Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2005, 16:34
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vrijdag 17 juni zal het treinverkeer in het eerst van zijn geschiedenis stil komen te liggen door een staking bij ProRail. De afgelopen drie jaar zijn er geen spoorstakingen geweest, behalve in oktober 2004. Toen staakte NS samen met andere OV medewerkers tegen de kabinetsplannen. De staking wordt gesteund door de FNV, CNV en VHS.
Bron.

Informatie over eventuele onkosten declaraties, zie hier.

Zeer vervelend
Dit keer staakt de NS niet, maar ProRail. Zij zorgen voor de seinen en wissels. Als deze niet bediend worden, kunnen er dus geen treinen rijden. Ook het NoordNed en de Syntus niet.

Eventueel kun je via www.9292ov.nl een alternatieve reis bekijken zonder trein. (onderaan "treinen" uitvinken).
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2005, 16:41
Verwijderd
godsamme stelletje ....
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 16:47
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Erg fijn is dat ja..
Ik heb vrijdag een tentamen :x
Majaá mijn moeder brengt me waarschijnlijk (A)
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 16:48
Verwijderd
Fijn, vrijdag dus ook niet werken. Dag eerder naar huis of ik moet weer treinkaartjes gaan lappen.

Dat ze allemaal maar gekort mogen worden op hun loon.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 16:55
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Rach-: schreef op 11-06-2005 @ 17:47 :
Erg fijn is dat ja..
Ik heb vrijdag een tentamen :x
Majaá mijn moeder brengt me waarschijnlijk (A)
Heb ik ook. En om het nog wat leuker te maken, als ik er niet ben kan ik niet deelnemen aan een leuke activiteit die een week duurt (tis nog net geen vakantie). Dan moet ik namelijk naar de her die op datzelfde moment valt. Kan ik wel het blok overdoen maar dat zie ik totaal niet zitten Maar gelukkig wordt ik ook gebracht
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 16:59
Verwijderd
Gelukkig reis ik zelden met de trein.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 17:05
Verwijderd
OK, een spoorstaking, maar wat is hier precies de achtergrondwaarde van?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 18:53
Wawl
Wawl is offline
De door u gewenste reis is niet mogelijk. Fijn is dat, op die dag dat ik naar Nijmegen moet.

Hopelijk kan ik een auto meenemen, anders kan ik er gewoon niet naartoe.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 19:32
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Belachelijk. Net die avond naar The Loin King. Gaat een heel gezeik worden om de auto op te halen etc.

Ik snap het nut niet van die staking Kunnen ze geen andere actie's verzinnen waar men niet zoveel last van heeft? Wat mij betreft minder treinen, maar dit is wel heel flauw.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 20:36
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Gelukkig had de dame van de int'l treinen me er al op gewezen, zodat ik nog voor donderdag een ICE kon boeken, anders had ik een probleem gehad.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 21:09
Verwijderd
Erg vervelend. Eigenlijk het gevolg van halfbakken privatisering. De NS wordt zogenaamd geacht een onderneming te zijn die aan de vrije markt onderhevig is. Concurrenten zijn er echter niet en alle aandelen van de NV Nederlandse Spoorwegen zijn in handen van de Staat en andere publiekrechtelijke organen en instellingen. Dan krijg je dus de situatie dat er geen echte overheidscontrole meer is (dat wil zeggen, alleen via de privaatrechtelijke vennootschapsstructuur) terwijl stakingen van het personeel over onvrede nog evengoed gericht zijn tegen de overheid. Erg lastig.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 21:16
Verwijderd
Spoorwegstakingen zijn

Kunnen ze nou echt niets anders verzinnen waardoor onschuldige reizigers niet het slachtoffer worden?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 21:23
Verwijderd
Ja, helaas. Zoveel andere dingen kunnen ze ook niet doen. Ze kunnen naar het Binnenhof gaan, maar dan kunnen ze ook geen treinen besturen, dus dan zijn we even ver van huis (of beter gezegd even dicht bij huis aangezien ze niet rijden).

Het nare van dat soort acties is alleen dat de agressie en de woede zich vooral richt tegen het stakende personeel, en voorbijgaat aan de onderliggende redenen voor die staking.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 23:59
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Komt er vervangend busvervoer, of is zelfs dat te veel gevraagd?

