Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2006, 11:46
FebianJ
FebianJ is offline
Ik zit met een serieus 'probleempje'. Ik ben 19 jaar en heb sinds een tijdje een vriendin. We zijn op het punt gekomen waar we allebei klaar zijn voor sex met elkaar, maar wel safe natuurlijk Ik heb alleen een probleem met het omkrijgen van een condoom. Het gaat echt ontzettend stroef en hij zit vrij strak als hij eenmaal met moeite om zit. Het is geen afrollen maar echt afprutsen naar beneden wat ik moet doen. Mijn penis heeft een gemiddelde lengte, maar de omtrek ligt volgens mij wel wat boven het gemiddelde: 14,5cm. (Voor de niet-oplettenden: omtrek! niet diameter). Ik weet ook wel dat condooms ontzettend rekbaar zijn, maar hoe meer je rekt, hoe strakker het gaat. Vooral bij het afrollen geeft dit dus een probleem omdat het nog opgerold zit en helemaal niet goed meerekt. Het begint eigenlijk al bij de eikel, die groter is dan de schacht.
Het is ook niet zo dat ik het condoom binnenstebuiten probeer af te rollen. Dit heb ik getest op beide manieren, maar binnenstebuiten is echt een no-go. Ik heb er nu al enkele verprutst (maar thanks to CZ heb ik er nog genoeg ), maar het lukt maar niet.

Zijn er meer jongens die hetzelfde probleem hebben? Ik lees namelijk ook verhalen van jongens die er absoluut geen problemen mee hebben. (Ja ik heb de zoekfunctie hier gebruikt). Dus, moet ik gewoon aan de condooms die gemaakt zijn voor de penis met grotere omtrek, of doe ik iets gruwelijk verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 11:51
Verwijderd
Het is normaal dat het in het begin niet makkelijk gaat en dat-ie strak zit, maar dat moet wel na een paar keer proberen makkelijker gaan en hij hoort niet te knellen. Je kunt inderdaad een grotere maat condooms proberen of een ander merk.

En de gemiddelde omtrek ligt ergens tussen de 9 en de 12 cm, mocht iemand dat interessant vinden
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 11:51
Verwijderd
Dat probleem had ik ook, niet dat ik het vaak met condoom doe (vriendin is aan de pil en tis voor beide lekkerder zonder) maar in geval van antibiotica etc, gebruik ik Featherlite van durex, die rekken wat makkelijker op. Ik laat het trouwens mn vriendin doen, anders istie alweer slap voordat ik m uit de verpakking heb.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 11:55
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 06-04-2006 @ 12:51 :
Ik laat het trouwens mn vriendin doen, anders istie alweer slap voordat ik m uit de verpakking heb.
Da's ook een doorzettings vermogen van likmekutje zeg...

Maarem, inderdaad, grotere maat kopen. Simpel zat.
Wel uit volleborst natuurlijk rond 6 uur in de appieheijn.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 11:55
FebianJ
FebianJ is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 06-04-2006 @ 12:51 :
Dat probleem had ik ook, niet dat ik het vaak met condoom doe (vriendin is aan de pil en tis voor beide lekkerder zonder) maar in geval van antibiotica etc, gebruik ik Featherlite van durex, die rekken wat makkelijker op. Ik laat het trouwens mn vriendin doen, anders istie alweer slap voordat ik m uit de verpakking heb.
Ja dat is idd ook een bekend probleem, maar als ze je blijft prikkelen lukt het wel Ze is ook aan de pil, maar ze is te bang dat ze toch zwanger kan worden. Ik vind het ook onzin, maar ze wil het gewoon dubbel veilig doen.

Ook Sarah bedankt voor je reactie. Misschien heeft het er dan toch mee te maken dat het idd een bovengemiddelde omtrek is.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 13:22
Streepjescode
Avatar van Streepjescode
Streepjescode is offline
Zwanger worden op de pil is helemaal niet zo onwaarschijnlijk, dus groot gelijk heeft ze. Zij is het die het meest met de evt. gevolgen te maken zou krijgen.
__________________
you fluttered struggling between two waves in the air now...and then under the water and out again...a fish...a bird...a fin thing...a wing thing...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 13:27
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Streepjescode schreef op 06-04-2006 @ 14:22 :
Zwanger worden op de pil is helemaal niet zo onwaarschijnlijk, dus groot gelijk heeft ze. Zij is het die het meest met de evt. gevolgen te maken zou krijgen.
Nou, als je zelfs niet meer op de pil kunt vertrouwen, kun je maar beter geen seks hebben... Of het dubbel veilig doen natuurlijk, maar in mijn ogen is dat echt grote onzin. Als je van jezelf weet dat je gewoon netjes de pil slikt zoals het hoort is er toch niks aan de hand? De pil is niet voor niks een van de meeste gebruikte voorbehoedsmiddelen...

