Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2018, 00:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zaans groen staat mooi

En koop die oranje dan gewoon. Je wil het blijkbaar graag, dus fuck het!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 08-07-2018, 10:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik lak alleen mijn teennagels, handen mag op werk alleen als er geen stukjes af zijn en dat is bijna nooit
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-07-2018, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Zaans groen staat mooi

En koop die oranje dan gewoon. Je wil het blijkbaar graag, dus fuck het!


Nee, het is écht te duur! Verder stop ik met dingen kopen die ik heeeeel graag wil vlak voor mijn verjaardag.
Oud 09-07-2018, 13:26
Verwijderd
Mijn nieuwe nagellak die ik toevallig nodig had, is best wel space.
Oud 09-07-2018, 14:59
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Wat voor prettypretty oranje heeft Dior?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-07-2018, 15:04
Verwijderd
En hoe duur kost die dan wel niet.
Oud 09-07-2018, 15:24
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ergens tussen de 20 en 25 ekkies.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-07-2018, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Als ík kan stoppen, kan echt iedereen het. Ik beet de hele nagel eraf, dus niet alleen de randjes. Duurde fucking lang voor die was terug gegroeid, maar nu heb ik hele mooie nagels
Dat zei ik ook altijd. Zelfs met nagellak op bijt ik nog steeds. Alle middeltjes en trucjes tegen bijten heb ik al geprobeerd.
Oud 09-07-2018, 16:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat zei ik ook altijd. Zelfs met nagellak op bijt ik nog steeds. Alle middeltjes en trucjes tegen bijten heb ik al geprobeerd.
Ik moest stoppen toen ik een beugel kreeg, nooit meer begonnen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-07-2018, 17:12
Verwijderd
**** gurlie-post ****

https://www.dior.com/beauty/en_us/fr...-coolwave.html

Dit is de summerlook van Dior schatjes!

Maar goed oranje staat me helemaal niet zo mooi, want ik ben een witte blond-rode viking en moet het van totaaaal andere kleuren hebben, gelukkig hebben ze die kleurtjes ook. Ik heb pool blue nog niet eigenlijk vind ik die andere drie kleuren ook heel mooi. En de lipgloss en lipstick ook. Oogschaduw draag ik niet, maar die bronzers zijn ook wel mooi.

Maar goed, ik klik de website weg.
Oud 09-07-2018, 17:29
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik had die website ook niet open moeten klikken
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-07-2018, 17:36
Verwijderd
Snel wegklikken. Ik delete mailtjes ook van aanbiedingen enzo. Ik ga een dure zomer tegemoet, dus ik bescherm mezelf.
Oud 09-07-2018, 18:54
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
**** gurlie-post ****

https://www.dior.com/beauty/en_us/fr...-coolwave.html

Dit is de summerlook van Dior schatjes!

Maar goed oranje staat me helemaal niet zo mooi, want ik ben een witte blond-rode viking en moet het van totaaaal andere kleuren hebben, gelukkig hebben ze die kleurtjes ook. Ik heb pool blue nog niet eigenlijk vind ik die andere drie kleuren ook heel mooi. En de lipgloss en lipstick ook. Oogschaduw draag ik niet, maar die bronzers zijn ook wel mooi.

