Oud 29-06-2008, 21:44
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
http://www.shikake.nl/webwinkel/816/

Leuke site met allerlei cadeautjes (van dagjes weg tot dit kussensloop)

__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Advertentie
Oud 30-06-2008, 18:49
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Binnenkort zijn mijn vriend en ik 2 jaar samen, en ik had gedacht om hem een mooi horloge te geven. Kan iemand mij tips geven over betaalbare, mooie merken voor heren? Kan je een horloge laten inscriberen?

Alvast bedankt!
Wat vind je betaalbaar?
Ik heb 'm vorig jaar een mooie van Diesel gegeven, deze was rond de €100.
Oud 07-07-2008, 11:34
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
http://www.mozaiekposter.nl/info/hr.htm
__________________
Tsja
Oud 09-07-2008, 19:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Morgen hebben we een jaar verkering en ik heb voor mezelf eigenlijk wel behoefte om ons verhaal van een jaar op te schrijven. Alleen eigenlijk wil ik er dan ook iets mee doen, voor hem. Ik heb niet veel tijd meer want vrijdagavond komt hij weer terug uit Barcelona maar het hem zo geven vind ik niet zo leuk en ik wil het ook niet echt af laten drukken oid. Gewoon iets simpels maar ik weet niet wat, iemand tips?

En weet iemand nog een goede website/winkel oid waar je een foto op poster kan laten afdrukken? Ik heb tot nu toe alleen de Etos gevonden en daar is m'n foto niet geschikt voor eigenlijk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-07-2008, 17:12
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik ga een paar maanden in t buitenland studeren en heb een wegwerpcamera gekocht waar ik foto's mee ga maken van mezelf en ons en al de dingen die we nog gaan doen deze vakantie..en dan wil ik dat fototoestel geven als ik wegga..dat ie zelf de kosten mag betalen voor te ontwikkelen.
ik hoop alleen dat ze allemaal lukken.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 13-07-2008, 13:08
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Ik ga dit topic eens flink doorspitten en vervolgens nergens op reageren nadeel van een vriendje die op hetzelfde forum zit..
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Oud 14-07-2008, 02:14
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
ik ga een paar maanden in t buitenland studeren en heb een wegwerpcamera gekocht waar ik foto's mee ga maken van mezelf en ons en al de dingen die we nog gaan doen deze vakantie..en dan wil ik dat fototoestel geven als ik wegga..dat ie zelf de kosten mag betalen voor te ontwikkelen.
ik hoop alleen dat ze allemaal lukken.
Wil je die foto's niet ook zelf hebben dan?
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 23-07-2008, 14:12
jeanmomo
jeanmomo is offline
Het ideale cadeau is CHOCOLADE.
Altijd leuk om te krijgen en heel lekker, en de lekkerste chocolade is van Bouchard: http://www.bouchard.be/nl/pralines (vind ik toch)
Oud 09-08-2008, 10:17
llell
Avatar van llell
llell is offline
de lekkerste chocolade zijn koetjesrepen
Oud 09-08-2008, 23:12
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Jeetje jean, wat een subtiele reclame! En koetjesrepen zijn geen chocolade.
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Oud 11-08-2008, 11:35
Ferrywoman
Avatar van Ferrywoman
Ferrywoman is offline
cadeau gezocht voor half jaar samen.

Hoeft niet cadeau te zijn maar ook iets wat je kan doen, aan uiteten zitten we al te denken maar weten jullie miss wat anders, naar film is geen optie hebben we pas nog gedaan.
Oud 11-08-2008, 17:36
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
cadeau gezocht voor half jaar samen.

