Oud 09-11-2010, 22:53
Tazer
Avatar van Tazer
Tazer is offline
Beste scholieren!

Ik wilde 't eens met jullie hebben over iemand die je van internet kent ontmoeten in 't echt, wie heeft dit al eens gedaan, en hoe was dit?

Zelf heb ik enkele keren iemand ontmoet via internet, zowel in 't binnenland als buitenland en ik moet zeggen dat dat heel goed is bevallen. Ik ben niet op zoek naar een vriendin maar gewoon leuke contacten, zo ben ik een aantal maanden geleden anderhalve week in Italië verbleven bij iemand die ik via internet ken (via via).

Nu in de kerstvakantie ga ik naar een jongen die ik via de XBOX heb leren kennen, 'n weekje naar Londen. Uiteraard wordt er van tevoren uitvoerig gepraat met de ouders van degene aan de andere kant, dit gaat altijd prima! Het leuke aan buitenlandse contacten is dat je overal terecht kan, je verblijft een aantal dagen lang in een buitenlands gezin en je kunt echt van hun cultuur proeven. Ook is het nog eens velen malen goedkoper dan een normale vakantie.

Wat vinden jullie hier nou eigenlijk van? En wie heeft als eens in 't buitenland iemand ontmoet? Ik ben van mening dat internet zorgt voor goede vriendschappen.

Ps. even leuk om te vermelden, ik ben nu 17 jaar. Maar zou jij 't ook mogen van je ouders? (zowel binnenlands als buitenlands) en ja.. ik reis alleen per vliegtuig af naar 't buitenland.
__________________
'Onwetendheid is de bron van alle kwaad.'

Laatst gewijzigd op 06-01-2011 om 14:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2010, 23:10
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Als het niet te vaak zou gebeuren zou ik denk ik wel mogen. Mijn ouders willen van tevoren wel een beetje weten naar wie ik dan ga.

Verder heb ik wel eens iemand van het forum ontmoet en binnenkort staat er voor mij ook weer een meet gepland dus dat is altijd win