Maar goed, ik klik de website weg.
Mooi kleurtje wel.
Oud 09-07-2018, 20:56
Verwijderd
Alles is daar mooi! Maar goed, bijna jarig en ik weet dit keer eens wel wat ik graag zou willen hebben.
Oud 09-07-2018, 21:09
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik moet dit duidelijk voor kerst enzo onthouden
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-07-2018, 21:30
Verwijderd
Ja dat doe ik ook altijd! OMG misschien moeten we hier gewoon een cadeautjes voor girls-topic van maken.
Oud 09-07-2018, 21:32
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Met alles wat vrouwen eigenlijk in hun leven nodig hebben, maar waar je vooral niet zelf voor moet betalen!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 09-07-2018, 21:36
Verwijderd
JA!
Oud 09-07-2018, 21:51
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb toevallig laatst een notitie gemaakt van een sinterklaaslijstje, omdat ik altijd shit tegenkom die ik met sinterklaas kan vragen, maar waar ik tegen die tijd er niet meer op kan komen wat voor briljant idee ik ook alweer had. Awesome!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 09-07-2018, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb toevallig laatst een notitie gemaakt van een sinterklaaslijstje, omdat ik altijd shit tegenkom die ik met sinterklaas kan vragen, maar waar ik tegen die tijd er niet meer op kan komen wat voor briljant idee ik ook alweer had. Awesome!
Dit doe ik echt al jaren. Door het jaar heen en lijstje bijhouden van alles wat ik wil hebben. Superhandig
Oud 09-07-2018, 22:26
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Dit doe ik echt al jaren. Door het jaar heen en lijstje bijhouden van alles wat ik wil hebben. Superhandig
Ik nam mij dat al jaren voor, maar voerde het nooit uit. Ik ben nu dan ook heel trots op mezelf
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 09-07-2018, 22:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dit doe ik echt al jaren. Door het jaar heen en lijstje bijhouden van alles wat ik wil hebben. Superhandig
Dit ja En dan zo'n digitaal afsteeplijstje wat je met mensen kan delen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-07-2018, 23:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat zei ik ook altijd. Zelfs met nagellak op bijt ik nog steeds. Alle middeltjes en trucjes tegen bijten heb ik al geprobeerd.
Je moet het ook wel echt willen. Ik had eerst ook alles geprobeerd en nu was ik er gewoon klaar mee. Ik kreeg een dikke preek over dat ik heus wel wilskracht had, 3 dagen Byte-X gebruikt en daarna niet meer en niet meer gebeten. Wel tips op internet opgezocht, bijvoorbeeld altijd een nagelschaartje bij je hebben heeft me geholpen.

Dus hoe stom ook, dit is echt een kwestie van “als je maar wil”.
Citaat:
**** gurlie-post ****

https://www.dior.com/beauty/en_us/fr...-coolwave.html

Dit is de summerlook van Dior schatjes!

Maar goed oranje staat me helemaal niet zo mooi, want ik ben een witte blond-rode viking en moet het van totaaaal andere kleuren hebben, gelukkig hebben ze die kleurtjes ook. Ik heb pool blue nog niet eigenlijk vind ik die andere drie kleuren ook heel mooi. En de lipgloss en lipstick ook. Oogschaduw draag ik niet, maar die bronzers zijn ook wel mooi.