En nog even ontopic: Gewoon genoeg oefenen en verschillende merken en soorten condooms uitproberen. Als je je bedenkt dat condooms zelfs over je hoofd heen passen, moet het ook voor jou zeker wel gaan lukken
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 13:32
FebianJ
FebianJ is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 06-04-2006 @ 14:27 :
Als je je bedenkt dat condooms zelfs over je hoofd heen passen, moet het ook voor jou zeker wel gaan lukken
Zoals ik al zei in m'n post, die reden klopt niet. Let maar eens op hoe strak die om je hoofd zit Plus, probeer eens een opgerold condoom over je hoofd te trekken? Leuk dat ze zo rekbaar zijn als ze uitgerold zijn, maar kijk eens hoe het is als je hem er nog overheen moet trekken.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 13:36
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
FebianJ schreef op 06-04-2006 @ 14:32 :
Zoals ik al zei in m'n post, die reden klopt niet. Let maar eens op hoe strak die om je hoofd zit Plus, probeer eens een opgerold condoom over je hoofd te trekken? Leuk dat ze zo rekbaar zijn als ze uitgerold zijn, maar kijk eens hoe het is als je hem er nog overheen moet trekken.
Het was ook geen serieus voorstel om het uit te gaan proberen

Maar ik begrijp je punt wel, tuurlijk is dat lastiger. Maar er zijn zoveel verschillende soorten condooms tegenwoordig, dat daar vast wel iets tussenzit waar jij makkelijk mee overweg kan
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 15:20
Streepjescode
Avatar van Streepjescode
Streepjescode is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 06-04-2006 @ 14:27 :
Nou, als je zelfs niet meer op de pil kunt vertrouwen, kun je maar beter geen seks hebben... Of het dubbel veilig doen natuurlijk, maar in mijn ogen is dat echt grote onzin. Als je van jezelf weet dat je gewoon netjes de pil slikt zoals het hoort is er toch niks aan de hand? De pil is niet voor niks een van de meeste gebruikte voorbehoedsmiddelen...
En toch gaat het ook wel eens mis als mensen wel de pil correct slikken. Als iemand zich niet lekker voelt bij dat risico en het liever dubbel-op doet, is dat dan onzin? In bepaalde gevallen kan ik het me wel voorstellen. Als bv. een eventuele zwangerschap een heel groot probleem zou zijn, doordat bv. abortus voor diegene om wat voor reden dan ook geen optie zou zijn en een kindje krijgen/houden ook niet.
__________________
you fluttered struggling between two waves in the air now...and then under the water and out again...a fish...a bird...a fin thing...a wing thing...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 15:26
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Streepjescode schreef op 06-04-2006 @ 16:20 :
En toch gaat het ook wel eens mis als mensen wel de pil correct slikken. Als iemand zich niet lekker voelt bij dat risico en het liever dubbel-op doet, is dat dan onzin? In bepaalde gevallen kan ik het me wel voorstellen. Als bv. een eventuele zwangerschap een heel groot probleem zou zijn, doordat bv. abortus voor diegene om wat voor reden dan ook geen optie zou zijn en een kindje krijgen/houden ook niet.
Het gaat idd wel eens mis ja. Maar dat gebeurd vele malen minder dan dat het gewoon prima gaat. En als iemand zich er beter bij voelt door het ook nog met condoom te doen, zal ik hem niet tegen houden. Dat bepaald ieder voor zichzelf natuurlijk. Ik zelf vind het alleen maar onzin en zonde dat mensen zich zo in kunnen perken, puur uit een angst die niet eens echt reeël is. En dat geldt echt niet alleen in dit soort sitauties, maar dat zie ik mensen in veel meer situaties doen
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 16:48
FebianJ
FebianJ is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 06-04-2006 @ 16:26 :
Het gaat idd wel eens mis ja. Maar dat gebeurd vele malen minder dan dat het gewoon prima gaat. En als iemand zich er beter bij voelt door het ook nog met condoom te doen, zal ik hem niet tegen houden. Dat bepaald ieder voor zichzelf natuurlijk. Ik zelf vind het alleen maar onzin en zonde dat mensen zich zo in kunnen perken, puur uit een angst die niet eens echt reeël is. En dat geldt echt niet alleen in dit soort sitauties, maar dat zie ik mensen in veel meer situaties doen
Jup, ik snap dat ook nooit. De pil is ontzettend betrouwbaar. Zelfs al is de pil te licht, de kans dat je zwanger raakt is zó klein. Alleen door verkeerd gebruik, overgeven of bepaalde antibiotica kan goed mis gaan. Normaal werkt dat ding echt prima. Heeft niet voor niks een percentage van 99.9 dat het beschermd. Een condoom draagt daar nauwelijks aan bij. Maarja, zij wil het.

