kom gewoon niet in slaap. Als het zo doorgaat loopt de grote schoonmaak van morgen in het honderd, met een vermoeide kop heb ik daar echt geen zin in. Maar ja, ik zit me ouderwets druk te maken om niks...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 08:43
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Moet ook studeren en pf schiet niet op en buikpijn en stress enz.
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 08:54
Mariekje*
Mariekje* is offline
*zucht* Alles gaat goed, behalve tussen de familie onderling. Mijn oudste broer loopt van alles te verkondigen, en vooral zijn schoonfamilie haalt soms echt klote streken uit. Nu zijn ze boos op mijn moeder omdat zij hen niet heeft meegevraagd op vakantie naar Ameland, en haar 2 andere kinderen (+ aanhang wel). Maargoed, mijn oudste broer komt dan ook alleen maar over de vloer als hij iets nodig heeft of om zijn 2 kleintjes hier af te droppen zodat mijn moeder weer's op kan passen. Hatelijk! En ik zou eens willen dat mij aanleiding word gegeven om mijn broer +schoonfamilie een boos telefoontje of brief te kunnen sturen, maar nee.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 09:37
ikkuh15
ikkuh15 is offline
blugh, ik haat dit lichaam, die buik!..zo wil ik niet meer zijn! Ik wil afvallen, afvallen, afvallen...heupbotten zien en andere botten zien, niet dit dikke lichaam
__________________
*Giving up doesn't always mean that you're weak, sometimes it means you're strong enough to let go...*

Laatst gewijzigd op 06-01-2008 om 09:48.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 10:14
Verwijderd
Laatste dag van de vakantie.
Ik moet vandaag m'n presentatie oefenen en nog wat studiedingen en ik heb er helemaal geen zin in.
En ik moet echt vandaag besluiten óf en hóe ik m'n verjaardag wil/ga vieren. Ik weet het echt niet, maar ik moet nu echt gaan kiezen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 10:31
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Het uitgaan gisteren was heel gezellig, ook al was mijn ex er ook bij. Daar maakte ik me sowieso helemaal geen zorgen om eigenlijk, nouja, ik hoopte alleen niet dat ik 10 minuten ofzo alleen met haar zou moeten wachten op de plek waar ik met een goede vriendin van mij en d'r vriend had afgesproken, maar dat was dus ook niet het geval. Niet dat ik bang was voor stress ofzo, maar gewoon alleen maar stil zijn, want ik weet niet waar ik met d'r over moet praten.

Er is behoorlijk wat stress en problemen geweest tussen mij en haar, maar wat mij betreft is dat afgesloten. Ik bedoel, het is nog steeds echt fout wat ze heeft gedaan, maar ze heeft me uiteindelijk, na een heel lange contactloze tijd, wel eerlijk verteld hoe het echt zat en ik wist dat ze op dat moment de waarheid sprak, aangezien ik die al had gehoord van die vriendin waarmee ik had afgesproken gisteravond (en dat is ook een vriendin van mijn ex). En daar ging het me om. En ook ik heb kunnen zeggen hoe ik over de hele situatie dacht (niet gisteren, maar toen zij dus weer contact zocht). Daarna heb ik nog maar nauwelijks met haar gepraat eigenlijk, ik bedoel, ik zou me er niet prettig bij voelen als ik zou praten over problemen, met haar na alles wat er gebeurd is.

Voor het uitgaan gisteren vond ik het echter geen probleem dat zij er ook bij was. Ze gaf me nog even de beste wensen, maar we hebben verder niet echt veel gepraat. Op een gegeven moment (ik zat zeg maar in het midden en mijn ex en goede vriendin van mij zaten zeg maar rechts van mij) ving ik een gesprek op van mijn ex die dus volgens mij problemen had in d'r relatie. Nouja, ik deed in ieder geval mijn uiterste best om dat niet te volgen. Ik was wel benieuwd hoor, want die stukken die ik dan net wel meekreeg, daar maakte ik uit op dat het net zo'n situatie was als waarin ik nu zit met mijn beste vriendin.

