Oud 16-06-2017, 10:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik heb zoveel mensen gemeet, gisteren naar foto's van een meet in 2003 aan het kijken. Van de meerderheid wist ik geen nickname meer
Ik heb er nog wat van 2002 toen forumers als Doc, kHebTrekInWatLekkers, Amidala, Martijn1985, Zaagmanz, Secreet, Monica, Shock en Fleet Admiral hier nog rondliepen en naar meetings kwamen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 16-06-2017, 11:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Whoo, trailer
Oud 16-06-2017, 11:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wow, wat gaaf

En wat heb je mooi haar!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-06-2017, 13:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb geen idee waar het over gaat maar je hebt wel een heul leuke tegenspeler
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-06-2017, 14:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wow, wat gaaf

En wat heb je mooi haar!
dankjewel
Citaat:
Ik heb geen idee waar het over gaat maar je hebt wel een heul leuke tegenspeler

Het is creepy
Oud 16-06-2017, 21:52
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Whoo, trailer [filmpje]
Wanneer komt die uit?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 16-06-2017, 22:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Heel tof fizzle!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 16-06-2017, 22:52
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Vettt! Lekker dramatisch kijken! En ik zag je kont! (Of had je een butt-double?)
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-06-2017, 23:45
Verwijderd
Op het plaatje lijk je een beetje op Sarah Michelle Gellar
Oud 17-06-2017, 00:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heb al mijn stunts zelf gedaan!
Oud 17-06-2017, 01:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wanneer komt die uit?
Ik weet het nog niet, hangt af van of hij nog naar festivals gaat. En hij is nog niet helemaal af
Oud 17-06-2017, 11:17
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Whoo, trailer [filmpje]
Haha, cool.
Wat een hete kerel ook
Oud 18-06-2017, 08:46
Verwijderd
Wat gaaf Fizzle
Oud 18-06-2017, 11:56
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
ik word voor de zevende keer tante in januari.
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Oud 18-06-2017, 12:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jouw broers en zussen zijn lekker bezig dan!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-06-2017, 12:14
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
Citaat:
Jouw broers en zussen zijn lekker bezig dan!
mijn zus heeft 4 kinderen (allemaal keizersnede dus de limiet. ze wou nochtans heel veel kinderen hehe) en mijn broer 2.

schoonzus is zwanger van haar derde.
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Oud 18-06-2017, 16:16
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
wow fizzle wat gaaaaaaaaf
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 18-06-2017, 16:55
Verwijderd
fizzle wat gaaf
Oud 18-06-2017, 23:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
mijn zus heeft 4 kinderen (allemaal keizersnede dus de limiet. ze wou nochtans heel veel kinderen hehe) en mijn broer 2.

schoonzus is zwanger van haar derde.
damn, gefeliciteerd maar weer!
Oud 19-06-2017, 13:15
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Citaat:
Whoo, trailer [filmpje]
Waar kan ik het zien???
Oud 19-06-2017, 16:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Waar kan ik het zien???
De film is nog niet uit
Oud 19-06-2017, 17:19
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
buh zo warm. 33°C hier.
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Oud 19-06-2017, 17:30
Verwijderd
Citaat:
buh zo warm. 33°C hier.
Het is verdomme één dag warm en het gezeik begint fucking nu al. JA WE WETEN DAT HET 33 GRADEN IS. Wat verwacht je, dat we airco komen installeren?
Oud 19-06-2017, 18:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Iemand op kantoor had de ventilator echt precies naast mijn werkplek neergezet