Buitenland heb ik nog nooit gedaan.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 00:07
k@rlijn
Avatar van k@rlijn
k@rlijn is offline
nou ik heb wel eens afgesproken ja ik kreeg een contact persoon via een goede vriendin die zelf ook niet wist wie het was.
en met puur toeval bleek hij in het zelfde dorpje als mij te wonen dus hadden we samen afgesproken bij de hema ik nam naturlijk gwn een vriendin mee niet geplent ofso maar ze liep opeens me kamer in.
maargoed een maal bij de hema aangekomen...
was die jongen helemaal alleen en ik had niet verwacht dat hij zo klein zou zijn maar hij zij later dat er nog een vriend kwam had verwacht dat hij ook zo mega klein zou zijn maar hij was juist mega lang!
en met die lange kreeg ik toen voor 3 maandjes een relatie tot dat hij het op de dag dat we precies 3 maanden hadden hetuitmaakte.
dus voor mij was het echt leuk dat meeten maar nu ben ik bang dat er precies het zelfde gaat gebeuren.
ik voelde me toen echt gebruikt!
__________________
all i have to do is dream
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 00:25
Picidae
Picidae is offline
lan party gehouden met clan maatjes, ik had ze nooit in het echt gezien en ben meegereden met een ook een clan maat die ik ook nog nooit eerder had gezien. Verder nog een keer een afspraakje gehad met een meisje. Beide dingen vond ik leuk en zou gelijkwaardige dingen wel weer doen.Mensen uit het buitenland heb ik nooit mee afgesproken tot nu toe.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 08:24
Verwijderd
Binnenlands zou ik wel mogen, als mijn ouders weten wie die persoon is. Buitenlands zou niet mogen.
Ik heb 1x iemand van internet ontmoet, dat was raar, maar het was ook erg leuk!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 09:25
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Ik heb 2 keer een gast uit engeland hier in nederland gemeet, hij wou weten hoe de feestjes hier waren. Dat was wel tof maar ik kan ook voorstellen dat het tegenvalt.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 15:10
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
3 Meets met mijn WoW guild in Amsterdam paar jaar terug.
Rond mijn 16e een gewone-vriendin meisje ontmoet want die mocht zelf niet riezen dus bij haar langs geweest.
Binnenkort weer een meet.
Nu ik 18+ ben maken ze er helemaal geen probleem van, onder de 18 had ik met buitenland niet aan moeten komen.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 16:51
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik heb regelmatig mensen van internet ontmoet.
met de eerste die ik ontmoete heb ik een jaar een relatie gehad.
dat was wel via via dat ontmoeten maar het was leuk,
daarna nog wat mensen via msn.
en eentje via een collega en daar later eerst op msn mee gezeten.
toen ook ontmoet en daar ook 1 jaar een relatie meegehad.
daar heb ik nog steeds contact mee.
er zat maar een keer een rare bij.
maar het meerdere deel was leuk om te ontmoeten.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 17:53
Verwijderd
lijkt me wel gaaf zoals jij het vertelt!!
maar nee, ik heb dat nog nooit gedaan, noujaa wel eens mensen via hyves waarvan ik wist dat ze bij me in de klas kwamen maar verder dan dat ging het nooit.
ik denk ook niet dat ik dat zal mogen wat jij mag.
maar het lijkt me wel sppr gaaf!!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 18:09
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik heb wel eens iemand 'half' ontmoet van internet. We kwamen er achter dat we toevallig op dezelfde plek op hetzelfde tijdstip kwamen. Dus dat was wel leuk. Verder niet echt gepraat eigenlijk. Maar misschien komt dat nog wel eens
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 19:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik meet regelmatig met de mensen van s.com en het is altijd gezellig
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 22:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Been there, done that, and it'll likely happen again someday.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 23:15
Infidel
Avatar van Infidel
Infidel is offline
Mijn ouders zouden het er absoluut niet mee eens zijn, maar gezien ik nu 18 ben, zouden ze me ook niet meer tegenhouden. Ik heb ooit een keer echt met iemand afgesproken en dat ging op zich wel oké, maar ik heb er meestal geen behoefte aan. Als ik toevallig in de buurt ben, ja, prima, dan spreken we wat af, maar ook alleen als ik diegene al wat langer ken (mee communiceer). Speciaal voor iemand ergens heen reizen is dan weer iets compleet anders en dan moet ik diegene echt erg tof vinden (of een OV-kaart hebben). En ik zou denk ik gemakkelijker met meisjes afspreken dan met jongens.
__________________
Wie de kat niet uit de boom kijkt, moet 'm er met de ladder uit halen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 11:57
Verwijderd
Been there, done that. Supervet altijd . En zeker met mensen van dit forum.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 17:56
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Nee ik heb nog nooit iemand van internet ontmoet. In het binnenland zou ik dat niet zo gauw doen, denk ik. Maar naar het buitenland gaan en ook nog gewoon bij iemand uit dat land logeren klinkt echt als een supervet uitstapje, waar je nog leuke contacten op na houdt ook! Dat je daar serieus zo aan gewend bent, of meer nog dat er mensen zijn die dat willen verrast me, ik heb daar nooit aan gedacht als ik met mensen op internet praat. Het is echt een leuk idee, al zouden mijn ouders het nooit toestaan zolang ik hier nog woon. Ook niet dat er iemand bij mij komt. Hoe is het dan zo gekomen dat jullie ondanks de grote afstand en het feit dat het via internet begon zo vertrouwd met elkaar omgaan?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 23:39
Tazer
Avatar van Tazer
Tazer is offline
Citaat:
Nee ik heb nog nooit iemand van internet ontmoet. In het binnenland zou ik dat niet zo gauw doen, denk ik. Maar naar het buitenland gaan en ook nog gewoon bij iemand uit dat land logeren klinkt echt als een supervet uitstapje, waar je nog leuke contacten op na houdt ook! Dat je daar serieus zo aan gewend bent, of meer nog dat er mensen zijn die dat willen verrast me, ik heb daar nooit aan gedacht als ik met mensen op internet praat. Het is echt een leuk idee, al zouden mijn ouders het nooit toestaan zolang ik hier nog woon. Ook niet dat er iemand bij mij komt. Hoe is het dan zo gekomen dat jullie ondanks de grote afstand en het feit dat het via internet begon zo vertrouwd met elkaar omgaan?
Het heeft denk ik meer te maken met dat ik vrij goed op mezelf kan passen, en dat mijn ouders mij volledig vertrouwen. Ik heb altijd al geleerd sinds klein kind om veel zelf te doen, en ik denk dat dat ook wel heeft meegespeeld. Zowel het tripje naar Engeland en de vakantie in Noorwegen kwamen voor mij heel onverwacht. Ik kende die jongen uit Engeland wel, maar had hem al lange tijd niet meer gesproken. (Het contact voorheen was ook niet zo heel veel hoor.) Sinds korte tijd sprak hij zo nu af en toe weer, en begon ik te vertellen over mijn vakantie, in een Italiaans gezin. Na 2 dagen van weer contact met elkaar te hebben gehad, vroeg hij of ik zin had om dan ook eens naar Engeland te komen, zoiets weiger ik natuurlijk niet. En ja echt, letterlijk diezelfde avond nog tickets geboekt.