Hoeft niet cadeau te zijn maar ook iets wat je kan doen, aan uiteten zitten we al te denken maar weten jullie miss wat anders, naar film is geen optie hebben we pas nog gedaan.
Naar de dierentuin?
Oud 15-08-2008, 22:35
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Voor mijn vriendje zijn verjaardag heb ik 2 uurtjes een privezwembad + sauna en jacuzzi enzo afgehuurd (www.lakonia.be). Nu heeft hij hier geen flauw idee van en zou ik hem graag een beetje op het verkeerde pad zetten. Ik zou hem graag dingen laten meenemen zoals zijn zwembroek maar ook andere dingen die we daar kunnen gebruiken zonder te verraden waar het om gaat. Ik dacht bv aan een fles wijn ofzo. Heeft er iemand nog originele ideeen van dingen die hij kan meenemen, die we daar eventueel kunnen gebruiken maar die hem wel een beetje op het verkeerde pad zetten?
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Oud 16-08-2008, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Voor mijn vriendje zijn verjaardag heb ik 2 uurtjes een privezwembad + sauna en jacuzzi enzo afgehuurd (www.lakonia.be). Nu heeft hij hier geen flauw idee van en zou ik hem graag een beetje op het verkeerde pad zetten. Ik zou hem graag dingen laten meenemen zoals zijn zwembroek maar ook andere dingen die we daar kunnen gebruiken zonder te verraden waar het om gaat. Ik dacht bv aan een fles wijn ofzo. Heeft er iemand nog originele ideeen van dingen die hij kan meenemen, die we daar eventueel kunnen gebruiken maar die hem wel een beetje op het verkeerde pad zetten?
een regenpak
stevige wandelschoenen
Oud 16-08-2008, 23:23
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik dacht al aan een warme trui aandoen en een fles wijn en aardbeien meenemen. Eventueel ook een tennisbal (compleet nutteloos maar kan je nog wel mee spelen in het water ) Wandelschoenen kan ik er ook bij vermelden!
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Oud 17-08-2008, 02:08
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Mag je daar eigen drank meenemen? Ben zo ook eens met m'n vriendin naar zoiets gegaan en daar mochten we enkel drank uit de bar nemen (en betalen natuurlijk ).
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 17-08-2008, 11:16
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik denk niet dat het 'mag', maar we steken die fles wijn gewoon mee in onze rugzak, controleren ze toch niet :-)
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Oud 20-08-2008, 12:13
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik ga vanaf oktober met mijn vriend samenwonen en verhuizen naar Amersfoort. Voor zijn verjaardag in september wil ik hem dan ook graag een soort 'samenwoon cadeaupakket' geven met daarin leuke cadeautjes die van pas komen in het nieuwe huis. Nu kan ik alleen maar nuttige dingen bedenken, terwijl ik ook graag wat leuks/liefs geef.
Iemand ideeen? Zat zelf te denken aan badschuim (we krijgen een bad ), seizoen van Friends om lekker samen op de bank te hangen, en een bon van iets leuks dat er in Amersfoort te doen is. Verder weet ik echt niks.
__________________
Home is where the heart is...
Oud 20-08-2008, 12:18
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Dingen als kaarsjes, schilderijtjes, enz, die je huis opfleuren, zijn ook wel leuk om in zo'n pakket te doen, denk ik.
Oud 20-08-2008, 12:54
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ja, dankjewel! Heb ook nog bedacht dat ik wel koelkastmagneten (met woorden om elkaar boodschappen te 'plakken'), een badeend en gereedschap kan geven. Aparte combi, maar goed. Iemand verder nog dingen?
__________________
Home is where the heart is...
Oud 20-08-2008, 14:23
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Wil je die foto's niet ook zelf hebben dan?
kwil ze wel zien ja..misschien idd gewoon dubbel afdrukken en hem de ene helft geven.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 20-08-2008, 15:27
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ja, dankjewel! Heb ook nog bedacht dat ik wel koelkastmagneten (met woorden om elkaar boodschappen te 'plakken'), een badeend en gereedschap kan geven. Aparte combi, maar goed. Iemand verder nog dingen?
Wat ik ook nog wel handig vind, is een magneet/whiteboard. Wij schrijven altijd boodschappen aan elkaar op het bord als we elkaar mislopen, en daar kun je ook best iets liefs op schrijven als je 't aan hem geeft...
Oud 20-08-2008, 15:51
Verwijderd
Iets leuks of lekkers voor jullie eerste avond samen, in jullie huisje. Een mandje met bijv. een flesje wijn (of iets wat jullie lekker vinden), iets van toastjes met beleg, nootjes etc, een leuke film?
Oud 01-09-2008, 10:54
meisje-xx
Avatar van meisje-xx
meisje-xx is offline
Ik had een keer een muizenmat besteld bij de kruidvat met allemaal foto's van mij en m'n vriend. hij vond het echt leuk bedacht. En omdat we zo vaak kaarten had ik een pakje kaarten met op de achterkant van de kaarten foto's van ons besteld. Alleen jammer dat het een Frans kaartspel was en de 1 t/m 6 miste.
je kan echt veel leuke dingen bestellen met foto's!

