Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2017, 22:03
Rakoos
Rakoos is offline
Hoi,

Ik heb n afstand relatie met mijn vriend. We bellen heel veel en dan vraagt hij wil je niet voor me strippen. Het begon als n grapje maar het word nu eigenlijk wel serieus, ik zei tegen hem ik wil wel voor je doen maar alleen weet ik niet hoe, en via de cam is het toch anders. Zou iemand mij kunnen helpen hoe ik zoiets moet doen.

Xx.

Laatst gewijzigd op 26-03-2020 om 19:32.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 07:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoe voelt het voor jou om te strippen voor de cam? Als jij je daar prettig bij voelt en hem volledig vertrouwt met het materiaal, veel plezier. Maar doe zoiets niet met tegenzin en twijfels. Het moet voor jullie allebei leuk zijn. Wanneer zien jullie elkaar weer?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 08:14
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Zien jullie elkaar regelmatig? Hebben jullie wel eens eerder iets intiems gedaan? Via een cam doen is natuurlijk een risico met het gevaar van opnemen. Doe het anders zonder je gezicht erop, of doe het een keer als je hem ziet.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 08:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Skypen jullie sowieso wel eens, of bellen jullie vooral?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 12:36
Rakoos
Rakoos is offline
Citaat:
Hoe voelt het voor jou om te strippen voor de cam? Als jij je daar prettig bij voelt en hem volledig vertrouwt met het materiaal, veel plezier. Maar doe zoiets niet met tegenzin en twijfels. Het moet voor jullie allebei leuk zijn. Wanneer zien jullie elkaar weer?
Ik heb daar geen probleem bij hoor ik film het ook niet maar wanneer ik hem bel, nee zeker niet dan had ik gewoon eerlijk nee gezegt, helaas pas in december
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 12:37
Rakoos
Rakoos is offline
Citaat:
Zien jullie elkaar regelmatig? Hebben jullie wel eens eerder iets intiems gedaan? Via een cam doen is natuurlijk een risico met het gevaar van opnemen. Doe het anders zonder je gezicht erop, of doe het een keer als je hem ziet.
Ik film het niet maar wanneer we gaan videobellen
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 12:37
Rakoos
Rakoos is offline
Citaat:
Skypen jullie sowieso wel eens, of bellen jullie vooral?
Sorry met bellen bedoel ik wel videobellen! Dus skype ja
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 12:42
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik film het niet maar wanneer we gaan videobellen
Wij bedoelen dat hij het wellicht stiekem kan filmen. En later als het uit is de beelden tegen je kan gebruiken...
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 13:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik film het niet maar wanneer we gaan videobellen
Hij (of een hacker) zou het wel kunnen opnemen/ bewaren/ verspreiden. Je scherm opnemen is tegenwoordig vrij makkelijk, en een print screen is natuurlijk helemaal makkelijk gemaakt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 14:27
Verwijderd
Bepaalde vragen die al gesteld zijn heb je niet beantwoord.

Zien jullie elkaar vaak in het echt (dus niet via Skype of zo)? Heeft hij je al eens naakt gezien?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 15:30
Rakoos
Rakoos is offline
Citaat:
Bepaalde vragen die al gesteld zijn heb je niet beantwoord.

Zien jullie elkaar vaak in het echt (dus niet via Skype of zo)? Heeft hij je al eens naakt gezien?
Jahoor af en toe, ja hij heeft me ook al eens naakt gezien
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 15:32
Rakoos
Rakoos is offline
Citaat:
Hij (of een hacker) zou het wel kunnen opnemen/ bewaren/ verspreiden. Je scherm opnemen is tegenwoordig vrij makkelijk, en een print screen is natuurlijk helemaal makkelijk gemaakt.
Hmm daar heb je gelijk in, ik zal er goed over nadenken mischien toch beter gewoon doen wanneer ik bij hem ben
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 15:33
Rakoos
Rakoos is offline
Citaat:
Wij bedoelen dat hij het wellicht stiekem kan filmen. En later als het uit is de beelden tegen je kan gebruiken...
Ja je hebt gelijk 3 jaar lang n relatie maar je weet maar nooit, toch van plan om het niet meer te gaan doen ik wacht gewoon tot ik hem zie
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 16:04
Rakoos
Rakoos is offline
Bedankt voor jullie berichtjess! Ik kan hier goed over nadenken!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 16:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bedankt voor jullie berichtjess! Ik kan hier goed over nadenken!
Als je er niet 100% zeker van bent dat je het wil doen, kan je het inderdaad beter niet doen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Sexy willen doen
Birgitstylezz
14 12-09-2016 18:28
Seksualiteit Strippen
blurred
15 08-12-2004 10:05
Seksualiteit Burlesque / Strippen
Madgirl
59 12-07-2004 16:27
Seksualiteit strippen voor je vriend
jacky151
38 13-11-2003 16:44
Seksualiteit Strippen voor je vriendje?
martine17
54 14-09-2002 17:27
Seksualiteit Strippen voor mijn vriend!
Verwijderd
7 03-07-2002 09:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19.