Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2003, 11:42
Mister Nygaard
Mister Nygaard is offline
Vinden jullie ze nodig of tasten ze de economie aan en zijn ze moreel niet langer verantwoord?
__________________
milaza!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2003, 11:51
Verwijderd
Ik ben helaas geen hoogleraar economie en openbare financiën, maar ik denk wel dat het kabinet Balkenende-II nu een beetje te ver is doorgeschoten. Enkele bezuinigingen waren gewoon onvermijdelijk, ook waren er een aantal takken van de overheid waar gewoon veel bureaucratie en bedilzucht overheerste. In die zin kan ik wel begrijpen dat men 'minder regels' wilde.

Maar zoals het er nu uitziet helpen ze de Nederlandse economie om zeep.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 11:53
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
ligt aan welke morele standaard je hanteert.

vlgens de mijne zijn de bezuinigen moreel onverantwoord.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 12:35
ganralph
ganralph is offline
maar gelukkig hebben we strax wel stoere nieuwe vliegtuigen...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 12:47
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
deels zijn ze misschien wel nodig, maar ik denk wel dat men het dusdanig overdrijft dat het slecht voor de economie is en ook moreel onverantwoord wordt.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 13:53
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
autodropje schreef op 04-09-2003 @ 13:47:
deels zijn ze misschien wel nodig, maar ik denk wel dat men het dusdanig overdrijft dat het slecht voor de economie is en ook moreel onverantwoord wordt.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.