Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2003, 07:53
Verwijderd
Vrijdag heb ik een jaar met mijn vriendinnetje en het is nog zo super leuk! Hoe houden jullie je relatie leuk, is het nog steeds spannend na 1 jaar? Merk je ook dat er moeite voor moet doen? Kortom hoe is jou relatie na zo'n lange tijd. Is het nog leuk en spannend of is het zo duf dat je alleen maar samen tv kijkt. Wij doen er volgens mij niet echt moeite voor, ja we doen wel leuke dingen maar het is toch wel gezellig, hihi ik dacht altijd dat je na een x tal maanden de sleur kreeg, nou ik geloof daar niet meer in hoor. Ik ben na zon lange tijd nog steeds zo verliefd. Als ik haar weer zie, ga ik weer blozen dan wordt ik verlegen... en dat na een jaar. Ik wist niet dat liefde zoveel met je kon doen...... het is echt cool en dan samen de leuke tijd terug bekijken, hihi.

tip: Ga naar scheveningen als je een jaar hebt, dat gaan wij ook doen, ik een mooi hotel aan het strand
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2003, 07:58
miro
Avatar van miro
miro is offline
Gefeliciteerd


Ik ga nu langer dan anderhalf jaar met mijn vriend en het is ook nog steeds leuk, spannend, geweldig enz Hoe het komt? Weet ik niet, we zijn gewoon nog steeds verliefd.

Wehouden dr allebei van om onverwachts dingen te ondernemen, om iets te regelen voor de andere. We kunnen nog steeds urenlange gesprekken hebben, discussieren over dingen enz. De sleur komt er bij ons gewoon nietin omdat we nog steeds dingen doen, dezelfde interesses hebben enz. (denk ik)
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 08:10
Verwijderd
Allereerst natuurlijk gefeliciteerd!

Mijn vriend en ik hebben 4 januari twee jaar en het is nog steeds spannend genoeg en leuk is het zeker nog, 'ondanks' dat we ook al bijna twee jaar samen wonen.

Waarom zou alleen samen tv kijken duf zijn? Jij vindt dat duf, een ander misschien niet. (Ik zou alleen maar tv kijken met m'n vriend ook niet echt indrukwekkend vinden, maar goed, een ander vindt dat misschien genoeg.)
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 08:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Nou... mijn vriend en ik zijn nu 10 maanden (en een dag ) samen, en tis ook nog steeds leuk. Ja, het is wel iets minders spannend dan in het begin, maar dat lijkt me ook niet zo vreemd. Daar is iets voor terug gekomen, nl. vertrouwen, verbondenheid etc. Ik voel me gewoon helemaal op m'n gemak bij m. En hoe houden we het leuk? Mja... We gaan leuke dingen doen (bioscoop enzo), maar ook als we thuis n dvdtje kijken, dan maken we het gezellig met popcorn etc
En elkaar af en toe verrassen, met dingen als n massage of een dagje heeeel-lief-doen
k weet t eigenlijk niet precies tis gewoon leuk
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 08:58
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
hoe houden papa en mama het vol he?

ja....sommige niet idd...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 12:37
Verwijderd
Ook namens mij gefeliciteerd

Ik had 3 december een jaar en nog steeds vind ik het heerlijk om bij mijn vriend te zijn! Het is nog steeds ontzettend leuk en spannend. Gewoon helemaal te gek! Ben dan ook nog steeds ontzettend verliefd op hem. We doen ook heel veel dingen samen en sinds we begin oktober samenwonen helemaal!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 12:57
Verwijderd
Gefeli .

Mijn vriend en ik zijn nu 1 jaar en een halve maand samen, en ja, ook nog steeds verliefd, nog steeds is 't interessant en spannend enzo. Het lijkt mij ook niet de bedoeling om op je 18e al in een sleur te geraken .
Hij is gewoon altijd zo ontzettend leuk enzo dat ik hoe dan ook altijd helemaal blij wordt als ik zelfs maar even aan 'm denk en hij is lief, en alles wat hij zegt is precies goed (oke, bijna alles), en en en
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 14:44
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
onze relatie blijft leuk door samen dingen te doen, te experimenteren en omdat we eigenlijk gewoon elkaars evenbeeld zijn... ik heb zaterdag 22 maanden
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 15:10
Verwijderd
Nou super gefeliciteerd!