Laatst gewijzigd op 01-09-2008 om 11:01.
Oud 01-09-2008, 11:01
meisje-xx
Avatar van meisje-xx
meisje-xx is offline
Citaat:
cadeau gezocht voor half jaar samen.

Hoeft niet cadeau te zijn maar ook iets wat je kan doen, aan uiteten zitten we al te denken maar weten jullie miss wat anders, naar film is geen optie hebben we pas nog gedaan.

Je kan ook allebei dezelfde ring kopen met elkaars naam erin evt. een datum.
Oud 04-09-2008, 22:37
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Ik wil mijn zusje voor haar verjaardag graag een 'professionele' fotoshoot cadeaugeven. Uit ervaring weet ik dat de prijs/kwaliteit verhouding niet altijd even fijn is. Weet er iemand een goed bedrijf wat ook nog enigszins betaalbaar is?
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 23-09-2008, 16:48
Verwijderd
@ bellenblaas: Ik weet niet of je vriendje al jarig is geweest maar de dierentuin van Amersfoort is erg leuk. En anders tapas eten bij Gaudi's. Dat zit op de hof en is echt een superleuk en vooral lekker restaurantje!
Oud 01-10-2008, 01:19
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Ik wil mijn zusje voor haar verjaardag graag een 'professionele' fotoshoot cadeaugeven. Uit ervaring weet ik dat de prijs/kwaliteit verhouding niet altijd even fijn is. Weet er iemand een goed bedrijf wat ook nog enigszins betaalbaar is?
nee, maar zoek op fotografen op de goudengids en vraag en vergelijk de prijzen
Oud 01-10-2008, 01:22
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Iets leuks of lekkers voor jullie eerste avond samen, in jullie huisje. Een mandje met bijv. een flesje wijn (of iets wat jullie lekker vinden), iets van toastjes met beleg, nootjes etc, een leuke film?
en doe de gordijnen dicht, met de kaarsjes aan, de poes op schoot en maar hopen dat het onguur weer is buiten
Oud 03-10-2008, 18:56
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Mijn vriend is over ruim een maand jarig. Dus ik heb nog even om iets te bedenken.
Maar ik vind het zooo lastig!
Hij is een wiskey liefhebber, ik heb dus al wel gedacht aan een proef-gebeuren. Alleen ik vind het zelf smerig. En ik weet dat hij het raar/jammer zou vinden als ik hem iets geef als uitstapje waar ik zelf niks aan vind.
Dus hebben jullie leuke ideeen?

Verder houdt hij wel van lezen (fantasy), maar een boek vind ik ook zo standaard en heb ik hem al eens gegeven. Geurtje heeft hij ook al gehad. Uitstapjes naar dierentuinen of pretparken hebben we ook al gedaan, net als uit eten gaan.