Pildiscussies graag voortaan in een nieuw topic. Daar gaat het hier nu niet over
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 16:48
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Streepjescode schreef op 06-04-2006 @ 16:20 :
En toch gaat het ook wel eens mis als mensen wel de pil correct slikken. Als iemand zich niet lekker voelt bij dat risico en het liever dubbel-op doet, is dat dan onzin? In bepaalde gevallen kan ik het me wel voorstellen. Als bv. een eventuele zwangerschap een heel groot probleem zou zijn, doordat bv. abortus voor diegene om wat voor reden dan ook geen optie zou zijn en een kindje krijgen/houden ook niet.
newsflash

dubbelop kan ook fout gaan
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 19:00
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Die angst is sowieso irreëel, als het fout gaat, dan gaat het ook wel fout met condoom. Maar goed @TS: oefenen, oefenen en nog eens oefenen, gewoon vaak doen (gewoon in je eentje), dan lukt het vanzelf. Eventueel kan je kijken naar een anders soort condoom, maar in principe is dat niet echt nodig, want dat ding hoort gewoon te passen als je geen buitensporig formaat hebt.
__________________
En toch heb ik gelijk.

Laatst gewijzigd op 06-04-2006 om 19:03.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 23:09
cam-boy18
cam-boy18 is offline
hmm volgens mij herken ik je probleem ga eens voor de gein durex halen bij de drogist en probeer die eens als je dat hebt gedaan pm me ff ben beneiuwd en denk dat ik vergeet hier weer te checken .

su6
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 06:46
Estar
Estar is offline
XL proberen, alhoewel ik vind dat het erg weinig uitmaakt.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 09:31
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Estar schreef op 07-04-2006 @ 07:46 :
XL proberen, alhoewel ik vind dat het erg weinig uitmaakt.
inderdaad.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 10:08
FebianJ
FebianJ is offline
Citaat:
cam-boy18 schreef op 07-04-2006 @ 00:09 :
hmm volgens mij herken ik je probleem ga eens voor de gein durex halen bij de drogist en probeer die eens als je dat hebt gedaan pm me ff ben beneiuwd en denk dat ik vergeet hier weer te checken .

su6
Heb durex in het begin geprobeerd. Dat maakte eigenlijk niks uit. Ging even moeizaam.

En die XL is maar een paar mm ruimer? Zal weinig uitmaken lijkt me dus idd.

Kortom, i'm screwed?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 10:11
cam-boy18
cam-boy18 is offline
Citaat:
FebianJ schreef op 07-04-2006 @ 11:08 :
Heb durex in het begin geprobeerd. Dat maakte eigenlijk niks uit. Ging even moeizaam.

En die XL is maar een paar mm ruimer? Zal weinig uitmaken lijkt me dus idd.

Kortom, i'm screwed?

pff heb je een olifanten lul ofzo , laat je meisje het anders proberen.
En ik raad je eeght aan durex te gebruiken .

maargoed su6
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 10:57
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
FebianJ schreef op 07-04-2006 @ 11:08 :
Kortom, i'm screwed?
Als het niet lukt heb je gewoon geen techniek. Ligt niet aan dat condoom hoor.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 11:12
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
FebianJ schreef op 07-04-2006 @ 11:08 :
Heb durex in het begin geprobeerd. Dat maakte eigenlijk niks uit. Ging even moeizaam.

En die XL is maar een paar mm ruimer? Zal weinig uitmaken lijkt me dus idd.