Maar goed, ik klik de website weg.
28 euro/dollar voor nagellak, zijn ze gek geworden en verder ben ik niet meisje genoeg, want het enige wat ik denk als ik op die site zit, is “ze hadden zeker niet meer make up om op dat wijf te smeren”, wat een vreselijk onaantrekkelijke look. Als dat de zomerlook is, dan pas ik
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-07-2018, 23:35
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Het is inderdaad gewoon wilskracht. Ben er ook gewoon mee gestopt zonder hulpmiddeltjes. Iedere keer als ik begon gewoon denken: " nee mag niet" en dan ook echt niet doen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 10-07-2018, 01:54
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Dat werkt bij mij niet zo, want ik doe 't soms onbewust en na afloop denk ik dan 'ohno what have I done!'. Zelfde met eten dat in m'n buurt is.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 10-07-2018, 08:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dames, ga die stompjes van nagels gewoon lakken. Dan 1.) Wordt nagelbijten ranzig omdat er dan kleine stukjes nagellak loskomen, en 2.) Wordt je misschien zo trots op je nagels dat je er naar blijft staren i.p.v. dat je er aan wil knagen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-07-2018, 09:54
Verwijderd
En gellak of acrylnagels laten zetten? Knaagt toch minder lekker denk ik...
Oud 10-07-2018, 11:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dames, ga die stompjes van nagels gewoon lakken. Dan 1.) Wordt nagelbijten ranzig omdat er dan kleine stukjes nagellak loskomen, en 2.) Wordt je misschien zo trots op je nagels dat je er naar blijft staren i.p.v. dat je er aan wil knagen.
1. Het stompjes noemen, werkt niet als het komt van iemand met lange nagels.
2. Het maakt niet uit, nagellak krabben is vet lekker (vind ik nog steeds) en nagelbijters hebben de hele dag hun vingers in hun mond, een beetje nagellak gaat dat niet viezer maken
3. Je hebt geen tijd om trots te worden, omdat het eraf is voor de dag over is. Zo werkt het helaas niet
Citaat:
En gellak of acrylnagels laten zetten? Knaagt toch minder lekker denk ik...
Mijn doel was om dat te doen! Ik had zelfs nagelbijt-arrangementen opgezocht (die bestaan!). Dan betaal je een vast bedrag en moet je wat vaker komen om te vullen enzo, omdat je nagels als nagelbijter sneller groeien. Maar ik had 1 nagel er echt helemaal af en die moest eerst terug groeien om acryl te zetten. In dat proces besloot ik dat het een goed idee was om eerst de gewoonte te breken, want een collega vertelde me dat zij alles kapot beet zodra er een acrylnagel af viel en dat wilde ik niet. Ik heb nu alleen een gellaagje als basecoat, omdat mijn nagels ineens allemaal gingen scheuren en er nog wel wat te redden viel heb nu ook 1 nagel die er een beetje kut uit ziet, omdat ie eigenlijk afgescheurd moet zijn, maar korte nagels voelen echt heel onnatuurlijk nu.
Wellicht laat ik nog acryl zetten, ooit. Voor de fun.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-07-2018, 11:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar eh, Penelope, je moet niks hoor. Als je het niet zelf wil, lukt het toch niet, dus lekker doen wat je wil. En als je wil stoppen, dan PM je me maar voor tips maar oprecht, als ik na 20 jaar extreem bijten kan stoppen, kan iedereen het.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-07-2018, 12:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
1. Het stompjes noemen, werkt niet als het komt van iemand met lange nagels.
2. Het maakt niet uit, nagellak krabben is vet lekker (vind ik nog steeds) en nagelbijters hebben de hele dag hun vingers in hun mond, een beetje nagellak gaat dat niet viezer maken
3. Je hebt geen tijd om trots te worden, omdat het eraf is voor de dag over is. Zo werkt het helaas niet


Mijn doel was om dat te doen! Ik had zelfs nagelbijt-arrangementen opgezocht (die bestaan!). Dan betaal je een vast bedrag en moet je wat vaker komen om te vullen enzo, omdat je nagels als nagelbijter sneller groeien. Maar ik had 1 nagel er echt helemaal af en die moest eerst terug groeien om acryl te zetten. In dat proces besloot ik dat het een goed idee was om eerst de gewoonte te breken, want een collega vertelde me dat zij alles kapot beet zodra er een acrylnagel af viel en dat wilde ik niet. Ik heb nu alleen een gellaagje als basecoat, omdat mijn nagels ineens allemaal gingen scheuren en er nog wel wat te redden viel heb nu ook 1 nagel die er een beetje kut uit ziet, omdat ie eigenlijk afgescheurd moet zijn, maar korte nagels voelen echt heel onnatuurlijk nu.
Wellicht laat ik nog acryl zetten, ooit. Voor de fun.
Ik heb ook lang genoeg nagel gebeten Daarna gingen mijn nagels door een herstel-periode en nu zijn ze heel sterk en groeien ze ook vrij snel.
Hoe mooier mijn nagels waren, hoe beter het me lukt om er af te blijven, omdat ik er dus wel trots op werd. Heeft misschien ook gewoon met zelfdiscipline te maken.
Nagellak krabben deed ik echt alleen als ik thuis was en toch bijna de nagellak er af wilde halen, van dat half afgesleten vind ik echt heel lelijk
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-07-2018, 15:06
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Oh wow, ik wilde een beetje nagellakremover meenemen naar Dour dus ik had het in zo'n klein plastic potje gedaan. Nu is dat potje dus half opgelost
Oud 10-07-2018, 15:13
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Oei. Veel plezier op Dour, ondanks de aceton-troep.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 10-07-2018, 15:16
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Gelukkig verdampt dat super snel Dankje!
Oud 10-07-2018, 16:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je hebt ook doekjes met nagellakremover, makkelijk meenemen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-07-2018, 17:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bij de Lidl heb je nagellakremover in een bakje, daar zit een sponsje in. Zonder aceton, dus goed voor iedereen, en het ruikt fucking lekker. Dikke tip voor de volgende keer
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-07-2018, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Oh wow, ik wilde een beetje nagellakremover meenemen naar Dour dus ik had het in zo'n klein plastic potje gedaan. Nu is dat potje dus half opgelost
Van de HEMA?

