Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2003, 17:11
niem
niem is offline
Zucht en het voelt zwaar kut

ik heb nu 6 maanden wat met mn vriend..
toen we 6 maanden hadden heeft hij een kado aan me gegeven en een kaart met een hele mooie tekst erop..
ik had dit niet verwacht en ik had dan ook gene kado voor hem..
ik zag wel dat ie een beetje teleurgesteld was daardoor..
maar kijk 6 mnd is wel bijzonder maar ik dacht van achtjah een kado is weer zo duur en hij is ook bijna jarig dus..

We hebben het allbei druk met school (tentamens) en daardoor kunnen we elkaar niet zoveel zien komende weken.
Ik was onverwachts bij hem langsgegaan en ik belde hem op" Heey ik sta nu voor je deur"!
Maar hij verteld me dat hij bij een vriend zit... waar ik dus nogal van baalde omdat ik het jammer vond dat hij liever wat met zn vriend afspreekt dan dat ie mij ziet... nouja hij is wel naar zijn huis gekomen maar de sfeer was niet echt goed..

een paar dagen daarna was ik bij hem in d ebuurt en ik dacht ik zeg ff hallo! dus ik bel aan en hij zit films te kijken; het eerste wat ie zegt is' Oh ben je er nu al weer onaangekondigd? had je beter een uur eerder moeten komen toen was ik nog geen films aan het kijken!

Ik vond dit echt zo stom!! ik kwam nota bene om hem een ring te geven (vond dat ik alsnog wat moest geven omdat we 6 mnd hadden)

Mjah nu weet ik het niet meer..

Hij lijkt echt niet meer blij om te zien... wil ook niet meer onwijs graag afspreken terwijl hij dat in het begin juist wel heel graag wilde.. en als ik is onverwachts langskom krijg ik alleen mara negatieve zinnen naar mn hoofd hij is nooit is blij of enthousiast om me te zien..

ik ben dus bang dat hij het uit gaa maken.. maar ik hou nog wel onwijs veel van hem.. ik snap hem niet..

hij belde wel op dat hij binnenkort wilde langskomen.. maar volgens mij doet ie nu alleen maar aardi omdat ik hem net een kadootje heb gegeven...


ik snap hem echt niet! een week geleden schrijft ie nog op een kaart dat hij voor altijd bij mij wil zijn en nu merk ik daar niks meer van!

Hij zegt ook dat hij zich niet kan 'ontspannen' bij mij...

What te helle ik wil niet dat het uit gaat

wat moet ik nou

ik ga hem echt zoooooooooo missen.. (ik mis hem nu al , nu ik hem niet zo vaak meer zie)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2003, 17:16
Bounce
Bounce is offline
Soms heb ik zoon gevoel, omdat ie even geen zin in me heeft. Even dus. misschien wil jou vriend ook even alleen zijn..eventjes alles voor zichzelf..Maar hoe doet ie dan als je wel bij elkaar bent..?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 17:17
Verwijderd
WHAAAAAAAH dat gevoel is echt zwaar klote... je hebt gwoon het gevoel dat hij je niet meer leuk vind, terwijl je zelf nog helemaal flieft op hem bent enzo... Ik heb dat nu ook met mn vriend(je)... Hij zegt wel dat hij flieft op me is... maar k geloof hem niet Tsjah... Ik ga morgen vragen of hij nog wel flieft op me is... en ook zeggen dat het lijkt alsof hij me stom vind ofsoow... Misschien moet je dat ook gwoon doen... Gewoon vragen... Misschien Heeft je vriend het wel gewoon heel erg druk ofsoow?? Najahz... suc6
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 17:27
poesiefox
poesiefox is offline
Het is nou ook weer niet de bedoeling dat je zo'n knul met huid en haar mag verslinden zodra je verkering hebt. Jullie moeten er allebei nog een soort van eigen leven op na kunnen houden. Dus laat hem wat meer vrij. Hij is heus nog dol op je, maar niet meer 24/7, snap je?
Als hij vervolgens die vrijheid benut om met allerlei dellen langs de straat te gaan slierten, tja, dan weet je genoeg, maar nu zou ik me nog geen echte zorgen gaan maken.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 18:55
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
niem schreef op 19-03-2003 @ 18:11:
Ik was onverwachts bij hem langsgegaan en ik belde hem op" Heey ik sta nu voor je deur"!
Maar hij verteld me dat hij bij een vriend zit... waar ik dus nogal van baalde omdat ik het jammer vond dat hij liever wat met zn vriend afspreekt dan dat ie mij ziet...
Ik snap het niet.... Jij kwam onvewachts langs en baalde ervan dat hij toenbij een vriend zat. Wat had je dan verwacht? Dat hij de hele dag thuis zit met de gedachte dat zijn vriendin wel eens onverwacht langs komt?....
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
niem schreef op 19-03-2003 @ 18:11:
Ik was onverwachts bij hem langsgegaan en ik belde hem op" Heey ik sta nu voor je deur"!
Maar hij verteld me dat hij bij een vriend zit... waar ik dus nogal van baalde omdat ik het jammer vond dat hij liever wat met zn vriend afspreekt dan dat ie mij ziet...


Je gaat onaangekondigd bij hem langs, maar neemt het hem kwalijk dat hij dan bij een vriend zit? Dat die vriend nog niet gillend gek is geworden door dat beslag wat jij op hem legt.

