Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2007, 14:47
A red rose
Avatar van A red rose
A red rose is offline
Hey,

Heb al een tijd met mijn vriend en het heeft nooit pijn gedaan met vrijen. Maar tegenwoordig als we vrijen doet het pijn als hij er in gaat. En dan aan de onderkant van mijn vagina, het dichtbij de anus. Het lijkt alsof er een heel klein bobbeltje zit. Ook heb ik (volgens mij sinds dat het pijn doet) veel afscheiding en daar gebruik ik nu sinds 2 dagen lactacyd voor. Ik was voor mijn vriend de eerste met wie hij vree en voor mij hij ook. Of te wel een SOA is zeer onwaarschijnlijk toch?
Weet iemand misschien wat het zou kunnen zijn? En hoe ik het zou kunnen verhelpen?

Grts
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 14:55
Verwijderd
schimmelinfectie?
'k zou er iig mee naar de dokter gaan. die weet wrschnlk direct wat het is, en dan schrijft ie iets voor en ben je er voor je het weet weer vanaf.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 15:50
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
wat *blue angel*zei. Kans op soa is er trouwens ook gewoon als je elkaars eerste bent...
Gewoon naar de huisarts, die is er niet voor niks.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 16:12
A red rose
Avatar van A red rose
A red rose is offline
Citaat:
wat *blue angel*zei. Kans op soa is er trouwens ook gewoon als je elkaars eerste bent...
Gewoon naar de huisarts, die is er niet voor niks.
Dan moet het in je genen zitten toch?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 16:17
A red rose
Avatar van A red rose
A red rose is offline
De dingen die ik lees over een schimmelinfectie, lijken veel op wat ik heb.
Helpt lactacyd tegen schimmelinfectie of kan ik beter multy-gyn van bioclin gebruiken of toch echt miconazol?

Als het echt blijft aanhouden ga ik denk naar de dokter.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 16:19
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Lactacyd is gewoon zeep die je onder kan gebruiken, omdat je van zeep last kan krijgen. Maar het is geen medicijn tegen schimmelinfectie.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 16:21
A red rose
Avatar van A red rose
A red rose is offline
Ja oke dat is waar, maar je heb ook latacyd vloeistof voor specifieke momenten. En is dat niet voor een beginnende schimmelinfectie?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 17:12
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Dan moet het in je genen zitten toch?
Dat hoeft niet persé

Ik zou trouwens sowieso naar de dokter gaan. Heb je zekerheid. En dan kun je het ook bestrijden op een effectieve manier. Soms verdwijnen symptomen spontaan maar is de 'ziekte' er nog.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 17:19
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Ja oke dat is waar, maar je heb ook latacyd vloeistof voor specifieke momenten. En is dat niet voor een beginnende schimmelinfectie?
nee, maar bij een schimmelinfectie wordt je zo gek van de jeuk dat je em wel herkend
misschien is het een wondje dat nog niet geheeld is?
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 17:20
A red rose
Avatar van A red rose
A red rose is offline
Citaat:
nee, maar bij een schimmelinfectie wordt je zo gek van de jeuk dat je em wel herkend
misschien is het een wondje dat nog niet geheeld is?
Zou misschien ook kunnen inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 17:21
A red rose
Avatar van A red rose
A red rose is offline
Citaat:
Dat hoeft niet persé

Ik zou trouwens sowieso naar de dokter gaan. Heb je zekerheid. En dan kun je het ook bestrijden op een effectieve manier. Soms verdwijnen symptomen spontaan maar is de 'ziekte' er nog.
Hoe kan je een SOA krijgen dan terwijl beide niet met een ander naar bed is geweest?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 19:44
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Hoe kan je een SOA krijgen dan terwijl beide niet met een ander naar bed is geweest?
Bloed enzo. Kijk je biologieboek eens na. Wij hadden ooit een proefwerk waarbij je behalve geslachtelijk verkeer ook andere manieren moest invullen hoe je een soa kon oplopen. Weet ze niet meer allemaal maar er zijn dus wel andere manieren.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 21:45
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Herpes is bijvoorbeeld gewoon een koortslip. Dus als je die oploopt van het drinken uit een vuil kopje en daarna onder wat orale acties hebt, dan is het al snel overgedragen.

