Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2003, 14:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mn vader heeft nu al twee jaar een vriendin en in het begin kon ik het best goed met haar vinden maar de laatste tijd gaat het steeds vaker mis. Volgens mij is ze hardstikke depressief want om alle kritiek die ze krijgt of als er iets niet lukt krijgt ze gelijk een huilbui, lijkt me niet echt normaal. Verder tobt ze al een poosje met haar gewicht (ze is wel iets te zwaar maar niet overdreven) en sinds haar huisarts heeft gezegd dat ze te dik is eet ze amper wat, ze loopt gewoon te klieren met eten. Ze eet wel veel chocolade maar gewoon eten doet ze niet, ook drinkt ze redelijk wat alcohol dus echt gezond eten nee.

Ik zou met mijn vader en mn broertje (die is nu 14 jaar) 14 juli op vakantie gaan en in eerste instantie zou de vriendin van mn vader niet meegaan omdat ze vorig jaar wel mee was, samen met haar zoontje van 12 maar dat liep heel vaak uit op ruzie, meestal om de kinderen (haar zoontje en mijn broertje). Omwille van haar zoontje zou ze dus niet meegaan. Een andere reden die speelde was dat ze het niet aandurfde met haar auto en vorig jaar waren we met een auto en dat was veel te krap achterin met zn drieen.

Vorig weekend heeft ze een nieuwe auto gekocht en nu wil ze dus ineens wel weer mee op vakantie, alleen voor mij hoeft dat niet zo als ze depressief is en ook nog eens een eetstoornis heeft. Ik wordt in een weekend al stapel gek van haar en als ik er dan een keer iets van zeg dan wordt mn vader kwaad en dan moet ik me maar weer aanpassen aan haar. Ik wil dus eigenlijk liever niet dat ze meegaat als ze zich dan net zo gedraagd als in een weekend. Ook is de stacaravan die we gehuurd hebben zo ingericht dat mijn broertje en haar zoontje in een slaapkamertje kunnen en mijn vader en zn vriendin en dan moet ik op de bank slapen, twee weken lang. Dat zie ik ook niet zo zitten want ik heb dan helemaal geen privacy en ik kan pas als laatste naar bed. Het is ook geen obtie dat ik bij mn broertje ga slapen want dan moet haar zoontje op de bank slapen want hij is het jongste en moet als eerste naar bed. Ik wil ook niet bij haar zoontje slapen want dat vind ik geen doen. Vorig jaar hadden we btw een tent (van Vacansoleil, met drie slaapcabines en toen sliep ik wel alleen, heb ik alleen maar op doorreis in een stacaravan een nachtje op de bank geslapen.)

Aan de andere kant wil ik wel graag dat ze meegaat omdat ik eigenlijk liever niet in mn eentje op de camping blijf in Italie en Zwitserland en als zij meegaat dat kunnen we gesplitst iets gaan doen (bijv. mn vader en broertje gaan wandelen en ik, de vriendin van mn vader en haar zoontje gaan naar het strand). In dat opzicht lijkt het me wel wat. Ook durf ik het niet zo aan om alleen met mijn vader te gaan omdat als er dan wat gebeurd dat zit ik wel alleen met mn broertje ruim 1000 km van huis af en ik weet dan absoluut niet wat ik moet doen, dat vind ik een beangstigend idee.

Wat moet ik hier nou mee? Ik wil best graag mee omdat ik nog nooit in Toscane geweest ben en het is waarschijnlijk de laatste keer dat ik met mn vader op vakantie ga. Ook wil ik mijn broertje niet alleen mee laten gaan want hij kan het ook niet goed vinden met mijn vader zn vriendin en haar zoontje. Ik heb geprobeerd met mn vader erover te praten maar alles wat ik zeg verteld hij gelijk aan zn vriendin.

Wat moet ik nou doen? (praktische tips zijn ook erg welkom)

Groetjes Dana
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2003, 15:14
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Tjee, dat is best veel en best serieus...

Ten eerste zou ik op internet gaan zoeken naar een goed en gezond diëet waar veel vitaminen in zitten, en vertellen dat ze gewoon regelmatig moet eten. Duld jij deze keer maar eens geen tegenspraak, want dit raakt jou ook.

