Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2003, 14:14
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
EVEN TER INFORMATIE:


Hoe herken je een Player?
Een player hoeft niet knap te zijn. Geen walgelijk aantrekkelijke Brad Pitt of Daan Schuurmans… De Player staat bekend om zijn charmes. Iets aan hem, wat jou zo ongelofelijk aantrekt. Dit kunnen zijn mooie ogen zijn, de kuiltjes in zijn wang als hij lacht, of de acties die hij onderneemt, die jij nooit zou durven… Dat ligt voor ieder meisje verschillend.
Een Player is zo geïnteresseerd in jou. Het is om eng van te worden. Steeds die blikken die hij je toewerpt, de manier waarop hij naar je kijkt. Je wordt er helemaal warm van. Hij is echt ontzettend aardig, lief, grappig. Vaak heeft hij ook zo zijn eigen specialiteiten… zoals voetballen, hockeyen, basketballen en ga zo maar door… In ieder geval iets wat jou redenen genoeg geeft om weg te kwijlen zodra hij in actie is.
Bovendien heeft meneer de Player vaak een erg grote reputatie. Hij heeft veel vrienden, veel vriendinnetjes gehad (en gedumpt) en schijnt super cool te zijn.
Maar goed, meneer heeft duidelijke interesse in jou… Daar draait hij ook niet omheen. Hij deinst er dan ook niet voor terug om een arm om je heen te slaan of andere kleffe geintjes bij je uit te halen.


Jouw denkfout
Hij vindt me leuk! Je weet dat hij in zijn verleden al een groot aantal meisjes heeft verslonden. Hij kwetste ze keer op keer en hij scheen er eigenlijk wel een kick van te krijgen. Maar toch, jou vindt hij echt leuk!
Je zegt het wel eens tegen hem: “Volgens mij ben jij echt Player!” Hij kijkt je serieus aan: “Nee, echt niet! Zo ben ik niet meer! Ik heb de laatste tijd niemand meer geplayed!” En jij, in love as you are, gelooft hem! Hij is echt veranderd! Hij is zo lief voor mij, het kan gewoon niet dat hij me gaat kwetsen!
Dromerig lig jij aan hem te denken in je bedje. Vlindertjes door je buik. En je weet het… Hij denkt nu ook aan jou… Dat kun je voelen…

En ja…
Meneer denkt ook aan jou. Hij zit met zijn vrienden op een bankje in het park… Beetje hangen, beetje kloten… “Hé Bram…” Zegt zijn vriend. “Heb jij de laatste tijd nog een beetje een lekker chickie gescoord?” Bram grijnst, terwijl hij een meisje na kijkt. “Ik ben bezig.” De jongens worden geïnteresseerd en vragen verder. “Nou er is een wijf…” Dat wijf ben jij. “En die ga ik wel effe scoren.” Nu krijgt hij vragen naar zijn hoofd geslingerd over hoe jij… dat ‘wijf’ eruit ziet… “Nah, ze is wel een lekker wijf, niet teveel van voorstellen hoor.” En daar ga jij, met je goeie gedrag en je vlinders in je buikje. “Ziet ze jou ook wel zitten?” Vraagt 1 van zijn vrienden. En Bram deinst er niet voor terug om: “Ja, dat weet ik gewoon…” te zeggen. Hij is ook niet bang om een blauwtje te lopen. “Nee man, als ze me niet moet… Lekker belangrijk, nog genoeg andere chickies die om me staan te springen, ik ga gewoon even kijken tot hoever ik kan gaan!”
Vervolgens word je Cup besproken (“Met dat truitje dat ze aanhad kon ik zowat IN haar tieten kijken!”), je kontje en je hoofd (“Ach, verwacht maar niet teveel.”).


Wat vooraf gaat…
Vanavond gaat het gebeuren. Je gaat hem weer zien… En je weet gewoon zeker dat het niet bij zien blijft… Jullie gaan zeker weten zoenen… En misschien vraagt hij zelfs wel of je iets met hem wilt! Je kunt het zo goed niet bedenken… De vlinders fladderen door je buik heen en je staat ruim 3 uur van tevoren voor de spiegel om te kijken of je haar goed zit. Je kamertje is opgeruimd, je bedje is mooi opgemaakt en zelf zie je er ook op je best uit. Hij zal gek worden van verliefdheid als hij je nu ziet! Oh, je bent zo zenuwachtig!


