Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Bekijk resultaten poll: ?
Ja! 10 33.33%
Nee! 2 6.67%
Het hangt ervan af/Ertussenin/Ik doe graag moeilijk 18 60.00%
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2017, 06:54
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Aangenomen dat het een hele leuke date is natuurlijk.

Vertel! Of stem anoniem!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2017, 08:22
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ja, als het heel erg leuk was en veel spannings opbouw enzo
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 08:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ja, als het heel erg leuk was en veel spannings opbouw enzo
Dit omschrijft het wel goed ja
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, als het heel erg leuk was en veel spannings opbouw enzo
Dat is dus optie 3
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 08:54
Verwijderd
Als ik diegene echt voor het eerst ontmoet kan ik me niet zo goed voorstellen dat het daartoe komt op de eerste date. Meestal is dat toch een beetje kort kennismaken. Maar ik zou er niet tegen zijn of zo.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 08:58
Verwijderd
Ik ga voor optie 3 maar eigenlijk neeg ik naar 1. Als het een hele leuke date is, wil ik het altijd wel in ieder geval. Maar soms komt het er niet van.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Ik ga voor optie 3 maar eigenlijk neeg ik naar 1. Als het een hele leuke date is, wil ik het altijd wel in ieder geval. Maar soms komt het er niet van.
Misschien is het eerder andersom, áls je op de eerste date wilt kussen, dan is het een leuke/geslaagde date
Het is juist ook wel goed vind ik als het de eerste date niet gebeurt, want je weet dan bijna zeker dat het de 2e date wel gaat gebeuren en dan heb je echt zo'n spanningsopbouw.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Misschien is het eerder andersom, áls je op de eerste date wilt kussen, dan is het een leuke/geslaagde date
Het is juist ook wel goed vind ik als het de eerste date niet gebeurt, want je weet dan bijna zeker dat het de 2e date wel gaat gebeuren en dan heb je echt zo'n spanningsopbouw.
Ja, ik wilde eerst een heel verhaal gaan typen met nuances deze kant op.

Het ligt er ook heel erg aan waar je elkaar van kent en vooral hoeveel contact je al had et cetera. Als je via pakweg Tinder met iemand afspreekt en je hebt dagenlang veel geappt en al vanalles besproken, dan kan het goed zijn dat de eerste date vrijwel zeker tot zoenen (of meer) leidt, en dat alleen als het tegenvalt dat niet zo is. Maar in de goede oude tijd voor whatsapp als je iemand in de kroeg had ontmoet en de eerste date via drie smsjes tot stand kwam en er niet meer contact is geweest, dan was het een stuk spannender allemaal zoiets.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 11:35
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Als er een klik is, ja! Zeker!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 11:36
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ja tuurlijk waarom niet. Seks kan ook.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Ja tuurlijk waarom niet. Seks kan ook.
Maar in jouw geval kan het ook 28 dates duren omdat de jongedame niet letterlijk met een megafoon in je gezicht schreeuwt "IK WIL DAT JE ME KUST"
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Maar in jouw geval kan het ook 28 dates duren omdat de jongedame niet letterlijk met een megafoon in je gezicht schreeuwt "IK WIL DAT JE ME KUST"
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 11:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik doe graag moeilijk maar ik hou ook van zoenen!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik wilde eerst een heel verhaal gaan typen met nuances deze kant op.

Het ligt er ook heel erg aan waar je elkaar van kent en vooral hoeveel contact je al had et cetera. Als je via pakweg Tinder met iemand afspreekt en je hebt dagenlang veel geappt en al vanalles besproken, dan kan het goed zijn dat de eerste date vrijwel zeker tot zoenen (of meer) leidt, en dat alleen als het tegenvalt dat niet zo is. Maar in de goede oude tijd voor whatsapp als je iemand in de kroeg had ontmoet en de eerste date via drie smsjes tot stand kwam en er niet meer contact is geweest, dan was het een stuk spannender allemaal zoiets.
Grappig, ik zou dat juist andersom beschrijven. Ik denk dat het al veel duidelijker is dat er spanning is nadat je elkaar in de kroeg hebt ontmoet dan via Tinder. Via tinder denk je dat je diegene kent maar je hebt nog totaal geen idee van de vibe die er is of zo.
Maar het maakt misschien ook wel uit met wat voor verwachtingen je afspreekt, als je denkt dat het mogelijk om de start van een serieuze relatie gaat zal je minder snel de move durven maken dan als je weet dat het toch voor een of een paar keer leuk scharrelen is.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 11:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als ik iemand via tinder ken is het de eerste date of sex of helemaal niks, niet alleen zoenen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Als ik iemand via tinder ken is het de eerste date of sex of helemaal niks, niet alleen zoenen
Grappig, ik heb tot nu toe juist alleen via Tinder afgesproken met mensen waar ik wat meer diepere gesprekken mee heb gehad en uiteindelijk juist de seksuele spanning soms toch tegen bleek te vallen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 12:06
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Als ik iemand via tinder ken is het de eerste date of sex of helemaal niks, niet alleen zoenen
Maar jij zit er misschien ook alleen voor seks en niet met de optie dat het ook meer zou kunnen worden, dus iets rustiger opbouwen ook kan?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 12:45
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Maar in jouw geval kan het ook 28 dates duren omdat de jongedame niet letterlijk met een megafoon in je gezicht schreeuwt "IK WIL DAT JE ME KUST"
Ik denk dat ik haar stiekem gewoon niet leuk genoeg vind.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-06-2017, 14:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar jij zit er misschien ook alleen voor seks en niet met de optie dat het ook meer zou kunnen worden, dus iets rustiger opbouwen ook kan?
Ja, true!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 14:53
Verwijderd
Grappig, ik weet het eigenlijk helemaal niet! Volgens mij doe ik dat niet zo snel. En echt zo van die passionele seksuele aantrekkingskracht heb ik ook al lang niet meer meegemaakt. Alhoewel ik dat wel een beetje had bij de jongen die ik in de bus ontmoet had maar daarna nooit meer wat van hoorde. Maar dat was ook tegelijkertijd een soort van mentale aantrekkingskracht
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 15:24
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Nee.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 15:36
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Dat is dus optie 3
Maar ik vatte ja op als dat ik altijd kus op ene eerste date en dat doe ik niet. Ik heb overigens geen seks op eerste date.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 16:00
Verwijderd
Huh? Daar staat toch letterlijk hangt er vanaf
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 17:08
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Huh? Daar staat toch letterlijk hangt er vanaf
Ja ja het was vroehoeg