Achja, het belangrijkste was dat het gezellig was en dat ik afleiding had. Had vanochtend echter niet de energie om uit mijn bed te komen en naar de kerk te gaan. Ik had wel energie voor de dienst, maar niet genoeg energie om 20 minuten te fietsen vanochtend. Ik ben best wel lam atm. Maar ik voel me op zich wel goed dus.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-01-2008, 10:44
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ja, laatste vakantiedag. En nu al voel ik weer die druk die school met zich mee brengt. Nu al, is van mijn fijne leuke gezellige humeur weinig meer over. Waarom toch?

en alles wat ik hier verder kwijt wil blijft steken. omdat het toch niet belangrijk is.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 10:48
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*grote knuffel voor nijn*

ik denk dat je opa je nog wel kent/ herkent
zeker omdat je zegt dat hij een opleving had toen jij en je moeder binnen kwamen..
heel veel sterkte meissie
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 10:57
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Sterkte, Nijn*...

Het gaat ietsje beter intussen, maar helemaal beter ben ik nog niet. Wel heb ik vanochtend alvast de voorwaarden voor de LIO-stage doorgenomen en ben ik nu mijn POP aan het bijwerken. Dan kom ik morgen tenminste enigszins voorbereid bij dat gesprek. Ik weet helemaal niet precies wat je in dat eerste gesprek nou moet doen, of je dan al je stagecontract moet laten tekenen of niet. Ik ga er van uit van niet, want ik begin pas over een krappe maand. Ik begin het wel steeds spannender te vinden.
Dadelijk ga ik me alvast even buigen over mijn portfolio, zodat ik de komende week vooral kan besteden aan het leren van de bloktoets. Dus ik ga zo alvast mijn vakevaluaties enzo schrijven, dan ben ik daar van af.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 10:59
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Ik ga maar eens weer beginnen met schrijven, want mijn hoofd zit echt te vol. Een grote chaos is het, de hele week al en ben echt tot vrijwel niks in staat.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 11:28
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Nijn*, sterkte. Het is heel moeilijk je opa zo te zien. Maar hij weet denk ik nog wel wie je bent. Hem zien lijden is zwaar.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 11:30
Verwijderd
Tering ik ben echt chago vandaag, maar waarom? Het kan allemaal zoveel erger, ik stel me zwaar aan. :/ Bah. Stom vriendje dat ziek is, dat ie eens even snel beter wordt. Ik wil schrijven, frustratie kwijt, maar ik weet niet waarom ik zo opgefokt ben. Aargh!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 12:58
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
morgen weer het begin van 4 dagen werken..
komen drukke weken aan dus wordt behoorlijk door bikkelen. sta op een nieuwe studie, hopen dat ik mn hoofd een beetje boven water ga houden
gelukkig is deze studie van een andere arts dan B want voor hem ben ik soms een beetje bang, hij kan zo boos worden en die boosheid op jou richten..
maar goed dat zien we morgen wel weer...
dinsdag een gesprek over mijn contract.. *bibber* opzich moet het wel goed komen maar toch.
daarna hoop ik dat ik weg mag (morgen ff zien te regelen) want heb weer eens een afspraak bij de psych. (sinds een week of 7 ofzo)
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2008, 14:02
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Pff het is bijna 3 uur en ik ben ook eindelijk op gang gekomen hoor. Weliswaar gister uit geweest, maar toch vind ik dat ik te lang in mijn bed blijf liggen. Het lijkt wel alsof ik zoveel meer slaap nodig heb de laatste tijd.

Anyway, ik ben ook de klos over 2 weken. Echt een paar zware tentamens.
Aerodynamica is gewoon errug veel en ook nog eens vrij pittig. 400 blz met alleen maar formules en grafiekjes. Ik snap nog niets van die buckingham pi theorem en ben ook vergeten hoe je isentrope relaties moet afleiden *zucht* Laat ik maar weer eens beginnen dan.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 14:22
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Omg, ik ben rond kwart over 1 op bed in slaap gevallen en ik ben net weer opgestaan. Maarja, voelt wel lekker om eventjes een middagdutje te doen als je heel moe bent.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 14:39
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Mijn motivatie om iets aan mijn studie te doen is nog steeds zoek. En over 9 dagen en 12 dagen moet ik de papers al inleveren