Betreft nagelbijten trouwens, jaja ook ik heb dat gedaan, doe het al heeeeel lang niet meer, maar op een gegeven moment bedacht ik gewoon steeds hoe goor het was, want er blijft van alles onder je nagels zitten en het is lelijk. Nu heb ik heel snel lange nagels en geen scheuren of afbreken meer.

Maar ik heb sinds kort dat ik velletjes ga pulken ipv bijten als ik heel erg gestresst ben. Ik ben nu wel ok, maar mijn vingers zijn echt niet mooi. Vooral mijn duimen zijn nog lelijk.
Oud 10-07-2018, 17:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb ook lang genoeg nagel gebeten Daarna gingen mijn nagels door een herstel-periode en nu zijn ze heel sterk en groeien ze ook vrij snel.
Hoe mooier mijn nagels waren, hoe beter het me lukt om er af te blijven, omdat ik er dus wel trots op werd. Heeft misschien ook gewoon met zelfdiscipline te maken.
Nagellak krabben deed ik echt alleen als ik thuis was en toch bijna de nagellak er af wilde halen, van dat half afgesleten vind ik echt heel lelijk
Maar nu heb je lange nagels! Ik spreek alleen over stompjes als ik het over mezelf heb, vind het altijd zo naar als mensen met lange nagels het zeggen. Geen idee waarom, maar het klinkt zo denigrerend ofzo. Zal vast aan mij liggen
Maar anyway, nagellak krabben is voor mij nog steeds een ding. Als ik ergens een randje vind waar ik een nagel onder kan zetten, gaat het eraf. Ik doe ook altijd een shitload aan topcoat erover en vooral in alle hoekjes, zodat dat niet zo snel gebeurt maar dan straf ik mezelf inderdaad met dat het opnieuw moet, want dat halve vind ik ook niet mooi.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-07-2018, 17:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Van de HEMA?

Betreft nagelbijten trouwens, jaja ook ik heb dat gedaan, doe het al heeeeel lang niet meer, maar op een gegeven moment bedacht ik gewoon steeds hoe goor het was, want er blijft van alles onder je nagels zitten en het is lelijk. Nu heb ik heel snel lange nagels en geen scheuren of afbreken meer.

Maar ik heb sinds kort dat ik velletjes ga pulken ipv bijten als ik heel erg gestresst ben. Ik ben nu wel ok, maar mijn vingers zijn echt niet mooi. Vooral mijn duimen zijn nog lelijk.
Ja velletjes pulken is voor mij ook een ding. Ben het een beetje aan het afleren nu, maar toen mijn nagels supermooi waren, had ik een droge plek bij mijn duimnagel en die bleef ik maar pulken. Shitload aan vaseline op gedaan een tijd en nu is het niet meer pulkbaar

Merk wel dat sommige nagels echt teringhard groeien, vooral mijn duimnagels kan ik elke 3 dagen vijlen. Rest merk ik niet zo, tot ik mijn broek niet meer open/dicht krijg of ik 2 toetsen tegelijk indruk tijdens het typen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-07-2018, 17:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hebben jullie wel eens dat water marble-en geprobeerd? Ik was daar op een gegeven moment best handig in, maar toen had ik maar 1 lange nagel en dan is het niet zoveel werk. Sinds al mijn nagels lang zijn, heb ik het eigenlijk niet meer gedaan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-07-2018, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie wel eens dat water marble-en geprobeerd? Ik was daar op een gegeven moment best handig in, maar toen had ik maar 1 lange nagel en dan is het niet zoveel werk. Sinds al mijn nagels lang zijn, heb ik het eigenlijk niet meer gedaan.
Nee ik vind dat niks en sowieso te veel werk. Ik kan alleen 's avonds en in het weekend nagellak dragen.

