Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2003, 11:04
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Omdat ik al een tijdje last heb van haaruitval heb ik priorin gekocht. Heeft er iemand daar ervaring mee? Werkt het wel?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 14:48
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik heb het zo'n 2,3 maanden gebruikt (duur ), en het heeft volgens mij wel redelijk geholpen, had geen last van haaruitval meer enz, (het werd zelfs weer dikker), maar het feit dat ik minder stresste en beter at heeft er ook veel invloed op gehad denk ik...

Als ondersteuning is het wel iig, als je verder niet weet waardoor het komt, (stress, (slecht) eten, enz), kan je misschien beter naar de huisarts gaan, en daarmee uitzoeken waaraan het dan wel ligt... Priorin is volgens mij ook alleen maar voor ondersteuning, en niet als 'oplossing'..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 16:28
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Quiana schreef op 16-10-2003 @ 15:48:
Ik heb het zo'n 2,3 maanden gebruikt (duur ), en het heeft volgens mij wel redelijk geholpen, had geen last van haaruitval meer enz, (het werd zelfs weer dikker), maar het feit dat ik minder stresste en beter at heeft er ook veel invloed op gehad denk ik...

Als ondersteuning is het wel iig, als je verder niet weet waardoor het komt, (stress, (slecht) eten, enz), kan je misschien beter naar de huisarts gaan, en daarmee uitzoeken waaraan het dan wel ligt... Priorin is volgens mij ook alleen maar voor ondersteuning, en niet als 'oplossing'..
Duur is het zeker..
Ik houd niet zo van huisartsen.. Hehe.. maar mijn moeder zat al te zeiken dat ik een afspraak moet maken.
Aan het eten zal het denk ik niet liggen.. ik eet niet zo gezond.. maar ik eet altijd al zo. Zal wel door stress komen denk ik.
Moeilijk om dat ff uit te schakelen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 18:36
alwaysgood
alwaysgood is offline
gewoon overal rustig de tijd voor nemen. Minder belangrijke /niet noodzakelijke dingen (zoals tv kijken) kun je beperken, zodat je meer tijd hebt voor andere dingen zodat je niet zo hoeft te stressen. En op tijd naar bed gaan.
__________________
Do or do not. There's no try
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 12:03
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
alwaysgood schreef op 16-10-2003 @ 19:36:
gewoon overal rustig de tijd voor nemen. Minder belangrijke /niet noodzakelijke dingen (zoals tv kijken) kun je beperken, zodat je meer tijd hebt voor andere dingen zodat je niet zo hoeft te stressen. En op tijd naar bed gaan.
Das makkelijker gezegd dan gedaan.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 17:54
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik zou er maar heel erg voorzichtig mee zijn.

Ik heb 5 jaar zoveel haar gehad:


M'n benen zien er nog steeds zo uit:


Hier lees je er meer over:
http://www.emedicine.com/derm/topic14.htm
En er staan ook meer foto's.

Geloof me, dat wil je niet hebben...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33.