Ik had me voorgenomen om dit jaar eens een beetje actief te doen; veel werken, veel aan school doen, veel sporten, veel nieuwe dingen leren (ik wil graag Spaans leren en saxofoon leren spelen), afstuderen, afvallen, baan en eigen huisje zoeken...maar als ik zo blijf lanterfanten schiet het natuurlijk niet op Het is in principe allemaal haalbaar maar dan moet ik ook eens wat gaan DOEN.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Mijn motivatie om iets aan mijn studie te doen is nog steeds zoek. En over 9 dagen en 12 dagen moet ik de papers al inleveren

Ik had me voorgenomen om dit jaar eens een beetje actief te doen; veel werken, veel aan school doen, veel sporten, veel nieuwe dingen leren (ik wil graag Spaans leren en saxofoon leren spelen), afstuderen, afvallen, baan en eigen huisje zoeken...maar als ik zo blijf lanterfanten schiet het natuurlijk niet op Het is in principe allemaal haalbaar maar dan moet ik ook eens wat gaan DOEN.
*herkenning*

Maar, het jaar is pas 6 dagen oud, dus nog tijd genoeg om je plannen uit te voeren!

OT:

SOG!

Maar ik heb m'n opgaven voor dinsdag wel al af. Nu nog even wat dingetjes opzoeken voor m'n presentatie, die nog een keer oefenen en daarna mag ik van mezelf Everwood kijken.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 16:27
Verwijderd
Wow, had net afgesproken met een oude vriendin en voor het eerst sinds lang voelde ik me geen totale sociale loser in haar gezelschap. Terwijl ik dat toch wel ben op dit moment, meer dan de andere keren. Toch een soort van vooruitgang, ergens.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 17:06
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Bedankt voor jullie reacties. Ik denk alleen niet dat hij mij bewust herkent heeft, aangezien hij echt in het laatste stadium van alzheimer zit en niemand meer herkent en in een minuut soms wel drie keer hetzelfde kan vragen. Hij herkent vaak zijn eigen kinderen niet meer, dus zijn kleindochter zal hij ook wel niet meer kennen.

OT: Toch nog wel wat kunnen doen vandaag. Paragraaf wiskunde gemaakt, halve paragraaf geschiedenis, heb m'n CPE schetsen af (nu nog hopen dat het ook echt kan, wat ik wil doen), heb een lijstje discussieonderwerpen gemaakt voor nederlands en nu zit ik braaf een luistertoets van Duits te maken. Dat laatste valt toch wel heel erg tegen en ik ga dus eerst nog maar even wat lezen in plaats van meteen het tweede deel maken.. pfft.
Maar ik kan me weer redelijk concentreren en dat komt echt precies op tijd. Heb nog niet eens de helft kunnen doen van wat ik deze vakantie wilde doen, maar dit keer is het niet (volledig) uit luiheid. Ach, het komt allemaal wel..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 17:15
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Nu ben ik eindelijk bezig en kan ik bijna geen informatie vinden over het onderwerp. Grom
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 17:32
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Nu ben ik eindelijk bezig en kan ik bijna geen informatie vinden over het onderwerp. Grom
dat ja..

omg,ik weet ff niet hoe t verder moet.
*knuffel voor nijn*
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 18:07
Verwijderd
*knuf voor dolce*

OT:
Ik heb m'n presentatie opgestuurd naar de docent. Krijg er wat meer vertrouwen in.
En ik heb nog niet gegeten, maar heb eigenlijk niet zo veel trek én geen zin om te koken.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 18:14
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
dat ja..

omg,ik weet ff niet hoe t verder moet.
*knuffel voor nijn*
({)
ik heb het ook even gehad vandaag
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 18:24
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Gister was heel leuk. In totaal 7 uur gereisd om er 4 uurtjes te kunnen zijn, randstaddoolhof, maar ach.