Tenminste, als een koortslip dezelfde vorm van Herpes is, ik ben geen expert op het gebied
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 22:13
deoxyribose
deoxyribose is offline
Waarom gaan mensen niet gewoon naar de dokter ipv dit op een forum te vragen?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 07:21
Verwijderd
Daar daar zijn meerdere redenen voor hoor. Eerst ff kijken wat anderen eraan gedaan hebben voor je naar de arts moet, onzekerheid en niet naar de arts durven. Name it.

Ennu... een schimmelinfectie herken je direct, je gaat kapot van de jeuk!!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 09:32
Verwijderd
Citaat:

Ennu... een schimmelinfectie herken je direct, je gaat kapot van de jeuk!!
Nee hoor, ik heb vaak schimmelinfecties gehad na antibiotica kuren en had nergens last van, behalve meer afscheiding en pijn bij het vrijen.
Vaak jeukt het inderdaad enorm, maar het is niet zo dat wanneer het niet jeukt het meteen geen schimmelinfectie kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 10:35
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Daar daar zijn meerdere redenen voor hoor. Eerst ff kijken wat anderen eraan gedaan hebben voor je naar de arts moet, onzekerheid en niet naar de arts durven. Name it.

Ennu... een schimmelinfectie herken je direct, je gaat kapot van de jeuk!!
Beetje raar dat mensen dit dan wel op een openbaar forum durven te zetten, maar niet naar die dokter durven te gaan(die al tientallen vrouwen met soortgelijke problemen heeft gezien)

en je tweede punt klopt ook niet, het hoeft niet zo te zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 12:32
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Beetje raar dat mensen dit dan wel op een openbaar forum durven te zetten, maar niet naar die dokter durven te gaan(die al tientallen vrouwen met soortgelijke problemen heeft gezien)

en je tweede punt klopt ook niet, het hoeft niet zo te zijn.
Niet helemaal een openbaar forum natuurlijk. Zolang niemand je naam weet en je niet al teveel weggeeft terwijl je post, hoeft niemand te weten wie je bent.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 13:59
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Niet helemaal een openbaar forum natuurlijk. Zolang niemand je naam weet en je niet al teveel weggeeft terwijl je post, hoeft niemand te weten wie je bent.
ik denk dat iedereen hier wel een paar in real life kent. Ik ken er iig een aantal al van studie etc. Dan zou ik zelf niet hele, euh, intieme details van m'n lichaam en leven zomaar op 't forum zetten.

On-topic: bel gewoon ff naar de dokter, beter dat je voor niks langsgaat dan dat er wel wat is maar je er nog weken mee blijft rondlopen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 15:51
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ik ken hier niemand irl, dat hoeft natuurlijk niet. En ik zou het ook liever over een forum vertellen dan terwijl je de mannelijke dokter recht aankijkt.

Maar we dwalen af. Ik heb overigens geen idee wat het zou kunnen zijn
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 16:08
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Het klinkt alsof je gewoon een klein beetje ingescheurd bent, ik heb dan ook altijd een klein bobbeltje onder aan m'n vagina en elke keer als je seks hebt gaat dat wondje weer open
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Pijn bij de seks
vosje16
9 13-11-2007 20:32
Lichaam & Gezondheid Pijn bij het vrijen na schimmelinfectie
Firenze
0 04-12-2005 11:36
Seksualiteit pijn na het vrijen
Poesket
13 28-01-2005 22:08
Lichaam & Gezondheid Pijn bij het plassen
barbara.inc
2 08-08-2004 12:28
Seksualiteit Pijn bij me vriendin
Some
13 03-09-2003 16:33
Seksualiteit Pijn bij het vrijen?:s:(
HipHopSter
12 22-03-2003 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.