Meneertje komt net thuis van het sporten en werpt een blik op de klok. Mooi, hij heeft nog 1 uur en dan moet hij bij je zijn. Hij zoekt een geschikte outfit uit de kast, waarvan hij weet dat het hem staat… Trekt zijn schoenen aan en gaat naar de badkamer. Daar doet hij deo op, aftershave en werkt zijn kapsel een beetje bij.
Vervolgens poetst hij zijn tanden, neemt een kauwgompje en gaat nog effe relaxen op de bank, voor de tv. Hij heeft er wel zin in vanavond! En is benieuwd hoe jij presteert…


Player in action!
Zo, daar is hij dan. Hij grijnst naar je, wanneer hij binnen stapt. Je wordt gek van de kriebels… Maar dat laat je niet merken, uiteraard! Hij shaked de hand van je ouders, aait de hond met de woorden: “Cool beest man!” en jij neemt hem mee naar boven.
Boven gaat hij zitten. Op je bed waarschijnlijk, of aan je bureau. Van jou wordt verwacht dat je op het bed gaat zitten. Als hij daar niet al zat, komt hij vanzelf naast je zitten. Jullie praten wat… Over onzinnige dingen en daar heb je hem. De eerste pijnlijke stilte. Jullie kijken elkaar aan op zoek naar een onderwerp… Je kunt niets vinden… Plotseling kijkt hij je aan… Zijn hoofd komt langzaam naar het jouwe en hij geeft je een kusje op je mond. Terwijl hij zijn arm om je heen slaat en streelt over je rug, geeft hij je er nog 1… Jullie beginnen te zoenen… Rustig, lief en voorzichtig… Zodra de zoen heviger wordt stopt hij even en duwt je, zodat je op je bedje komt te liggen. Hij komt op je liggen jullie beginnen weer te zoenen. Hij is zo leuk! Hij kan het zo goed! Er gaan allemaal blije gedachtes door je hoofd heen.
Hij zelf vindt het ook wel een leuke ervaring om met je te zoenen. Ach, hij heeft beter gehad, maar op zich doe je het niet verkeerd… Zou hij verder mogen gaan? Voorzichtig glijdt hij met zijn handen langs je borsten… Heel bewust, kijkend naar hoe je daarop reageert… Maak je een beetje een schokkende beweging, weet hij dat hij er niet mee door kan gaan. Kut, denkt hij… Nou ja, dan alleen maar zoenen. Wat een preuts wijf!


Reageer je niet, weet hij dat het mag. En gaat hij nog een stapje verder… En dit bouwt hij langzaam op, totdat er niet verder valt te gaan!


You bought it!
Na deze date… Of misschien na wat meerdere dates, vraag jij je af waarom hij niets meer van zich laat horen. Hij belt niet meer… Doet stug en kortaf als je hem ziet… Wat is dit nou? Wat wil hij nou? Terwijl hij zijn specialiteiten uitoefent wordt jij gek van verliefdheid… Wow, wat kan hij dat goed… Alleen mist er nu 1 ding… Hij kijkt niet meer naar je, lacht niet meer naar je… Hij ziet je niet meer staan! Jij voelt je kut… EN het lijkt alsof het hem niets kan schelen. Zo gaat dat een week… Of misschien 2… En dan krijg je te horen dat hij met Pamela uit de vierde heeft gezoend. Waah? Dat kan niet!? Blijkbaar wel!
Als je hem weer spreekt raap je al je moed bij elkaar… En vraag je het: “Wat vindt jij nou van mij!?” Even krijg je geen antwoord. Dan gebeurt het. “Ja, je bent wel een leuk meisje…” “WEL EEN LEUK MEISJE”… En je voelt hem al aankomen… “Maar ik wil gewoon niets vasts en ik vind je niet leuk genoeg


Daar sta je dan…
Arme jij… Met een gebroken hart… Je was zo verliefd op hem… En alle hints die hij jou had gegeven waren zo ontzettend gaaf… Je kan wel janken. Waarom flikt hij je dit? Pamela! Weet je wat een doos dat is!? Dan begint het eindelijk tot je door te dringen… Veel te laat, helaas, maar je beseft het je nu wel: Hij heeft met je geplayed.

