Oud 06-05-2013, 22:54
fxlove
Avatar van fxlove
fxlove is offline
Hallo mensen,,

Ik ken een jongen en ik vind hem echt heel leuk. We praten best vaak, voornamelijk via whatsapp. Ik kan goed met hem lachen en heb leuke gesprekken met hem. Ik vraag me nu af of hij mij ook leuk vindt. Hij stuurt wel vaak van die liefdes-smileys en ik ook. Maar daar blijft het nu een beetje bij.

Hoe moet ik nu verder? Hoe moet ik meer met hem flirten/ zijn aandacht trekken?
Hoe kan ik weten of hij mij leuk vindt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2013, 22:58
Cyella
Cyella is offline
Vraag het hem! Ik zou eerst eens beginnen met gewoon bij hem te staan en met hem te praten. Vraag of hij wilt affietsen(indien mogelijk). Laat zelf ook blijken dat je interesse hebt door op Whatsapp licht te flirten en ook hartjes te sturen. Kijk gewoon hoe hij hierop reageert. Als dat positief is kan je het IRL nog een keer aanhalen en zeggen dat je hem een hele leuke jongen vindt. Als hij je niet leuk vindt merk je dat allang in het proces (:
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 23:00
Limoentjesfris
Avatar van Limoentjesfris
Limoentjesfris is offline
Probeer ook contact te maken met hem buiten WhatsApp, spreek een keer met hem af. Ga bijvoorbeeld met hem zwemmen. En als je nu nog liever niet alleen met hem bent, neem dan wat vriendinnen mee en vraag aan hem of hij zijn vrienden meeneemt en ga een gezellig dagje naar het strand of een meertje in de buurt.
__________________
Why can't you look at me the same way I look at pizza?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 23:07
fxlove
Avatar van fxlove
fxlove is offline
Citaat:
Vraag het hem! Ik zou eerst eens beginnen met gewoon bij hem te staan en met hem te praten. Vraag of hij wilt affietsen(indien mogelijk). Laat zelf ook blijken dat je interesse hebt door op Whatsapp licht te flirten en ook hartjes te sturen. Kijk gewoon hoe hij hierop reageert. Als dat positief is kan je het IRL nog een keer aanhalen en zeggen dat je hem een hele leuke jongen vindt. Als hij je niet leuk vindt merk je dat allang in het proces (:
Dankjewel voor de tips. Affietsen is niet mogelijk, hij moet de andere kant uit. Wel ga ik proberen naar wat meer met hem te flirten op whatsapp en als het kan IRL ook met hem praten
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 23:09
fxlove
Avatar van fxlove
fxlove is offline
Citaat:
Probeer ook contact te maken met hem buiten WhatsApp, spreek een keer met hem af. Ga bijvoorbeeld met hem zwemmen. En als je nu nog liever niet alleen met hem bent, neem dan wat vriendinnen mee en vraag aan hem of hij zijn vrienden meeneemt en ga een gezellig dagje naar het strand of een meertje in de buurt.
Ik weet niet zo goed hij ik dat moet vragen eigenlijk. Ik ben denk ik te bang om afgewezen te worden. En, als ik dat vraag weet iedereen meteen dat ik hem leuk vind :/
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 23:36
Limoentjesfris
Avatar van Limoentjesfris
Limoentjesfris is offline
Citaat:
Ik weet niet zo goed hij ik dat moet vragen eigenlijk. Ik ben denk ik te bang om afgewezen te worden. En, als ik dat vraag weet iedereen meteen dat ik hem leuk vind :/
Dat is wel zo, ja. Maar misschien kennen zijn vrienden wel vriendinnen van jou, of zoiets. Misschien dat je het via een omweg, dus niet direct naar hem, toch voor elkaar kunt krijgen.
__________________
Why can't you look at me the same way I look at pizza?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 23:43
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
via vriendinnen vind ik zo'n onzin. ik denk niet dat een jongen als eerste aan jouw vriendin gaat vertellen dat hij je leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 00:24
Limoentjesfris
Avatar van Limoentjesfris
Limoentjesfris is offline
Citaat:
via vriendinnen vind ik zo'n onzin. ik denk niet dat een jongen als eerste aan jouw vriendin gaat vertellen dat hij je leuk vind.
Nee, dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel dat ze misschien via vrienden die ook bevriend zijn met hem, als dat het geval zou zijn, ze toch een keer met z'n alle naar het strand of iets kunnen gaan.
__________________
Why can't you look at me the same way I look at pizza?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 00:28
fxlove
Avatar van fxlove
fxlove is offline
Citaat:
Nee, dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel dat ze misschien via vrienden die ook bevriend zijn met hem, als dat het geval zou zijn, ze toch een keer met z'n alle naar het strand of iets kunnen gaan.
Ik snap wat je bedoelt, en dat zou voor mij ook de enige manier zijn. Maar dan moet het echt zo'n spontane actie zijn om ineens iets leuks te gaan doen ofzo. Kleine kans dat het gaat lukken.