Ofja dat viel wel mee, had gewoon al op Ja gestemd voordat ik andere opties las.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 17:20
Verwijderd
Mag best
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2017, 18:10
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Ik theorie is zoenen op de eerste date prima, maar in de praktijk ben ik een tienermeisje dat niet zo goed nuchter voor het eerst durft te zoenen met iemand ik heb een keer een superleuke date gehad en de spanning was er al de hele tijd. Toen hij me probeerde te zoenen verstijfde ik helemaal en wist ik niet wat ik moest zeggen, echt alle autismespectra zelve. De tweede date kwam het er wel van, maar dan ook de real deal, de wijn hielp ik heb een keer tegen mijn vriend gezegd toen we voor het eerst nuchter hadden afgesproken als een soort scharrelstartsein dat hij me maar gewoon moest zoenen omdat ik het niet durf. Deze anekdotes zijn niet bepaald relevant voor het topic maar de problemen komen weer even naar boven
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 22:44
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Huh? Daar staat toch letterlijk hangt er vanaf
Maar in de FP staat ook "Aangenomen dat het een hele leuke date is natuurlijk."
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2017, 13:23
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik theorie is zoenen op de eerste date prima, maar in de praktijk ben ik een tienermeisje dat niet zo goed nuchter voor het eerst durft te zoenen met iemand ik heb een keer een superleuke date gehad en de spanning was er al de hele tijd. Toen hij me probeerde te zoenen verstijfde ik helemaal en wist ik niet wat ik moest zeggen, echt alle autismespectra zelve. De tweede date kwam het er wel van, maar dan ook de real deal, de wijn hielp ik heb een keer tegen mijn vriend gezegd toen we voor het eerst nuchter hadden afgesproken als een soort scharrelstartsein dat hij me maar gewoon moest zoenen omdat ik het niet durf. Deze anekdotes zijn niet bepaald relevant voor het topic maar de problemen komen weer even naar boven
Verstijven in die context is niet echt autismespectrumachtig hoor. Het is meer een vorm van faalangst.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 14:31
wasbeer.meneer
Avatar van wasbeer.meneer
wasbeer.meneer is offline
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Maar in de FP staat ook "Aangenomen dat het een hele leuke date is natuurlijk."
Dan nog hangt het er vanaf
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 14:34
Verwijderd
Ik bedoel je hebt toch ook dates die heel leuk waren maar waarbij de klik er gewoon niet is?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 15:21
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Of dates die niet perse heel leuk zijn, maar dat je toch seks hebt?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 15:46
Verwijderd
Mja, geen seks is ook maar zozo.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 14:45
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Of dates die niet perse heel leuk zijn, maar dat je toch seks hebt?
Nee, die optie heb ik niet.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 16:30
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Maar in jouw geval kan het ook 28 dates duren omdat de jongedame niet letterlijk met een megafoon in je gezicht schreeuwt "IK WIL DAT JE ME KUST"
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 23:41
Liefde & Relatie tips?
EatMe!!
4 04-04-2012 00:03
Liefde & Relatie Kussen na hoeveel date's?
Jonas94
30 24-02-2012 08:21
Liefde & Relatie Kussen op de eerste date
Muchacha
54 23-06-2006 20:12
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 15:45
Liefde & Relatie hand in hand lopen? doen of niet?
aap777
22 16-03-2003 14:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31.