Oud 27-02-2017, 13:28
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 20-03-2021 om 02:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2017, 13:19
Verwijderd
Ja, tip 1: trek je niet zo veel aan van wat iemand een jaar geleden één keertje gezegd heeft. Of van wat mensen mogelijk van jou zouden kunnen denken.

Ik kan niet alles even goed volgen, maar met N heb je nog contact in de pauzes en zo, en dat vind je leuk? Als dat zo is, stel dan eens voor buiten school samen iets te gaan doen. Of samen niets te gaan doen for that matter
Met citaat reageren
Oud 03-03-2017, 11:47
roeltheking
roeltheking is offline
Hoe voel jij je nu na het opschrijven van dit verhaal?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2017, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Hoe voel jij je nu na het opschrijven van dit verhaal?
Idd.....
Want als je je goed voelt na het schrijven zou ik het zeker met anderen over dit hebben want nu zien ze jou als een soort "depressief" jongen terwijl hij misschien super leuk en aardig is (waar ik eig wel zeker van ben) maar vertel je niet wat er gebeurd is ik weet dat het moeilijj kan zijn om het te vertellen maar desnoods ga je het opschrijven en geef je het aan iemand wie dan ook uit je klas. Als diegene nu noet omgaat is het echt wel een sukkel die jongen die je aan het begin van het jaar vroeg wat er was... ik weet dat het moeilijk is om het te vertellen ik weet het echt ik hier ervaring mee gehad maar dan met iets anders.... maar mn mentor toen heeft me geholpen kan je miss haar/hem niet vragen om je te helpen bij het vertellen? Ik weet dat het misschien stom klinkt maar het helpt wel echt. Maar dan moet je 1 ding echt niet doen....je zielig maken van dan denken mensen van ja hij wil aandacht... ey toedeloeee ik ga geen vrienden zijn met hem. Dus vertel of schrijf gewoon je verhaal en maak het niet erger dan dat het is(ik weet dat het heel erg is dus je moet niet boos worden maar je snapt me denk ik wel)
Met citaat reageren
Oud 05-03-2017, 10:00
Verwijderd
Oh ja je speelde gitaar toch? Er zal toch vast wel iemand zijn die ook gitaar of een ander instrument speelt waar nodig je hem niet uit en gaan jullie een stukje spelen? Of gamen? Gewoon lekker afspreken en ja daa4 komt vast wel een goede vriend uit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vrienden toch geen echte vrienden
CharliePuth
3 20-12-2016 20:49
Liefde & Relatie Geen vrienden
Cha-H
36 17-01-2010 18:15
Seksualiteit Geen zin en pijn na seks
Maura
19 04-07-2007 16:28
Liefde & Relatie Geen echte vrienden
Nolita
24 18-02-2005 17:58
Liefde & Relatie Probleem met vrienden
Verwijderd
22 19-05-2004 11:08
De Kantine Laat anderen maar lullen...........
luckyleo
44 17-09-2002 16:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20.