Waarom is het voor mannen zo lastig....
Oud 04-10-2008, 00:08
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Ik ga mijn vriendje een boek geven getiteld "Het Grote Rick en Lisa Boek" oid. Soort fotoboek. Zeg maar, onze relatie in foto's verteld.
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 05-10-2008, 22:14
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
ik ga mijn vriendje een weekendje brussel cadeau doen
Oud 07-10-2008, 21:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
ik ga mijn vriendje een weekendje brussel cadeau doen
Ik ben vorig jaar met m'n vriend een weekendje naar Brussel geweest (weekend voor kerst) en het was onwijs leuk om samen een weekendje weg te zijn maar we vonden Brussel niet zo leuk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-10-2008, 09:17
Verwijderd
^Antwerpen vind ik persoonlijk leuker als Brussel.

Maar mijn ouders vonden Brussel weer geweldig

OT: op vakantie kreeg ik een luchtje en een keer parasailen van hem, onder het mom van 'we hebben alles al', en dat beviel wel. Dus dingen als parachute springen etc
Oud 09-10-2008, 16:44
LoveYouToo
LoveYouToo is offline
2 vriendinnen van mij zijn pas jarig geweest. nou zit ik natuurlijk weer met het probleem dat ik niet (nou zeg maar nooit) weet wat ik moet kopen. de ene vriendin ken ik van de muziek (speel zelf ook) en de andere van school. de ene vriendin heeft helemaal geen hobby's de andere dus alleen muziek en zwemmen.Wat moet ik nu doen? Ideeën? ik ben beetje radeloos, redeloos, hopeloos... ben al zo lang aan het zoeken
Oud 09-10-2008, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Ik ben vorig jaar met m'n vriend een weekendje naar Brussel geweest (weekend voor kerst) en het was onwijs leuk om samen een weekendje weg te zijn maar we vonden Brussel niet zo leuk.
Wij vonden Brussel juist wel leuk.
Oud 09-10-2008, 18:26
Verwijderd
Citaat:
2 vriendinnen van mij zijn pas jarig geweest. nou zit ik natuurlijk weer met het probleem dat ik niet (nou zeg maar nooit) weet wat ik moet kopen. de ene vriendin ken ik van de muziek (speel zelf ook) en de andere van school. de ene vriendin heeft helemaal geen hobby's de andere dus alleen muziek en zwemmen.Wat moet ik nu doen? Ideeën? ik ben beetje radeloos, redeloos, hopeloos... ben al zo lang aan het zoeken
Een bon (bv. nationale entertainmentbon, boekenbon, bioscoopbon, Hema, V&D, ...)? Beetje suf, maar kan die persoon wel mee doen wat ie zelf wil. Leuk, gepast kaartje met een tekstje erbij maakt het wellicht wat minder suf of iig wat persoonlijker. Of anders iets als kaarsen, badspullen, fotolijstjes, ..., ook standaard, maar redelijk neutraal (al is veel wel kleur-, stijl-, geur-, enz. gevoelig).
Oud 09-10-2008, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Voor mijn vriendje zijn verjaardag heb ik 2 uurtjes een privezwembad + sauna en jacuzzi enzo afgehuurd (www.lakonia.be).
Wat super gaaf! En vanuit Nederland ook best te doen.
Dat ga ik een keer doen, vind ik echt een leuk en origineel idee!
Oud 20-10-2008, 19:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend is in maart afgestudeerd voor zijn bachelor bedrijfskunde, een studie waar hij verder niet meer verder wil, hij doet nu planologie. Over een maand is wel zijn diploma-uitreiking en eigenlijk wil ik hem dan toch iets geven. Ik weet alleen echt niet wat. Ik wil niet een typisch 'ons-cadeaut'je' maar wel gewoon iets leuks omdat ik het toch wel tof vind dat ie z'n diploma krijgt. Iemand een idee?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-10-2008, 15:20
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Mijn vriend is in maart afgestudeerd voor zijn bachelor bedrijfskunde, een studie waar hij verder niet meer verder wil, hij doet nu planologie. Over een maand is wel zijn diploma-uitreiking en eigenlijk wil ik hem dan toch iets geven. Ik weet alleen echt niet wat. Ik wil niet een typisch 'ons-cadeaut'je' maar wel gewoon iets leuks omdat ik het toch wel tof vind dat ie z'n diploma krijgt. Iemand een idee?
Grappig, mijn vriend deed planologie en nu bedrijfskunde.
Misschien is het leuk om een cadeau te geven dat te maken heeft met planologie? Een stadskaart ofzoiets? Via google kwam ik op afstudeerkado.nl, maar daar hebben ze best dure cadeaus, maar misschien ter inspiratie. Of anders een gadget/hebbending?
Oud 26-10-2008, 21:51
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Mijn vriend wil geen cadeau zegt hij, hij wil enkel mij met een grote strik eromheen. Nu wil ik dat dus wel doen, heb wat ideeen, maar geen idee hoe ik er aan moet komen.