En hij…
Zo, die is ook geweest… Eens even kijken… Pamela heb ik gehad… Uhm… He? Wie is dat meisje daar?


How to be Player-Proof…
Je kunt uiteraard niet altijd weten of een jongen een player is of niet… Maar toch heb je vaak genoeg bewijs om aan te tonen dat hij je als een ‘lolletje’ ziet…
Zijn verleden! Veel meisjes gehad? Vriendinnetjes, of gewoon om effe mee te zoenen… Hoeveel meisjes op 1 feestje? Enz.
Als jij Player-Proof wilt zijn, kun je ervoor keizen om niet teveel waarde aan hem te gaan hechten en hem dus ook als een lolletje te zien…
Je kunt er ook voor kiezen om hem gewoon de bons te geven. Jij trapt er niet in!!!
Waarschijnlijk neemt hij daar geen genoegen mee… En zal hij je alsnog proberen te versieren, maar blijf bij je standpunt en @!#$ on him!


De gouden regel van de Player gaat als volgt:
Een player veranderd NOOIT… Dus hoe erg hij je er ook van wil overtuigen dat hij het niet is… Dat hij veranderd is… HIJ VERANDERDT NOOIT! Tenzij hij zelf vindt dat hij moet veranderen… Geloof het nou maar… Jij bent geen uitzondering… Dus veranderen voor jou? Daar begint hij niet aan!
__________________
ik was dus roos de doos.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2003, 14:27
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
kbeloof je dat ik dit ga lezen ok

ff kijken hoelang ik erover doe samen met msn en alles eromheen
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 14:27
Verwijderd
mja, zo'n verhaal had ik hier al eens zien staan

Maar we maken dit topic wel iets breder.
Verhalen van mensen die zoiets echt hebben meegemaakt zijn bijvoorbeeld welkom.

Of als iemand nog tips heeft over in de trant van "hier kun je uit opmaken dat hij het niet meent" blabla..

Het hoeft nog niet eens over het type "player" te gaan, het mag over alle "soorten" jongens en meisjes gaan.

Welke opmerkingen zijn nou overduidelijk slijmerig? Waar moet je vooral niet in trappen? Wat kun je wel en niet doen op je eerste date met hem, want je wil natuurlijk niet gebruikt worden als je wel iets voor hem voelt..

Bla
Ik had ff inspiratie geloof ik.. dacht terug aan toen ik vroeger de Tina las enzo
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 14:28
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
mmmz, best wel medelijden met die geplayede meisjes... zal er voortaan aan denken ow nee... wacht... ik doe dat nooit

ben ik nu een goed mens???
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 14:37
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
tjsah
op zich wel ervaring n btje met players,
denk ik.

het probleem is dus dat ik ze nooit echt toegelaten heb
en zij onderhand al afhaakten voor ze me uberhaubt hadden mogen zoenen ofzo

de ene had dan na een tijdje een vriendin waar die t keilang mee uithield en dan dacht ik: kut was toch geen player...

een andere reageert ONWIJS enthousiast als je hem weer een keertje smst en blijkt nog steeds single te zijn

allemaal heel erg verwarrend allemaal,
je kunt wel playerproof proberen te zijn,
maar het liefst zou ik willen dat ik niet een : playeralarm had

dat ik gewoon meer risico's neem ofzo.....
dan maar af en toe een player......