Vandaag gaat wat minder, ben niet helemaal blij om de een of andere reden en trek me alles meer aan dan anders. Zal wel aan de hormonen liggen
Heb de helft van m'n planning voor vandaag af, morgen maar vroeg op.
Nu Boer zoekt vrouw kijken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-01-2008, 18:34
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Sterkte@ Nijn en Pruts0r! (En jullie opa's uiteraard.)

Citaat:
Echt, ik vind juist dat ik niet streng genoeg voor mezelf ben Maar je hebt wel gelijk, als ik niet zoveel van mezelf zou moeten zou ik een stuk rustiger zijn denk ik. Je laat me wel nadenken met je bericht
Ik ken je natuurlijk niet echt, maar zo lijkt het vaak uit je posts. Het is natuurlijk wel fijn dat je zo goede/ betere cijfers haalt (over 't algemeen), maar de vraag is of je daar echt gelukkiger van wordt. Maarja, ik vind het ook lastig om daar afstand van te nemen hoor en als je studie leuk is heb je snel de neiging om je helemaal op het studeren te storten. Nuja, gaan we een beetje meer plezier/ rust maken in het leven

OT: bluh, ik ben duf en weer verkouden en dat vind ik stom. Ik kan geen druk op mezelf leggen om te leren voor mijn tentamen want ik vind het echt een dom totaal nutteloos flauw irrelevant stom onderwerp. Maar ik moet het wel halen. Nouja.
Gister was gezellig! Het leek net of er helemaal geen 3 jaar tussen zat, maar of we gewoon in de pauze zaten te kletsen. Wel tof . Verder weer drukke week voor de boeg, met zingen, eten bij vriendinnetje 1 en 2, naar Antwerpen en nieuw blok beginnen. *verzamelt energie*
Nu nog even leren en dan Boer zoekt Vrouw kijken .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 18:35
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik ben benieuwd wie van mijn werkgroep er allemaal is, nouja, we zijn sowieso met z'n tweeën op tijd iig, ik, met iedere keer dezelfde jongen uit mijn werkgroep die op tijd is en ik ben ook benieuwd wie er morgen allemaal gaat zeuren dat we om half 10 afspreken om samen te werken (hoewel ik eerder kwart voor 9 in mijn hoofd had, maar dat vond ik nogal ver gaan voor de anderen. Nouja, ik ben er iig wel al om kwart voor 9 denk ik. Wil nu na de vakantie, nu het weer goed gaat met me echt in een vast ritme komen.

Kom er trouwens net achter, dat ik woensdagavond helemaal niet kan werken, of eigenlijk dan maar tot ongeveer 7 uur, aangezien ik dan een afspraak heb met iemand van stichting Dichterbij, om half 8. Maar dat komt wel goed. Morgenmiddag eventjes langs, of nee, ik kijk eventjes of degene met wie ik dat moet regelen morgenochtend rond 10 voor 7 er al is.

@Nijn, ik las nu pas wat er met je opa aan de hand was. *hug* Heel veel sterkte. Ik denk dat, als hij opleefde toen jij binnenkwam, hij je nog wel herkend heeft. Misschien niet bewust, maar dan wel in het onderbewuste. Ik hoop voor jou dat alles goed afloopt (dus dat je opa niet meer teveel hoeft te lijden).
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 18:38
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Gister was heel leuk. In totaal 7 uur gereisd om er 4 uurtjes te kunnen zijn, randstaddoolhof, maar ach.

Vandaag gaat wat minder, ben niet helemaal blij om de een of andere reden en trek me alles meer aan dan anders. Zal wel aan de hormonen liggen
Heb de helft van m'n planning voor vandaag af, morgen maar vroeg op.
Nu Boer zoekt vrouw kijken.
BzV komt pas over een minuut of 50
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 18:38
Verwijderd
Sterkte, Nijn*.

Nu ik het verhaal van Nijn* lees moet ik opeens terugdenken aan 2006. Onze hele familie in het ziekenhuis bij oma. En dan ging ik weer een rondje lopen en ondertussen hoopte ik dat als ik terug kwam dat het dan beter zou gaan. Maar dat was niet zo. Ik heb daar iets van 6 uur gezeten en toen gingen wij (de kleinkinderen) naar huis. Dat waken is zo slopend, je hebt ergens hoop maar eigenlijk weet je dat het niet meer goed komt. En dan de allerlaatste keer afscheid nemen.