Kortom, i'm screwed?
Een paar mm kan best het verschil maken tussen te klein en net goed.

En probeer gewoon eens wat verschillende merken en verschillende soorten binnen die merken.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 12:10
FebianJ
FebianJ is offline
Citaat:
cam-boy18 schreef op 07-04-2006 @ 11:11 :
pff heb je een olifanten lul ofzo , laat je meisje het anders proberen.
En ik raad je eeght aan durex te gebruiken .

maargoed su6
2,5cm omtrek boven het gemiddelde kan best een verschil maken denk ik bij het afrollen.

Er komt trouwens bar weinig techniek bij kijken dus denk niet dat het daar aan ligt btw.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 12:35
Estar
Estar is offline
Citaat:
FebianJ schreef op 07-04-2006 @ 13:10 :
2,5cm omtrek boven het gemiddelde kan best een verschil maken denk ik bij het afrollen.

Er komt trouwens bar weinig techniek bij kijken dus denk niet dat het daar aan ligt btw.
Bij afrollen heeft dat er weinig mee te maken is mijn ervaring, en ja aan je techniek kan het liggen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 13:13
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
tja goedkope merken pas ik ook niet, durex gaat wel maar ook niet makkelijk.. ik denk dat je er beter een boterhamzakje overheen kunt doen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 14:17
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
FebianJ schreef op 07-04-2006 @ 13:10 :
Er komt trouwens bar weinig techniek bij kijken dus denk niet dat het daar aan ligt btw.
Het ligt iig. ook niet aan die 2,5 cm. Als je graag wilt horen dat je een grote hebt en dat het daarom niet lukt, dan heb je pech, want het ligt wel aan de manier waarop je dat ding afrolt.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 15:17
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 06-04-2006 @ 16:26 :
Het gaat idd wel eens mis ja. Maar dat gebeurd vele malen minder dan dat het gewoon prima gaat. En als iemand zich er beter bij voelt door het ook nog met condoom te doen, zal ik hem niet tegen houden. Dat bepaald ieder voor zichzelf natuurlijk. Ik zelf vind het alleen maar onzin en zonde dat mensen zich zo in kunnen perken, puur uit een angst die niet eens echt reeël is. En dat geldt echt niet alleen in dit soort sitauties, maar dat zie ik mensen in veel meer situaties doen
I totally agree..

sls ze niet op de pil vertrouwd en ook niet op t condoom alleen, zou ze btw ook nog n spiraaltje kunnen overwegen, is even veilig als sterillisatie (staat er op de website van anticonceptie.nl)

ik vijd dit nogal een dure oplossing (als je CZ voorraad op is)

ff on-topic, een groter maatje proberen zou ik zeggen, of een vrouwencondoom?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 17:00
lieve
lieve is offline
In het begin hadden mijn vriend en ik ook problemen met die condoom. Allé, problemen is mss groot woord... maar hij vond die condoom ook te strak zitten en toen ben ik gaan snuffelen in de winkels.
En bleek dat Durex condooms in de maat van Durex XL te hebben. We hebben deze een tijdje gebruikt en dat ging veeeeeeeel beter. Misschien een goede tip voor jou?

Of misschien kan je ook eens kijken of het condoom zonder glijmiddel is, en zoja... er eens MET glijmiddel gebruiken!

Groetjes Lieven
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 22:56
Monchoutaart
Avatar van Monchoutaart
Monchoutaart is offline
Grotere maat. sim-pel.

Overigens ontzettend fout als je als meisje condooms koopt en je vriend gaat zeiken dat ze 2 mm te klein zijn Ik bedoel ik snap het wel dat het anders gaat knellen, maar het staat zo fout: "Mijn lul is te groot!"
__________________
Voorheen VirginVampiress - Mrhanky mag in mijn sig :)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2006, 08:55
Mousse
Avatar van Mousse
Mousse is offline
oh god: ziet het al helemaal voor zich.
Eerst keer met je nieuwe vriendje in bed, van het ene komt het ander. Hij zegt: heb jij toevallig condooms, ik heb ze niet bij me. Jij hebt ze, haalt ze uit je kastje, verpakking eraf en probeert het om te doen. Blijkt het gewoon niet te passen omdat je normale hebt en hij een grote leuter heeft. Lijkt me nogal kut.
__________________
if you cannot remember your past, you might repeat your mistakes
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 14:19
FebianJ
FebianJ is offline
Ja lach er maar mee... Ik had liever ook een paar cm minder gehad en dat het dan wel stukken makkelijker zou gaan.