Nog andere ideeën, behalve afspreken?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 00:45
Cyella
Cyella is offline
Weet je wat het leukste is van verliefd zijn? De onzekerheid en de spanning! Neem eens een gokje als je een gekke bui hebt en ga eens met hem flirten via whatsapp Dan zie je meteen of ie je leuk vindt als ie erop in gaat. Ik denk dat dat het veiligste is om te weten of ie je leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 00:55
fxlove
Avatar van fxlove
fxlove is offline
Citaat:
Weet je wat het leukste is van verliefd zijn? De onzekerheid en de spanning! Neem eens een gokje als je een gekke bui hebt en ga eens met hem flirten via whatsapp Dan zie je meteen of ie je leuk vindt als ie erop in gaat. Ik denk dat dat het veiligste is om te weten of ie je leuk vindt.
Ja, dat vind ik wel een goed idee, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat moet doen. Ik praat en flirt al een beetje met hem, maar hoe zou ik dat meer kunnen doen? Zodat hij het misschien doorkrijgt dat ik hem leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 09:49
Cyella
Cyella is offline
Zeg bijvoorbeeld -als dat gepast is in de situatie- dat hij een hele leuke jongen is en dat het meisje wat hem ooit zou krijgen geluk met hem heeft. Is misschien een tikkeltje overdreven, maar je verraad niks, je geeft wel een hele duidelijke aanwijzing.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 10:31
jeroeno
jeroeno is offline
Ik heb het idee dat hier alleen meisjes op reageren dus doe ik als jongen er ook even mijn zegje toe. Ik zou er idd voor kiezen om wat meer te laten merken via wa dat je hem leuk vind en dan als je het idee hebt dat het wederzijds is een keer wat samen doen. Het wordt lekker weer stuur een berichtje praat met hem zeg pff ik heb niets te doen.. ga denk even een heerlijk ijsje halen.. heb je zin om mee te gaan en klaar.. dan zie je vanzelf wel wat er gebeurt.. en of hij je leuk vind.. Dus bedenk gewoon iets waar je heen wil en waar hij mee zou kunnen en nodig hem uit. Dan denkt hij niet dat het om hem gaat en kun je voor jezelf gewoon doen of het alleen om dat geen gaat wat jij wil doen.. succes
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 13:41
fxlove
Avatar van fxlove
fxlove is offline
Citaat:
Ik heb het idee dat hier alleen meisjes op reageren dus doe ik als jongen er ook even mijn zegje toe. Ik zou er idd voor kiezen om wat meer te laten merken via wa dat je hem leuk vind en dan als je het idee hebt dat het wederzijds is een keer wat samen doen. Het wordt lekker weer stuur een berichtje praat met hem zeg pff ik heb niets te doen.. ga denk even een heerlijk ijsje halen.. heb je zin om mee te gaan en klaar.. dan zie je vanzelf wel wat er gebeurt.. en of hij je leuk vind.. Dus bedenk gewoon iets waar je heen wil en waar hij mee zou kunnen en nodig hem uit. Dan denkt hij niet dat het om hem gaat en kun je voor jezelf gewoon doen of het alleen om dat geen gaat wat jij wil doen.. succes
Echt een hele goede tip om het op die manier te doen. Ik zal wel behoorlijk moeten brainstormen om iets te verzinnen; hij woont een uur fietsen bij mij vandaan. Ff samen een ijsje halen is dus niet echt een optie xD
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 14:00
Verwijderd
Negeer alles hierboven en vraag of hij zin heeft om een ijsje te halen nu het mooi weer is. Een uur fietsen is niets, stel je niet aan. Desnoods kan je ergens 'tussen' jullie in afspreken.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 16:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Negeer alles hierboven en vraag of hij zin heeft om een ijsje te halen nu het mooi weer is. Een uur fietsen is niets, stel je niet aan. Desnoods kan je ergens 'tussen' jullie in afspreken.
Waar ken je deze jongen van? Van school? Ga dan gelijk na schooltijd een ijsje halen vlak bij school, dan heb je toch iets te doen zonder dat één van jullie grote afstand hoeft te reizen.
Probeer ook te zorgen voor meer real life contact, als hij digitaal flirt maar in real life geen interesse toont heb je toch een probleem. Als je verder wilt komen dan alleen hem leuk vinden zullen jullie het in real life ook met elkaar moeten kunnen vinden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 22:56
DJLAD
Avatar van DJLAD
DJLAD is offline
Gewoon vragen of ie wat leuks met je wil doen een x...laat zien dat je interesse in hem hebt.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2013, 10:23
fxlove
Avatar van fxlove
fxlove is offline
Citaat:
Waar ken je deze jongen van? Van school? Ga dan gelijk na schooltijd een ijsje halen vlak bij school, dan heb je toch iets te doen zonder dat één van jullie grote afstand hoeft te reizen.
Probeer ook te zorgen voor meer real life contact, als hij digitaal flirt maar in real life geen interesse toont heb je toch een probleem. Als je verder wilt komen dan alleen hem leuk vinden zullen jullie het in real life ook met elkaar moeten kunnen vinden.
Je hebt helemaal gelijk. Ik moet echt proberen meer met hem om te gaan IRL.
Ik zit inderdaad bij hem op school, dus een ijsje na school zou wel kunnen.
Nu nog de moed bij elkaar halen..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-05-2013, 01:35
fxlove
Avatar van fxlove
fxlove is offline
Ik durf het dus niet te vragen ofzo :/
En IRL spreek ik hem eigenlijk alleen als vrienden erbij zijn. De laatste week zijn er wel een aantal opmerkingen gemaakt waaraan ik zou kunnen afleiden dat hij ook iets in mij ziet. En, toen mijn vriendin zij dat wij toch echt uit moesten zij hij: "ja, zeker." Waarschijnlijk is het niet helemaal serieus, maar zo is hij wel vaker.

