Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2017, 19:35
Kuikentjechick
Kuikentjechick is offline
Ik masturbeer nu al een tijdje en ik wil iets anders proberen, ik ben al aan het kijken naar sextoys maar wat weten jullie dat ik kan uitproberen qua posities en huisspullen
Met citaat reageren
Oud 09-09-2017, 20:24
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Citaat:
Ik masturbeer nu al een tijdje en ik wil iets anders proberen, ik ben al aan het kijken naar sextoys maar wat weten jullie dat ik kan uitproberen qua posities en huisspullen
Ik ben een jongen maar ik kan wel bepaald advies geven...
Ga vooral niet expirimenteren met etenswaren... Die kunnen afbreken en probeer dan maar eens aan de dokter uit te leggen hoe er "per ongeluk" een stuk komkommer in je poes terecht is gekomen😂😂😂 gwn iets zonder scherpe randen... Je kunt ook een echte toy kopen (anoniem bestellen en bij een bezorgpuntpunt ophalen) dat is wat ik aan zou raden. Nogmaals ik ben een jongen en kheb hier niet zoveel verstand van
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 21:47
UNKNOWN50
UNKNOWN50 is offline
Heb je een elektrische tandenborstel thuis? Maak die goed schoon en probeer het uit als een vibrator. Zet hem op je clitoris (of er net naast) en beweeg het wat heen en weer.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2017, 06:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heb je een elektrische tandenborstel thuis? Maak die goed schoon en probeer het uit als een vibrator. Zet hem op je clitoris (of er net naast) en beweeg het wat heen en weer.
Dat lijkt me wel een heel heftige agressieve manier van masturberen, met zo'n stevig borstelkopje
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-09-2017, 07:21
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Citaat:
Dat lijkt me wel een heel heftige agressieve manier van masturberen, met zo'n stevig borstelkopje
Misschien met een oude borstel? Of met de onderkant zou ook kunnen misschien...
Ik ben jongen dus kheb geen idee
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.