En ik had nog een gesprek van een uur met mijn stagebegeleider, op een bankje buiten in de schaduw
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-06-2017, 19:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het is verdomme één dag warm en het gezeik begint fucking nu al. JA WE WETEN DAT HET 33 GRADEN IS. Wat verwacht je, dat we airco komen installeren?
Eh, ja
Oud 19-06-2017, 20:09
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
Citaat:
Het is verdomme één dag warm en het gezeik begint fucking nu al. JA WE WETEN DAT HET 33 GRADEN IS. Wat verwacht je, dat we airco komen installeren?
op mijn slaapkamer wel warm
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Oud 19-06-2017, 23:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is binnen nu nog steeds 26 graden. Whatever.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-06-2017, 23:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb boven nu alle ramen open, hopelijk waait het een beetje door. Ben alleen katbeest even kwijt
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-06-2017, 23:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga ook even het bovenraampje in mijn slaapkamer wat verder openzetten inderdaad, ganglicht is toch uit. Rood ligt te slapen, die heeft, net als ik, niet zo'n last van de warmte (koukleumen ftw), maar Zwart haat alles vandaag
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-06-2017, 00:52
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Het is hier net een sauna.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 20-06-2017, 06:33
Verwijderd
Ayla doet het nog wel, maar Jinx is ook stuk met zo'n weer. Die ligt alleen maar helemaal uitgestrekt op het kartonnen plankje.
Oud 20-06-2017, 06:35
Verwijderd
Mijn cliënten trekken zich helemaal geen reet aan van het weer en zijn evengoed allemaal druk en plakkerig en claimend en onrustig. Dat is soms dan weer een beetje jammer.
Oud 20-06-2017, 08:30
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben blij dat het warm is, ik heb allemaal tropische planten
Oud 20-06-2017, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ook even het bovenraampje in mijn slaapkamer wat verder openzetten inderdaad, ganglicht is toch uit. Rood ligt te slapen, die heeft, net als ik, niet zo'n last van de warmte (koukleumen ftw), maar Zwart haat alles vandaag
Mijn zwartjoekel ligt nog wel in de zon maar niet al te lang. De rode ligt echt de godganse dag in de volle zon te bakken
Oud 20-06-2017, 10:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn lapjeskat lag dan op haar rug met haar witte buik in de zon ipv haar zwarte rest
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-06-2017, 10:09
Verwijderd
Dat doet Paultje ook inderdaad. Ziet niet uit, echt met de benen wijd als het ware

Sowieso bizar hoeveel haar ze kwijtraakt in dit weer. Er blijft maar haar vanaf komen
Oud 20-06-2017, 10:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Olav is ook al een paar weken een haarexplosie. Niet overdreven, een halfuur na het stofzuigen liggen er overal weer haarrolletjes
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 20-06-2017, 10:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb Luna volgens mij per ongeluk buitengesloten vannacht. Ze ging door het raam naar buiten op de luifel boven de winkels en dat ging prima, ze kwam ook snel weer binnen, maar ik ben bang dat ik het raam dicht heb gedaan toen ze nog een keer naar buiten was geglipt Ze komt amper buiten en ze heeft natuurlijk ook geen idee welke voordeur bij mijn huis hoort
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-06-2017, 12:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb Luna volgens mij per ongeluk buitengesloten vannacht. Ze ging door het raam naar buiten op de luifel boven de winkels en dat ging prima, ze kwam ook snel weer binnen, maar ik ben bang dat ik het raam dicht heb gedaan toen ze nog een keer naar buiten was geglipt Ze komt amper buiten en ze heeft natuurlijk ook geen idee welke voordeur bij mijn huis hoort
Die komt vanzelf terug hoor, geen zorgen!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-06-2017, 12:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De kat van een vriend is van 3 hoog uit het raam gepleurd een tijdje geleden, die was een paar dagen kwijt, maar kwam ook terug. En dat is een binnenkat.

Ze had trouwens niks van haar val, katten zijn echt gaaf
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-06-2017, 14:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Die komt vanzelf terug hoor, geen zorgen!
Maak me ook niet zo veel zorgen. Ze is 7, dus oud en wijs genoeg om wel even alleen te overleven, maar gelukkig niet zo oud en kwetsbaar als Cleo was. Ze heeft alleen geen chip of bandje o.i.d., maar ik goj dat ze gewoon in de poort achter mijn huis aan het chillen is. Zo als ik thuis ben maar ff een rondje lopen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-06-2017, 15:28
Verwijderd
Mijn hond wil wandelen op het heetst van de dag. Nou ja, hij wil eigenlijk elk uur wandelen. Want als hij een bekende hond ziet lopen, wilt hij ook naar buiten.
Oud 21-06-2017, 09:00
Verwijderd
Deadlock (en anderen) vanochtend in de auto had ik de radio aanstaan en ging het over dat de NS gaat proefrijden met spoorboekloze intercities tussen Eindhoven en Amsterdam. Volgens de woordvoerder van de NS was dit "topsport" voor machinisten en conducteurs. En ik snap niet zo goed waarom dat is, wat er daar dan precies in verandert... De voorbeelden kwamen niet verder dan dat het nauwkeuriger stoppen was aan het perron en dat er wat minder tijd was. Waarom is de plaats aan het perron opeens spannender? En is er echt minder tijd voor alles? Er gaat nu om het kwartier een trein, en straks om de tien minuten, dat maakt toch niet zo veel uit?
Oud 21-06-2017, 09:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Luna is nog steeds van huis, en zat helaas ook niet te chillen in het steegje achter mijn huis. Hopelijk komt ze snel weer terug...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-06-2017, 09:08
Verwijderd
Ja, die instapzones snap ik ook niet zo goed. Het is ook geen nieuwe proef maar een herhaling van twee eerdere proeven, alleen is er nu meer infra beschikbaar. De topsport zit hem erin dat er als Japanners/Zwitsers exact op tijd gereden moet worden en dat men zich aan de voorgeschreven rijregels en remcurves houdt. Conducteurs moeten exact op tijd vertrekken.