Het is leuk hoor zoiets, en echt een bijzondere ervaring. Je leert de cultuur van die mensen kennen, en je denkt wel.. ahh hun verschillen bijna niets van ons maar dat heb je toch echt mis. In Italië zaten zoon, ouders, en opa&oma in een huis, oma kookte, en in de middag werd er echt gewoon een 3 of 4 gangen menu gegeten. Het is echt heel anders, en dát is gewoon ontzettend leuk.
__________________
'Onwetendheid is de bron van alle kwaad.'

Laatst gewijzigd op 06-01-2011 om 14:03.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 16:46
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Het lijkt met echt een superleuke ervaring idd, ik zou niet kunnen wachten tot het zover was. De gedachte alleen al, gewoon een soort uitwisseling maar dan nog bijzonderder

Was die keer naar Italië meteen de eerste keer dat je in het buitenland op die manier bij iemand verbleef? Hoe kwam dat zo, was dat ook het voorstel van de ander?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 18:00
Tazer
Avatar van Tazer
Tazer is offline
Klopt, die trip was de eerste in 't buitenland voor mij. Ik was het jaar daarvoor 'n keertje wezen kijken in een Italiaanse muziekstudio.. en zo heb ik een beetje contact opgebouwd met een van de artiesten in die studio. Vervolgens vroeg hij me omdat ik dat jaar niet op vakantie zou gaan, of ik zin had om met hem, én de studiobaas vakantie te vieren en dat ik bij een van hen zou blijven slapen, eten, samen muziek maken etcetera. Een voorstel dat je gewoon MOET accepteren.

Zo gezegd zo gedaan, m'n ouders hebben beetje contact gehad met de familie waar ik verbleef per Skype en ik kwam echt heel goed terecht. Super aardige mensen! Helemaal geweldig, nou 10 dagen in Italië in 'n vreemd gezin gezeten bij een artiest die ik eigenlijk nog helemaal niet kende. (Is een lokale artiest hoor..) Maar toch!

En nu nadat ik 10 dagen dit heb gedaan, ga ik met dit soort dingen veel makkelijker om. Het was echt ff van; oei hoe pak ik dit aan. Want ja, je moet ergens blijven slapen, opgepikt worden op 't vliegveld, je moet zelf inchecken, door de douane en noem het maar op. Alles was prima geregeld, ze stonden me op te wachten op 't vliegveld in Italië en na 'n pizzatje te hebben gegeten reden we door naar mijn slaapplek.

Heerlijke pasta gegeten iedere dag van 't oma'tje. Ik wil snel terug!
Hier zie je hoe de moeder 't streekproduct tortellini met pompoenvulling bereidde:



En nog meer pasta gemaakt door de kerel waar ik bleef slapen zelf:



En ja ik kan nu ook alweer écht niet wachten tot Engeland & Noorwegen, 't vervelende van Noorwegen is dat ik nog niet wil boeken want dat vind ik te vroeg.. dus ik heb nog steeds geen gevoel van zekerheid dat 't doorgaat. Pas als de tickets geboekt zijn, en ik contact heb gehad met de ouders begin ik me er écht op te verheugen! En dat is inmiddels bij m'n tripje naar Engeland het geval!
__________________
'Onwetendheid is de bron van alle kwaad.'

Laatst gewijzigd op 12-11-2010 om 18:06.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-11-2010, 00:21
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Toen ik nog heel actief gamede heb ik een paar keer met die gasten afgesproken en gelland dat was heel vet.

