Oud 19-05-2017, 12:34
TheMisteryGuest
Avatar van TheMisteryGuest
TheMisteryGuest is offline
Beste forummers,

Ik ben 17 jaar, en blow inmiddels al 2 jaar ongeveer. Dit in periodes, de ene periode blow ik heel vaak, en de andere periode nauwelijks. In het begin van het schooljaar zat ik in een periode dat ik nauwelijks blowde (1/2x per maand), ik wilde me voornamelijk focussen op school. Sinds een paar maanden zit ik weer in een periode dat ik heel vaak blow, bijna elke dag.

Ik weet nog dat ik in het begin altijd lekker stoned was en daarvan kon genieten, met de vele lachkicks. Alleen sinds ik weer in de periode zit dat ik veel blow, is deze stonedheid heel anders. Als ik met mijn vrienden ben en stoned ben, ben ik heel stil en in mezelf gekeerd. Op een of andere manier kan ik gewoon niks zeggen. Daarnaast ben ik erg paranoia; als er een grapje wordt gemaakt denk ik altijd dat het over mij ga, en ik krijg het gevoel dat ik er niet bijhoor. Ook durf ik niks te zeggen, omdat ik bang ben uitgelachen te worden. En als ik buiten over straat loop terwijl ik stoned ben, zit ik hele tijd om me heen te kijken of ik bekenden zie waarvan ik liever wil dat ze niet weten dat ik blow (kennissen van ouders bijv.) Ook als ik een openbare ruimte zit, heb ik het gevoel dat iedereen naar mij zit te kijken.

Mijn vraag is; herkent iemand dit? En wat kan ik hier tegen doen?
__________________
Je kijkt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2017, 12:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Niet blowen lijkt me een vrij simpele oplossing?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-05-2017, 14:54
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Probeer misschien andere wiet. Verschillende soorten hebben een verschillende werking. Ik heb het over de moederplant. Je hebt 3 soorten; Indica, Sativa en ruderalis (maar die is niet echt bekent). Sativa (wat ik ook rook) heeft inderdaad een zogenaamde "bodyhigh", en indica heeft een "mental high". Indica is de soort dat mensen roken voor consentratie enzo, terwijl sativa word gerookt voor lachen en plezier. Ik zou gewoon is de andere moederplant roken en kijken wat dat doet.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2017, 18:04
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Het klinkt inderdaad niet alsof je nu veel plezier beleeft aan het blowen, dus waarom zou je het doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16.