Oud 04-09-2018, 21:54
Unknown2802
Unknown2802 is offline
Hoi hoi,
Ik werk nu al een tijdje met een meisje op mijn werk en ik vind haar best wel leuk..
Nu is het probleem ik weet dus niet of zij mij leuk vind, ik merk wel ze zet een iets andere toon op als ze tegen mij praat. In vergelijking met de andere collega’s. En laatst ook was het even druk en in haar ogen had ze blijkbaar ‘bitch’ opmerking gemaakt of een stugge opmerking (weet niet hoe ik t anders moet verwoorden) wat ik niet echt vond ik merkte niks aparts. Maar even later toen we Ff 1 op 1 waren zei ze ja sorry van net was niet Mn bedoeling. En nu steeds meer contact nog niet persee buiten Mn werk omdat ik daar een beetje verlegen in ben. heeft iemand tips en weten jullie misschien of dit wat betekend??

Alvast bedankt voor jullie hulp
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2018, 08:35
Verwijderd
Dit betekent niets en kan pas wat gaan betekenen wanneer je actief werk maakt van jezelf anders positioneren dan een random collega waar ze mee moet werken.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2018, 09:49
Anoniem16
Anoniem16 is offline
Ik zou niet meteen verwachten dat ze je misschien leuk vind, dat wat je noemde hoeft niet perse een teken te zijn dat ze je leuk vind namelijk. Maar jij vind haar leuk, dus blijf gewoon gezellig met haar om gaan tijdens jullie werk & ga er niet teveel mee zitten of ze je nou leuk vind of niet. Je kan altijd een keer vragen van “hey vind je het leuk om iets te gaan doen samen of af te spreken buiten werk”. Als je daar te verlegen voor bent, dan leer haar gewoon beter kennen tijdens werk en bijvoorbeeld in de pauzes op jullie werk, zo bouw je misschien een band op en ben je later minder verlegen om echt te vragen of ze iets wil doen buiten werk.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2018, 22:52
Unknown2802
Unknown2802 is offline
Citaat:
Ik zou niet meteen verwachten dat ze je misschien leuk vind, dat wat je noemde hoeft niet perse een teken te zijn dat ze je leuk vind namelijk. Maar jij vind haar leuk, dus blijf gewoon gezellig met haar om gaan tijdens jullie werk & ga er niet teveel mee zitten of ze je nou leuk vind of niet. Je kan altijd een keer vragen van “hey vind je het leuk om iets te gaan doen samen of af te spreken buiten werk”. Als je daar te verlegen voor bent, dan leer haar gewoon beter kennen tijdens werk en bijvoorbeeld in de pauzes op jullie werk, zo bouw je misschien een band op en ben je later minder verlegen om echt te vragen of ze iets wil doen buiten werk.
Dat merk ik wel dat we langzaam naar elkaar toe groeien niet heel snel maar eerst praten we niet heel veel en nu langzaam meer gesprekken en ook met wat meer diepgang
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Advies zou handig zijn: Meisje uit mijn klas mee uitvragen
GroeneDag
16 07-02-2010 18:53
Verhalen & Gedichten Er was eens / In den beginne
heldine
4 21-09-2006 20:49
Verhalen & Gedichten [verhaaltje] Een bron van vertrouwen
duivelaartje
31 03-11-2005 16:24
Muziek 5 Days Off '05
Inf3sted Funk
48 17-07-2005 15:16
Verhalen & Gedichten Als de dag van gisteren.
ro-tje
53 16-07-2004 17:04
Liefde & Relatie Zijn broertje is 1 van mijn beste vrienden.....
Rio
1 02-02-2002 09:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51.