Ik wil zo'n kostuum als in Alles is Liefde, maar ik weet niet waar ik die kan huren...


Of zelf wat knutselen, maar waar haal ik een enorme doos vandaan? En een strik die vouwbaar genoeg is zodat het een mooie strik is en niet in elkaar zakt.

Of dat, maar dan een foto daarvan en die inlijsten en die dan aan hem geven.

Iemand ideeen?
Oud 27-10-2008, 15:23
I am Weasel
Avatar van I am Weasel
I am Weasel is offline
Gewoon naakt en een grote strik om je middel
__________________
Ik wezel er tussenuit
Oud 27-10-2008, 19:27
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Volgens mij zoek je dit
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 27-10-2008, 20:16
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Volgens mij zoek je dit
€ 64,95 ?!
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Oud 28-10-2008, 00:12
I am Weasel
Avatar van I am Weasel
I am Weasel is offline
Ga dan gewoon op de markt een meter stof halen.
__________________
Ik wezel er tussenuit
Oud 28-10-2008, 01:05
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
€ 64,95 ?!
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 28-10-2008, 01:06
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
€ 64,95 ?!
Het was meer ter inspiratie. Koop rode lingerie (daar heb je verder tenminste nog wat aan) en een meter rode stof en je hebt hetzelfde.
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 28-10-2008, 09:33
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Voor mijn vriendje zijn verjaardag heb ik 2 uurtjes een privezwembad + sauna en jacuzzi enzo afgehuurd (www.lakonia.be).
wat een leuk kado. was 't wat?
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 28-10-2008, 17:16
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Ik wil mijn zusje voor haar verjaardag graag een 'professionele' fotoshoot cadeaugeven. Uit ervaring weet ik dat de prijs/kwaliteit verhouding niet altijd even fijn is. Weet er iemand een goed bedrijf wat ook nog enigszins betaalbaar is?

wat een leuk grotezussen cadeau Ik vind het als kleinzusje altijd leuk als mn zus van die grotezussen cadeaus geeft.

Ik ken alleen hank stillson. Hij is heel goed, maar nog maar net begonnen met fotoopleiding, dus ik neem aan dat hij niet heel duur zal zijn.

http://www.hankstillson.fotopic.net/
Oud 28-10-2008, 17:27
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
als cadeau voor je liebling:

het boek;
captivating / de fascinerende vrouw
wild at heart / de ongetemde man

John & Stasi Eldredge


Gaat over vrouw/man zijn, supergoede leerzame boeken, maar mss wel wat meer voor de christians onder ons, want ze zijn totaal gebaseerd op het idee, man en vrouw geschapen naar Gods beeld.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 1 jaar met mijn vriendin
Undit
5 09-09-2010 18:16
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 19:07
De Kantine het grote slechte cadeautjes-topic
Verwijderd
50 27-02-2009 00:06
Liefde & Relatie Hoe verras jij je vriend/vriendin?
Verwijderd
4 25-01-2009 16:09
Liefde & Relatie stelling: echtscheiding moet duurder
de abt van sion
115 15-09-2003 22:52
Liefde & Relatie Vandaag 6 maanden
Punkygirl
3 26-05-2003 14:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.