Morgen (jaja ) hebben ik en mijn vriend 11 maanden een relatie tot nu toe (en we zijn beiden nog niet van plan het te beeindigen (zover ik weet natuurlijk) ). Hoe houden we t leuk? Elkaar liefde geven en aandacht voor elkaar hebben en leuke dingen samen doen, maar ook een keer lekker samen lui kunnen zijn.. en ja, ik weet niet.. We hebben wat ruzie gehad afgelopen tijd, maar op een of andere manier heb ik er voor gezorgd zegt hij dat hij zich weer heel erg verliefd voelt zoals in het begin. Dat ebt bij ons vaak een beetje. Maar nu zijn we weer beiden zo erg verliefd etc en ja, dat voelt gewoon goed. Ik weet t eigenlijk niet hoe we het doen.. Gewoon onszelf zijn en lief voor elkaar zijn denk ik En ja, experimenteren met dingen..
Ja, als ik aan m denk ga ik helemaal stralen. Hij is gewoon nog zo lief en leuk etc en ik kom alleen maar meer over hem te weten.. En kom alleen maar dichterbij hem en dat voelt gewoon goed..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 15:26
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
nog gefeliciteerd! Ik ben ook bijna een jaar samen met mijn vriend, nog 9 dagen
De laaste tijd was het ff wat minder omdat er wat gedoe was, doet er verder niet toe. Ik ben nog steeds heel gek op hem en het is altijd fijn om bij hem te zijn, we hoeven er niet eens echt wat voor te doen. We doen leuke dingen samen maar kunnen ook uren samen nix doen of samen zijn maar toch ons eigen ding doen. Wat ik heerlijk vind is samen met hem in bed liggen en lezen, ieder in zn eigen boek en toch knus samen.
(Er is in scheveningen trouwens ook elke zondag van december(geloof ik) vuurwerk! dat zou ook leuk zijn om heen te gaan als je n jaar samen bent)
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 16:18
MoonWolf
Avatar van MoonWolf
MoonWolf is offline
Gefeliciteerd!

Op dit moment heb ik net een maand een relatie dus dat teld niet. Maar bij mijn vorige relatie vond ik het opmerkelijk hoe ontzettend snel zo´n jaar voorbij gaat. Voor ik het wist had ik al een jaar. Terwijl als ik nu aan een jaar denk vind ik dat heel lang lijken.
Ik vond het eigenlijk toen wel het zelfde als aan het begin van de relatie behalve dat je elkaar veel beter kent, dus eigenlijk wordt het er alleen maar beter op. Ik merk dat ik het nu juist vervelend vind dat ik mijn vriend nog niet door en door ken. Ik hou niet van spanning.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 16:31
Verwijderd
Mijn vriend en ik zijn nu 3,5 jaar samen, waarvan we er 1,5 samenwonen. En ja, eigenlijk is het nog steeds leuk Samen dingetjes doen enzo, ja, 't gaat gewoon niet vervelen
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 17:06
Thomas
Thomas is offline
Hehe, dit komt me zo bekend voor.

Alleen begint de sleur bij mij en mijn vriendin een beetje toe te slaan. Daarom hebben we ervoor gekozen om elkaar veel minder vaak te bellen, zodat we geen nutteloze gesprekken meer hebben. Samen gaan we proberen om hier doorheen te komen zodat we straks een nog langere tijd samen kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 17:11
cellistje
Avatar van cellistje
cellistje is offline
Citaat:
vizz schreef op 17-12-2003 @ 16:26:
Ik ben nog steeds heel gek op hem en het is altijd fijn om bij hem te zijn, we hoeven er niet eens echt wat voor te doen. We doen leuke dingen samen maar kunnen ook uren samen nix doen of samen zijn maar toch ons eigen ding doen. Wat ik heerlijk vind is samen met hem in bed liggen en lezen, ieder in zn eigen boek en toch knus samen.
Ik heb nu iets langer dan een jaar met mijn vriend en ben het eigenlijk wel eens met wat hierboven staat. Een tijdje geleden ging het wat minder goed. Grotendeels doordat ik aan mijn studie begon terwijl ik iets met hem kreeg in een jaar dat eigenlijk altijd wel 'beschikbaar' was omdat ik een voorbereidend (op studie) jaar deed. We hebben toen even afstand genomen door elkaar wat minder te zien, en dus ook het wat spannender te maken als je elkaar dan weer zag. Het is nu weer helemaal goed gekomen en zien elkaar weer bijna dagelijks. Ik heb me daardoor vooral erg goed gerealiseerd dat ik toch echt niet zonder hem kan en dat het me niet zoveel uitmaakt wat we doen, als hij er maar is.
(En dus niet naar Luxemburg of Duitsland gaat )
__________________
Troost je, ik snap ook niets van mezelf
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 17-12-2003 @ 18:06:
Hehe, dit komt me zo bekend voor.

Alleen begint de sleur bij mij en mijn vriendin een beetje toe te slaan. Daarom hebben we ervoor gekozen om elkaar veel minder vaak te bellen, zodat we geen nutteloze gesprekken meer hebben. Samen gaan we proberen om hier doorheen te komen zodat we straks een nog langere tijd samen kunnen zijn.
Ja, goed, die tijd hebben mijn vriend en ik ook gehad. In het begin belden we elke dag uren en verveelden we elkaar daar nooit me, en ja, na een tijdje heb je gewoon minder te vertellen. Maar ja, dan moet je je gewoon een beetje aanpassen, na een tijdje is alles dan ook weer helemaal goed.

