Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2017, 08:37
xDiamondAim
xDiamondAim is offline
Hallo iedereen ik kan ieder moment op worden genomen maar ik ben echt heel zenuwachtig ik vroeg ook heel vaak aan mijn moeder zouden die kinderen/mensen die daar ook zitten voor een reden mij aardig vinden of raar ( ik leef dan met 8 anderen in een soort groep ) en ik weet ook niet wat ik kan verwachten 😨 heben jullie goede tips enzo ?
X
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2017, 09:26
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
He, ik heb je topic even verplaatst naar de goede plek. Zo'n opname is reuze spannend, maar het komt echt wel goed. Er zijn daar mensen die je opvangen en wegwijs maken.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 05-06-2017, 13:53
Marijn-S
Avatar van Marijn-S
Marijn-S is offline
Gewoon jezelf blijven, dat is het belangrijkst. Als je denkt ik heb in het verleden weleens mensen een beetje gepest, niet meer doen. Maar ik ken jouw niet maar ik weet dat het soms gebeuert door anderen. Als je echt aardig bent breng je het wel over. Ze zullen je niet snel raar vinden want hun zitten ook in dezelfde groep.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2017, 23:46
Verwijderd
Ik ben ook opgenomen geweest. De eerste dagen is het even wennen. Allemaal mensen om je heen die je niet kent, mensen met soortgelijke problemen of andere problemen, andere regels etc.

Probeer het positief te zien, je bent er voor jezelf en om beter te worden en het zal je gaan helpen.

Een tip: laat je vooral niet gek maken door de rest van de groep. Natuurlijk zal je met sommigen je problemen en gevoelens delen, maar laat je er niet in meeslepen en doe gewoon je eigen ding. En als je iets niet wilt vertellen, moet je dat gewoon zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Nieuwe opnames, thrash/death metal
-(HeD)-
29 11-05-2004 17:28
Psychologie (gesloten) opname
Dhyana
5 14-02-2004 12:42
Psychologie opname
metallica
10 04-02-2004 16:11
Psychologie Ouders van een vriendin willen betalingen voor opname stopzetten :S ?
Droomvlucht
27 09-12-2003 15:46
Muziek !!Silverchair paradiso opname!!
machina82
32 06-08-2003 23:23
Muziek Jongen koopt voor één euro unieke opnames Queen
Verwijderd
35 15-02-2003 16:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21.