Op de bank slapen zo lang is geen optie. Misschien kan je regelena dat je ergens een tentje leent die je naast de stacaravan kan zetten, dan kan je toch nog op tijd gaan slapen als je dat wil en heb je ook veel meer privacy. Hoe dan ook, twee weken op de bank slapen is niet leuk en het is niet eerlijk dat ze dat willen. Zelf zouden ze het ook niet leuk vinden. In een tentje kan je ook zo af en toe even vluchten als je haar even niet meer wilt zien.

Ze moet niet overal om gaan huilen, dat moet ze alleen doen als er echt iets aan de hand is. Dat leren kleine kinderen ook, dat kan zij ook leren. Ze is vast heel depressief, maar op deze manier verslechtert ook jouw relatie met je vader en dat is niet de bedoeling. Begin zo af en toe eens een serieus gesprek, dan kan ze zich daarin uiten en hoeft ze dat niet 24/7 te doen. Dan kan je haar misschien nog wel tips geven en laten merken dat je het serieus neemt, dat maakt jullie relatie misschien nog wel beter.

Tja, voor de rest: geniet gewoon van de vakantie en trek je er niet al te veel van aan!
-x- Nona
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 17:21
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
hej dana,

Ik denk dat dat huilen van haar kan komen omdat ze zich graag wil bewijzen in jullie gezin, of zit ik nu fout?

En ik denk dat je het beste gewoon mee kan gaan op vakantie, ook omdat het waarschijnlijk de laatste keer is dat je met je vader op vakantie gaat. En er moet toch wel iets te regelen zijn qua tent oid zoals Kruimel zegt?

Dat 'iets gesplitst gaan doen' lijkt me ook meteen een mooie oplossing voor als je gek wordt van haar.

Heb je het al eens met je vader er over gehad dat je niet graag wil dat hij alles vertelt aan zijn vriendin? Al kan je hem dit natuurlijk niet heel erg kwalijk nemen, maar als je hem op zn hart drukt dat je dat echt niet wilt kan het best zijn dat hij dat gaat veranderen.

Veel succes.
Michel
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 17:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heej,

Bedankt voor jullie reacties allebei. Fijn dat jullie ook aan de praktische kanten denken want ik denk toch dat ik uiteindelijk mee ga en dan kan ik alle tips goed gebruiken.

Een tentje erbij gaat denk ik niet lukken. Ik weet niet of je wel eens gezien hebt hoe dicht stacaravans op elkaar staan en zeker in Italie. Bovendien hebben we ook al twee auto's ipv een dus ik denk niet dat het gaat passen. Vorig jaar hadden de stacaravans ook een erg klein plekje met wel zo'n terrasje maar op tegels kan je ook geen tent opzetten.

Ik heb er idd wel eens met mn vader over gepraat maar dan vind hij het niet eerlijk tegenover zijn vriendin om het voor zich te houden. Ik vind zelf dat hij ook wel eens wat mag weten waar zij niets van afweet maar hij vind blijkbaar van niet. Ik ben trouwens zaterdag nog bij haar geweest en toen wist ze al wat ik naar mn vader had gemeeld want hij had het vrijdag doorgestuurd. Toen deed ze net alsof ze er niets van wist, ze negeerde me totaal. Vaag dus.

Heel erg bedankt voor jullie reacties en als je nog meer tips hebt ze zijn echt heel erg welkom want ik weet niet hoe ik twee en een halve week moet doorkomen zo.

Heel veel liefs,
Dana
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:59
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
misschien rouleren wie er op die bank moet slapen

mjah zal wel heel slecht idee zijn, sorry
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 17-06-2003 @ 17:59:
misschien rouleren wie er op die bank moet slapen

mjah zal wel heel slecht idee zijn, sorry
Geeft niet dat het een slecht idee is, ik vind het al fijn dat je erover nadenkt.