Citaat:
nare man schreef op 11-06-2005 @ 22:23 :
Ja, helaas. Zoveel andere dingen kunnen ze ook niet doen. Ze kunnen naar het Binnenhof gaan, maar dan kunnen ze ook geen treinen besturen, dus dan zijn we even ver van huis (of beter gezegd even dicht bij huis aangezien ze niet rijden).

Het nare van dat soort acties is alleen dat de agressie en de woede zich vooral richt tegen het stakende personeel, en voorbijgaat aan de onderliggende redenen voor die staking.
Precies, door dit soort acties kan ik bijzonder weinig sympathie opbrengen voor het personeel. Ze zoeken het maar uit, maar val miljoenen Nederlanders niet hiermee lastig.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 14:55
Verwijderd
'Bijzonder weinig sympathie'
Understatement van het jaar.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 16:40
one.
one. is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-06-2005 @ 17:59 :
Gelukkig reis ik zelden met de trein.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 17:08
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-06-2005 @ 17:59 :
Gelukkig reis ik zelden met de trein.
Ik ook nooit, die gedachte alleen al.

Kun je nog beter vliegen met Onur Air.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 22:35
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik word helemaal gek van die stakingen!! Die mensen wéten toch wat voor contract ze aangaan? Je kiest toch niet voor niets dat werk? Doe gewoon waarvoor je betaald wordt en benadeel niet iedere keer de mensen die er niets aan kunnen doen. Ik zou het eens in m'n hoofd moeten halen om te staken .

Ik moet vrijdag naar school, om m'n cijfers op te halen (examencijfers) en eventueel een her-formulier in te vullen. Moet dus wel. En m'n moeder is er niet. Dus ik zal wel met de bus moeten ofzo.

M'n moeder moet spreken op een symposium, georganiseerd door een man, die er al een jaar mee bezig is, als afscheid voor z'n vrouw (die weggaat bij haar werk). Hij heeft allerlei goede sprekers geregeld, zoveel moeite gedaan voor een prachtige dag en nu kunnen dus heel veel mensen niet/nauwelijks komen. Dit soort mensen worden dus zo ontzettend gedupeerd door stakers. Ik ben echt ontzettend anti-stakingen en het irriteert mij het meest dat het voortdurend niet-commerciële bedrijven zijn (in dat geval dan niet, maar normaal gesproken wel), waar wij dus met z'n allen ook nog eens voor betalen. Doe gewoon je werk.

Goed, tot zover mijn geirriteerde relaas..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-06-2005, 01:50
Verwijderd
Staken in het algemeen is laag.

Staken door ambtenaren waardoor honderdduizenden, zelfs miljoenen benadeeld worden is verschrikkelijk asociaal.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 20:02
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline


En dat symposium gaat dus nu niet door. Dag jaar investeren en hard werken/regelen. Bedankt stakers!

(Bijkomend voordeel: m'n moeder kan me naar Hilversum brengen..)
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 20:56
MB
Avatar van MB
MB is offline
Ik ben überhaupt anti-stakingen, gelukkig dat ik dit weekend niet naar mijn pa ga, maar anders moest ik een dag later gaan en dat is niet leuk
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 21:00
Verwijderd
Citaat:
hppa schreef op 13-06-2005 @ 02:50 :
Staken in het algemeen is laag.

Staken door ambtenaren waardoor honderdduizenden, zelfs miljoenen benadeeld worden is verschrikkelijk asociaal.
Je kunt je natuurlijk afvragen welke andere middelen werknemers hebben om een vuist te maken tegen hun bazen dan staken.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 21:14
Verwijderd
waaarom...als ik op 9 uur op mn werk moet zijn en altijd al zo vroeg weg moet (1,5 uur reizen vanwege slechte overstap enzo), gebeurt dit op vrijdag
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 21:27
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-06-2005 @ 22:00 :
Je kunt je natuurlijk afvragen welke andere middelen werknemers hebben om een vuist te maken tegen hun bazen dan staken.
Daar zit wat in, maar vrijdagen zijn wel de drukste dagen in de trein, dus naar de reizigers zou het wel fijner zijn als je dan daar iets over nadenkt en het op een andere dag doet. (Hoewel je natuurlijk altijd een hoop gezeur krijgt)
Er zijn lijkt me ook wel andere oplossingen als de hele dag staken. Je kan ook korte werkonderbrekingen doen op bepaalde tijden. Dan kunnen mensen nog wel komen waar ze moeten, maar hebben er wel last van. Hele dag staken gaat vrij ver.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 09:42
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Stuur je ProRail een chagarijnig mailtje, krijg je zo'n standaard brief terug

