Oud 11-09-2017, 16:21
Verwijderd
Hey! Ik ben 'Anneliyah', 19 jaar en wonende in Drenthe, maar reis veel af naar het door mij geliefde westen van het land. Ik zit in het examenjaar van een creatieve school in Zwolle, waar ik de opleiding Kleur- en interieurvormgeving volg. Zoals de naam van de opleiding al zegt ben ik veel met kleur, materialen, 3D tekenprogramma’s en vormgeving bezig. Naast mijn studie ben ik bezig met fotografie, muziek, architectuur en interieur en kunst en cultuur. Naast deze passies heb ik ook een grote liefde voor festivals.

Na mijn MBO-opleiding zal ik mijn analytische vermogen en ruimtelijk inzicht willen benutten in een Event management- gerichte opleiding. (Denk aan; HkU, Kunst en economie) In de afgelopen jaren ben ik erachter gekomen dat ik vaardig ben ik het plannen van reizen en/of events en bijeenkomsten, ben ik zelf vaak te vinden op verschillende soorten evenementen en ben ik altijd bij de tijd wat betreft muziek, evenementen, mode, design en theater.

| Echter nog veel twijfel in het kiezen van deze richting in de creatieve sector |

Meer vragen over mijn opleiding? Tips voor een vervolg opleiding?
Stuur mij dan een berichtje / reactie onder dit topic! Thnx
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 76201-brush-lettering-quotes.jpg (780.9 KB, 1x gelezen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2017, 16:47
Verwijderd
Is het een SOA of kan je op elkaar hoesten, wat is de makkelijkste manier om iemand te besmetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Hee, even voorstellen ;)
Liediepje
2 26-03-2009 17:57
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05.