Morgen weer naar school. Ik wou dat ik nog een weekje vakantie had want ik heb veel te weinig gedaan. Ik moet nog zoveel doen. Maar ach, het is ook wel weer gezellig om iedereen weer te zien.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 19:43
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik ben net terug van E. (dat is dus mijn beste vriendin), of nouja, ik ben vrijdagavond om half 7 daar weggegaan, en als het zou kunnen, zou ik nu meteen al teruggaan.

Het is echt heel raar, in principe ben ik op een vreemde plek (lees: Ik kom daar niet vaak, omdat we lang niet altijd allebei tijd hebben en het tever reizen is om doordeweeks eventjes langs te gaan), maar iedere keer weer, als ik aan kom in Waddinxveen, heb ik gewoon het gevoel dat ik thuiskom, maar dan op een andere, beter voelende manier.

Het is gewoon een plek waar ik mezelf kan en durf te zijn. Zijzelf is een keer hier geweest en wat mij betreft ook meteen de laatste keer. Niet vanwege haar hoor, absoluut niet. Ze liet een goede indruk achter op mijn ouders in september en ook van de andere mensen die op mijn verjaardag waren dat weekend, hoor ik alleen maar positieve dingen van als ik over even wat over E. zeg.

Het gaat mij meer om de algemene stress hier thuis, daar wil ik haar (maar ook andere vrienden) niet in terecht laten komen. Ik was ook onvoorstelbaar zenuwachtig op de dag dat ik haar op ging pikken. Wat mijn ouders en anderen over haar dachten, dat maakte mij eigenlijk niet veel uit, ik bedoel, ík kan het goed met haar vinden en zij met mij en dat is het belangrijkste. Mij ging het gewoon erom dat ik bang was dat er heel veel stress zou komen. Ik was die ochtend dat ik haar op ging halen ook al om 5 uur wakker en wilde toen om 9 uur of half 10 al daar zijn (het werd half 10, ik vond 9 uur dan toch wel best vroeg), en het werd dan de eerste bus, om kwart voor 7 naar station Venlo, want de treinen reden pas om 20 over 7.

Als ik gewoon een goede vriendin ga oppikken en ik word dan om 5 uur 's ochtends wakker door angst voor stress in huis, dat zegt toch al wel genoeg? En dat een oom van mij, die eerst een paar keer in de week hier was en lekker zat te praten gisteren in de keuken iemand aan het smsen was of hij daar op bezoek kon gaan (hij was toen bij ons) en dat, toen hij terug kreeg dat dat ging tegen mij zei: Daar ben ik blij om, kan ik tenminste weg uit de stress hier. En toen liet hij me een filmpje zien dat hij had gemaakt van mijn kleine broertje. En mam en mijn stiefvader zeiden bij alles wat hij deed: Nee Michel, dat mag niet. Kom, dat kind is 4.

Maar als ik bij E. kom, dan ben ik gewoon een volledig ander persoon dan dat ik normaal thuis ben. Niet dat ik me anders gedraag dan ik ben, ik gedraag me juist zoals ik ben. Dat is een van de weinige plekken waar ik dat kan. Vind ik eigenlijk wel raar. Nouja, het is wel te verklaren, maar ik vind dat als je thuis thuiskomt, dat je normaalgesproken ook zo'n gevoel zou moeten krijgen. Maargoed, ik heb eigenlijk een beetje het idee dat mijn stiefvader mij het huis uit probeert te werken. Dat gaat hem ook nog lukken ook, want ik wil op kamers gaan wonen, maar dat doe ik niet om hem een plezier te doen, eerder om mezelf een plezier te doen.