want eigenlijk heb ik geen ervaring met players,
alleen maar met een gebroken hart.
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 14:39
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Dit heb ik volgens mij al eens een keer eerder gelezen.
Het is wel een beetje stereotyp, maar dat zijn players natuurlijk ook..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 14:43
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Ik snap gewoon niet dat sommige meisjes dat soort lui niet doorhebben..., ik als jongen zie zelfs wanneer iemand aan et playen is en wanneer niet..., zo moeilijk is dat echt niet hoor.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 14:44
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Ik herken ze altijd, dat zijn gewoon van die aparte types.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 14:44
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef op 12-06-2003 @ 15:43:
Ik snap gewoon niet dat sommige meisjes dat soort lui niet doorhebben..., ik als jongen zie zelfs wanneer iemand aan et playen is en wanneer niet..., zo moeilijk is dat echt niet hoor.
Inderdaad!
daar is niet zoveel tekst voor nodig als deze topic bevat.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 14:47
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Hier heb ik dus ook ervaring mee gehad. En helaas was ik één van de laatste meisjes die hij gehad heeft in zijn playertijd.
Hij is nu wel helemaal veranderd, en ik kan nu wel goed met hem opschieten, waarschijnlijk ook omdat ik weet wat voor puber ik in die tijd had.
Ik had voor het eerst verkering met een jongen, omdat hij mij leuk vond. Eindelijk iemand die mij leuk vond. Vanzelf ging ik hem daardoor leuk vinden, maar ik was niet verliefd.
Na 2 weken was er een feest en daar was hij.... Ik vond hem een superleuke jongen. We hebben de hele avond gepraat, gelachen, gedanst enz. We feliciteerden elkaar voor de grap telkens met daarbij 3 kusjes op de wang. Op een gegeven moment probeerde hij me te zoenen. De adrenaline schoot door mn lijf: dit kon niet, ik was bezet!
Maar ik vond die andere jongen zo'n loser tegenover deze knappe jongen. Ik nam hem mee naar buiten en daar hebben we ongelooflijk staan zoenen.
Ik voelde me ontzettend schuldig... Ik heb meteen afgesproken met mn vriend en heb het uitgemaakt met de reden dat ik niet meer verliefd was.
Ik kreeg verkering met de jongen met wie ik gezoend had, meneer Player zeg maar. Het waren 3 heftige weken. We gingen snel al veel verder dan zoenen. Hij was soms ruw, maar ik dacht dat dat hoorde en durfde er nix van te zeggen.
Na die 3 weken schonk hij ineens helemaal geen aandacht meer aan me. Hij negeerde me en kuste me niet meer. Ik was bang.
Maandags op school hoorde ik van iedereen dat hij niet meer verliefd op me was en het ging uitmaken. Ik was woedend! De hele school wist dat het uit zou gaan, behalve ik!
Boos ben ik naar hem toe gegaan en het was waar. Een reden had hij niet.... Ik was gebroken. Moest moeite doen niet te huilen.

Ik heb hem een jaar niet meer gezien. Toen kregen we langzaam contact. Zijn "wilde" periode is hij voorbij. Af en toe kust hij nog met een meisje, heeft voor langere tijd een vriendin gehad, maar hij zal zo iets als toen nooit meer doen.
Hij zei dat hij echt verliefd op me was, maar dat het te snel ging. Ik weet het niet.
Beetje vreemd dat ik zo goed met hem overweg kan nu. Ik denk ook niet meer terug aan die periode. Ik was superverliefd op hem, toen was hij geweldig, aan de tijd erna denk ik niet meer terug.
Ik heb nu een superlieve vriend die weet hoe het wel moet gelukkig! En nu ben ik ook een stuk ouder. Het was echt een puberliefde...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 14:49
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 12-06-2003 @ 15:44:
Inderdaad!
daar is niet zoveel tekst voor nodig als deze topic bevat.
Je ziet dat echt niet altijd...
En trouwens, als je stapelverliefd bent, dan zie je zoiets helemaal niet meer, dan zie je alleen nog zijn geweldige pluspunten, en de rest van de wereld kan zeggen wat ze willen, maar jij gelooft dat toch alleen wat jij op dat moment ziet...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 14:49
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef op 12-06-2003 @ 15:43:
Ik snap gewoon niet dat sommige meisjes dat soort lui niet doorhebben..., ik als jongen zie zelfs wanneer iemand aan et playen is en wanneer niet..., zo moeilijk is dat echt niet hoor.
Als je nog een puber bent, heb je dat niet door. Dan zie je alleen maar die ene leuke jongen die zoveel aandacht aan je schenkt.