Ook hebben we besloten dat we, ondanks het feit dat we samenwonen, wel echt verschillende levens willen hebben - buiten elkaar om dan. Dat betekent niet dat hij mijn vrienden niet ziet en ik de zijne niet, we hebben gewoon naast elkaar ook nog dingen die we doen. Zo gaat hij bv. in januari naar de VS voor twee weken, dat soort dingen. Zo kunnen we altijd blijven praten samen. Dat is echt fijn
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 12:42
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-12-2003 @ 18:24:
Ja, goed, die tijd hebben mijn vriend en ik ook gehad. In het begin belden we elke dag uren en verveelden we elkaar daar nooit me, en ja, na een tijdje heb je gewoon minder te vertellen. Maar ja, dan moet je je gewoon een beetje aanpassen, na een tijdje is alles dan ook weer helemaal goed.

Ook hebben we besloten dat we, ondanks het feit dat we samenwonen, wel echt verschillende levens willen hebben - buiten elkaar om dan. Dat betekent niet dat hij mijn vrienden niet ziet en ik de zijne niet, we hebben gewoon naast elkaar ook nog dingen die we doen. Zo gaat hij bv. in januari naar de VS voor twee weken, dat soort dingen. Zo kunnen we altijd blijven praten samen. Dat is echt fijn
Nutteloze gesprekken monden bijna altijd uit in irritaties, en daarom hebben we tegen elkaar gezegd om eens wat minder van die korte, nutteloze gesprekken te voeren. Dan kunnen we namelijk gewoon een keertje wat langer bellen in de avond of iets dergelijks.

Ja, nouja, allebei een ander leven hebben. Dat is bij ons ook zeker het geval. Toch lukt het mij maar niet om haar weer verliefd om me te laten worden. Ze is niet meer verliefd na al die tijd, maar wat doe je daarmee? Je kan mij niet wijsmaken dat je altijd verliefd blijft, want dat is gewoon niet het geval. Dat gevoel zet zich na verloop van tijd om in een gevoel van geborgenheid en warmte voor elkander; het zogenaamde houden van.

Dat moment is aangebroken in onze relatie en ik vraag me af en toe echt af of ze nog wel met me verder wil. Ze zegt dat ze er alles aan wil doen maar tegelijkertijd wil ze me ook een week lang niet zien. Wat moet ik met die informatie?

Kortom, onzekerheden zijn er weer meer dan genoeg. Het enige wat ik nu nog kan doen is genieten van wat we hebben en met de dag leven. Voor je het weet is de relatie voorbij, omdat zij iets anders wil. Genieten van het leven, genieten van elkaar is het enige wat je dan nog kan doen. Misschien klinkt dit allemaal wel erg negatief, maar is het echt niet bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 20:55
Verwijderd
Ik heb nu een jaar, 3 maanden en 1 dag iets met mijn vriendje.

Het is nu toch wel heel anders dan in het begin, ook wel logisch natuurlijk. Laatst hebben we het daar ook eens goed over gehad. In het begin ben je nog helemaal springerig, en is echt ALLES nog leuk aan hem. Nu is er nog steeds een heleboel heel leuk aan hem, maar toch anders dan in het begin. En of ik nu nog ECHT verliefd ben, of hem gewoon heel erg lief vindt en heel erg veel van hem hou, ik weet het niet. Alhoewel als ze me op school over hem horen dan hebben ze wel altijd van je vindt hem nog wel heel erg leuk he. Dat is ook zeker waar!

En saai? Alles is wel een beetje standaard geworden, maar dat komt ook omdat ik aan de andere kant van Nederland een opleiding ben gaan volgen, en daar ook op kamers woon. Ik zie hem dus nog voornamelijk in het weekend, en veel weekenden lijken toch wel op elkaar. Dus elkaar echt onverwachts zien dat komt niet echt vaak voor. Toch doen we nog wel leuke dingen hoor, ik vind tv kijken namelijk stom, dus dat doen we ook nauwelijk (alleen idols dan ).

Seks vind ik toch wel een beetje minder spannend dan toen we dat net deden, maar ook dat is logisch, en ik blijf seks lekker vinden

Dus ookal denk ik wel eens over uitmaken, en er dan ook met hem over praat, volgens mij gaat dat niet snel echt gebeuren!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren 1 jarige studie in het buitenland
Niels5254
4 22-02-2012 12:15
Studeren Havo in 1 jaar afmaken?
chrism
6 24-08-2009 10:42
Algemene schoolzaken 5 & 6 VWO in 1 jaar....
Severus
31 14-07-2003 11:20
Psychologie 1 jaar geleden :-(!!!
Legaly-Blondje
24 06-03-2003 17:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Moord en aanranding: 1 jaar cel
Rabbi Daniel
77 06-07-2002 09:36
Algemene schoolzaken 1 jarige MAVO opleiding op het ROC. Moeilijk of niet?
DigitalStorm
19 03-07-2002 21:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37.