Geachte mevrouw *,

Ook ProRail is bijzonder teleurgesteld dat de bonden FNV Bondgenoten en CNV hun leden hebben opgeroepen om op vrijdag 17 juni het werk bij ProRail neer te leggen. ProRail heeft aan de bonden het voorstel gedaan om een onafhankelijke commissie in te stellen die een bindend advies geeft over het CAO-conflict. Dit voorstel is donderdag 9 juni door de bonden van tafel geveegd.

De bonden hebben aangekondigd vanaf vrijdagochtend 03.00 uur tot vrijdagavond 23.00 uur te gaan staken. Als de medewerkers van ProRail gehoor geven aan de oproep van de bonden, is treinverkeer volgens de dienstregeling niet mogelijk. De verwachting is dat het treinverkeer bij een staking ernstig ontregeld zal zijn in het gehele land, dit geldt ook voor het internationale treinverkeer.

ProRail probeert de reizigers via de media en advertenties in kranten zo goed mogelijk te informeren over de staking, zodat reizigers er rekening mee kunnen houden dat de treinen niet rijden. Wij kunnen helaas geen alternatieven bieden als vervanging voor het niet rijden van de treinen in Nederland.

Met vriendelijke groet

Afdeling Communicatie ProRail
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2005, 09:52
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
inderdaad een standaard respons..
Ikzelf ondervind er (vrijdag) geen hinder van, ¾ van mijn klas overigens wel..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 11:16
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Konden de vakbonden nu echt niks constrictievers bedenken dan de reizigers maar weer eens verneuken voor hun eigen belangen?

Heel leuk en aardig dat ze voor mensen op willen komen, maar je kunt je afvragen of dit een geldig middel is.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 11:19
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Iedereen op de fiets, los je meteen 3 problemen op;
1. beter voor het milieu
2. minder files
3. meer beweging, want als ik het nieuws mag geloven bewegen we te weinig en worden we dik
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 12:04
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Nu weet ik dus niet of je bij de NS een vergoeding kunt verhalen. ProRail schijnt dus geen vergoeding te willen geven ...
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 12:33
Verwijderd
Het is hun goed recht om te staken. Als zij hiermee boze treinreizigers op hun dak krijgen, kunnen zij die weer doorverwijzen naar het kabinet. Oorzaak --> gevolg.

En een dagje vrij van college is alleen maar mooi meegenomen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 12:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Daar hebben ze de auto voor uitgevonden
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 12:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ieke schreef op 13-06-2005 @ 22:27 :
Daar zit wat in, maar vrijdagen zijn wel de drukste dagen in de trein, dus naar de reizigers zou het wel fijner zijn als je dan daar iets over nadenkt en het op een andere dag doet. (Hoewel je natuurlijk altijd een hoop gezeur krijgt)
Er zijn lijkt me ook wel andere oplossingen als de hele dag staken. Je kan ook korte werkonderbrekingen doen op bepaalde tijden. Dan kunnen mensen nog wel komen waar ze moeten, maar hebben er wel last van. Hele dag staken gaat vrij ver.
Ja en doordat het zo'n impact heeft, heeft het ook effect. Ze doen het niet voor de lol, ze willen iets bereiken. Dan haal je harde middelen uit de kast, ja.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 17:02
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 14-06-2005 @ 12:19 :
Iedereen op de fiets, los je meteen 3 problemen op;
1. beter voor het milieu
2. minder files
3. meer beweging, want als ik het nieuws mag geloven bewegen we te weinig en worden we dik
Ik weet niet hoe eager jij bent om op de fiets van Groningen naar Amsterdam te gaan en weer terug? Ik ben er in ieder geval niet voor.

