Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2001, 15:23
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Praat je weleens met leraren over andere dingen dan school?

Ik doe dat best wel vaak. Met 3 leraren kan ik heel goed praten en die weten ook heel veel van me af. Voor de rest zijn er ook andere leraren waarmee ik praat, maar met hun praat ik niet echt over hele persoonlijke dingen.
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2001, 16:04
Heelduh
Heelduh is offline
Ik praat ook vaak met leraren over andere dingen dan over school... Soms zelfs gewoon klassikaal. Onze klas vraagt de raarste dignen aan de leraren. En vaak vertellen ze ook zlef wel persoonlijke dingen (over hun kinderen ofzo, of over politiek)
__________________
Als je een vinger in je oor steekt en je teen in je mond en je draait op één been 20 rondjes, val je dan om?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 17:06
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
ja hoor wel eens als het het uur voor de pauze is...
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 24-12-2001, 18:03
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
nee, heb neit zo'n goeie band met mijn leraren..
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 19:11
Botervliegje
Botervliegje is offline
jaaaa ikke wel! wij praten altijd met mijn duitse leraar over z'n vriendin die 22 jaar jonger is !!!
en over al z'n vakantie vriendinnetjes die die ooit gehad heeft, hij wil ons ook altijd vertellen wat hij met ze gedaan had maar dat vonden wij minder!!!!! bah
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 20:14
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
uhm tjah leraren zijn dol op roddels...
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 17:15
hopeloos geval
hopeloos geval is offline
Jah, heeel vaak... Dr zijn dr een hoop die (een deel of heel) mijn leven weten...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2001, 22:13
C'est moi!
C'est moi! is offline
Lijkt me logisch. Je hebt toch ook gelegenheden waarbij je leraren ziet terwijl je geen les hebt. Dan praat je toch met ze?
__________________
Ik ben niet doof, ik negeer je gewoon!! | Ik haat je niet, ik voel me gewoon beter als je niet in de buurt bent!!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 10:39
just.a.girl
just.a.girl is offline
soms ja,maar er zijn maar een paar leraren en leraressen die k echt aardig vind.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 14:56
Witch Lover
Witch Lover is offline
tuurlijk doe ik dat! sommige zijn vet gezellig..en heel grappig.

maar je heb ook van die oubollige (jaja, spelling is correct!) die alleen over saaie dingen als hun mierenkolonie praten...
__________________
Dus je doet HAVO? Neuken? *VLEES = MOORD!!!!*
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 15:41
love_will_never_die
love_will_never_die is offline
Ja, maar die leraren zijn zeldzaam.
__________________
Damnant quod non intellegunt
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 20:01
KiWi
KiWi is offline
tuurlijk iedereen doet dat! en leraren zijn ook maar mensen, de meeste dan en me lerares ned is pas 24 dus daar is het dan heel gezellie mee hoor
__________________
groetjes Kissiezzz KiWi
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 20:14
niekske17
Avatar van niekske17
niekske17 is offline
met sommige leraren kun je beter praten dan met de andere en sommige leraren vertellen ook over zich zelf meer dan de ander en dan kun je denk toch beter met een leraar opschieten. en ook met jongere leraren kun je beter opschieten die begrijpen meestal wel hoe wij in elkaar zitten.
__________________
[URL=http://www.fotopocket.nl][IMG]http://www.fotopocket.nl/img/0aaef9b60ce1bddbde30e519a1058fa8/basset.gif[/IMG][/URL]
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 14:42
angely
angely is offline
Ja, bij een leraar bij mij op school is dat wel zo. Ik kan heel goed met hem opschieten. Maar ik ken twee meisjes die wel erg close zijn met een leraar...ze mailen over.....(laat maar)...ze sms-en..enz. enz...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 18:39
Mik-mother
Mik-mother is offline
Ja, ik klets best veel met leraren. Laatst ben ik met een lerares meegegaan (samen met een vriendin) die een eigen manege heeft. Dat was echt supergezellig. Ik mail ook af en toe met een aantal leraren, maar niet echt vaak. Sommige leraren zijn gewoon ongelofelijk gezellig en lief. Leraren zijn ook mensen, zowaar!
__________________
It's the mind that makes the body rich.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 11:29
~Miracle~
Avatar van ~Miracle~
~Miracle~ is offline
Ja, ik wel. Er zijn ook leraren waarbij ik niet eens in de buurt durf te komen, maar er zitten ook een paar hartstikke aardige bij.
(Kan leiden tot een verhoging van je gemiddelde rapportcijfer! )

[Dit bericht is aangepast door ~Miracle~ (01-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 20:58
TA*
TA* is offline
Ja, dat doe ik wel eens! Ik heb een paar leraren met wie ik heel goed kan opschieten en waartegen ik wel eens dingen zeg die me dwars zitten of zo. Ik vind het geweldig dat we ook van die leraren op school hebben rondlopen, maar dat zal op elke school wel zo zijn. Kijk, ik ga niet bij alle leraren mijn hart uitstorten, maar er zijn er wel bij wie ik dat kan. Gelukkig maar! Ik ben blij dat ik ze heb, deze twee leraren!