Ik denk idd niet dat het werkt want bij bepaalde mensen wil ik niet slapen (niet bij mn vader en niet bij het zoontje van zn vriendin), omdat ik vind dat als ik 17 ben dat ik niet meer bij mn vader hoor te slapen en ook niet bij een kind van 12. Verder kan haar zoontje daar niet slapen omdat hij als eerste naar bed moet en mijn broertje als tweede, dan kan ik alleen ruilen met mn vader en ik denk dat hij in de vakantie toch wel graag bij zn liefie wil slapen

Dus sorry, ik denk niet dat het gaat werken

Toch bedankt dat je erover meedenkt. Als je nog wat verzint, gewoon posten hoor! Als het niets is dan hoor je het wel weer.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:07
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 17-06-2003 @ 18:04:
Geeft niet dat het een slecht idee is, ik vind het al fijn dat je erover nadenkt.

Ik denk idd niet dat het werkt want bij bepaalde mensen wil ik niet slapen (niet bij mn vader en niet bij het zoontje van zn vriendin), omdat ik vind dat als ik 17 ben dat ik niet meer bij mn vader hoor te slapen en ook niet bij een kind van 12. Verder kan haar zoontje daar niet slapen omdat hij als eerste naar bed moet en mijn broertje als tweede, dan kan ik alleen ruilen met mn vader en ik denk dat hij in de vakantie toch wel graag bij zn liefie wil slapen

Dus sorry, ik denk niet dat het gaat werken

Toch bedankt dat je erover meedenkt. Als je nog wat verzint, gewoon posten hoor! Als het niets is dan hoor je het wel weer.
haha ok dan

ik zal proberen vanavond nog wel wat (goeds) te bedenken

Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 18:53.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 21:33
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 17-06-2003 @ 18:07:
haha ok dan

ik zal proberen vanavond nog wel wat (goeds) te bedenken
sorry dr rolt niet veel zinnigs uit, sorry. kheb t zelf ook beetje moeilijk zoals je mschn wel gelezen hebt. Maar ik blijf denken hoor!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 15:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 18-06-2003 @ 22:33:
sorry dr rolt niet veel zinnigs uit, sorry. kheb t zelf ook beetje moeilijk zoals je mschn wel gelezen hebt. Maar ik blijf denken hoor!
Ik heb je topic idd gelezen en ook al advies gegeven.

Ik post nu nog maar ff wat omdat ik hoop dat als dit topic hoger komt te staan dat er dan meer reacties komen. Ik snak op dit moment echt naar practische tips want ik zie het helemaal niet zittten om mee te gaan maar ik wil echt mee!

Wie helpt me?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 15:12
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Hm, ik kan zo ook niks verzinnen...

Ik vind het wel erg lullig van je pa dat als jij hem iets mailt, hij dat dan gelijkt doorstuurt naar z'n vriendin... maar goed, daar gaat het niet om

Ik vind trouwens dat je best van je pa kan verlangen dat 'ie jou een fatsoenlijke slaapplaats geeft. Ik zou zelf ook niet twee weken op een bank gaan slapen...
Maar ja, dat is blijkbaar teveel moeite voor hem ofzo, dus ik ben toch bang dat er weinig anders opzit dan op de bank te gaan liggen en maar het beste van de vakantie te maken
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 19:33
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 16-06-2003 @ 15:56:
Mn vader heeft nu al twee jaar een vriendin en in het begin kon ik het best goed met haar vinden maar de laatste tijd gaat het steeds vaker mis. Volgens mij is ze hardstikke depressief want om alle kritiek die ze krijgt of als er iets niet lukt krijgt ze gelijk een huilbui, lijkt me niet echt normaal. Verder tobt ze al een poosje met haar gewicht (ze is wel iets te zwaar maar niet overdreven) en sinds haar huisarts heeft gezegd dat ze te dik is eet ze amper wat, ze loopt gewoon te klieren met eten. Ze eet wel veel chocolade maar gewoon eten doet ze niet, ook drinkt ze redelijk wat alcohol dus echt gezond eten nee.

Ik zou met mijn vader en mn broertje (die is nu 14 jaar) 14 juli op vakantie gaan en in eerste instantie zou de vriendin van mn vader niet meegaan omdat ze vorig jaar wel mee was, samen met haar zoontje van 12 maar dat liep heel vaak uit op ruzie, meestal om de kinderen (haar zoontje en mijn broertje). Omwille van haar zoontje zou ze dus niet meegaan. Een andere reden die speelde was dat ze het niet aandurfde met haar auto en vorig jaar waren we met een auto en dat was veel te krap achterin met zn drieen.