Die staking is irritant, kost veel geld en er zijn erg weinig mensen die er sympathie voor kunnen opbrengen. En een looneis van 2,5% afslaan en 4,5% eisen?
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 17:03
Verwijderd
Citaat:
justhanna schreef op 14-06-2005 @ 10:42 :
Stuur je ProRail een chagarijnig mailtje, krijg je zo'n standaard brief terug

Geachte mevrouw *,

Ook ProRail is bijzonder teleurgesteld dat de bonden FNV Bondgenoten en CNV hun leden hebben opgeroepen om op vrijdag 17 juni het werk bij ProRail neer te leggen. ProRail heeft aan de bonden het voorstel gedaan om een onafhankelijke commissie in te stellen die een bindend advies geeft over het CAO-conflict. Dit voorstel is donderdag 9 juni door de bonden van tafel geveegd.

De bonden hebben aangekondigd vanaf vrijdagochtend 03.00 uur tot vrijdagavond 23.00 uur te gaan staken. Als de medewerkers van ProRail gehoor geven aan de oproep van de bonden, is treinverkeer volgens de dienstregeling niet mogelijk. De verwachting is dat het treinverkeer bij een staking ernstig ontregeld zal zijn in het gehele land, dit geldt ook voor het internationale treinverkeer.

ProRail probeert de reizigers via de media en advertenties in kranten zo goed mogelijk te informeren over de staking, zodat reizigers er rekening mee kunnen houden dat de treinen niet rijden. Wij kunnen helaas geen alternatieven bieden als vervanging voor het niet rijden van de treinen in Nederland.

Met vriendelijke groet

Afdeling Communicatie ProRail
Ja, ze kunnen moeilijk elk mailtje persoonlijk gaan behandelen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 17:18
Mariekje*
Mariekje* is offline
Jaaaaaaa. Fijn, heel fijn .
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 19:20
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 14-06-2005 @ 12:19 :
Iedereen op de fiets, los je meteen 3 problemen op;
1. beter voor het milieu
2. minder files
3. meer beweging, want als ik het nieuws mag geloven bewegen we te weinig en worden we dik
Alsof de fiets een alternatief is voor de trein

Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-06-2005 @ 13:44 :
Daar hebben ze de auto voor uitgevonden
Moet je die wel hebben (+ een rijbewijs)

Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-06-2005 @ 13:46 :
Ja en doordat het zo'n impact heeft, heeft het ook effect. Ze doen het niet voor de lol, ze willen iets bereiken. Dan haal je harde middelen uit de kast, ja.
Kom op zeg, ze kunnen ook wel beginnen met kleine actie's. Als dat dan geen zin heeft kunnen ze grote actie's voeren. Lijkt me niet meer dan normaal.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-06-2005, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-06-2005 @ 13:46 :
Ja en doordat het zo'n impact heeft, heeft het ook effect. Ze doen het niet voor de lol, ze willen iets bereiken. Dan haal je harde middelen uit de kast, ja.
Is het niet een beetje handig om ook wat publieke steun te krijgen bij je acties? Want dat gaan ze hiermee dus écht niet krijgen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Rach-: schreef op 11-06-2005 @ 17:47 :
Erg fijn is dat ja..
Ik heb vrijdag een tentamen :x
Majaá mijn moeder brengt me waarschijnlijk (A)
Gelukkig heb ik geen tentamen, maar ze houden er bij ons op school geen rekening mee: "dan moet je maar vervangend vervoer zoeken of overnachten bij een bekende" .
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 23:47
Verwijderd
Ik vind de stakingen van tegenwoordig best wel soft. Wanneer zijn er weer eens onaangekondigde stakingen waarbij opeens duizenden werknemers joelend door een hoofdstraat walsen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 04:32
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Bij ons kunnen ze het tentamen dus ook niet verplaatsen:
Zoals jullie misschien al weten is er voor vrijdag 17 juni een landelijke treinstaking afgekondigd. Vanwege de Dierverzorgingsstage die volgende week begint, kunnen we de tentamens van vrijdag NIET verplaatsen. Dit betekent dat je, als je op vrijdag tentamens moet doen en normaal gebruik maakt van de trein, zelf voor alternatief vervoer moet zorgen.