Nu zou ik hem ook al lang doorhebben!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 14:55
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
hey dis best handig ghehe ach ik heb het nooit meegemaakt nog. heb mensen namelijk heel snel door dus zal me niet snel overkomen.

maja dan nog
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 15:01
hajo
Avatar van hajo
hajo is offline
vlgs mij herkent de man de player sneller dan het gemmidelde meisje. En t stomme van meisjes is ook altijd dat ze zeggen dat ze echt never nooit iets met zo'n player willen, maar wel bij de eerste de beste player die iets doet als een blok neervallen.
__________________
If you're going to think anyway: think BIGG
www.abcpraktijk.nu
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 15:06
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 12-06-2003 @ 15:49:
Je ziet dat echt niet altijd...
En trouwens, als je stapelverliefd bent, dan zie je zoiets helemaal niet meer, dan zie je alleen nog zijn geweldige pluspunten, en de rest van de wereld kan zeggen wat ze willen, maar jij gelooft dat toch alleen wat jij op dat moment ziet...
als je stapelverliefd bent wel dat weet ik.
Maar anders moet je dat echt wel makkelijk kunnen zien hoor.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 15:26
Verwijderd
Kunnen we niet een nationale instantie oprichten, zoiets als 0900-player? Doen we daarin een nationale database met alle players van Nederland
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 15:30
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
perseus schreef op 12-06-2003 @ 16:26:
Kunnen we niet een nationale instantie oprichten, zoiets als 0900-player? Doen we daarin een nationale database met alle players van Nederland
blablabla
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 15:59
Verwijderd
Sorry dames, maar het laten inpalmen door een player is toch helemaal jullie eigen schuld. Dit soort serieuze verhalen en waarschuwingen ten spijt, je bent er zelf bij als je versierd wordt en je weet ook zelf best goed wanneer een jongen gewoon een gladde is.

Je hebt players, maar je hebt ook speelgoed.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-06-2003, 16:07
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
Hey nog een tip geloof niet alles wat een jongen zegt ben ook genaait ..... Hij zei dat die maagd was en maar 2 vriendinnetjes heeft gehad nu het uit is hoor ik hele andere verhalen van vrienden van hem waar ik eerst nog niet mee om ging maar nu vrienden zijn geworden! DUs geloof niet al zijn mooie verhaaltjes maar informeer is bij bekende die wat van hem weten klasgenootjes ofzo zijn echte vrienden zouden het niet snel eerlijk zeggen hoe hij werkelijk in mekaar zit maar zoek toch even iemand om te ondervragen ........ suc6...... kus merel
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 16:19
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
trouwens nog even voor missNMGN Ik vind dat je het echt super geschreven hebt en het klopt echt helemaal!!!!!!kus merel
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 16:20
Verwijderd
juist... zelf geschreven?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 16:52
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-06-2003 @ 16:59:
Sorry dames, maar het laten inpalmen door een player is toch helemaal jullie eigen schuld. Dit soort serieuze verhalen en waarschuwingen ten spijt, je bent er zelf bij als je versierd wordt en je weet ook zelf best goed wanneer een jongen gewoon een gladde is.

Je hebt players, maar je hebt ook speelgoed.
Natuurlijk, je pikt ze er zo uit. Maar er zijn nou eenmaal van die jongens waar je een zwak voor hebt. en als dat nou net een player is..... dan ben je de lul... (spreekt uit ervaring)
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:00
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Players bestaan niet, ze worden gemaakt
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:12
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
meiden herkennen players niet omdat ze verliefd op ze worden en dus denken dat ze specialer zijn dan de andere meisjes voor hen..
__________________
ik was dus roos de doos.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:20
LM
LM is offline
meisje met slechte ervarigen volgens mij