Kuzzz
__________________
Soms zit het mee... soms zit het tegen... Maar onthoud: het komt altijd weer goed!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 21:09
eden6
eden6 is offline
Ja. Best vaak eigenlijk. Dan zitten we in de klas te praten met die docente over vriendjes en uitgaan enzo.
__________________
Actie wekt reactie. :p
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-01-2002, 12:16
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
doe ut wel, maar ik klaag meer bij leraren over andere leraren. wij hebben een paar hele kewele leraressen die dan helemaal mee gaan roddelen, zo van 'ik mag het eigenlijk niet zeggen over een colleg, maar...'
das wel relaxt

wat btw ook wel relaxt is; we haddne een geschiedenis leraar, na de kerstvakantie niet meer gvd. maar die ging altijd vertellen over zun eerste vriendinnetju enzo, en over hoe zijn klas vroeger leraressen wegpestte. ook een keer een cursus 'eerste date' gehad. dat zijn nou nog eens leuke lessen om je dood te lachen zeg maar

[Dit bericht is aangepast door sublime (04-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 16:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
nee weinig... ja heel soms, maar dan nooit over persoonlijke dingen ofzo, maar daar praat ik sowieso nooit met iemand over

gewoon over allerdaagse dingen, maar niet vaak dus
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 21:10
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
ja met een aantal leraren praat ik wel veel... soms gaat t over school, soms over iets anders
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 21:19
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Dat deed ik wel eens, maar dan meestal als we niet op school waren, maar als we wel eens 's avonds naar een voorstelling gingen, of toen we in Rome waren
Meestal niet echt op school, tenzij een leraar er naar vroeg of in een mentorgesprek waarin het min of meer verplicht was
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 21:29
Verwijderd
Citaat:
lucy48 schreef op 29-06-2003 @ 22:19:
Meestal niet echt op school, tenzij een leraar er naar vroeg of in een mentorgesprek waarin het min of meer verplicht was
in een mentor gesprek gaat het bij mij juist over school

In het algemeen praat ik wel gewoon over dingen die komen gaan met ze, ik vertrouw mijn leraren niet echt en ik vind het afentoe nogal raar om het over andere dingen te hebben..
Maarja leraren staan er bij ons wel voor open eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 21:34
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef op 04-01-2002 @ 17:42:
nee weinig... ja heel soms, maar dan nooit over persoonlijke dingen ofzo, maar daar praat ik sowieso nooit met iemand over

gewoon over allerdaagse dingen, maar niet vaak dus
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 11:29
MAGIC-MAN
Avatar van MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Heel vaak; Soms over vrouwen uit de klas en soms over het uitgaan van het weekend ( Ja veel docenten zijn onder de 30tig en die wil je nogwel eens tegenkomen inut weekend ) En soms ook over films op tv
__________________
Als de wereld een appel is........dan is de school een rotte plek
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2003, 12:55
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Jawel, bij Frans, toen zaten we in een klasje van 6 meiden en een mannelijke leraar: dat was dus echt keten! Daarnaast had hij een hele leuke zoon die maar een jaar ouder dan ons was... Zo kom je erg veel dingen te weten..

Verder als je helemaal vooraan zit, dan is het ook erg makkelijk. Een leraar die ik in de derde had, zei "nee, ... (naam) is niks voor jou joh, hij is helemaal niet lief genoeg" terwijl ik nooit enig commentaar heb gegeven dat ik die jongen leuk vond (wat wel zo was..)

We hadden ook een leraar die telkens over zn kinderen enzo vertelde en een leraar die geschiedenis gaf en die praat over alles en nog was. Over zijn oom die 'genezen' was door bijgeloof... ja, die dwaalt altijd echt heel erg af.

Verder niet buiten school maar alleen zo. Ja, en een leraar die is eigenlijk in doen en laten nog een leerling zelf dus daar praat je echt mee over aanwinsten van het weekend enzo...
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 13:10
!Fa!Ke
Avatar van !Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
ehm met mijn mentor alleen. Verder praat ik niet met leraren eigenlijk. Helemaal niet.
__________________
ik ben dood *hihi*
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 14:54
Opportunistje
Opportunistje is offline
Ja, met mn mentor uit havo4 heb ik nog steeds contact. Een geweldig mens, die me ontzettend heeft geholpen
__________________
Tja... wie ben ik? :p Trots lid van het TJE-genootschap
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 19:54
KieWie
KieWie is offline
Nou, ik heb laatst nog een hele interessante conversatie met mijn Natuurkunde leraar gehad over de exotherme effecten van een aangebrande handschoen op een cactus. Want kijk, die handschoen moet warmte afgeven op de cactus, anders krijg je geen mooi filtreersel met een resident. En daar houden we wel van heh! Ziet er namelijk erg geil uit, zo'n verkoolde handschoen op een cactus die aan het verschrompelen is. Doet me denken aan me vorig leven met Francien.. mmm
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 19:56
Tessiej
Tessiej is offline
Ik heb meer dan een goed contact met mijn leraar natuurkunde. Ik kom ook regelmatig bij hem thuis en hij bij mij.
In het begin deden we alleen samen picknicken in de kast, maar we gingen steeds verder. We hebben ook eens een worm met drie ogen geëpileerd die ongesteld was en ook eens gebreid. Een sok nog wel. Dat is zeer geil moet ik zeggen. Vooral met pasen want dan kun je geen boterbloemen ontkippen of je kat in de lucht gooien.
Nu zijn we zelfs zo ver dat we verder gaan als bierviltjes knippen.
In maart gaan we zelfs een muis opladen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen beschouwing over pesten
0o-meisje-o0
0 17-10-2005 19:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 02:11
De Kantine ‘Geweld op school maatschappelijk probleem’
niceman1984
10 02-05-2004 16:28
Algemene schoolzaken Ruzie met leraar...(NEED HELP!!)
Philemon
10 01-11-2003 15:03
Algemene schoolzaken mega erge leraren : wie heeft ze?
Dark Psycho
101 11-10-2003 09:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42.