Gelukkig woon ik op kamers en komt vrijdag mijn pa om te helpen schilderen, en kan ik meteen met hem mee naar huis rijden
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 12:30
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 11-06-2005 @ 17:34 :
Zeer vervelend
dit is pas een understatement.

VERVELEND?

ik kan er serieus waar met mijn hoofd niet bij, ik zou vrijdag naar een concert gaan wat nu zo goed als zeker dus niet doorgaat.

VIES STELLETJE EGOÏSTEN DAT HET ZIJN.

voor 3000 man 1 miljoen nederlanders duperen, dat ze wegrotten.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 13:22
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
ze weten toch ongeveer wel dat alle HBO's en Universiteiten nu tentamens hebben, kunnen ze op zijn minst rekening mee houden.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 13:24
muts8848
Avatar van muts8848
muts8848 is offline
stelletje eikels... waarom laten ze de treinen niet gewoon gratis rijden of sow!!! dat alleen conducteurs staken. Dan baalt de ns-top pas!!

nu baalt heel Nederland, daar wordt een mens vrolijk van.... grr...
__________________
ego quoque nescio quid hic scriptum est
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 13:28
Verwijderd
Citaat:
muts8848 schreef op 15-06-2005 @ 14:24 :
stelletje eikels... waarom laten ze de treinen niet gewoon gratis rijden of sow!!! dat alleen conducteurs staken. Dan baalt de ns-top pas!!

nu baalt heel Nederland, daar wordt een mens vrolijk van.... grr...
Hint: ProRail != NS.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 13:55
Dave Rhubarb
Avatar van Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
Ik baal er ook flink van- maargoed. -wat is eigenlijk de reden achter de staking? ik kan het maar niet vinden namelijk.
__________________
Everybody should be nice, and illuminate the planet.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Dave Rhubarb schreef op 15-06-2005 @ 14:55 :
Ik baal er ook flink van- maargoed. -wat is eigenlijk de reden achter de staking? ik kan het maar niet vinden namelijk.
CAO-onderhandelingen zijn vastgelopen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 14:22
Verwijderd
Weet iemand of de (internationale) loketten wel open zijn?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 15:07
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 15-06-2005 @ 15:22 :
Weet iemand of de (internationale) loketten wel open zijn?
Ik denk van wel....ProRail doet alleen de wissels en de seinen, dus het loketpersoneel staakt niet. Het is wel mogelijk dat ze toch niet werken, omdat er geen klanten worden verwacht.

Ik kan je eigenlijk alleen aanraden om het te proberen.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 15:17
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
muts8848 schreef op 15-06-2005 @ 14:24 :
stelletje eikels... waarom laten ze de treinen niet gewoon gratis rijden of sow!!! dat alleen conducteurs staken. Dan baalt de ns-top pas!!


volgens mij snap jij het niet helemaal.

er kunnen geen treinen rijden, OMDAT ER GEEN VERKEERSLEIDING IS.

en dat betekent dus dat er anders ongelukken zouden kunnen gebeuren.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 16:19
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
muts8848 schreef op 15-06-2005 @ 14:24 :
stelletje eikels... waarom laten ze de treinen niet gewoon gratis rijden of sow!!! dat alleen conducteurs staken. Dan baalt de ns-top pas!!

nu baalt heel Nederland, daar wordt een mens vrolijk van.... grr...
nou niemand van het ns personeel staakt dus dat scheelt.

het personeel van het bedrijf pro-rail staakt, en die onderhouden het spoor(wat ze trouwens niet eens goed doen) en ze zorgen voor de verkeersleiding op de sporen.

Ik vind het volkomen onterecht dat ze staken, want ze willen meer geld, maar ze doen hun werk niet eens naar behoren (zie amsterdam, er onspoort een trein, spoor kapot, pro-rail "repareert" het spoor, ontspoort een 2de trein. Dan doen ze toch iets niet goed).

En ik vind dat de reizigers die helemaal niets met dit conflict te maken hebben, ook niet de dupe mogen worden van deze onterechte staking.
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52.