schop ze meid
__________________
Why?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2003, 18:21
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
leuk geschreven.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:28
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ik heb het met name toen ik wat jonger was best wel eens meegemaakt en ben er ook meerdere keren ingestonken... heb zelfs een tijd wat gehad met een jongen die gewoon een player bleek te zijn.
Recentelijk ben ik ook in aanraking gekomen met een player (dat hij dat was wist ik al voor ik hem echt kende, van horen zeggen en het straalt er ook vanaf). Maar hier veranderde het want ik was me er van bewust en werd ook niet verliefd of zo. T is een enorm mooie jongen dus ik dacht ach, waarom niet. Heb het hard to get gespeeld en op deze manier bleef ik zijn aandacht trekken (echt een half jaar is dit bezig), af en toe zoenen, soms iets meer, beloven dat ik blijf slapen en niet op komen dagen, hem negeren, niet altijd opnemen als ie belt. Dat kan, als je verder niks voor diegene voelt. Zo ging ik steeds een stapje verder, en hij pikte steeds meer.
Al met al begint ie nu door te krijgen dat ik HEM gewoon geplayed heb en het zou wel eens daarmee te maken kunnen hebben dat ik de laatste tijd helemaal niks meer van 'm hoor (plus ik heb net een vriendje maar dat weet ie waarschijnlijk niet eens)
Dus draai het eens om dames... een player playen is echt te cool
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:29
cyber ian
Avatar van cyber ian
cyber ian is offline
wat ik het vreemdste vind je hoort alleen over mannelijke players terwijl er ook een vrouwlijke vorm van is (wel veel minder maar het is er toch) ik heb het ook niet zo op players maar ik vind de vrouwlijke players nog erger
__________________
just want fun
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:40
Verwijderd
dat zijn geen players, dat zijn sletten
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:47
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Esmée schreef op 12-06-2003 @ 19:28:
Dus draai het eens om dames... een player playen is echt te cool
eerder sneu
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:53
hajo
Avatar van hajo
hajo is offline
een player heeft niet echt gevoel, dus wat heeft het voor zin een player te playen?
__________________
If you're going to think anyway: think BIGG
www.abcpraktijk.nu
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 18:55
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Dat vindt ie alleen maar goed
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 19:14
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Signy schreef op 12-06-2003 @ 19:47:
eerder sneu
Als je zelf een aantal keren goed gedist bent door zo'n figuur kan het geen kwaad voor je zelfvertrouwen het zelf eens terug te doen.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 19:27
Socunha
Avatar van Socunha
Socunha is offline
Citaat:
HIJ VERANDERDT NOOIT
met dt
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef op 12-06-2003 @ 20:14:
Als je zelf een aantal keren goed gedist bent door zo'n figuur kan het geen kwaad voor je zelfvertrouwen het zelf eens terug te doen.
Als een player zich laat playen is het geen player.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 19:58
Verwijderd
hoe kan je een player playen?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-06-2003, 20:14
de goeie fee
de goeie fee is offline
Mijn vriend was ook een player, maar met mij is het anders
ok klinkt verkeerd, maar 't is echt zo..
houdt het toch al 3 maand uit met mij, zou ie toch niet doen als ie nog wilde playen..
CONCLUSIONE: players kùnnen ooit wel eens echt verliefd worden en stoppen met playen.

ik heb gesproken.
__________________
Het is goed, kgeef je een zoe-oen & een knuffel heb ik vandoe-oen (8) FLAGRANTIOR IN DIES AMORE P.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 20:36
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
de goeie fee schreef op 12-06-2003 @ 21:14:
Mijn vriend was ook een player, maar met mij is het anders
ok klinkt verkeerd, maar 't is echt zo..
houdt het toch al 3 maand uit met mij, zou ie toch niet doen als ie nog wilde playen..
CONCLUSIONE: players kùnnen ooit wel eens echt verliefd worden en stoppen met playen.

ik heb gesproken.
dit is t moment waarop de topicstarter bbeweerd dat ie vreemd gaat
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 20:56
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Escapism schreef op 12-06-2003 @ 21:36:
dit is t moment waarop de topicstarter bbeweerd dat ie vreemd gaat
Dat is ook wat mij gebeurd is; relatie met player, ik dacht dat ik hem helemaal veranderd had, na ong 3 mnd ging meneer vreemd... maar goed misschien zijn er uitzonderingen.

