Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2017, 21:41
Verwijderd
Word ik zomaar in mijn foef gegraaid door een vreemde vent die ons tegemoet komt lopen, mag ik in een politieauto zitten naast een behoorlijk appetijtelijke politieagent die mijn verklaring afneemt. Om het filmische scenario compleet te maken rijdt er op de terugweg een dronken brommerrijder die vlak voor onze auto een snoekduik maakt en verder niet gewond is. Snel een foto maken natuurlijk en ik toch maar even de politie bellen want hij had, behalve het asfalt, ook stilstaande auto's geraakt. Dus nu verwacht ik weer agenten over de vloer. Ik zou een abonnement moeten nemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2017, 21:44
Verwijderd
ik wacht al ruim 1,5 uur, ze zullen nu niet meer komen zeker?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2017, 21:48
Verwijderd
Ik zou nog een keer bellen en vragen of de flikken nog komen?

En jeetje, Mieke Hoe gaat het met je?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2017, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ik zou nog een keer bellen en vragen of de flikken nog komen?

En jeetje, Mieke Hoe gaat het met je?
Nja, ik kan ook opendoen in mijn pyjama als ze aanbellen. Ik weet niet welk nummer ik moet bellen enzo.. maar swat.

Goed hoor! Er was een lieve meneer die met ons ging wachten op de politie en ik denk dat de man van het 'delict' niet helemaal honderd was. Maar wel weer lekker soapig!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2017, 22:45
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Jij maakt ook altijd wat mee! En ze komen bij je langs i.p.v. dat jij naar het bureau moet komen? Wat een service!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 05-09-2017, 06:46
Verwijderd
Zou zo zijn maar ik denk dat ik mijn adres niet verstaanbaar genoeg doorgaf aan de telefoon
En in Borsbeek waren we aan het wandelen en we wilden graag doorwandelen dus toen mocht het van de agenten gewoon even in de auto
Met citaat reageren
Oud 05-09-2017, 07:29
Verwijderd
Jezus wat Wat naar zeg! Hoe gaat het nu?

Edit: oh op die vraag had je al geantwoord. Nou knuffels in ieder geval, mensen moeten echt van je af blijven.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2017, 10:38
Verwijderd
Tering Mieke wat naar gelukkig ben je er zo nuchter onder, man wat stom.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2017, 11:08
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Jeetje. ;x
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2017, 16:20
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Je maakt wat mee.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 05-09-2017, 20:43
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oooh jekkes Miek
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2017, 21:06
neardo
neardo is offline
Bah, wat naar.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Oud 06-09-2017, 21:45
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Wat een gedoe! Wel fijn dat de politie gewoon chill doet
Met citaat reageren
Oud 06-09-2017, 21:56
Verwijderd
Chill doet? Dit lijkt me niet meer dan normaal?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2017, 22:03
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Nouja ik bedoel dat ze komen ipv dat je er naartoe moet en dat je gewoon verhoor kunt doen in de auto ipv speciaal naar het bureau, niet chill als in rustig
Met citaat reageren
Oud 06-09-2017, 22:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Toen er bij ons ingebroken was, deed de politie helemaal niet chill. Dat vond ik echt zo raar toen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2017, 22:06
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
en dat is iets waar de Nederlandse politie nog wel eea van kan leren ja
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2017, 06:18
Verwijderd
Ja, ze waren superlief! En ik werd onlangs nog gebeld. Ze vroegen het nummer van mijn vriendin omdat ze ook van haar een verklaring wilden. Ze nemen het wel serieus en dat vind ik wel goed. En ik zit er verder totaal niet mee hoor, de vent was gewoon niet helemaal 100. Lief van jullie! <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-09-2017, 07:29
Verwijderd
Gisteren weer gebeld geweest, ze hebben de camerabeelden geanalyseerd en de bewuste man liep al een uur rond op het terrein. Ik denk dat het best goed is dat we de politie hebben gebeld Misschien pakken ze 'm wel..
Met citaat reageren
Oud 14-09-2017, 08:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Toen er bij ons ingebroken was, deed de politie helemaal niet chill. Dat vond ik echt zo raar toen.
Wat deden ze toen?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2017, 20:59
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Hopelijk pakken ze die kerel. Zelfs als-ie niet helemaal 100 is, kan hij misschien wel behandeld worden.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2017, 21:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Wat deden ze toen?
Mijn vriend had ontdekt dat er ingebroken was en had de politie gebeld, die waren gekomen maar hij kon geen aangifte doen omdat hij niet de hoofdbewoner was. Hij kon mij niet bereiken omdat ik aan het sporten was. Toen moesten we bellen om een afspraak te maken om aangifte te doen maar die vrouw aan de telefoon was enorm bot en vond het niet goed dat ik met mijn vriend wilde overleggen enzo terwijl ik net thuis was gekomen in een huis als een puinzooi, dat trok ik echt heel slecht. Bij de aangifte deden ze heel naar over het feit dat ik geen serienummers had van mijn laptop enzo. Het is heel moeilijk om een lijst te maken van alles wat je mist, sommige dingen kom je pas later achter maar ik vond ze niet echt begripvol. En de communicatie was heel slecht want de politie die ter.plaatse geweest was, had gezegd dat we gewoon mochten opruimen en schoonmaken enzo maar een dag later kwam alsnog de technische recherche.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2017, 08:36
Verwijderd
Ik heb een keer echt met de politie te maken gehad en toen waren ze heel erg lief en begripvol. Ik werd toen gehoord over een overlijden op mijn werk en was daar van elf tot vier. Ze betaalden mijn parkeergeld (wat.niet gebruikelijk is) en ik had geen lunch bij me en ze deelden hun eten met mij en zo. Op het terrein met al het onderzoek op de groep waren ze wat minder tactvol, maar meh.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2017, 14:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb nog nooit echt met de politie te maken gehad, gelukkig.
Mijn vriendin is een keer gearresteerd voor drugssmokkel omdat ze een hoodie met een pet eronder aan had in een internationale trein
Met citaat reageren
Oud 15-09-2017, 16:27
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Toen mijn buurjongen ooit groen voor mijn deur lag en er overal plasjes kots op straat lagen en ik hem zijn huis in heb geholpen, heb ik de politie gebeld toen ik een keiharde bonk hoorde en daarna niets meer. Ik was bang dat hij met zijn hoofd ergens tegenaan was geknald of zou stikken in zijn eigen kots. Politie was heel behulpzaam op een maandagnacht rond 3 uur
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.