Vorig weekend heeft ze een nieuwe auto gekocht en nu wil ze dus ineens wel weer mee op vakantie, alleen voor mij hoeft dat niet zo als ze depressief is en ook nog eens een eetstoornis heeft. Ik wordt in een weekend al stapel gek van haar en als ik er dan een keer iets van zeg dan wordt mn vader kwaad en dan moet ik me maar weer aanpassen aan haar. Ik wil dus eigenlijk liever niet dat ze meegaat als ze zich dan net zo gedraagd als in een weekend. Ook is de stacaravan die we gehuurd hebben zo ingericht dat mijn broertje en haar zoontje in een slaapkamertje kunnen en mijn vader en zn vriendin en dan moet ik op de bank slapen, twee weken lang. Dat zie ik ook niet zo zitten want ik heb dan helemaal geen privacy en ik kan pas als laatste naar bed. Het is ook geen obtie dat ik bij mn broertje ga slapen want dan moet haar zoontje op de bank slapen want hij is het jongste en moet als eerste naar bed. Ik wil ook niet bij haar zoontje slapen want dat vind ik geen doen. Vorig jaar hadden we btw een tent (van Vacansoleil, met drie slaapcabines en toen sliep ik wel alleen, heb ik alleen maar op doorreis in een stacaravan een nachtje op de bank geslapen.)

Aan de andere kant wil ik wel graag dat ze meegaat omdat ik eigenlijk liever niet in mn eentje op de camping blijf in Italie en Zwitserland en als zij meegaat dat kunnen we gesplitst iets gaan doen (bijv. mn vader en broertje gaan wandelen en ik, de vriendin van mn vader en haar zoontje gaan naar het strand). In dat opzicht lijkt het me wel wat. Ook durf ik het niet zo aan om alleen met mijn vader te gaan omdat als er dan wat gebeurd dat zit ik wel alleen met mn broertje ruim 1000 km van huis af en ik weet dan absoluut niet wat ik moet doen, dat vind ik een beangstigend idee.

Wat moet ik hier nou mee? Ik wil best graag mee omdat ik nog nooit in Toscane geweest ben en het is waarschijnlijk de laatste keer dat ik met mn vader op vakantie ga. Ook wil ik mijn broertje niet alleen mee laten gaan want hij kan het ook niet goed vinden met mijn vader zn vriendin en haar zoontje. Ik heb geprobeerd met mn vader erover te praten maar alles wat ik zeg verteld hij gelijk aan zn vriendin.

Wat moet ik nou doen? (praktische tips zijn ook erg welkom)

Groetjes Dana
zoals beloofd typ ik het allemaal nog eens over, omdat hij toenet ineens weg was.

Je moet, denk ik, hoe moeilijk het ook is, de vriendin van je vader in haar 'depressie' steunen. Natuurlijk ben je het wel eens zat, maar probeer er voor haar te zijn. Leef je in haar situatie in... dan vind je het ook niet leuk, als je je al zo voelt, ook nog afgezeken te worden.

Kook desnoods een keertje zelf, met zo min mogelijk calorien, en betrek haar daarbij (laat zien dat alle voedingsmiddelen die je gebruikt, goed zijn voor haar gezondheid). Of ga samen met haar, de boodschappen doen, zodat zij kan kiezen.

Soms moet je ook duidelijk maar hard zijn. Dat wil zeggen, als je haar aan de chocola ziet. Zeg haar 'Ik weet dat je wilt afvallen, en dat het niet makkelijk is, maar stop met die chocola, ik ga over een uur koken, en dan eet je dat maar, dat is véél gezonder'
Als ze dan zegt dat jij je er niet mee moet bemoeien, zeg je dat je haar wilt helpen, dat je weet dat ze het niet makkelijk heeft, maar als ze zo doorgaat, ze het er steeds moeilijker mee gaat krijgen. Als ze je dan nog afsnauwt negeer je haar gewoon een tijdje, maar doe in ieder geval niet rot tegen haar.

