Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2011, 20:42
lolboomkin
lolboomkin is offline
hallo,
ik heb binnenkort bij het vak nederlands en opdracht om voor de klas tegen een klasgenoot een debat te voeren het punt is dat ik zoveel mogelijk argumenten moet opnoemen en mijn punt duidelijk moet maken aan de klas de stelling is Politie Agenten mogen vuurwapens bij zich dragen en ik moet voor zijn. mijn vraag was of en paar mensen hier mischien en paar argumenten kunnen verzinnen over waarom het beter is dat een politie agent een vuurwapen bij zich moet hebben zodat ik mij en beetje kan voorbereiden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2011, 13:09
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Stel: er is een bewapende bankovervaller, die daar de mensen een beetje veel bedreigd. Een vuurwapen kan dan wel van pas komen in het geval dat de overvaller doordraait en iemand neer wilt schieten. Een agent moet dan altijd de mogelijkheid hebben om de overvaller neer te schieten om een onschuldige te beschermen

Ik weet niet of een taser ook bij de vuurwapens hoort, maar hier kan je natuurlijk ook makkelijk iemand onderuit halen zonder daarbij ernstige verwondingen aan te brengen.
Als het niet het geval is dat het een vuurwapen is.. (want dat weet ik niet precies). En ze zouden als argument vertellen, je kan ook een taser gebruiken. Dan kan je er gelijk tegen in gaan en zeggen: "Een taser werkt idd wel, maar dat is een keer schieten en hopen dat je raakt"

Ik zal nog wel verder nadenken... als ik wat weet zeg ik het wel!!
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 14:58
Verwijderd
de taser is echt niet zo ongevaarlijk als het lijkt

als mensen hartklachten hebben etc kunnen ze er volgens mij zelfs aan overlijden....
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 17:28
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
Citaat:
de taser is echt niet zo ongevaarlijk als het lijkt

als mensen hartklachten hebben etc kunnen ze er volgens mij zelfs aan overlijden....
Maar over het algemeen houd je er niet zwaar letsel aan over.
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 22:49
lolboomkin
lolboomkin is offline
hoe meer argumenten hoe hoger het cijfer ik kan het dus hebben over zelfbescherming en bescherming voor ons , dat ze een shiettest moeten doen dus wel weten wat ze met het wapen moeten doen , dat het het laatse is dat ze gebruiken dus als het noodzakelijk is ,als hij begint over dat een taser beter is heb ik wat opgezocht op google dan kan ik zegge dat er in de us doden zijn gevallen nadat ze zijn geraakt door de 50,000 volt die door hun lichaam gaat met en normaal vuurwapen zou en agent in iemand been kunnen schieten , wat moeten agenten doen als er rellen uitbreken en ze hebben geen eens een vuurwapen (bij dit argument moet ik nog wat verzinnen) als iemand nog en paar kent zou ik het graag willen horen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Op wie ga je stemmen? #2
Mark Almighty
500 27-10-2006 20:26
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [Grondwet] Wat heb je nu daadwerkelijk gestemd (tevens nabespreking)
Draakje83
352 06-06-2005 21:33
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Accijns sigaretten fors hoger
Atje85
110 23-08-2003 22:49
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nou weer dat CDA/PVDA gedoe
Yab-Yum
23 13-04-2003 20:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Uibreiding EU
REIE
15 24-10-2002 16:53
Huiswerkvragen: Exacte vakken anw: eten en genen po
-(HeD)-
0 06-12-2001 13:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.