Hoe zou ik hem op een sarcastische/ grappige manier kunnen uitvragen zonder dat het een ramp is als hij niet wilt??
Met citaat reageren
Oud 19-05-2013, 04:28
Verwijderd
Citaat:
Hoe zou ik hem op een sarcastische/ grappige manier kunnen uitvragen zonder dat het een ramp is als hij niet wilt??
Vraag het gewoon. Dit is het ergste wat er kan gebeuren:

> "He, ik heb zin in een ijsje, ga je mee?"
< "Nee, ik heb huiswerk."
> "O, oke, tot later dan."

Nou nou, wat een ramp.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 00:17
fxlove
Avatar van fxlove
fxlove is offline
Heej mensen,,
Ik dacht dat het niet nodig zou zijn om een nieuw topic to openen, het gaat nogsteeds over dezelfde jongen enzo dus een nieuw topic leek me onzinnig.
Opnieuw heb ik hulp nodig. Het gaat opzich best wel goed tussen die jongen en ik. We praten echt iedere dag, nogsteeds vooral op whatsapp. Maar ik weet nu bijna zeker dat hij ook wel iets in mij ziet, maar er gebeurt verder niks. In de pauze zit ik ook nooit bij hem, ondat mijn vriendin altijd bij andere vriendinnen wil zitten en het is een beetje raar als ik daar alleen aan kom zetten; het is een jongensgroep en het zou dan zo overduidelijk zijn dat ik hem leuk vind. Verder is het schooljaar bijna voorbij en volgend jaar gaat hij een heel ander profiel kiezen, dus het is nu of nooit.
We hebben wel nog een klassenfeest en we gaan een keer met een groeje mensen zwemmen, maar ik weet niet of dat geschikte momenten zijn om actie to ondernemen?
Ik wil wel echt iets doen want ik wordt gek van onzekerheid.
Alvast bedankt voor de hulp.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 12:55
Verwijderd
Het is niet raar als je alleen bij hem komt zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Hoe nu verder??? Tips?
solem
0 18-01-2012 13:48
Psychologie fout niet durven toe te geven, hoe nu verder
deurtje2
6 10-05-2011 22:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap België, hoe nu verder?
Gatara
224 09-08-2008 18:52
ARTistiek Het grote HOE NU VERDER topic.
Rooster
8 19-12-2007 19:57
Psychologie hoe nu verder/ beginnen
Verwijderd
5 15-04-2004 21:53
Liefde & Relatie Probleem met een meisje (hoe nu verder)
CEO
24 01-06-2003 17:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.