en een player kan je dus wel playen, een player is ook maar een mens hoor
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 21:31
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Ik heb een jaar een soort player-tijd gehad.. eerst had ik iets met een player, en toen na een half jaar de roze bril af was heb ik hem terug geplayed.. je kunt players egt wel playen. Daarna heb ik een half jaar nog meer players het afgeleerd.. laatst kwam ik nog n ex-player tegen met zijn vriendin kei leuk
__________________
ik was dus roos de doos.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 09:32
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Socunha schreef op 12-06-2003 @ 20:27:
met dt
k denk dat ze t niet wist, en dus niet kon kiezen en daarom maar allebei heeft gedaan, ofzow
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 09:59
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
hajo schreef op 12-06-2003 @ 19:53:
een player heeft niet echt gevoel, dus wat heeft het voor zin een player te playen?
niet!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 10:33
Verwijderd
De truc is het juist om die player wel gevoel te laten krijgen en hem vervolgens te playen.

Verder word ik sowieso een beetje ziek van dat gewauwel over players. Bij bepaalde jongens wéét je gewoon dat ze nooit trouw zullen blijven, dat ze zo glibberig zijn als een paling in een emmer snot en dat je gewoon niet kunt vertrouwen op wat ze je zeggen en beloven. Dat soort meisjes heb je ook maar die zijn wel in de minderheid bij hun mannelijke tegenhangers.

Het komt er op neer dat players gewoon handig gebruik maken van mensen. Als je dat wilt voorkomen moet je zorgen dat je mensenkennis hebt en mensen geen gebruik van je laat maken, natuurlijk. Want ik geloof stiekem niet dat meisjes die met een player hebben, dat hebben omdat het zo'n lieve, rustige, aardige jongen is. Ze hebben met zo'n jongen omdat hij uitdagend, spannend, ongrijpbaar is. Dan moet je achteraf ook niet zeuren als het íets te ver ging en hij van zijn kant ook inderdaad ongrijpbaar wílde zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 12:05
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
een keer te maken gehad met player. maar ik begon dus wat voor m te voelen en op dat moment kreeg ik eigenlijk door wat voor type hij was en reageerde ik dus *ondanks gevoelens* niet op zn moves.
op gegeven moment toch met m gezoend, maar dat was gewoon wederzyds 'spelen' dus...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 14:26
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-06-2003 @ 11:33:
De truc is het juist om die player wel gevoel te laten krijgen en hem vervolgens te playen.

juist
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 14:33
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Play the player
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 11:30
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Het schilt niet veel of ik wordt ook nog player, en dat hebben de vrouwen er duidelijk naar gemaakt.
alleen ga ik nooit uit .
Dan maar eens een keer de wat minder mooie meisjes alleen voor seks gebruiken.
Ik probeer het maar zo, want een normale relatie kan ik niet.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 11:33
luckyleo
luckyleo is offline
dit verhaaltje komt me bekend voor
http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=players
khad hem jaartje terug ofzo ook al geplaatst, best leuk.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 11:40
DJ Siësta
DJ Siësta is offline
whahahaaha, elke keer trappen die meisjes dr weer in
__________________
http://djsiesta.trance.nu
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 11:44
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
DJ Siësta schreef op 17-06-2003 @ 12:40:
whahahaaha, elke keer trappen die meisjes dr weer in
vuile player!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6
Verwijderd
217 04-03-2011 15:12
Games World of Warcraft deel 19
Ymir
500 26-04-2008 21:10
Software & Hardware HDD Media Player
Lord Dolphin
29 20-04-2008 12:22
Software & Hardware Windows Media Player 11
geen punt :|
28 20-12-2006 21:38
Games The Time Trails MarioKart GameCube
Verwijderd
51 11-10-2005 12:50
Games ¿Civilization 3?
Not for Sale
217 11-01-2002 08:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.