Citaat:
underthabridge schreef op 07-04-2006 @ 15:17 :
Het ligt iig. ook niet aan die 2,5 cm. Als je graag wilt horen dat je een grote hebt en dat het daarom niet lukt, dan heb je pech, want het ligt wel aan de manier waarop je dat ding afrolt.
Nou goed, kom jij het even bij me voordoen dan?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 10:49
__
Avatar van __
__ is offline
Alka zegt:
Mijn penis heeft een gemiddelde lengte, maar de omtrek ligt volgens mij wel wat boven het gemiddelde: 14,5cm. (Voor de niet-oplettenden: omtrek! niet diameter).
Alka zegt:
hahaha diameter
-monomachine.net- unattended children will be sold as slaves. zegt:

-monomachine.net- unattended children will be sold as slaves. zegt:
heeft hij perongelijk zijn been opgemeten
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 11:05
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
als het zo'n problemen geeft zou ik er toch eens over denken om het zonder te doen. ik was ook altijd bang dat er iets mis ging en toen vorige maand mn pil niet veilig was en ik t met condoom moest doen, was ik nog panischer. als je eenmaal merkt dat t elke keer goed gaat, ga je je er minder druk om maken.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 11:26
Estar
Estar is offline
Citaat:
FebianJ schreef op 09-04-2006 @ 15:19 :
Ja lach er maar mee... Ik had liever ook een paar cm minder gehad en dat het dan wel stukken makkelijker zou gaan.

Nou goed, kom jij het even bij me voordoen dan?
Ik moet wel zeggen dat je je nogal aanstelt.

Je moet eerst van alles proberen en dan pas janken dat het niet lukt.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 10:48
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
FebianJ schreef op 09-04-2006 @ 15:19 :
Ja lach er maar mee... Ik had liever ook een paar cm minder gehad en dat het dan wel stukken makkelijker zou gaan.
Arme jij


Maar je hebt nog steeds geen techniek.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 11:59
Evelyne1988
Avatar van Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
zag pas op tv dat je ook een speciaal dingetje hebt om het condoom goed om te doen. weet niet precies waar je zoiets kan halen maar 't zag er wel gemakkelijk uit. mss moet je ff op internet zoeken..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 12:07
Evelyne1988
Avatar van Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
heb net ff op internet gekeken en daar staan genoeg van zo'n dingen. mss kun je 't eens proberen..

vb dees


of dees:
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 13:14
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
http://www.condomerie.com/webshop/pr...products_id=95

tadaa
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 19:55
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
waarom krijg ik ergens het idee dat je em gewoon verkeerdom aan probeert te doen? Dan is't idd prutsen en meer duwen dan rollen. Zo niet zou ik eens een ander merk proberen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 21:17
Verwijderd
herkenbaar!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 21:19
paco
Avatar van paco
paco is offline
damn: durex comfort xl...
__________________
"and the bass go Dark"
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 16:20
FebianJ
FebianJ is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 11-04-2006 @ 20:55 :
waarom krijg ik ergens het idee dat je em gewoon verkeerdom aan probeert te doen? Dan is't idd prutsen en meer duwen dan rollen. Zo niet zou ik eens een ander merk proberen.
Hahaha nee, geloof me. Ik doe het echt niet verkeerdom. Dat is bijna niet te doen. Heb ook es expres verkeerd gedaan om te kijken hoe dat dan is, maar dan gáát afrollen niet eens en moet je em echt van onderuit naar beneden prtusen. Maar dat is dus niet wat ik bedoel.

Btw tuttebel, goeie link!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 20:37
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
een normale durex condoom heeft een diameter van

145 / (2*pi) * 2= 46 mm

maar volgens mij klopt er niet veel van die durex maten want bij mij knellen ze ook pijnlijk
__________________
ˇƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ik ben ondanks alles bang dat ik zwanger ben.
Arampa
8 01-12-2007 20:25
Levensbeschouwing & Filosofie Als God zich aan jou zou openbaren...
LaResistance
87 26-11-2004 21:11
Seksualiteit zijn lul past niet in mij
Verwijderd
46 11-05-2002 14:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33.