Topsport; Bullshitterm. Gewoon je werk naar een iets hoger niveau brengen. Maar de marketeers moeten ook iets te doen hebben natuurlijk. Hoe krijgen we anders dat derde ruimteschip vol.

Het probleem met ieder kwartier een trein is dat er niet genoeg nuttige perronlengte is voor de hoeveelheid reizigers gedurende de pieken. Wisselen tussen 6/u en 4/u (buiten de brede spits) en weer naar 6/u blijkt nogal risicovol en heeft veel impact op de betrouwbaarheid van de dienstregeling dus daarom wordt er de hele dag overdag ETMET gereden.
Maar perronlengte is ook wel belangrijk; deze treinen (IC's) rijden vaak al op volledige lengte en dan blijven er nog mensen achter. Met een prognose van de reizigersgroei tot maarliefst 40% is er dus niet echt een veel goedkopere oplossing dan meer treinen te laten rijden, langere perrons kan niet altijd zomaar.
Oud 21-06-2017, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Luna is nog steeds van huis, en zat helaas ook niet te chillen in het steegje achter mijn huis. Hopelijk komt ze snel weer terug...
Amivedi inschakelen.
Oud 21-06-2017, 09:27
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Bas, weet jij of de dienstregeling Enschede-Zwolle uitgebreid gaat worden in de avond zodra Syntus daar rijdt? Momenteel vertrekt de laatste trein richting Zwolle namelijk al om vier over elf en dat is wat aan de vroege kant, zeker als je vanuit Duitsland komt.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 21-06-2017, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Ja, die instapzones snap ik ook niet zo goed. Het is ook geen nieuwe proef maar een herhaling van twee eerdere proeven, alleen is er nu meer infra beschikbaar. De topsport zit hem erin dat er als Japanners/Zwitsers exact op tijd gereden moet worden en dat men zich aan de voorgeschreven rijregels en remcurves houdt. Conducteurs moeten exact op tijd vertrekken.

Topsport; Bullshitterm. Gewoon je werk naar een iets hoger niveau brengen. Maar de marketeers moeten ook iets te doen hebben natuurlijk. Hoe krijgen we anders dat derde ruimteschip vol.

Het probleem met ieder kwartier een trein is dat er niet genoeg nuttige perronlengte is voor de hoeveelheid reizigers gedurende de pieken. Wisselen tussen 6/u en 4/u (buiten de brede spits) en weer naar 6/u blijkt nogal risicovol en heeft veel impact op de betrouwbaarheid van de dienstregeling dus daarom wordt er de hele dag overdag ETMET gereden.
Maar perronlengte is ook wel belangrijk; deze treinen (IC's) rijden vaak al op volledige lengte en dan blijven er nog mensen achter. Met een prognose van de reizigersgroei tot maarliefst 40% is er dus niet echt een veel goedkopere oplossing dan meer treinen te laten rijden, langere perrons kan niet altijd zomaar.
Thanks. Grotendeels wat ik al dacht eigenlijk, beetje marketing en strakker op de tijden zitten idd.
Oud 24-06-2017, 19:06
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Gefeliciteerd en een 24-boks voor Trimmie
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 24-06-2017, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Bas, weet jij of de dienstregeling Enschede-Zwolle uitgebreid gaat worden in de avond zodra Syntus daar rijdt? Momenteel vertrekt de laatste trein richting Zwolle namelijk al om vier over elf en dat is wat aan de vroege kant, zeker als je vanuit Duitsland komt.
Oh deze had ik helemaal gemist omdat Erturmeneer mijn hele post had geciteerd!

Ik ga even de capaciteitsaanvraag erbij zoeken. Er is wel het een en ander in het roet gelopen omdat men niet naar me geluisterd heeft en er dus geen perroncapaciteit is voor de IC Zl-Es, die wordt dan ook een jaar uitgesteld.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.