Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2004, 17:40
meisje833
meisje833 is offline
je ex heel erg missen ookal is het al geen hele tijd uit en kan het niks meer worden, dat het niks meer kan worden dat is odmat hij het echt niet meer wil nadat we het voor de 2e keer geprobeerd hebben en de redens hieronder.. is voor hem genoeg dat we niet meer bij elkaar kunnen komen


- ik was niet zelfstandig genoeg
- ik dacht teveel aan mezelf ( was teveel met me uiterlijk bezig
- gaf hem te weinig liefde en aandacht

het klopt wel een beetje maar het stomme is ik had dat niet in de gaten het laaste half jaar dat ik zo deed dat zie ik nu pas in na de 2e keer dat hem uitging...
maar deze bovenstaande deze dingen vond hij dus de reden om het uit te maken voor de eerste keer en dat was in november, ik wilde hem terug en na 3 weken lukte dat omdat ik zei dat ik dat echt kon veranderen, en moest heel erg huilen toen ik hem terug smeekte, en hij zei dus dat dat z'n hart brak en mij nog een kans wou geven
In feb zei hij dat ik dat niet veranderd had volgens hem ..en maakte het weer uit..

ik vond dat ik er wel aan had gewerkt maar hij niet..achja ik kon er niks meer aan doen, en hij had na 3 dagen al een ander, of het nou vluchtgedrag is of hij vond haar echt super vind het behoorlijk snel, nu heb ik al een paar jongens gehad in tussentijd , en hiij heeft nog steeds haar.
Nu dacht ik er al aardig overheen te zijn, want heb er veel moeite meegehad vooral toen hij haar kreeg, bedoel ze nam mijn plaats in en moet er niet aan denken dat ze alles doen wat wij deden maarja das gewoon jaloezie ik geef het toe maar dat zal iedereen wel hebben.

vorige week ben ik langsgeweest bij hem omdat ik uitgenodigt was op de koffie, (waarom geen idee ) maar hij wou bijkletsen over alles en nog wat, natuurlijk ging het over haar.
Het punt is dat ik dacht er over heen te zijn maar dat bezoekje aan hem heeft me onzettend overstuur gemaakt, ik droom nu weer van hem en denk weer aan hem , en het verdriet is weer terug , de pijn die ik voelde toen het pas uit was is er weer, en ik maar denken dat het na bijna 5 maanden al over zou zijn, het doet natuurlijk nog eens extra pijn omdat hij het over ze vriendin had natuurlijk, en alleen het idee alleen dat ie een ander heeft , best vreemd toen ik naast hem zat op bed,al die herinneringen en de gedachte dat ik hem niet aan mocht raken en hem mocht knuffelen die avond, best raar

ik wil gewoon hem niet meer missen, gewoon lekker doorgaan met leven, ik heb genoeg afleiding daar ligt het niet aan, nu is hij 2 weken bij haar, de gedachte alleen al dat ze 2 weken samen zijn in 1 huis ik wil niet weten wat ze doen, ik weet het ik moet niet kinderachtig doen en het hem gewoon gunnen, maar van binnen ben ik wel jaloers dat zij hem heeft nu...
hij was bij mij nooit zo actief wilde niks doen geen leuke dingen, nu heb ik het idee dat ie dat nu bij haar wel doet dat hun veeeel leukere dingen doen, tjah een hele stomme gedachte maar daar denk ik wel aan

wat kan ik het beste doen

Laatst gewijzigd op 12-07-2004 om 17:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2004, 17:49
Verwijderd
Al het contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 20:45
Verwijderd
ik heb alleen de eerste drie regels gelezen, en de laatste drie. En het is duidelijk.

Vergeet hem maar, nieuwe vriend op komst!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 12-07-2004 @ 18:49 :
Al het contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 20:53
Grishnackh
Grishnackh is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 12-07-2004 @ 18:49 :
Al het contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 21:12
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
ik begrijp wat je voelt. bij mij is het nu ook 5 maanden uit ongeveer. ik ben er nu wel overheen maar ik heb ook nog wel eens dat ik hem ook nog mis en aan hem denk....dat voelt ontzettend rot.
als ik hem nou weer zou zien (heb m 5 maanden niet gezien) weet ik niet wat er zou gebeuren maar de kans is groot dat als ik weer met m ga praten ik weer opnieuw voor m val.

maar bedenk je wel het is uitgegaan om een reden. als het aan was gebleven waren jullie niet 100% gelukkig geworden. ik denk dat het bij jou een kwestie is van opnieuw weer verliefd worden. dat hoop ik voor je..
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 21:20
meisje
meisje is offline
Volgens mij heb je iets teveel laten aanpraten.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 21:22
Bianca16*
Avatar van Bianca16*
Bianca16* is offline
(zie het door mij begonnen topic 'stuck on your ex')
Contact verbreken zal inderdaad wel de beste manier zijn, maar je zult aan hem blijven denken.
Omdat ik nu in een vergelijkbare situatie zit en daar misschien wel iets te veel in doordraaf : is er geen mogelijkheid dat hij opnieuw voor jou zal vallen en zijn vriendin dumpt voor jou?

Zoiets zou ik proberen...

Laat hij je duidelijk merken dat het niets meer zou kunnen worden en dat hij het absoluut niet uit wil maken met z'n vriendin is het vooralsnog het beste geen contact meer met hem te hebben. Je kwetst jezelf ermee.
Sterkte!
__________________
fantasy is what people want, but reality is what people need!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Angst
Grayrai
4 13-12-2011 19:55
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37.