Dat op vakantie gaan... ik denk dat je moet accepteren dat ze mee is. Maar... kan je niet een tentje voor jezelf meenemen zodat je niet op de bank hoeft te slapen en ook gewoon kan slapen wanneer jij dat wilt. Ik weet dat jullie met 2 auto's gaan, maar vraag of één van hen die op de parkeerplaats neerzet. Ik bedoel, jij moet je ook aanpassen, dus kunnen zij dat ook doen.

Probeer aankomende weken, vooral voor de vriendin van je vader, wat zorgzaam te zijn, vertel haar hoe het was op school, en maak af en toe een complimentje dat haar haar leuk zit bijv. Maar niet te vaak! dan kan ze achterdochtig worden, en het je het tegenovergestelde bereikt.

Als jij je gewoon openstelt voor haar... zal ze zich ook meer voor jouw ideeen openstellen, en zelfs je adviezen opvolgen, door gezonder te gaan eten. En dat niet alleen... ze zou ook wat meer rekening met je houden, en dan zal het op de vakantie automatisch wat beter gaan.

verder weet ik het ook niet. sorry...
liefs, wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 20:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heej Wendy,

Hardstikke lief van je dat je toch nog gereageerd hebt in dit topic. Ik heb echt wel wat aan je adviezen hoor. Tot nu toe stelde ik me altijd vrij vijandig op naar haar maar het is misschien een idee om haar te steuen. Vorig jaar kon ik het in de vakantie wel vrij goed met me vinden en daarom wil ze nu ook mee 'voor mij' maar als ze zo moeilijk doet hoeft het voor mij niet. Ik weet alleen niet of ik haar nog veel zie voor de vakantie maar ik zal eens proberen wat aardiger tegen haar te doen.

Ik kook best wel vaak zelf en dan probeer ik ook wel om wat calorie-arms te maken (is ook beter voor mn eigen lijn) maar telkens lust ze weer ineens iets niet meer. Dan lust ze geen friet, dan ineens geen doperwtjes meer. Op een gegeven moment wordt je daar echt doodmoe van als je in de vakantie op een campinggaspitje iedere dag weer iets origineels op tafel wilt zetten, maar goed ik ga het proberen

Ik ga straks nog even de indeling van die stacaravans bekijken op internet (ik weet alleen niet precies welke uitvoering we hebben gehuurd maar goed). Verder vraag ik aan mn vader of ik anders in mn tentje mag slapen en dan neem ik alles (luchtbed, tentje, pomp) gewoon mee, als het past is het meegenomen, anders is het pech.

Heel erg bedankt voor je reactie, het helpt me echt. Vind je nu ook niet dat dit al een veel positievere reactie van mijn kant is dan een van mn vorige?

Liefs,
Dana
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 20:51
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 24-06-2003 @ 21:16:
Heej Wendy,

Hardstikke lief van je dat je toch nog gereageerd hebt in dit topic. Ik heb echt wel wat aan je adviezen hoor. Tot nu toe stelde ik me altijd vrij vijandig op naar haar maar het is misschien een idee om haar te steuen. Vorig jaar kon ik het in de vakantie wel vrij goed met me vinden en daarom wil ze nu ook mee 'voor mij' maar als ze zo moeilijk doet hoeft het voor mij niet. Ik weet alleen niet of ik haar nog veel zie voor de vakantie maar ik zal eens proberen wat aardiger tegen haar te doen.

Ik kook best wel vaak zelf en dan probeer ik ook wel om wat calorie-arms te maken (is ook beter voor mn eigen lijn) maar telkens lust ze weer ineens iets niet meer. Dan lust ze geen friet, dan ineens geen doperwtjes meer. Op een gegeven moment wordt je daar echt doodmoe van als je in de vakantie op een campinggaspitje iedere dag weer iets origineels op tafel wilt zetten, maar goed ik ga het proberen

Ik ga straks nog even de indeling van die stacaravans bekijken op internet (ik weet alleen niet precies welke uitvoering we hebben gehuurd maar goed). Verder vraag ik aan mn vader of ik anders in mn tentje mag slapen en dan neem ik alles (luchtbed, tentje, pomp) gewoon mee, als het past is het meegenomen, anders is het pech.

Heel erg bedankt voor je reactie, het helpt me echt. Vind je nu ook niet dat dit al een veel positievere reactie van mijn kant is dan een van mn vorige?