En gisteren tijdens het uitgaan, toen was er ook een jongen bij die autisme had, buiten mij dan, en ik was even vergeten dat hij autisme had en ik ga met hem binnekort een keer praten over het op jezelf wonen. Hij heeft dan 2 of 3 keer per week begeleiding, maar hij hoeft de woning zelf niet te betalen... Dat zou voor mij echt ideaal zijn, dat scheelt mij behoorlijk wat geld iedere maand. Ik ben verder ook bezig met het aanvragen van de Wajong. Dat lukt mij niet alleen, maar dat doe ik niet met behulp van mam (want omdat zij iedere keer andere dingen moet doen ofzo, komt er niets van, al 10 maanden niet), maar met behulp van een klasgenoot. Die kwam extra wat eerder naar school, of nee, ik kwam eerder naar school en hij bleef langer op school, om mij te helpen bij die aanvraag. Het is nog niet helemaal klaar, maar ik vraag nog eventjes zijn hulp daarbij als ik hem weer zie op school.

Ik vind het ook fijn om te zien dat ik steun krijg van klasgenoten als ik het moeilijk heb. Niet dat ik dan lange gesprekken over mijn problemen voer waar ik op dat moment mee zit hoor, maar gewoon, ze proberen me op te vrolijken. Nouja, het gaat dus wel goed, maar het wordt voor mij tijd om het huis uit te gaan en op kamers te gaan wonen. Dan heb ik denk ik ook het gevoel dat ik echt thuis kom als ik weer op mijn kamer kom. Dan heb ik dat ook nog wel bij E. hoor, maar dus ook op mijn normale woonplek.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 19:50
Redhair
Redhair is offline
Ik ben behoorlijk ziek sinds donderdagavond. Hoesten en koorts, de koorts is nu gelukkig weg. Ik lag alleen maar in bed, droomde steeds, als ik wakker was en geluiden op de gang hoorde was ik hartstikke para. Droomde over haar, dat ze naar mij toe kwam om me pijn te doen. Ik kon niet normaal meer denken, alleen dromen en angstig zijn en de longen uit mijn lijf hoesten. Heb wel heel veel slaap ingehaald, viel vannacht rond twee uur in slaap en werd pas om vijf uur vanmiddag weer wakker. En ik heb geweldige vrienden, ik houd van ze allemaal. Mensen die er midden in hebben gezeten, zoals de vriend waar N. nu verblijft, ze kiezen geen kant. Willen geen ruzie met mij, geen ruzie met N., geen ruzie met zijn vriendin. Ze bemoeien zich er niet mee en blijven onpartijdig en zo zie je inderdaad wie je echte vrienden zijn. Ik ben ook eens op zaterdag thuis en krijg van veel mensen smsjes of ik nog ga feesten en of ik nog langs kom. Hmm, lieve vrienden. <3
Nu maar meteen weer terug naar bed, proberen nog meer te slapen. Mijn longen, ribben en middenrif doen pijn, misschien morgen maar naar de dokter. Als ik hoest, lig ik helemaal dubbel, mijn longen staan dan in brand en mijn ribben breken stuk voor stuk. Lijkt me niet heel goed.
Oja, mama is ook lief. Want ze ging allemaal lekkers en fruit voor me halen en zaterdag nam ze me mee naar haar huis om daar voor me te koken. Ook al ben ik uit huis, als ik ziek ben moet ze voor me zorgen. <3
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 19:53
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Toch weer een paar zaken goed kunnen studeren, wat top is want heb soms veel moeite met eraan te beginnen. Morgen het volgende vak beginnen... Zenuwen en faalangst, nooit gedacht dat ik zoiets ooit voor examens zou hebben bah.