Jezus, blij dat je mijn vriendin niet bent zeg.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 19:50
Bright Halo
Avatar van Bright Halo
Bright Halo is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-03-2003 @ 20:41:


Je gaat onaangekondigd bij hem langs, maar neemt het hem kwalijk dat hij dan bij een vriend zit?


Ze gaat er blijkbaar vanuit dat zijn leven om haar moet draaien.

Mens wordt wakker!

Als je onverwachts langskomt, gebeuren deze dingen nou eenmaal. Probeer hem eens te bellen en vraag of je langs kunt komen. Zoek het verschil!



Ik denk dat je dingen negatiever inziet dan ze werkelijk zijn
__________________
Stay cool.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 19:52
Grafdansertje
Avatar van Grafdansertje
Grafdansertje is offline
idd wat zou je dr zelf van denken als jij ff weg wilde en hij nam dat je kwalijk jij zou gelijk gillen van "vrije tijd voor mezelf" "ik mag ook niks" "je speelt de baas over me" "ik kan toch niet altijd op de bank gaan zitten wachten" En mijn mening als ik je vriend was ... Zou ik gillend gek zijn geworden... Ik vind persoonlijk dat je wat egocentrisch ben... En met die films bedoelde hij misschien alleen dat je nu het begin niet had gezien en dat jullie nu niet gezellig samen de film hadden kunnen kijken... Het gaat volgende week wel weer goed... Ik heb nu al een vriendje voor bijna 2 jaar (over 4 en halve week) en iedereen gaat welns door een dipje dat je ff denkt van hallow... mag k ff Succes dr mee....
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 21:27
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-03-2003 @ 20:41:


Je gaat onaangekondigd bij hem langs, maar neemt het hem kwalijk dat hij dan bij een vriend zit? Dat die vriend nog niet gillend gek is geworden door dat beslag wat jij op hem legt.

Jezus, blij dat je mijn vriendin niet bent zeg.


Ik was lekker eerder....
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 08:53
sunshine1982
sunshine1982 is offline
Je mag niet zoveel beslag op hem leggen. Als ie het gevoel krijgt dat hij stikt, dan zou het wel es kunnen dat hij het uitmaakt ja. Hij is niet van jou alleen he. Hij is ook graag bij vrienden. Moest ijne vriend hier onverwacht toekomen, en dan boos zijn omdat ik toevallig bij een vriendin zat, dan zou ik ook denken "Djeezes man..." en ik zou ook niet al lachend naar hem toe rennen.
__________________
Elke dag een lach is geen luxe
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 10:23
Verwijderd
Hij hoeft natuurlijk geen cadeau van jou te verwachten... ook niet als jullie zes maanden samen zijn. Toen ik en mijn ex-vriend zes maanden samen waren hebben we ook niet aan cadeaus gedaan... al hou ik dan ook niet zo van materiele cadeaus (tenzij ik jarig ben, of sinterklaas dat is)

Hoe spreekt-ie liever wat met z'n vriend af dan dat-ie jou ziet? Dat 'liever' kan ik nergens uit het verhaal opmaken... Hij mag toch ook wel eens wat met z'n vrienden afspreken? En als jij dan onverwacht langskomt, ja, dan wist-ie niet dat jij langs zou komen, dus dan spreekt het vanzelf dat-ie daar geen rekening mee houdt. Ik vind het nog heel wat dat hij dan speciaal voor jou naar huis is gekomen.

Oke, niet erg aardig van hem om dat als eerste te zeggen toen je voor de tweede keer onverwacht kwam... maar waarschijnlijk zat hij nog met het voorval van een paar dagen eerder, waarbij jij onaangekondigd kwam, hem wegriep van een afspraak met een vriend, er moeilijk over deed dat-ie niet gewoon thuis was en vervolgens ongezellig was. Bekijk het eens van zijn kant. en hij kon toch niet weten dat jij kwam om hem een ring te geven?

Als hij niet meer onwijs graag wil afspreken, moet je misschien eens wat minder vaak met elkaar afspreken. Dan wordt het vanzelf bijzonderder om elkaar te zien. En jij klinkt ook niet alsof je het echt leuk vind om hem te zien... Je kunt ook elkaar spreken zonder meteen bij elkaar te zijn, bel elke dag een halfuurtje met elkaar ofzo...

Ik denk dat als je zeker wilt weten of hij het uit wil maken, dat je dat dan toch aan hem zult moeten vragen... aangezien hij een week geleden nog altijd bij je wilde blijven lijkt me het nogal stug dat-ie 't nu opeens uit zou maken, het klinkt meer alsof er even een 'koude' periode in jullie relatie zit... praat er met hem over, en leef je ook eens in in zijn standpunt. Elk niet-autistisch mens met het geestelijk niveau van de gemiddelde 8jarige is in staat zich in te leven in het standpunt van een ander, en die vaardigheid is om er gebruik van te maken. (hiermee wil ik overigens niet zeggen dat alle autisten zich niet in het standpunt van een ander in kunnen leven, of dat alle kinderen van onder de 8 dat niet kunnen, of dat alle mensen met een geestelijk niveau dat onder dat van een 8jarige ligt dat niet kunnen, want dat is niet zo)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.