En hier heb ik echt boven de 30 mensen al gemeet volgens mij;p
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 13-11-2010, 11:16
Tazer
Avatar van Tazer
Tazer is offline
En hoe waren jouw ervaringen met die 30 mensen Positief of waren er ook n aantal keren bij dat je dacht van hmmm eigelijk had ik dit liever niet gewild?
__________________
'Onwetendheid is de bron van alle kwaad.'
Met citaat reageren
Oud 13-11-2010, 19:15
Caviamax
Caviamax is offline
Ik denk dat mijn ouders dat niet goed zouden vinden... Lijkt me trouwens wel leuk maar het issue wat ik altijd heb: hoe weet je dat je iemand kunt vertrouwen?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2010, 23:07
Tazer
Avatar van Tazer
Tazer is offline
Citaat:
maar het issue wat ik altijd heb: hoe weet je dat je iemand kunt vertrouwen?
Wat ik altijd doe is van tevoren contact opnemen met de ouders, mijn ouders met zijn/haar ouders laten spreken en vervolgens veel contact houden met Skype e.d.
__________________
'Onwetendheid is de bron van alle kwaad.'
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 14:48
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ik heb 2 keer een gast uit engeland hier in nederland gemeet, hij wou weten hoe de feestjes hier waren. Dat was wel tof maar ik kan ook voorstellen dat het tegenvalt.
ja het valt als snel tegen als je het vergelijkt met Engeland. Ben zelf in Liverpool geweest, was top.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 15:33
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Wat ik altijd doe is van tevoren contact opnemen met de ouders, mijn ouders met zijn/haar ouders laten spreken en vervolgens veel contact houden met Skype e.d.
En die mensen ontmoet je via via?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 21:37
Tazer
Avatar van Tazer
Tazer is offline
Citaat:
En die mensen ontmoet je via via?
Jah, via XBOX bijvoorbeeld... of fora.
__________________
'Onwetendheid is de bron van alle kwaad.'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2010, 16:22
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Jah, via XBOX bijvoorbeeld... of fora.
Ook via dit forum? Hoe gaat dat dan? Via ''contact gezocht''? Of omdat je gewoon ''voelt'' dat het klikt?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 16:35
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Ook via dit forum? Hoe gaat dat dan? Via ''contact gezocht''? Of omdat je gewoon ''voelt'' dat het klikt?
Er worden regelmatig meets georganiseerd op Onzin en DK.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 16:38
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Nou, ik ben wel van plan om volgend jaar naar London te gaan en dan een kerel die ik via internet ontmoet heb irl te meeten, en ook nog om een keertje een Amerikaanse vriend op te zoeken, maar dat is in de toekomst ;o. Verder heb ik wel eens iemand van een ander forum in Utrecht gemeet.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 17:00
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Zo vaak. Moet ook af en toe seks hebben so...
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 19:44
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Er worden regelmatig meets georganiseerd op Onzin en DK.
DK ? Kun je een voorbeeld geven op Onzin dan?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 21:01
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Hier is een topic met iets met meeten en DK.

Maar goed, zelf heb ik één keer mensen gemeet, bij een dichtwedstrijd (doemaardichtmaar). Daar waren toevallig nog wat internetkennissen die tot de top 100 behoorden en ook nog één, twee mensen die in de buurt woonden en langskwamen. Maar verder heb ik er (nog) geen ervaring mee, hoewel ik wel een paar mensen kan verzinnen die ik éigenlijk nog wel eens wil meeten. Ooit.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 22:08
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
een paar keer wat mensen ontmoet die ik van IRC ken. vaak buitenlands dat wel. sommige van deze mensen zijn ook echt mijn vrienden geworden.
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 23:03
Verwijderd
@Em, was dat dit voorjaar?
want iemand die ik ken was dr ook geweest
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 23:07
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ja ik was ook een van de honderd en ik vond Em heel goed alleen toen kende ik haar nog niet. Nu wel, toevallig is dat.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2010, 14:58
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
@Em, was dat dit voorjaar?
want iemand die ik ken was dr ook geweest
Inderdaad, dit voorjaar. Eigenlijk heb ik DaT dus ook al een beetje gemeet alleen kenden we elkaar totaal niet.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2010, 08:02
Tazer
Avatar van Tazer
Tazer is offline
Citaat:
Ook via dit forum? Hoe gaat dat dan? Via ''contact gezocht''? Of omdat je gewoon ''voelt'' dat het klikt?
Nee niet via dit forum, via een ander. Maar ja als je vaak op elkaars berichten reageert, kun je gewoon in 'n prive bericht vragen om 'n MSN adres en daar wat verder babbellen. Vaak duurt 't dan nog wel 'n tijdje voordat je uiteindelijk echt wat afspreekt.

En jah voelen dat 't klikt wil ik niet zo graag van een andere jongen zeggen.. maar je merkt wel dan of 't een zelfde soort persoon is als jou of niet