Je hebt ook magneet-nagellak enzo, en dat vind ik ook echt 5 minuten mooi en dan stom.
Oud 10-07-2018, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Ja velletjes pulken is voor mij ook een ding. Ben het een beetje aan het afleren nu, maar toen mijn nagels supermooi waren, had ik een droge plek bij mijn duimnagel en die bleef ik maar pulken. Shitload aan vaseline op gedaan een tijd en nu is het niet meer pulkbaar

Merk wel dat sommige nagels echt teringhard groeien, vooral mijn duimnagels kan ik elke 3 dagen vijlen. Rest merk ik niet zo, tot ik mijn broek niet meer open/dicht krijg of ik 2 toetsen tegelijk indruk tijdens het typen
Nadeel is dat ook mijn duimnagels allemaal ribbels hebben, dus die vijl ik ook altijd vlak in de hoop dat ze ooit weer normaal terug komen.
Oud 10-07-2018, 18:35
Verwijderd
Ik ben trouwens begonnen verdunner bij meer nagellak te gooien, want ik merk dat het opslaan, meenemen in tas, verhuizen etc van de laatste maanden het niet echt goed heeft gedaan allemaal. ziet er wel aanmerkelijk beter uit nu. Ik ga trouwens vondelpark-groen ook gewoon kopen.
Oud 10-07-2018, 18:36
Verwijderd
Sowieso is de HEMA weer een walhalla voor me met allemaal leuke dingen die daar weer te koop zijn.
Oud 10-07-2018, 20:51
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Van de HEMA?
Ja
Oud 10-07-2018, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ja
kutdingen
Oud 11-07-2018, 00:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee ik vind dat niks en sowieso te veel werk. Ik kan alleen 's avonds en in het weekend nagellak dragen.

Je hebt ook magneet-nagellak enzo, en dat vind ik ook echt 5 minuten mooi en dan stom.
Het is tyfusveel werk inderdaad maar soms wel fijn om gewoon mee bezig te zijn.
Citaat:
Nadeel is dat ook mijn duimnagels allemaal ribbels hebben, dus die vijl ik ook altijd vlak in de hoop dat ze ooit weer normaal terug komen.
Hahahaha ik heb ook 1 nagel met een hele rare bobbel in het midden die ik telkens plat vijl en die komt ook steeds raar terug. Is me natuurlijk nooit opgevallen toen ik nog beet en nu vind ik het irritant.

Ik heb de gescheurde nagel trouwens net afgeknipt, er zat een hele rare hoek in en ik was nagellak aan het krabben en toen liet de helft toch al los dus helaas, die is weer korter dan de rest.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-07-2018, 13:03
Verwijderd
Het zal niet voor het eerst zijn dat chicks opmerken hoe mooi mijn nagels wel niet zijn. Of erger nog; vragen of ik ze soms polijst ( ) of zo. En dat allemaal zonder enige moeite of care HAH.
Oud 11-07-2018, 13:38
Verwijderd
Fotoooooo.
Oud 11-07-2018, 13:48
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Het zal niet voor het eerst zijn dat chicks opmerken hoe mooi mijn nagels wel niet zijn. Of erger nog; vragen of ik ze soms polijst ( ) of zo. En dat allemaal zonder enige moeite of care HAH.
Ja foto!!! Mooie nagels!!!
Oud 11-07-2018, 14:12
Verwijderd
Ik prakkezeer er niet over. Jullie moeten mij maar op m'n blauwe ogen geloven.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39.