Liefs,
Dana
heey lieve Dana,
ik ben blij dat je er toch nog wat aan hebt, terwijl ik eigenlijk niet echt goed wist wat ik met de situatie aanmoest.

en ja, je reactie is inderdaad een stuk positiever.

liefs, wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 16:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
God zij dank heeft de vriendin van mijn vader besloten om niet mee te gaan met ons, althans voorlopig. Ze probeert nu zelf te boeken. Mijn vader had ook nogal wat bezwaren zeker omdat ze vorig jaar heel vaak ruzie hadden en met mijn commentaar erbij heeft ie besloten dat het beter is als we met zn drieen gaan (vader, broertje en ik).

Heel veel dank voor jullie reacties allemaal en ik hoop nu echt dat ze niet op het laatste moment beslist om alsnog maar mee te gaan omdat ze zelf niets meer kan boeken ofzo.

Liefs Dana
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 17:17
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 28-06-2003 @ 17:33:
God zij dank heeft de vriendin van mijn vader besloten om niet mee te gaan met ons, althans voorlopig. Ze probeert nu zelf te boeken. Mijn vader had ook nogal wat bezwaren zeker omdat ze vorig jaar heel vaak ruzie hadden en met mijn commentaar erbij heeft ie besloten dat het beter is als we met zn drieen gaan (vader, broertje en ik).

Heel veel dank voor jullie reacties allemaal en ik hoop nu echt dat ze niet op het laatste moment beslist om alsnog maar mee te gaan omdat ze zelf niets meer kan boeken ofzo.

Liefs Dana
dit vind ik echt leuk voor je, echt waar!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 17:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 28-06-2003 @ 18:17:
dit vind ik echt leuk voor je, echt waar!
Ahh, iedereen is hier echt zo lief voor me. , dat doet me echt heel veel dit soort reacties, dank je wel (en niet alleen van jou maar ook alle anderen die hier in dit topic hebben gereageerd).

Ik ben er zelf ook heel blij mee en ik ben nu ook vanalles aan het opzoeken over de vakantie omdat ik er nu hardstikke veel zin in heb. Ik moet dan wel veel regelen maar het komt allemaal wel goed. Ik heb al een lijst gemaakt wat er allemaal mee moet, de campings opgezocht op internet en een zakwoordenboekje Italiaans gekocht.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 22:53
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 28-06-2003 @ 17:33:
God zij dank heeft de vriendin van mijn vader besloten om niet mee te gaan met ons, althans voorlopig. Ze probeert nu zelf te boeken. Mijn vader had ook nogal wat bezwaren zeker omdat ze vorig jaar heel vaak ruzie hadden en met mijn commentaar erbij heeft ie besloten dat het beter is als we met zn drieen gaan (vader, broertje en ik).

Heel veel dank voor jullie reacties allemaal en ik hoop nu echt dat ze niet op het laatste moment beslist om alsnog maar mee te gaan omdat ze zelf niets meer kan boeken ofzo.

Liefs Dana
ik hoorde het vanmiddag pas op msn, heb dit niet meer gelezen.
naja... heeft je vader al op die ene stille hint gereageerd?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 10:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
... schreef op 02-07-2003 @ 23:53:
ik hoorde het vanmiddag pas op msn, heb dit niet meer gelezen.
naja... heeft je vader al op die ene stille hint gereageerd?
Nee, mn vader heeft nog niet gereageerd maar volgens mij is ie boos op me want hij heeft helemaal nergens op gereageerd en ik had drie meeltjes verstuurd. Vind het maar vaag eigenlijk. Tis afwachten nu. Maar als ie niet reageert dan is het simpel dan gaan we gewoon met zn drieen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet
Zeeslag
1 01-04-2015 16:14
Psychologie Zelf depressief door problemen en depressies van anderen
Verwijderd
3 12-11-2010 23:06
De Kantine Saai #1124
Allure
500 16-09-2010 22:35
Psychologie te zelfstandig??
Verwijderd
50 24-08-2010 12:33
Psychologie Weg van thuis
LEUGEN
7 30-03-2009 16:36
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Wie is er goed in Duits? (conversatie en tekst)
Loor
6 05-02-2007 21:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43.