@Batave,
Waar ken je die kerels uit Londen en Amerika van als ik vragen mag?
__________________
'Onwetendheid is de bron van alle kwaad.'
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-11-2010, 11:39
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
En hoe waren jouw ervaringen met die 30 mensen Positief of waren er ook n aantal keren bij dat je dacht van hmmm eigelijk had ik dit liever niet gewild?
Bijna allemaal toffe mensen!
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 19-11-2010, 23:47
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik heb nu contact met een jongen in de VS, hij was een schoolvriendje van toen ik daar 8 jaar geleden op school zat.
Hij komt deze zomer waarschijnlijk naar Amsterdam, echt superleuk. We hebben al geskypet en natuurlijk kende ik hem van daarvoor al, maar het is en blijft spannend
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 10:16
Tazer
Avatar van Tazer
Tazer is offline
Haha dat is echt wel tof Sneeuwzwart.. ik ga binnenkort ook naar een oud schoolvriendje uit Italië hoop ik
__________________
'Onwetendheid is de bron van alle kwaad.'
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 11:05
miesmo
Avatar van miesmo
miesmo is offline
Citaat:
nou ik heb wel eens afgesproken ja ik kreeg een contact persoon via een goede vriendin die zelf ook niet wist wie het was.
en met puur toeval bleek hij in het zelfde dorpje als mij te wonen dus hadden we samen afgesproken bij de hema ik nam naturlijk gwn een vriendin mee niet geplent ofso maar ze liep opeens me kamer in.
maargoed een maal bij de hema aangekomen...
was die jongen helemaal alleen en ik had niet verwacht dat hij zo klein zou zijn maar hij zij later dat er nog een vriend kwam had verwacht dat hij ook zo mega klein zou zijn maar hij was juist mega lang!
en met die lange kreeg ik toen voor 3 maandjes een relatie tot dat hij het op de dag dat we precies 3 maanden hadden hetuitmaakte.
dus voor mij was het echt leuk dat meeten maar nu ben ik bang dat er precies het zelfde gaat gebeuren.
ik voelde me toen echt gebruikt!

daar was ik bij (A)
ik kreeg met die kleine uhm 4 dagen ofzo
doe ik nooit meer;D
maar was wel grappig hea karlijn XD
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 17:09
Selimmm
Selimmm is offline
Doe maar niet. Je weet het nooit.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 02:52
FrankB93
Avatar van FrankB93
FrankB93 is offline
Citaat:
Beste scholieren!

Ik wilde 't eens met jullie hebben over iemand die je van internet kent ontmoeten in 't echt, wie heeft dit al eens gedaan, en hoe was dit?

Zelf heb ik enkele keren iemand ontmoet via internet, zowel in 't binnenland als buitenland en ik moet zeggen dat dat heel goed is bevallen. Ik ben niet op zoek naar een vriendin maar gewoon leuke contacten, zo ben ik een aantal maanden geleden anderhalve week in Italië verbleven bij iemand die ik via internet ken (via via).

Nu in de kerstvakantie ga ik naar een jongen die ik via de XBOX heb leren kennen, 'n weekje naar Londen. Mijn volgende ''vakantie'' staat gepland in Noorwegen, helemaal in de top van dit land. Naar iemand van chatroulette.

Uiteraard wordt er van tevoren uitvoerig gepraat met de ouders van degene aan de andere kant, dit gaat altijd prima! Het leuke aan buitenlandse contacten is dat je overal terecht kan, je verblijft een aantal dagen lang in een buitenlands gezin en je kunt echt van hun cultuur proeven. Ook is het nog eens velen malen goedkoper dan een normale vakantie.

Wat vinden jullie hier nou eigenlijk van? En wie heeft als eens in 't buitenland iemand ontmoet? Ik ben van mening dat internet zorgt voor goede vriendschappen.

Ps. even leuk om te vermelden, ik ben nu 17 jaar. Maar zou jij 't ook mogen van je ouders? (zowel binnenlands als buitenlands) en ja.. ik reis alleen per vliegtuig af naar 't buitenland.
ik mag nog niet eens bij mij vriendin slapen die vlakbij woont
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 23:01
Tazer
Avatar van Tazer
Tazer is offline
Ben nu enkele dagen terug uit Engeland waar ik iemand heb ontmoet, heb door de sneeuw enorm veel moeten omreizen. Ik kon niet terug naar huis vanuit Brussel met de auto dus heb de terugreis niets anders gedaan dan reizen,reizen,reizen. (Met de trein uiteraard).

Om vanuit Norwich terug naar mijn thuisplaats te komen heb ik 15 uur gedaan, heb een flinke reis gemaakt met enkel en alleen de trein en taxi's met zo'n 9x overstappen op een andere trein. Het was een hel van een reis, maar 't was het zeker waard. Binnenkort meer.
__________________
'Onwetendheid is de bron van alle kwaad.'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vriend via internet
Iloveme123
15 22-07-2013 11:43
Liefde & Relatie mailen met jongen
zsg
10 12-09-2011 07:33
Liefde & Relatie Online dating
SannePastoor
42 09-10-2010 15:47
Liefde & Relatie Chatvriend ontmoeten
Soeskah
61 23-11-2005 23:27
Liefde & Relatie Verliefd zijn op iemand die je......
~some1-nice~
32 26-10-2004 10:15
Liefde & Relatie internet contacten
hanneke~13
66 04-06-2003 15:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44.