Het verhaal van Nijn* heeft me ook doen denken aan iets van paar jaar geleden, veel sterkte.
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 20:40
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Oh, en leven en liefde. Wat een wereld, wat een liefde, wat een leven. Ik weet het niet, ik weet het niet meer. Oh wat kan een leven vreemd lopen, wat kan liefde vreemd zijn, wat kan je jezelf verbazen. En bij mezelf denk ik keer op keer; leef, leef, leef en leef, geef en geef. Don't criticize what you can't understand-don'tcriticizewhatyoucan'tunderstanddon'tcriticizewhatyoucan'tundersta ndcon'tcriticizewhatyoucan'tunderstand.
Welke dag besloot ik ook weer om gelukkig te zijn? Ik leef, ik ga op reis, ik aanvaard de meest vreemdste foutste liefde in mijn leven, ik ga maanden door europa lopen, lekker meditatief in een magazijn werken, ach en wee, ik ga niet naar school als ik andere plannen heb, doch fix ik die shit. Be proud of who you are. Nu begrijp ik 'm pas. Éen is het zaak jezelf en je leven te maken tot iets wat jezelf kan waarderen, trots te zijn op de luttele dingen die je hebt bereikt. En bovenal don't care, don't care, don't care. Scheve ogen, vreemde blikken, ach ik heb hem lief, ik heb mezelf lief, ik heb mijn leven lief.
Toch ja, betere dagen, mindere dagen, daarin zal ik mensen die lijden niet alleen laten. Iedere dag weer besef ik dat ik me toch stiekem nog hecht aan meningen, bezittingen, verlangens. Maar er is een stijgende lijn, toch ben ik er nog niet. Misschien morgen? Niet uitstellen tot morgen als het ook vandaag kan? Nee, ik wil nog één keer aan de grond zitten, aan mijn bek gaan, en eens te meer beseffen dat de wereld nog steeds, nog steeds niet vergaan is bij welke pijn dan ook, dat verstorende emoties tijdelijk zijn, dat, ach, ik moet zoveel filosoferen en nadenken.
__________________
never get old
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 20:53
Verwijderd
Niet zo onzeker zijn. Kon ik dát maar overwinnen. Kon ik dat knelpunt maar vinden en uit het donker trekken en eroverhéén komen. En dat kan ik ook verdomme en dat gá ik ook doen! Het duizelt me van alles wat op mn pad komt en het is zo groot en overweldigend, jeeez. <3
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 21:04
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hmmmm <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 21:52
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
Ineens in twee weken twee aanvallen van flauwte en een hyperventilatie-aanval. Daarbij komende al twee weken hoofdpijn. Wat is dit?!
__________________
Durf te vliegen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 22:12
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
@ Nijn*: God, ik heb echt de hele dag aan jou en aan je opa moeten denken. Ik ken je niet eens persoonlijk. Maar toen ik dit forum opstartte en me aanmeldde, dacht ik onbewust meteen aan jou en vroeg ik me af hoe het zou gaan; iets later betrapte ik mezelf erop.
Anyway, daar heb je natuurlijk niets aan; ik wens je veel sterkte toe. Het lijkt me echt vreselijk! Blijf je ook aan jezelf denken?

OT: Het voelt als een bodemloze put, school. Ik heb er gewoon echt geen zin in. Ik heb best zin om huiswerk te maken (beetje laat op de laatste avond van de vakantie wanneer je moet gaan slapen terwijl je nog met alles minstens een hoofdstuk achterloopt, verdomme), maar geen zin in school.. vooral geen zin in die mensen, die jonge mensen die hun simpele, domme leventjes leiden, bij wie ik gewoon niet pas (en ook niet wil passen). Allemaal zo jong. Ik word er moe van. En het scheelt in jaren maar één jaar, maar, hoe arrogant dat ook klinkt, het voelt als zoveel meer.
Ik moet goed aan school gaan werken. Hè verdorie, na iedere vakantie kom ik erachter dat ik weer geen fuck heb gedaan. Examenjaar.. ik moet gaan werken. Komende anderhalve week ga ik me kapot werken, want dan heb ik schoolexamens. Yay. (met andere woorden: Fuck.)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Niet zo onzeker zijn. Kon ik dát maar overwinnen. Kon ik dat knelpunt maar vinden en uit het donker trekken en eroverhéén komen. En dat kan ik ook verdomme en dat gá ik ook doen! Het duizelt me van alles wat op mn pad komt en het is zo groot en overweldigend, jeeez. <3
Juh, dat is ook mijn missie in het leven. Het lukt al steeds beter, tegen de tijd dat ik 40 ben moet ik al een eind op weg zijn
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Juh, dat is ook mijn missie in het leven. Het lukt al steeds beter, tegen de tijd dat ik 40 ben moet ik al een eind op weg zijn
Oh man, dat klinkt optimistisch

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.